Функціональна структура науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу


Скачати 299.22 Kb.
Назва Функціональна структура науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу
Сторінка 1/2
Дата 14.03.2013
Розмір 299.22 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2
«ЗАТВЕРДЖУЮ»

Директор школи Н.В.Качоровська

Функціональна структура

науково-методичної роботи

навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» на 2010-2011н.р.


м.Шепетівка
Проблема над якою працює школа
Управління організаційно-функціональною системою інтелектуальної творчої діяльності вчителів і учнів

Основні завдання методичної роботи

  • формування творчого працездатного колективу;

  • сприяння зростанню методичної фахової майстерності вчителів;

  • удосконалення знань педагогів з теорії і методики навчання і виховання, психології, етики, естетики;

  • створення життєдайної системи безперервного навчання для досягнення високих освітніх рівнів;

  • постійне поповнення матеріально-технічної, науково-дидактичної бази;

  • формування національної свідомості, допомога в інтелектуальному, духовному, емоційно-вольовому розвитку;

  • комп’ютерна підтримка предметів різних циклів;

  • забезпечення високого наукового та методичного рівнів викладання;

  • удосконалення форм роботи щодо запровадження нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та ППД;

  • залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;

  • активізація роботи методичних підрозділів з актуальних питань навчально-виховного процесу.



Вимоги до організації методичної служби

  • відповідність мети й задач методичної служби кінцевим результатом навчальної діяльності педколективу;

  • взаємозв’язок змісту, форм, методів і засобів навчання і виховання;

  • наявність банку інформації, доступної для педагогів;

  • створення системи екстрених послуг;

  • існування координаційного центру, що забезпечує як взаємодію педагогів, так і взаємозв’язок наукового досвіду з педагогічною практикою закладу.


Пріоритетні принципи навчально-виховної роботи

  • європейський рівень якості освіти;

  • духовні орієнтири освіти;

  • демократизація, гуманізація в освіті;

  • національна спрямованість освіти.


Основні функції науково-методичної діяльності

  • планування;

  • організаційна;

  • діагностична;

  • прогностична;

  • моделююча;

  • компенсаторна;

  • відновлювальна;

  • корегуюча;

  • пропагандистська;

  • контрольно-інформаційна.


Зміст методичної роботи

І. Науково-методична рада школи:

Склад ради: Герасименко О.М. – голова ради;

Качоровська Н.В.;

РиндичО.Г.

Грицова Н.В.

Гудкова Н.П.

Курганська Л.В.

Балендр О.Й.

Марчук Н.В.

Пипич Н.В.

Шнайдер А.А.

Завдання науково-методичної ради

  • організація, координація методичної роботи в школі;

  • педагогічна експертиза нових методичних розробок, дидактичних матеріалів;

  • оперативна допомога вчителям в організації науково-методичної роботи;

  • встановлення зв’язків з науковцями;

  • підтримання зв’язків з школами нового типу;

  • аналіз результативності діяльності педагогів.


ІІ. Творча група педагогів школи з проблеми «Інтегрований підхід до організації навчально-виховного процесу»

Склад групи: Пипич Н.В. – керівник;

Кравчук О.В.

Дудар Н.М.

Ковпак О.В.

Гук Л.Є.

Бородій О.П.

Курганська Л.В.

Кушнірук В.В.
Напрямки діяльності

  • об’єднання ідей, наукових теорій, понять, технологій навчання в процесі скоординованої діяльності вчителів різних предметів;

  • розробка рекомендацій, випуски бюлетенів;

  • діагностика результатів роботи.


ІІІ. Школа передового педагогічного досвіду

Склад школи: Біла Н.Ф. – голова,

Мойсеєнко Н.О.

Гудкова Н.Р.

Очеретна Н.Р.

Балендр О.Й.

Курганська Л.В.

Антонова О.Г.

Молявчик Ю.Й.

Погорєлова Л.П.

Каменєва Л.П.

Марчук Н.В.

Завдання школи ППД

  • Узагальнення і запровадження в практику роботи передового педагогічного досвіду.


ІV. Школа професійної адаптації з проблеми «Особистісно-зорієнтований урок – запорука підвищення якості навчання кожного учня»

Склад школи: Калінська О.П. – керівник

Христіна О.П.

Омелянчук О.А.

Чілій В.А.

Пашинська Л.П.

Кушнірук В.В.

Сироїжко О.В.

Ковальчук Н.В.

Вихристюк Л.Ю.

Завдання школи

  • організація і проведення лекцій з найактуальніших питань психології та педагогіки;

  • семінари-практикуми з питань організації навчально-виховного процесу;

  • взаємовідвідування, само- взаємо аналіз з уроків.


V. Методичний провізер з питання організації та проведення занять варіативної складової.

Склад учасників: Корнієнко А.Е – керівник

Касянчук В,І.

Мойсеєнко С.О.

Коваль А.І.

Гук Л.Є.

Бородій О.П.

VІ. Акмеологічний семінар вчителів англійської мови з проблеми «Шляхи формування компетентностей учнів на уроках іноземної мови»

Склад учасників: Білан Н.А. – керівник

Корженівська Л.В.

Калінська О.П.

Гордійчук М.А.

Чілій В.А.

Плакса Л.М.

Вихристюк Л.Ю.
VІІ. Інформаційний тренінг Веб-сайт педагога, управлінця.

Склад учасників: Антонова О.П. – керівник

РиндичО.Г.

Герасименко О.М.

Білан Н.А.

Захарець Л.В.

Вихристюк Л.Ю.

Ковпак О.В.

Гук Л.Є.

Касянчук В.І.
VІІІ. Майстер-клас вчителя зарубіжної літератури Дудар Н.М. «Від творчого вчителя до творчого учня»
ІХ. Мистецька майстерня вчителя трудового навчання Щербіюк Л.Г. «Творче використання знань для обґрунтування власної практики на науково-методичному рівні»
Х. Динамічна група вчителів-предметників з питання «Організація роботи з творчими та обдарованими учнями»

Склад учасників: Курганська Л.В. – керівник

Плакса Л.М.

Касянчук В.І.

Христіна О.П.

Кушнірук В.В.

Сімашко Л.В.
ХІ. Методичні об’єднання вчителів-предметників

  1. Методична вітальня вчителів початкових класів (керівник Каменєва Л.П.).

  2. Лінгвістична майстерня вчителів-словесників (керівник Очеретна Н.Р.).

  3. Методичний форум вчителів природничого циклу (керівник Гудкова Н.П.).

  4. Асоціація вчителів суспільних дисциплін (керівник Каранух М.В.).

  5. Методичний консиліум вчителів математики, фізики, інформатики.

  6. Творча спілка вчителів мистецтвознавчих дисциплін (керівник Шнайдер А.А.).

  7. Методична комісія вчителів фізкультури, МСП, ОБЖ, викладача предмета «Захист Вітчизни» (керівник Захарець Л.В.).

  8. Інтегрований модуль вчителів іноземних мов (керівник Балендр О.Й.)


ХІІ. Консалтингова служба

Склад групи: Риндич О.Г. – керівник

Герасименко О.М.

Мойсеєнко Н.О.

Кравчук О.В.

Скотенюк О.В.

Марчук Н.В.

Кукліновська К.М.

Качоровська Н.В.
Проблеми, над якими працює група

  • Врахування вікових психофізіологічних можливостей школярів при організації навчально-виховного процесу (консультант Мойсеєнко Н.О.) (дні роботи: понеділок, четвер).

  • Підготовка до ЗНО (консультант Риндич О.Г. – четвер) (консультант Пипич Н.В. - середа).

  • Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу (консультант Риндич О.Г. – вівторок).

  • Організація науково-дослідницької роботи вчителів і учнів (консультант Герасименко О.М. – п’ятниця).

  • Стан фізичного здоров’я учнів школи. Запобіганням захворюванням та їхня профілактика (консультант Скотенюк О.А. – вівторок, четвер).

  • Превентивне виховання учнів (консультант Кукліновська К.М. – понеділок, п’ятниця) .

  • Нормативно-правовий супровід навчально-виховного процесу (консультант Качоровська Н.В.).

  • Безпека життєдіяльності школярів. Дотримання валеологічних вимог у закладі (консультант Кравчук О.В. – вівторок, п’ятниця).


ХІІІ. Моніторингова група

Склад групи: Качоровська Н.В. – керівник

Риндич О.Г.

Герасименко О.М.

Марчук Н.В.

Кукліновська К.М.

Молявчик Ю.Й.

Балендр О.Й.
ХІV. Методичне порт фоліо заступника директора з навчально-виховної роботи Риндич О.Г. з питань професійної компетенції педагогіки

  • Рекомендації щодо створення робочого парт фоліо (Кукліновська К.М., Кравчук О.В., Карнаух М.В.)

  • Визначення мети, відбір фактичного матеріалу, мотивація навчальної діяльності (Цільові консультації Пашинській Л.П., Омелянчук О.А., Христіній О.П.).

  • Етапи проведення уроку, методично-змістове навантаження (Цільові консультації Христіній О.П., Вихристюк Л.Ю., Омелянчук О.А., Гордійчук М.А., Чілію В.А., Сімашко Л.В.)

  • Організація пізнавальної діяльності, формування умінь вчитися (Цільові консультації Христіній О.П., Омелянчук О.А.)

  • Компетентнісний підхід до організації навчання (Цільові консультації Гордійчук М.А., Кушнірук В.В., Вихристюк Л.Ю., Пашинській Л.М., Омелянчук С.В.).

  • Методика подачі домашнє завдання (Цільові консультації педагогам закладу).

  • Організація позакласної роботи (Цільові консультації Христіній О.П.).

  • Навчання прийомам аналізу, узагальнення, систематизації фактів, встановлення причинно-наслідкових зв’язків (Цільові консультації Христіній О.П., Омелянчук О.П., Чілію В.А., Гордійчук М.А., Кушнірук В.В., Вихристюк Л.Ю.).

  • Індивідуалізація, диференціація навчання (Цільові консультації Пашинській Л.П., Чілію В.А., Омелянчку О.А., Калінській О.П., Христіній О.П., Плаксі Л.М.)


ХV. Постійнодіючі психологічні семінари Мойсеєнко Н.О.

  1. Профілактика психічного здоров’я школярів.

  2. Психологічний підхід до індивідуальної діяльності учнів.

  3. Психокорекційні методи в роботі педагогів.

Оздоровчі семінари Кравчук О.В.

ХVІ. Інформаційна трибуна «Дитина і суспільство» (відповідальна Мойсеєнко Н.О.)
ХVІІ. Експрес центр закладу «Вісті з уроків»
ХVІІІ. Декади, місячники, сесії.

  1. Методичні вітражі вчителів математики, української мови.

  2. Захист педагогічного парт фоліо вчителя англійської мови Вихристюк Л.В.

  3. Презентація творчої лабораторії вчителя образотворчого мистецтва Ковпак О.В., вчителя хімії Корнієнко А.Е., вчителя історії Курганської Л.В..

  4. Методична сесія.

  5. Місячник ППД.

  6. Тиждень наставництва.

  7. Декада «Ініціатива і творчість молодих».

  8. Творча декада «Я атестуюсь».


ХІХ. Позаурочна робота вчителів-предметників.

  1. Шевченківський тиждень (керівник Очеретна Н.Р.)

  2. Дні світової культури (керівник Дудар Н.М.)

  3. Вернісаж Європейських мов (керівник Балендр О.Й.)

  4. Дні математики, фізики, інформатики в школі (керівник Молявчик Ю.Й.)

  5. Історичний тижневик (керівник Карнаух М.В.)


ХХ. Конкурси

Педагогічні

  1. «Вчитель року».

  2. «Класний керівник року».

Учнівські

  1. «Обдарованість року».

  2. «Спортсмен року»

  3. «Учень року»


ХХ. Науково-практична конференція «Національна школа в контексті Європейської освіти»

Функція планування

  • Інформаційно-інструктивні наради (щосереди);

  • Наради при директорові (щопонеділка);

  • Діяльність фокус-центру з питань психології та соціології (понеділок, четвер);

  • методичний дайджест;

  • Плани саморозвитку педагогічних кадрів.


Напрямки діяльності

  • вивчення соціального замовлення;

  • опрацювання директивних документів;

  • практична реалізація Закону України «Про освіту», «Про мови в Україні», «Про загальносередню освіту»; програм «Освіта України ХХІ ст.», «Діти України», «Творча обдарованість»


Організаційна функція

  • Адміністративна рада школи (Качоровська Н.В., РиндичО.Г., Герасименко О.М., Кукліновська К.М., Марчук Н.В., Мойсеєнко Н.О., Кравчук О.В.)

  • Науково-методична рада школи (керівник Герасименко О.М.)


Напрямки діяльності

  • координація роботи з методичним кабінетом міськуо;

  • координація роботи з інститутом післядипломної освіти вчителів м. Хмельницькому;

  • координація роботи підрозділів методичної служби закладу;

  • здійснення зв’язків з вищими навчальними закладами.



Діагностична функція

  • Моніторингова група (керівник Качоровська Н.В.)

Склад групи: РиндичО.Г., Герасименко О.М., Марчук Н.В.

Кукліновська К.М. – заступники директора, Мойсеєнко Н.О. – психолог школи, Кравчук О.В. – соціолог.

Пипич Н.В., Білан Н.А. – завкафедрами.

  • Науково-методична рада (керівник Герасименко О.Г.)

  • Фокусний центр з питань соціології та психології (керівник Мойсеєнко Н.О.)


Напрямки діяльності

  • діагностика професійної компетентності педагогів;

  • вивчення запитів вчителів та учнів;

  • моніторинг якості навчальних досягнень учнів;

  • аналіз планів самовдосконалення.



Прогностична функція

  • Прес-центр школи «Методичний вісник» ( керівник РиндичО.Г.)

  • Науково-практична (РиндичО.Г., Герасименко О.М.);

  • Акмеологічний семінар вчителів англійської мови з проблеми «Творча обдарованість. Інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу » (керівник Білан Н.А., кафедра вчителів англійської мови).

  • Методична сесія педагогів (РиндичО.Г., Герасименко О.М.)

  • Експериментальний центр по апробації сучасних методик технологічного навчання (керівник Грицова Н.В., Мойсеєнко С.О., Касянчук В.І., Кукліновська К.М., Кравчук О.В.)


Напрямки діяльності

  • визначення знань і вмінь, які будуть необхідні педагогу в майбутньому;

  • прогнозування тенденцій розвитку освіти.



Координаційна функція

  • Диспетчерський центр школи (керівник Герасименко О.М.)

  • Циклограми роботи закладу.

  • План роботи школи.


Напрямки діяльності

  • подолання дублювання, паралелізму змістовного, масового та науково-методичного характеру.


Моделююча функція

  • Модель методичної роботи закладу.

  • Модель контролю.

  • Модель управлінської діяльності.

  • Модель наукового товариства «Імпульс».


Напрямки діяльності

  • розроблення принципово нових положень навчально-виховної роботи в закладі;

  • запровадження моделей передового педагогічного досвіду.


Компенсаторська функція

  • Інтернет-центр на базі Тернопільської регіональної академії (керівник Антонова О.П.).

  • Мовний супутник «Говоримо правильно» (керівник Касянчук В.І..)

  • Школа професійної адаптації (керівник Грицова Н.В.)

Учасники школи: Яворська О.С., Гордійчук М.А., Стойко О.А.,

Недоядлова Н.В.

  • Педагогічний кластер з проблемами «Комп’ютерні технології. Програмові засоби навчання» (керівник Антонова О.П.)

Склад групи: Бородій О.П., Молявчик Ю.Й., Мойсеєнко С.О., Журавльова Т.Т., Пономарьова Л.О.

  • Методичний всеобуч з питань методики навчання і виховання. (керівник Коваль А.І.)

Склад групи: Плакса Л.М., Бородій О.П., Качоровська Н.М., Омелянчук С.В., Ковпак О.В.

  • Консалтингова група (керівник О.Г.Шулякова)

Склад групи: Герасименко О.М., Мойсеєнко Н.О., Кравчук О.В., Скотенюк О.В., Марчук Н.В., Кукліновська К.М., Качоровська Н.В.
Проблеми над якими працює група

  • Врахування вікових психофізіологічних можливостей школярів при організації навчально-виховного процесу (консультант Мойсеєнко Н.О. (дні роботи: понеділок, четвер).

  • Організація, методика проведення зовнішнього тестування (консультант РиндичО.Г. (четвер), Пипич Н.В.(середа));

  • Педагогічна адаптація учнів до школи І, ІІ, ІІІ ступеня (консультант Мойсеєнко Н.О., дні роботи: понеділок, четвер)

  • Профільність освіти (консультант РиндичО.Г.)

  • Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (консультант РиндичО.Г.)

  • Сучасні інтерактивні технології та їх класифікація (консультант РиндичО.Г.);

  • Методика застосування інтерактивних технологій у навчально-виховний процес (консультант РиндичО.Г. (вівторок).)

  • Безпека життєдіяльності школярів. Дотримання валеологічних вимог до проведення уроку (консультант Кравчук О.В., дні роботи: п’ятниця);

  • Організація науково-дослідницької роботи вчителів і учнів (консультант Герасименко О.М., дні роботи: п’ятниця)4

  • Стан фізичного здоров’я учнів школи. Запобігання захворюванням та їхня профілактика (консультант Скотенюк О.В., дні роботи: вівторок, четвер);




  • Декада наставництва (жовтень, квітень).

  1. Методоб’єднання вчителів-предметників;

  2. Методоб’єднання вчителів-словесників (керівник Очеретна Н.Р.)


Проблема над якою працюють педагоги:

  • формування творчо розвиненої особистості;

  • формування загальнонавчальних інтелектуальних умінь учнів;

  • організація роботи з обдарованими дітьми;

  • розвиток творчих здібностей учнів на основі особистісно-зорієнтованого підходу;

  • запровадження нових педагогічних технологій.




  1. Методоб’єднання вчителів іноземних мови (керівник Балендр О.Й.)


Проблеми над якими працюють вчителі:

  • удосконалення результативності та ефективності сучасного уроку;

  • формування в учнів міцних знань, умінь та навичок;

  • удосконалення системи науково-дослідницької роботи учнів та вчителів;

  • впровадження нових прогресивних навчальних технологій на уроках іноземної мови.




  1. Методоб’єднання вчителів фізики, інформатики, математики (керівник Журавльова Т.Т.)


Проблеми над якими працюють вчителі

  • підвищення рівня навчальних можливостей учнів;

  • створення умов для розвитку творчих здібностей;

  • удосконалення сучасного уроку;

  • модернізація творчих лабораторій;

  • інноваційні підходи до організації навчально-виховного процесу предметів математичного циклу.




  1. Методоб’єднання вчителів поччаткових класів (керівник Каменєва Л.П.)


Проблеми над якими працюють вчителі:

  • організація інтелектуальної творчої діяльності вчителів і учнів;

  • розвиток творчих здібностей учнів;

  • формування потреби і вміння самовдосконалюватись;

  • формування особистості через спілкування;

  • організація інтелектуальної творчої діяльності вчителів і учнів.



  1. Методоб’єднання вчителів природничих дисциплін (керівник Гудкова О.П.)


Проблеми над якими працюють вчителі

  • лекційно-семінарська система навчання;

  • профільне навчання як одна із сходинок професійного становлення учнів.




  1. Методоб’єднання вчителів мистецтвознавчого циклу (керівник Шнайдер А.А.)


Проблеми над якими працюють вчителі

  • розвиток художньо-образного мислення учнів на уроках мистецтвознавства;

  • розвиток творчих здібностей учнів на уроках мистецтвознавчого циклу.




  1. Методична комісія вчителів фізкультури, МСП, ОБЖ, викладачів предмета «Захисник Вітчизни» (керівник Захарець Л.П.)


Проблеми над якими працюють вчителі

  • удосконалення системи роботи з дітьми різного рівня розвитку;

  • створення умов для розвитку творчих здібностей;

  • модернізація творчих лабораторій;

  • спрямованість навчальної праці та становлення особистості.


Напрямки діяльності

  • забезпечення педагогів знаннями щодо сучасних освітницьких тенденцій.

  • формування вмінь, які не були набуті ними в процесі професійної освіти.



Відновлювальна функція



  1. Постійно діючий психолого-педагогічний семінар


  1   2

Схожі:

СТРУКТУРА науково-дослідницької діяльності навчально-виховного комплексу
В НВК №2 науково-дослідницькою діяльністю охоплено 84 учнів. В школі І ступеня діє науковий осередок «Пошук» де задіяно 18 учнів....
Р. М. Дзюбак, заступник директора з навчально-методичної роботи; Н. М. Гладка
На часі формування пакету нормативно-правових актів з питань організації та проведення науково-методичної роботи з педагогічними...
Розвиток навички читання як умови формування освітньої компетенції...
Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Запорізького навчально-виховного комплексу №109 Дидики Людмили Іванівни
План організації науково-дослідницької діяльності навчально-виховного комплексу
...
Гладка Людмила Іванівна
Контролюючим органом навчально-методичної роботи є Методична рада університету. Головними напрямками роботи Методичної ради є
Нормативні документи навчально-виховного процесу та навчально-методичної бази кабінету
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти
Випускаючий підрозділ: Музей
Проректор з науково-педагогічної роботи та організації навчально-виховного процесу
План роботи Дибинецького навчально-виховного комплексу «ЗОШ І-ІІІ ступенів дитячий садок»
Саме в школі учням необхідно дати знання, що надалі дозволять їм орієнтуватися в суспільстві й робити правильний вибір
ПЛАН роботи навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гімназія"
Кредо закладу: Творчість це здатність дивуватися і пізнавати, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це налаштованість...
«Формування інтелектуальних вмінь та навичок учнів на уроках біології»
Криворучко Мар’яна Володимирівна, вчитель біології, заступник директора з навчально-виховної роботи Смілянського навчально-виховного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка