Інтернет технологія Веб-квест


Скачати 39.41 Kb.
Назва Інтернет технологія Веб-квест
Дата 08.04.2013
Розмір 39.41 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Інтернет технологія Веб-квест

Важливим аспектом, що визначає характер змін у системі освіти, є науково-технічний прогрес та його вплив на соціальні та суспільні відносини. Комп’ютерні технології постійно вдосконалюються, стають більш насиченими, ємними, гнучкими, продуктивними, націленими на різноманітні потреби користувачів.

Швидкість зміни інформації у сучасному світі висока, тому гостро постає питання формування в дитини оптимальних комплексів знань і способів діяльності, формування інформаційної компетентності, що забезпечить універсальність її освіти. Розвиток інформаційного суспільства був і залишається пріоритетним напрямом державної політики розвинених країн .

Інформаційні технології та їх вплив на зміст освіти, методика та організація навчання залишаються актуальною темою педагогічних досліджень. Спостерігаємо різні напрямки цих досліджень: розв’язання деяких психолого-педагогічних проблем впливу на особистість учнів нових інформаційних технологій навчання (НІТН); розвиток творчих здібностей та образного мислення на уроках з використанням НІТН; комп’ютерно орієнтовані засоби навчання на уроках природничо-математичного циклу; особливості організації інтерфейсу комп’ютерних навчальних програм; програмне забезпечення фізичного експерименту, підтримка обчислень

Активне використання навчальними закладами Інтернет - технологій, телекомунікаційних засобів дозволяють говорити про впровадження ними інноваційних процесів, за допомогою яких відбуваються зміни різного плану: змінюється мета й зміст навчальних планів, форми й методи навчання.

Ми пропонуємо зупинитися на технології веб-квестів.

Web-квестом називається спеціальним чином організований вид дослідницької діяльності, для виконання якої учні здійснюють пошук інформації в мережі Інтернет за вказаними адресами. Квести створюються для того, щоб учні вчилися використовувати отриману інформацію з практичною метою, дана технологія сприяє розвитку критичного мислення, аналізу, синтезу і оцінки інформації.

Вищезгаданий вид діяльності був розроблений в 1995 році в державному університеті Сан-дієго дослідниками Берні Додж і Томом Марч.

Щоб дана робота була максимально ефективною, web-квест (спеціальним чином організована web-сторінка) повинен містити наступні частини:

  • Web-квести можуть бути короткостроковими і довгостроковими.

  • введення, в якому описуються терміни проведення, і задається початкова ситуація;

  • цікаве завдання, яке можна реально виконати;

  • набір посилань на ресурси мережі, необхідні для виконання завдання. Деякі (але не все) ресурси можуть бути скопійовані на сайт даного web-квеста, щоб полегшити таким чином викачування матеріалів. Вказані ресурси повинні містити посилання на web-сторінки, електронні адреси експертів або тематичні чати, книги або інші матеріали, наявні в бібліотеці або у викладача. Завдяки вказівці точних адрес при виконанні завдань учні не витрачатимуть зайвого часу на пошук інформації;

  • опис процесу виконання роботи. Він повинен бути розбитий на етапи з вказівкою конкретних термінів;

  • деякі пояснення щодо обробки отриманої інформації: направляючі питання, дерево понять, причинно-наслідкові діаграми;

  • висновок, що нагадує що вивчали, чого вони навчилися, виконуючи дане завдання; можливо, шляхи для подальшої самостійної роботи за темою або опис того, яким чином можна перенести отриманий досвід в іншу область.

Метою короткострокових проектів є здобуття знань і здійснення їх інтеграції в свою систему знань. Робота над короткочасним web-квестом може займати від одного до трьох сеансів.

Довгострокові web-квести направлені на розширення і уточнення понять. Після закінчення роботи над довгостроковим web-квестом, учень повинен уміти вести глибокий аналіз отриманих знань, уміти їх трансформувати, володіти матеріалом настільки, щоб зуміти створити завдання для роботи за темою. Робота над довгостроковим web-квестом може тривати від одного тижня до місяця (максимум два).

Деякі доповнення:

Web-квести найкраще підходять для роботи в міні-групах, проте існують і web-квести, призначені для роботи окремих учнів.

Форми web-квеста також можуть бути різними. Найбільш популярні:

  • Створення бази даних з проблеми, всі розділи якої готують учні.

  • Створення мікросвіту, в якому учні можуть пересуватися за допомогою гіперпосилань, моделюючи фізичний простір.

  • Написання інтерактивної історії (учні можуть вибирати варіанти продовження роботи; для цього кожного разу указуються два-три можливі напрями; цей прийом нагадує знаменитий вибір шляху російськими багатирями з билин).

  • Створення документа, що дає аналіз якої-небудь складної проблеми і що запрошує учнів погодитися або не погодитися з думкою авторів.

  • Інтерв'ю on-line з віртуальним персонажем. Відповіді і питання розробляються учнями, що глибоко вивчили дану особу. (Це може бути політичний діяч, літературний персонаж, відомий учений, інопланетянин і т.п.) Даний варіант роботи краще всього пропонувати не окремим учням, а міні-групі, одержуючи загальну оцінку (яку дає решта учнів і викладач) за свою роботу.

  • Робота з web - квестами може бути запропонована і як домашнє завдання для учнів, які цікавляться предметом, її можна провести в класі за наявності здвоєних уроків. Добрий результат дає даний вид діяльності при підготовці до олімпіад,оскільки розширює кругозір та ерудицію. Реальне розміщення веб-квестів в мережі у вигляді web-сайтів, створених самими дітьми, дозволяє значно підвищити мотивацію учнів та досягнення кращих навчальних результатів

Схожі:

ТЕМА: Технологія пошуку інформації в мережі Інтернет. Технологія...
МЕТА: навчитися отримувати доступ до документів, розміще­них на веб-серверах, зберігати інформацію на локальному комп’ютері
ТЕМА: Технологія роботи з браузером Microsoft Internet Explorer
МЕТА: навчитись завантажувати програму, настроювати параметри її функціонування, переглядати веб-сторінки, зберігати інформацію з...
Тема : Створення особистої Веб-сторінки та розміщення її в мережі Інтернет
Мета: Створити за допомогою засобів програми Microsoft FrontPage особисту сторінку та розмістити її за допомогою засобів віддаленого...
Календарне планування курсу «Основи веб-дизайну» для ІІ-го курсу на 2011-2012 н р
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сторінок. Реєстрація веб-сайту на сервері безкоштовного хостинга
Технологія WI-FI
Доступ в інтернет за технологією Wi-Fi здійснюється за допомогою спеціальних радіо-точок доступу
«Електронні послуги у сфері купівлі продажу (Інтернет-аукціони, Інтернет-магазини)»
Мета роботи: ознайомитись та описати роботу Інтернет-аукціонів та Інтернет-магазинів
20. Глобальна мережа Internet
Глобальна мережа Internet. Загальні принципи організації. Апаратна, програмна та інформаційна складові глобальної мережі. Основні...
Про надання послуг з розміщення веб-сайтів, віртуальних серверів...

Про надання послуг з розміщення веб-сайтів, віртуальних серверів...

Структура веб-сайтів. Етапи створення сайту. Засоби автоматизованої...
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка