Письмова довідка про звернення громадян, що надійшли до виконавчих органів Нікопольської міської ради та органів місцевого самоврядування м. Нікополя за 2011


Скачати 68.39 Kb.
Назва Письмова довідка про звернення громадян, що надійшли до виконавчих органів Нікопольської міської ради та органів місцевого самоврядування м. Нікополя за 2011
Дата 06.04.2013
Розмір 68.39 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи



Письмова довідка про звернення громадян, що надійшли до виконавчих органів Нікопольської міської ради та органів місцевого самоврядування м. Нікополя за 2011 рік.




Питання практичної реалізації громадянами права на звернення регулюються на сьогодні Законом України від 2 жовтня 1996 року "Про звернення громадян", Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування".

Забезпечуючи і захищаючи конституційні права і законні інтереси жителів міста Нікополя, виконавчі органи міської ради, відповідно до Закону України «Про звернення громадян», надавали в 2011 році максимальну допомогу в вирішенні індивідуальних і колективних заяв, клопотань, скарг і пропозицій громадян. Особлива увага була приділена вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

Склалася певна система роботи зі зверненнями громадян, продовжується робота щодо вдосконалення цієї роботи, як пріоритетного напрямку діяльності виконавчих органів міської ради.

За 2011 рік до Нікопольської міської ради від громадян міста надійшло 2134 звернень, з них 503 звернень надано на особистому прийомі.

У структурі звернень загалом переважають заяви – 97%, пропозиції – 1% та скарги – 2.% До органів влади вищого рівня жителями міста направлено 149 звернень

Результати проведеного аналізу свідчать, що загальна кількість отриманих звернень у 2011 в порівнянні з 2010 роком збільшилося на 96%.



В цілому за 2011 рік громадянами було порушено 2212 питань. В звітному році спостерігається збільшення кількості звернень громадян з питань аграрної політики і земельних відносин майже в дев’ятеро разів, що значно вплинуло на загальну кількість звернень за рік. Збільшилося кількість звернень в порівнянні з минулим роком з питань житлово-комунального господарства, житлової політики, соціального захисту населення, охорони здоров’я, праці і заробітної плати.



За допомогою до міської ради, переважно зверталися найменш соціально не захищені категорії громадян, люди похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я і працездатність. Від ветеранів і інвалідів війни надійшло 3,1% від загальної кількості звернень, від інвалідів, ветеранів праці та пенсіонерів – 13,5%, від багатодітних сімей та одиноких матерів – 1%. Таким категоріям населення протягом року приділялася особлива увага у вирішенні проблем.

З метою поліпшення роботи зі зверненнями громадян, на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» розпорядженням міського голови затверджено графіки проведення особистих прийомів громадян посадовими особами Нікопольської міської ради. До міського голови, його заступників та посадових осіб під час проведення особистих прийомів звернулося 503 жителя міста. Питання, які були підняти громадянами під час прийому ретельно розглядалися, заявнику давалися відповідні роз’яснення, а якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення особистого прийому було неможливо, воно залишалося на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.

Для можливість громадянам зберегти час, вирішити питання, що їх хвилюють безпосередньо по телефону, затверджено графіки проведення гарячих телефонних ліній виконавчими органами міської ради.

За графіками відбулися виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи і проживання посадовими особами міської ради. Міським головою затверджено графіки роботи громадської приймальні, під час якої прийом громадян з правових питань здійснювали юристи комунальних підприємств міста та відділів міськвиконкому.

Всі графіки проведення заходів щодо звернень громадян, результати проведених особистих прийомів міським головою та посадовими особами міської ради, підсумки проведених нарад про стан роботи зі зверненнями громадян своєчасно були розташовані на сайті та оприлюднені в засобах масової інформації.

Спеціалістами по роботі зі зверненнями громадян відділу по роботі з громадськістю проводиться систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага приділяється повторним зверненням громадян. Звернення громадян, які потребують колегіального обговорення та прийняття рішення розглядалися на засіданні комісій та технічних радах.

Що стосується виконавської дисципліни, слід зазначити, що управління, відділи та інші структурні підрозділи міськвиконкому дотримувалися встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу з дорученнями керівників. Було акцентовано увагу виконавців на забезпечення всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об'єктивного розгляду звернень громадян. Спеціалістами по роботі із зверненнями громадян налагоджена система контролю за термінами розгляду звернень громадян. Щотижня виконавцям надається перелік звернень, строк розгляду яких припадає на наступний тиждень. Щомісячно довідка про стан виконання звернень надається до відділу контролю міської ради.

В звітному році здійснення перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в комунальних підприємствах «ЖЕК-5» та «ЖЕК-3». У ході перевірки надано методичну та практичну допомогу з організації роботи із зверненнями громадян, ведення журналу реєстрації звернень громадян, журналу особистого прийому громадян, підготовки відповідей на звернення, дотримання вимог інструкції з питань ведення діловодства тощо.

З метою надання практичної та методичної допомоги відповідальним у роботі із зверненнями громадян комунальних підприємств міста, головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян проводяться семінари. Слухачі семінарів ознайомлені з нормативно-правовими актами з питань звернень громадян, вимогами Указу Президента України від 7 лютого 2009 року № 109\2008, документами, що регламентують роботу із зверненнями громадян, основними вимогами до оформлення документів згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян.

Для вдосконалення роботи із зверненнями громадян, спрощення процедури отримання мешканцями міста оперативної інформації з питань запроваджено інформаціно-сервісний центр. За звітний період до ІСЦ звернулося 3757 громадян нашого міста. На сьогоднішній день комп’ютерна база центру забезпечена необхідним довідковим матеріалом за напрямком діяльності виконавчих органів міської ради та комунальних підприємств міста. Протягом звітного місяцю жителями міста були отримані консультації з питань:

  • встановлення індивідуального опалення;

  • приватизації земельних ділянок;

  • порядку надання матеріальної допомоги на лікування та матеріальної допомоги на поховання;

  • опіки та працевлаштування;

  • захисту прав споживачів;

  • призначення субсидії та інші

Для попередження надходження звернень, безперешкодного спілкування населення з керівниками виконавчих органів міської ради, підвищення обізнаності населення з актуальних проблем сьогодення протягом року проводилися: брифінги, прес-конференції заступників міського голови, прямі ефіри на телеканалі «Кварц», інтерв’ю місцевим ЗМІ та інше. Вся міська інформація протягом року розміщалася на офіційному сайті міської ради.

Одним із важливих напрямків у роботі зі зверненнями громадян є робота зі зверненнями, які надходять до Державної установи «Урядовий контактний центр». Протягом 2011 року на телефонну гарячу лінію зателефонувало 160 громадян міста. Проблеми, які піднімалися жителями стосувалися:

  • житлово-комунального господарства (39% від загальної кількості звернень): ремонту покрівель, перерахунку оплати за комунальні послугу, ремонту ліфтів та доріг, встановлення індивідуального опалення, відкриття центру для безпритульних тварин та інші;

  • соціального захисту населення (27% від загальної кількості звернень): виділення матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидії, забезпечення інвалідною технікою, соціальних виплат та інші;

  • охорони здоров’я (14% від загальної кількості звернень): забезпечення безкоштовними ліками, роботи медичних закладів.

Серед інших питань, які порушили громадяни в звітному періоді є питання, пов’язані з роботою пасажирського транспорту, поліпшення житлових умов, роботи дитячих та шкільних закладів, присвоєння звання «мати-героїні» та інші. Такі звернення вирішувалися в терміновому порядку та протягом 10 днів відповіді надсилалися заявникам, а інформація щодо вирішення питань - до Дніпропетровської обласної адміністрації.

Згідно з планом роботи в 2011 році здійснювалися заходи щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян, а саме було організовано:

  • 69 (503 звернення) особистих прийомів громадян посадовими особами міської ради, з них 9 - міським головою; організовано 18 виїзних прийомів громадян за місцем їх роботи і проживання посадовими особами міської ради;

  • 47 прийом юристів, під час яких надано безкоштовну правову допомогу 107 соціально незахищеним громадянам;

  • за 2011 рік диспетчерською службою 005 прийнято 24546 телефонних дзвінків, в т.ч. з питань житлово-комунального господарства - 6456, на які дані роз'яснення, або разом з відповідними службами міста приймалися оперативні рішення;

  • 56 гарячих телефонних ліній, під час яких на запитання жителів відповідали посадові особи управління праці та соціального захисту населення та головний спеціаліст з захисту прав споживачів;

За роботу зі зверненнями громадян в Нікопольській міській раді відповідає відділ по роботі з громадськістю начальник відділу Калюжна Лариса Болеславівна та безпосередньо головний спеціаліст Козоріз Ірина Павлівна, 3 спеціаліст першої категорії, комендант (адміністратор) та 4 відповідальні чергові на службі 005. Телефон (факс): 8-05662-5-15-33, телефон відділу: 8-05662-5-16-42, 8-05662-3-90-67.


Начальник відділу по роботі

з громадськістю Л.Б. Калюжна
Козоріз І.П. 39067


Схожі:

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Президента України від 07. 02. 2008 №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права...
ІНФОРМАЦІЯ Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
Спрямована вона на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07. 02. 2008 №109 «Про першочергові...
Про основні тижневі заходи Новоушицької районної ради
Закон України «Про звернення громадян», Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ція органів місцевого самоврядування щорічні членські внески Нікопольської міської ради за 2013 рік в сумі 2000,00 (дві тисячі грн.)...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ція органів місцевого самоврядування щорічні членські внески Нікопольської міської ради за 2012 рік в сумі 2000,00 (дві тисячі грн.)...
Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
Загальна чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів складає 112,5 осіб, з них посадових осіб місцевого самоврядування...
Р І ШЕННЯ
Нікопольської міської ради від 03. 02. 2012 року №77-16/VI «Про затвердження структури, загальної чисельності штатних одиниць виконавчих...
ПРОЕКТ
Нікопольської міської ради від 03. 02. 2012 року №77-16/VІ «Про затвердження структури, загальної чисельності штатних одиниць виконавчих...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами...
ПЛАН РОБОТИ виконавчих органів міської ради на лютий 2010 року №
Про внесення змін до пункту 3 розділу VІІІ Програми створення, розвитку та удосконалення роботи органів самоорганізації населення...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка