Урок з інформатики для учнів 11 класу


Скачати 38.76 Kb.
НазваУрок з інформатики для учнів 11 класу
Дата10.02.2014
Розмір38.76 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Управління освіти Полтавського міськвиконкому

Міський методкабінет

Полтавська гімназія № 33

Урок з інформатики

для учнів 11 класу

Урок підготувала та розробила

вчитель інформатики

Кривко Наталія Валеріївна

Полтава

2012

Тема: Введення, редагування та форматування даних. Практична робота №2. Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора.

Клас: 11

Мета:

  • навчальна: повторити вивчене з даної теми; повторити правила техніки безпеки в комп’ютерному класі; згадати функції та призначення електронних таблиць; перевірити навички учнів роботи з електронними таблицями;

  • розвивальна: сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера, навчити учнів грамотно висловлювати свою думку та вміти відстоювати її, розвивати в учнів вміння проводити оцінювання власної діяльності та доводити її цінність;

  • виховна: виховувати інформайційно-освічену людину, свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.

Обладнання: програма Microsoft Excel, картки із завданнями, роздаткові матеріали.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Учитель: Діти, сьогодні у нас буде незвичний урок – ми дослідимо можливості Excel, і в ході дослідження з’ясуємо, хто з вас може бути найкращим помічником класного керівника, його правою рукою. Ви побачите, що дана програма може дуже полегшити роботу ваших вчителів, батьків і вас самих. Але спочатку давайте з’ясуємо, що ж ми вже встигли вивчити про дану програму.

«Карусель»

  1. Стільці розставлені для учнів у два кола.

  2. Учні сидять у внутрішньому колі, розташовані спиною до центру, а в зовнішньому – обличчям. Таким чином, кожен сидить навпроти іншого. Внутрішнє коло нерухоме, а зовнішнє – рухоме: за сигналом вчителя всі його учасники пересуваються на один стілець вправо і опиняються перед новим партнером. Мета – пройти все коло, виконуючи поставлене завдання.

Кожен учень, який сидить у зовнішньому колі, має листок із конкретними запитаннями і під час переміщення збирає максимум інформації, аспектів, поглядів із зазначеної проблеми.

Запитання для обговорення:

  1. Для чого призначені табличні процесори?

  2. Як запускається програма Microsoft Excel? Назвіть якомога більше засобів.

  3. Де знаходиться рядок формул?

  4. Які типи даних може містити таблиця Excel?

  5. Які формати числових даних ви знаєте? Яким чином можна виставити відповідний числовий формат?

  6. Скільки робочих аркушів може бути у книзі?

  7. Назвіть основні елементи вікна.

Після проведення вправи відбувається заслуховування окремих відповідей, обговорення того, які питання виявилися особливо складними, продуктивними чи, навпаки, швидко вичерпалися і чому, як працювали партнери тощо.

2.

1.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

Картки із завданнями та отриманими відповідями учні вклеюють у зошит після конспекту. Кожен учень із зовнішнього кола ділить конспект із сусідом по парті.

ІІІ. Виконання практичних завдань.

Учитель: Я бачу, що ви маєте ґрунтовні теоретичні знання, отже пропоную перейти до виконання практичних завдань. Ви знаєте, що кожен рік ваш класний керівник подає відомості про ваш клас у певній формі. Давайте дослідимо, як правильно оформити ці відомості.

Створіть електронну таблицю за зразком, поданим на малюнку та відформатуйте її відповідним чином.



Матеріали для заповнення таблиці учні отримують разом із роздатковими матеріалами, але в іншому структурному вигляді.

Після 15 хв роботи – розминка для очей.



Учитель: Дехто вже справився із створенням таблиці, отже може отримати додаткове творче завдання. Допоможіть класному керівнику створити таблицю чергування. Після введення та форматування даних таблиця має набути такого вигляду:



Внесіть до графіка чергувань всіх учнів вашого класу.

IV. Підведення підсумків.

Учитель: Молодці! Ви сьогодні гарно попрацювали!

Учитель відзначає тих учнів, які найкраще впоралися із завданням, наголошує, що буде рекомендувати їх у якості помічників не тільки класному керівнику, а і як консультантів учителям-предметникам. Учні зберігають виконані практичні роботи у свої папки, отримують оцінки.

V. Повідомлення домашнього завдання.

п. 2.5, завд. 2, с. 79 (підручник Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, Інформатика. Рівень стандарту, 11 клас)

Схожі:

Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що...
Урок з інформатики для учнів 11 класу
Тема: Призначення й використання основних математичних та статистичних функцій табличного процесора
Урок з інформатики для учнів 11 класу
Тема: Використання найпростіших формул. Посилання на клітинки і діапазони клітинок. Практична робота №3. Використання формул в електронних...
Орієнтовний календарний план на І семестр Інформатика 9 клас
Програма з інформатики для учнів 9 класу рекомендована Міністерством освіти і науки України (автори – І. О. Завадський, Ю. О. Дорошенко,...
Урок гра для учнів 5 класу: «Бути здоровим престижно»

Урок енергозбереження в Українському національному музеї “Чорнобиль”для...
На екскурсії до музею «Чорнобиль» учні дізналися про найбільшу техногенну катастрофу в історії людства
У Міжнародному конкурсі з інформатики „Бобер-2011”
ДЗОШ №101 пройшов Міжнародний конкурс з інформатики “БОБЕР-2011”. Сертифікат з відмінним результатом отримав 1 учень 7-А класу Ільєнко...
Урок №53 Тема. Підсумкове повторення за курс 7 класу
Мета: повторити та узагальнити знання учнів про найголовніші теоре­тичні відомості курсу геометрії 7 класу; повторити та узагальнити...
15. Позакласна робот з інформатики. Позакласні форми навчання інформатики....
Позакласна робот з інформатики. Позакласні форми навчання інформатики. Олімпіада з інформатики. Технологія підготовки учнів до участі...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка