ОБЛАСНИЙ КОНКУРС НА КРАЩУ МЕТОДИЧНУ РОЗРОБКУ З НАУКОВО- ТЕХНІЧНОГО ТВОРЧОСТІ СЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОБЛАСТІ


Скачати 177.89 Kb.
Назва ОБЛАСНИЙ КОНКУРС НА КРАЩУ МЕТОДИЧНУ РОЗРОБКУ З НАУКОВО- ТЕХНІЧНОГО ТВОРЧОСТІ СЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОБЛАСТІ
Дата 04.01.2014
Розмір 177.89 Kb.
Тип Конкурс
bibl.com.ua > Інформатика > Конкурс


Вінницький обласний центр технічної творчості учнівської молоді

Немирівський Будинок дитячої та юнацької творчості

ОБЛАСНИЙ КОНКУРС НА КРАЩУ МЕТОДИЧНУ РОЗРОБКУ З НАУКОВО- ТЕХНІЧНОГО ТВОРЧОСТІ СЕРЕД ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОБЛАСТІ


НОМІНАЦІЯ : Опис перспективного досвіду керівників гуртків із різних напрямків науково- технічної творчості учнівської молоді .

Методист Немирівського БДЮТ

Горбенко Л.П.

2012

З досвіду роботи Вертипороха Василя Володимировича керівника гуртка літературно- краєзнавчого та фото- відеознімального по використанню комп’ютерних технологій у проектній діяльності гуртківців позашкільних закладів .
Умови існування людства, що вступило в нове тисячоліття, вимагають висування нових пріоритетів, переходу до нової стратегії розвитку суспільства на основі знань та високоефективних технологій.

На сьогоднішній день Україна робить рішучі кроки до влиття в Світовий інформаційний простір, вбачаючи одним з головних пріоритетів – інформатизацію освіти, як запоруку майбутнього інтелектуального потенціалу нації.

Світовий процес переходу від індустріального до інформаційного суспільства, а також соціально-економічні зміни, що відбуваються в Україні, вимагають суттєвих змін у багатьох сферах діяльності держави. В першу чергу це стосується реформування освіти, починаючи з педагогічної діяльності.

Метою системи освіти в сучасних суспільствах є інтелектуальний та моральний розвиток людини. Сучасному суспільству потрібна людина самостійно, критично мисляча, яка вміє бачити і творчо вирішувати проблеми, які виникають. Таким чином, стратегічні напрями розвитку освітніх систем у сучасному суспільстві очевидні: інтелектуальний та моральний розвиток людини на основі залучення її в самостійну діяльність у різних галузях знань. Перед освітою виникло складне двоєдине завдання: вона повинна осучаснюватися на основі новітніх технологій через широке впровадження у навчально - виховний процес ІКТ, а також формувати риси, необхідні для успішної самореалізації в інформаційному суспільстві після завершення навчання молоді у школі.

Інформатизація освіти спрямовується на формування та розвиток інтелектуального потенціалу нації, удосконалення форм і змісту навчального процесу, впровадження комп’ютерних методів навчання та тестування, що дасть можливість вирішувати проблеми освіти на вищому рівні з урахування світових вимог. В зв’язку з цим велика увага приділяється сьогодні і позакласній діяльності учнів. Тут велику роль грає самостійна робота учнів з комп’ютером, робота над самим інформаційним об’єктом. Сучасне позашкілля є саме тим освітньо- виховним простором, де діти мають змогу постійно реалізувати набуті під час занять за інтересами знання. Інформатизація в позашкільному закладі дає можливість як доступу до нових знань, так і створює можливості для розвитку творчої особистості, яка вміє застосовувати набуті знання і вміння, працювати з інформацією для успішної діяльності у будь-якій сфері суспільного життя, власне - для інноваційного розвитку суспільства.

Інноваційні процеси розвитку позашкільної освіти Немирівського Будину дитячої та юнацької творчості спрямовані на особистість дитини, на розкриття її інтелектуальних, творчих здібностей, задоволення інтересів і потреб у самовизначенні та орієнтацію підростаючого покоління на правильний вибір професії.

Тому, сьогодні , одним з найбільш актуальних завдань системи безперервної педагогічної освіти є необхідність формувати інформаційно- комунікаційну компетентність педагога- позашкільника, яка складається з трьох компонентів :

  • Знати,

  • Уміти користуватися,

  • Уміти застосовувати у навчальній діяльності.

Успішність і ефективність вживання ІКТ у роботі гуртків різних напрямів можна гарантувати лише в тому разі, коли керівник гуртка:

  • В достатній мірі мотивований на використання ІКТ ,

  • Має широкий кругозір, володіє програмними засобами, як загального, так і навчального призначення,

  • Здатний визначити місце ІКТ в системі викладання навчального предмету.

Визначальною науково - методичною проблемою, над якою працюють педагоги Немирівського Будинку дитячої та юнацької творчості є : «Впровадження інноваційних технологій у навчально- виховний процес позашкільного навчального закладу ».

Проблемними питаннями є:

  • Інформаційні технології як основа інноваційної діяльності педагогічного колективу ;

  • Моніторингові дослідження як методика досягнення професіоналізму;

  • Інноваційні методики педагогічного колективу щодо розвитку творчих та інтелектуальних здібностей вихованців;

  • Дослідно- експериментальна та проектна діяльність гуртківців ;

Проектна діяльність – одна з популярних форм роботи з учнями в Немирівському Будинку дитячої та юнацької творчості .

Немирівський будинок дитячої та юнацької творчості оснащений навчальними комп’ютерними комплексами , який, крім комп’ютерів, об’єднаних в локальну мережу, має засоби сканування та друкування та цілий ряд програмних посібників. Їх використання для підготовки та проведення гурткових занять та виховних заходів має цілий ряд переваг:

  • індивідуалізація навчання, коли гуртківець самостійно добирає рівень складності матеріалу, темп засвоєння знань та рівень їх перевірки;

  • високий рівень наочності, ілюстративне багатство, інтерактивний зв'язок з програмним продуктом значно підвищують рівень засвоюваності матеріалу дітьми;

  • автоматизація системи контролю за рівнем досягнень учнів;

  • можливість розширити знання учнів у порівнянні з тими , які вони отримують у школі.

Актуальним методом досягнення навчального, розвиваючого, виховного результатів для гуртка є метод навчальних проектів - створення учнівської мультимедійної презентації, бо він дозволяє учням через втілення, як правило, гуманітарного змісту у високотехнологічну форму розвиватися і творчо, й інтелектуально, й духовно.

У навчально- виховному процесі Немирівського Будинку дитячої та юнацької творчості напрацьована система по впровадженню інноваційних технологій , інтерактивних форм і методів .

Вертипорох Василь Володимирович працює керівником літературно- краєзнавчого та фото-відеознімального гуртка. Протягом 2011-2013 років досвід роботи по темі : « Використання мультимедійних технологій у проектній діяльності гуртківців позашкільного навчального закладу » вивчала методист позашкільнго закладу Горбенко Любов Петрівна.

Працюючи за авторською програмою гуртка Вертипорох Василь Володимирович велику увагу в роботі з гуртківцями приділяє вивченню історичного минулого рідного краю, його культури, мистецтва, розвиває пізнавальну активність учнів , застосовуючи мультимедійні технології , що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно поліпшувати якість знань гуртківців. Мультимедійні технології, на думку Василя Володимировича – це технології, які окреслюють порядок розробки, функціонування та застосування засобів обробки інформації різних модальностей. Ці технології формують соціальні, мотиваційні, естетичні, мовні, культурологічні, комунікативні компетенції гуртківців, сприяють розвиткові особистості та її повноцінній самореалізації в сучасному житті.

У роботі з дітьми керівник гуртка дотримується певних правил :

  • бути щирим з дітьми

  • вчити і навчатися

  • любити всіх і навчати кожного

  • знаходити поезію у всьому

  • творити разом з дітьми

Василь Володимирович ставить перед собою завдання організувати процес навчання таким чином, щоб учень здобував навички самостійної діяльності, об’єктивно оцінював свої знання та вміння.

Керівник гуртка добре володіє матеріалом, творчо підходити до кожного заняття, постійно знаходитися в пошуку нових педагогічних методів і прийомів, добре знає психологію учня.

Першим проектом гуртківців під керівництвом Вертипороха Василя Володимировича та учениці Лілі Іванової був « Літературний Брацлав», (заочна подорож літературними місцями старовинного міста), де вперше захист проекту відбувався у вигляді мультимедійної презентації . Педагог прагне дати можливість гуртківцям більше дізнатись про літературно - мистецьке минуле та сьогодення рідного краю , виховує любов до малої батьківщини, повагу до її мешканців, цілеспрямованість, усвідомлення високого призначення людини на землі.

Василь Володимирович запропонував гуртківцям теми для роботи над проектами , які стосувалися життя та творчості Т. Шевченка, М.Гоголя,

М. Достоєвського, М. Трублаїні та ряду інших. Вихованці самостійно працювали над пошуком необхідної інформації, наповнюючи вміст папок. З усіх зібраних напрацьованих матеріалів Василь Володимирович навчає гуртківців компонувати портфоліо проекту у паперовому чи електронному вигляді.

Цікавими навчальними проектами гуртківців Вертипороха Василя Володимировича були « Микола Трублаїні і наш край », Микола Гоголь і наш край », « Подільське коріння Ф. Достоєвського », «Тарас Шевченко – художник», «Життєвими шляхами Кобзаря», « Афоризми Тараса Шевченка », « Зінаїда Тулуб і Брацлав », « Степан Руданський і наш край », «Шевченко про Северина Наливайка», «Образ Данила Нечая в українській народній пісні « Ой, з-за гори високої » та ряд інших .

В захисті проектів з використанням мультимедійних презентацій брали участь гуртківці Катерина Підрушняк, Богдан Буйновський, Ляш Олена, Еригін Володимир, Габузь Марина, Дудкевич Богдан , Римар Ольга , Чорнобильська Олена , Шабанова Юлія , Проскуріна Руслана , Плахотнюк Олеся, та інші.

Проектні технології, на думку Вертипороха Василя Володимировича – це можливість для гуртківців виразити свої особисті ідеї у зручній для них творчо продуманій формі, зокрема в мультимедійній презентації. Нетрадиційні заняття, зокрема метод проектів, на думку керівника гуртка допомагають не тільки сформувати певний набір знань, але і збудити в дітях прагнення до самоосвіти, активно діяти, приймати рішення, гнучко адаптуватися до життя, дозволяє розвивати пізнавальні інтереси учнів, уміння самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити. Це спільна діяльність педагога і вихованців із створення прообразу передбачуваного об’єкта.

Велику увагу Василь Володимирович приділив створенню інформаційно- дослідницьких проектів із серії « Видатні люди Брацлавщини» .

Такі проекти мають міжпредметний характер. Керівник гуртка залучає для реалізації вибраного проекта кілька гуртківців, формує групи. Бо потрібними є і літературознавці, й історики, і фотомайстри, і знавці ком’ютерних технологій.

Вихованці Василя Володимировича збирають різноманітну інформацію про певний об’єкт, висувають власні гіпотези щодо окремих маловідомих або суперечливих фактів, їх аналізують, перевіряють.

Цікавими інформаційно- дослідницькими проектами з використанням мультимедійних презентацій з серії « Видатні люди Брацлавщини « стали проекти « Повторивши долю Кобзаря. Зінаїда Тулуб »; «Антон Турчанович - винахідник польової кухні »; «Роман Ракушка- Романовський - генеральний підскарбій, священник та літописець »; « Тетяна Скабард із Брацлава».

Такі проекти спрямовані на розвиток мислення та творчості гуртківців. Вони

передбачають самостійну пошуково- дослідницьку роботу учнів з використанням інтерактивних форм роботи ( у парі, групові тощо ),

мотивують та покращують ефективність навчання, мають практичну, значущу для учнів спрямованість ,формують цілеспрямованість, життєві компетентності та навички людини 21 сторіччя.

У роботі літературно-краєзнавчого гуртка та фото-відеознімального , використання комп’ютерних технологій стало доброю традицією. Гуртківці засвоїли і вміло володіють навиками створення презентацій у програмі Microsoft Power Point (повна назва — Microsoft Office Power Point).

Ще більше можливостей для творчості дає програма Windows Movie Maker , на думку Василя Володимировича , яка використовується для створення та редагування відео та аудіо файлів: це отримання відео з відеокамери, створення слайд-шоу з фото та картинок,обрізання відео та його склеювання, озвучення проектів, додавання заголовків і титрів, створення переходів між фрагментами відео.

Використання програми Windows Movie Maker для створення інформаційно-дослідницького проекту, кінцевим результатом якого є відео- або слайд-шоу із серії «Видатні люди Брацлавщини» Василь Володимирович примінив у інформаційно- дослідницьких проектах : «Повторивши долю Кобзаря» «Зінаїда Тулуб», « Антон Турчанович – винахідник військової польової кухні », «Ракушка- Романовський – генеральний підскарбій, священик та літописець », «Тетяна Скабард із Брацлава » , та ряду інших. Серед них відеофільми :

«Історія нашого народу», « Тарас Шевченко – український поет, письменник, державний діяч», « Пам’ятники однієї вулиці », « Тарас Шевченко – художник » та ряд інших. У створенні мультимедійних презентацій та відеофільмів брали активну участь гуртківці Катерина Підрушняк, Ліля Іванова, Володимир Єригін, Забіяка Наталія, та інші гуртківці. Цікаві замальовки підготували гуртківці фото- відеознімального гуртка на теми « Зимова історія » Тетяни Яковенко ,« Надворі дощ » та « Спіткнувся вечір »; « Яструбинське городище »; Ніни Гнатюк, « Дорога до мами «; М.Каменюка « Іменем любові «. У Василя Володимировича добре відпрацьована методика роботи по створенню відеофільмів.

Велику увагу приділяє Василь Володимирович використанню електронних публікацій з Інтернету та систематизації матеріалів.

Особливу увагу звертає на послідовність у роботі : складання плану презентації та написання сценарію. Сценарій презентації готується у вигляді слайдів.

Керівник гуртка вчить учнів починати проект з обмірковування теми, визначення мети та завдань проекту. Наступним в такій роботі є складання плану дій і саме найважче питання – це проведення досліджень. Завершується проект – мультимедійною презентацією. Зважаючи на те, що гуртківцями є учні 9-10 класів, які володіють навичками роботи на комп’ютері, проект « Повторивши долю Кобзаря. Зінаїда Тулуб»вирішили зробити індивідуальним. Тобто, і дослідницьку, і сценарну, і операторську, і звукооператорську частини проекту кожен гуртківець робив сам.

План мав наступний вигляд:

1. Обмірковування теми проекту. Визначення його мети та завдань.

2. Складання плану дій:

  • визначення джерел інформації;

  • визначення часу виконання окремих завдань.

  • дослідження (збирання інформації, її вивчення та систематизація).

  • удосконалення навичок роботи у програмі Windows Movie Maker

  • результати (створення відео- або слайд-шоу).

  • оцінка (колективне обговорення результатів та самооцінка виконавців проекту).

Творчі проекти, які підготували вихованці були цікавими і вдалими.

Керівник гуртка вчить гуртківців , як вирішувати питання по підготовці заключного етапу при оформленні результатів проекту. Звертає увагу на те, що важливі складові : створення мультимедійної презентації і написання текстового матеріалу, який відповідає змісту презентації .

Над темою проекту, визначенням його мети та завдань робота проводилася на занятті, коли керівник власне запропонував його.

Далі гуртківці працювали над збором інформації, над її вивченням та систематизацією. Розпочалась цікава пошукова робота.

Гуртківці знали, що життя відомої української письменниці Зінаїди Павлівни Тулуб тісно пов’язане з Брацлавом, містечком, де переважно вони і проживають. З іншої сторони, їм доведеться більше дізнатися про зв’язки родини Тулубів з ім’ям Т. Г. Шевченка. Тому, більшість учасників проекту сформулювали мету та завдання своєї роботи приблизно так:

  • поглибити свої знання про життєві шляхи Т. Г. Шевченка та З. П.

Тулуб,знайти точки дотику у житті та творчості письменників,

  • з’ясувати роль Великого Кобзаря у становленні та розвитку таланту Зінаїди Тулуб;

  • дізнатися більше про культурно-мистецьке минуле та сьогодення рідного краю;

  • учитися добирати необхідний матеріал з літератури; розвивати вміння формулювати власні думки з приводу порушених проблем, уміння зіставляти факти, робити висновки;

  • удосконалювати вміння працювати на комп’ютері, познайомитися з програмою Windows Movie Maker.

Наступним питанням було визначення джерел інформації та часу виконання окремих завдань. Гуртківці відшуковували монографії і публікації у періодичній пресі про життя та творчість Т.Шевченка, твори

Зінаїди Тулуб та публікації у періодичній пресі про життя та творчість письменниці, матеріали Інтернету, власні матеріали гуртківців підготовлені до 120 річниці з дня народження Зінаїди Тулуб . У шкільній бібліотеці гуртківці відшукали цікаві газетні матеріали минулих років « Друзі Кобзаря на Немирівщині » і дізналися, що Т. Шевченко імовірно був знайомим з дідом Зінаїди Тулуб, бо той був членом Кирило- Мефодіївського товариства, що батько письменниці перекладав твори Кобзаря російською мовою. Це стало поштовхом для пошуку гуртківців додаткової інформації про предків Зінаїди Тулуб в мережі Інтернету. Значну пошукову роботу здійснили гуртківці на різних сайтах. Для удосконалення навичок роботи по програмі Василь Володимирович запропонував подивитись презентацію «Як створити слайд - шоу », яку підготував сам.

В цікавій формі було проведене заняття гуртка «фото-відеознімання » на тему « Літературний і режисерський сценарій фільму », на якому Василь Володимирович дав можливість учням більше дізнатися про літературно – мистецьке минуле та сьогодення рідного краю, виховувати любов до малої батьківщини. На занятті, як підсумок своєї роботи по створенню відеофільмів гуртківці остаточно систематизували свої знання і виявили бажання створити відеофільм « Пам’ятники однієї вулиці » про трьох великих українців, життя яких пов’язане , в деякій мірі із перебуванням їх на Брацлавщині. Ними стали брацлавський полковник Данило Нечай , який два роки водив у бої свій полк, проявив себе як видатний полководець і набув широкої популярності,що навіть і вороги називали козацького ватажка « одним із найголовніших серед повстанців бунтівником». Цікаву інформацію зібрали гуртківці Василя Володимировича і про Кобзаря, пам’ятник якому стоїть на території Брацлавської ЗОШ № 1. Відомо, що Тарас Григорович бував проїздом у Брацлаві, коли у 1846 році подорожував з Києва до Кам’янця Подільського.

Нещодавно авторці роману « Людолови » Зінаїді Павлівні Тулуб, дитинство якої також пройшло на Брацлавщині було відкрито погруддя поблизу місцевого лісництва. Завдяки пошуковій роботі , зібраній цікавій інформації був створений відеофільм « Пам’ятники однієї вулиці ». Таким чином, на основі літературного сценарію був створений режисерський.

Під час створення власне відеороликів чи слай- шоу Василь Володимирович надавав практичну допомогу кожному гуртківцю на різних етапах роботи, звертав увагу гуртківців на дотримання техніки безпеки. Для мультимедійної презентації проектів керівник гуртка рекомендує гуртківців, яку брали найактивнішу участь у роботі над проектом.

В цікавій , пізнавальній формі проходять заняттях фото-відеознімального гуртка. Василь Володимирович знайомить гуртківців із кіно, як наукою, як мистецтвом. Гуртківці ознайомлюються із кіножанрами: художній фільм, документальний фільм, музичний, анімаційний , науково- популярний і т.д. На основі літературного сценарію вчить створювати режисерський сценарій. Велику увагу Василь Володимирович приділяє знімальному процесу та створенню самого фільму, дизайну в оформленні.

Засобами гурткової роботи Василь Володимирович прагне навчити гуртківців розуміти роль кіно в житті людини, складність і особливість процесу творчості, розвиває уяву у дітей, фантазію та привчає до наполегливої праці. Крім того, він орієнтує дітей в історії світового та українського кіно, знайомить із жанрами та етапами створення фільму. Значну увагу керівник гуртка приділяє практичній діяльності : вмінню працювати з відеокамерою, програмами відеомонтажу та озвучення, створенню відеокліпів та короткометражних документальних фільмів.

Окрім того, займаються гуртківці і літературною творчістю. Пишуть фантастичні та різдвяні оповідання, створюють байки та гуморески. Так, Буйновський Богдан виборов перше місце в обласному конкурсі « Космічні фантазії » . Його оповідання « Останнє завдання » було надруковане у обласній газеті « Слово педагога».

Як результат напрацьованих матеріалів по використанню інноваційних технологій з гуртківцями Василь Володимирович підготував методичний посібник на тему :«Використання мультимедійних технологій у проектній діяльності гуртківців позашкільних навчальних закладів». Метою створення посібника педагога є визначення практичних підходів до використання комп’ютерних технологій у проектній діяльності гуртківців позашкільних навчальних закладів з метою розвитку їх творчих здібностей та система роботи керівника гуртка і гуртківців під час створення мультимедійної презентації на окремому конкретному прикладі. Автором посібника розкрита методика створення двох видів навчальних проектів: інформаційно- дослідницького, де мультимедійна презентація стає результатом реалізації проекту та творчого, який спрямований на розвиток літературних здібностей гуртківців.

Керівник гуртка підкреслює роль і значення методу навчального проекту , визначення практичних підходів до використання комп’ютерних технологій у проектній діяльності гуртківців, створення мультимедійної презентації , які сприяють розвитку їх творчих здібностей. Василь Володимирович пропонує найрізноманітніші форми використання комп’ютерних мультимедійних технологій на різних етапах підготовки власне літературного проекту, підготовлених як керівником проекту, так і учасниками - гуртківцями.

Основний текст, навчальний матеріал дидактично та методично опрацьований і систематизований автором. Виклад матеріалу вирізняється об’єктивністю, науковістю і чіткою логічною послідовністю, написаний в доступній формі,пов’язаний з практичними завданнями. В посібнику відстежуються міжпредметні зв’язки.

Керівник гуртка методично вірно розкриває технологію створення мультимедійної презентації:

  • етапи діяльності учнів перед початком створення проекту, створення електронного портфоліо;

  • етапи презентації;

  • підбір електронних публікацій з Інтернету ( джерела інформації, електронна адреса сайту);

  • використання літературних Інтернет- ресурсів..

Василь Володимирович дидактично та методично систематизував навчальний матеріал , який характеризується об’єктивністю, науковістю, чіткою логічною послідовністю. Посібник написаний в доступній формі та пов’язаний з практичними завданнями . Тема, над якою працює Василь Володимирович і гуртківці – актуальна. Автор використовує додатки, що є важливим засобом збагачення змісту методичного посібника, які вдало доповнюють і ілюструють основний текст. Кольорові ілюстрації не тільки збагачують інформацію, а й акцентують увагу на основному.

Василь Володимирович досягає основної мети виконання науково- дослідницької роботи: адже глибоко і творчо вивчене одне з питань теорії і практики літературно- краєзнавчого та фото-відео гуртків : систематизовані знання з літературознавства, вихованці оволоділи методами наукового дослідження, оволоділи навичками роботи з літературними джерелами, електронними носіями інформації.

Методичний посібник має високий науково- методичний рівень, містить необхідний довідковий матеріал, пов’язаний з практичними завданнями.

Змістом даного методичного посібника передбачено теоретичне та практичне набуття додаткових знань з інформаційних технологій та створення мультимедійних презентацій.

Посібник призначений вчителям на допомогу в практичній діяльності загальноосвітніх шкіл, керівникам творчих об’єднань позашкільних

закладів.

Василь Володимирович бере активну участь в роботі методичної ради, творчій групі, методичного об’єнання художньо –естетичного напряму , піднімаючи актуальні теми, такі як : « Технологія методу проектів у гуртковій роботі » , « Створення ситуації успіху на заняттях з гуртківцями », « Розвиток творчих здібностей гуртківців », та ряд інших питань.

Протягом років Василь Володимирович проводить цікаві відкриті заняття на теми використання комп’ютерних технологій у проектній діяльності , у Тижні педагогічної майстерності. Гуртківці успішно захищають проекти із серії « Видатні люди Брацлавщини «. Протягом останніх років Василь Володимирович бере активну участь в обласних конкурсах на кращу методичну розробку. Методичну розробку « Створення інформаційно- дослідницького проекту- мультимедійної презентації із серії « Видатні люди Брацлавщини «» на тему « Антон Турчанович – винахідник польової кухні » виборов ІІІ призове місце. Робота із цієї ж серії « Повторивши долю Кобзаря. Зінаїда Тулуб» була визнана також однією з найкращих методичних розробок на обласному конкурсі.

Вже в 2012 році , за невеликий проміжок часу керівник фото -відеознімального гуртка спільно із вихованцями успішно завершив роботу по створенню науково- популярних відеофільмів про Антона Турчановича, (винахідника військової польової кухні, українця , який нагодував усі армії світу) та генерального підскарбія, священника та літописця Романа Ракушку – Романовського - видатних українців, земляків брацлавчан. Новими, цікавими відеозамальовками є « Пісня осіннього струмка» та відеофільм « Ті місця, що хвилюють душу ». Найактивнішу участь у створенні відеофільмів взяли гуртківці Катерина Підрушняк, Богдан Буйновський, Проскуріна Наташа, Володимир Єригін, Габуз Марина та інші.

Досвід роботи керівника гуртка «Літературне краєзнавство» Вертипороха Василя Володимировича по використанню мультимедійних технологій у проектній діяльності гуртківців позашкільних навчальних закладів вивчений і узагальнений методистом Немирівського Будинку дитячої та юнацької творчості та рекомендований до впровадження в практику роботи керівників гуртків.

За результати атестації та вивченого досвіду роботи Вертипороху Василю Володимировичу було присвоєне звання «керівник гуртка – методист.»

На даний час гуртківці Вертипороха Василя Володимировича працюють над новими проектами і мріють про створення на їх основі нових відеофільмів.


Схожі:

УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Обласний конкурс на кращу методичну розробку серед педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів
Обласний конкурс на кращу методичну розробку серед працівників позашкільних закладів
...
Уроку: «Україна вишивана»
Матеріал на обласний конкурс на кращу методичну розробку з декоративно-прикладної творчості
ОБЛАСНИЙ КОНКУРС НА КРАЩУ МЕТОДИЧНУ РОЗРОБКУ З НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ...
Для цього буде проаналізовано досвід кількарічної роботи літературної студії «Лелеченя» та «Літературно-краєзнавчого гуртка» Немирівського...
Конкурсу-огляду на кращу
Львівського обласного дитячого еколого-натуралістичного центру та з метою пропаганди різних форм екологічної освіти та виховання...
Миколаївська обласна державна адміністрація
Миколаївським обласним Центром туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді з 1 по 15 березня 2013 року проведено ІІ (обласний)...
НАКАЗ
Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів
УКРАЇНА ШИШАЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАКАЗ
ЗНЗ та ДНЗ Шишацького району, з них: 1 майстер виробничого навчання, 1 шкільний бібліотекар, 1 керівник гуртків позашкільних закладів,...
Конкурс на кращу годівничку
Свята зимуючих птахів та на кращу розробку заняття про зимуючих птахів. На конкурси було надіслано 112 світлин авторських годівниць,...
УКРА Ї Н А ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
Ужгород на базі Закарпатського обласного палацу дитячої та юнацької творчості „ПАДІЮН” було проведено обласний конкурс „Чи знаєш...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка