Тема Що вивчає предмет інформатики. Правила поведінки в кабінеті інформатики


НазваТема Що вивчає предмет інформатики. Правила поведінки в кабінеті інформатики
Сторінка1/4
Дата24.12.2013
Розмір0.58 Mb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
  1   2   3   4
Тема: Ознайомлення з комп’ютером

Урок № 1 Дата _________________

Тема Що вивчає предмет інформатики. Правила поведінки в кабінеті інформатики.

Мета: ознайомити учнів з предметом інформатика і можливостями комп’ютера; ознайомити із правилами поведінки та технікою безпеки в комп’ютерному класі; виховувати дбайливе ставлення до обладнання в кабінеті.

Обладнання: плакати з правилами поведінки та техніки безпеки.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань»; презентації на тему «Застосування комп’ютерів» та «Правила поведінки за комп’ютером».


Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.










Знайомство з учнями

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Ознайомлення з предметом інформатика







Розповідає про те, що вивчає інформатика (Додаток 1)

3. Вивчення нової теми.


1.Для чого використовують комп’ютер?

2. У якій професійній діяльності використовують комп’ютер?

4. Правила поведінки за комп’ютером.

3.Перегляд презентації на тему «Застосування комп’ютерів»

5. Перегляд презентації на тему«Правила поведінки за комп’ютером».

6. Фізкультхвилинка

(Додаток 2)

Коректує відповіді учнів на запитання; демонструє презентації; знайомить з правилами поведінки за комп’ютером.

4.Формування навиків та вмінь.


1. Знайомство з комп’ютерною програмою «Скарбниця знань».

Виконання практичної робота №1 (Додаток 3)

2. Відкриття програми «Скарбниця знань»

Знайомить з комп’ютерною програмою «Скарбниця знань»; проводить інструктаж щодо виконання практичної роботи.

6. Підсумок уроку.











Відповідає на запитання учнів.

7. Домашнє завдання.








Вивчити правила ТБ і застосування ПК.

Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.



Урок № 2 Дата ________________

Тема: Ознайомлення з комп’ютером.

Мета: ознайомити учнів з поняттям «інформація» та основними пристроями комп’ютера; формувати навички грамотної, безпечної роботи з комп’ютером; вчити користуватися маніпулятором «миша»; виховувати інтерес до предмета.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань», презентація «Складові частини компютера».

Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.







Підготовка робочого місця

Вітається з учнями, відмічає відсутніх

2. Актуалізація опорних знань.

Повторення правил техніки безпеки у комп’ютерному класі.







Коректує відповіді учнів.

3. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Поясніть, що хочуть сказати домашні тварини своїм господарям, коли:

  • кішка муркоче…(вона задоволена)

  • собака гарчить… (попереджає, що захищає щось або когось)

  • собака крутить хвостом… (він до вас приязно ставиться)







Коректує пояснення учнів.

4. Вивчення нової теми.


1.Спираючись на попередні висновки пояснимо, що таке «інформація»?

2. Гра «Угадай предмет» (Додаток 1)

За допомогою яких органів чуттів людина сприймає інформацію?

3. Будова комп’ютера. (Додаток 2)




Робота з листком - конспектом «Будова комп’ютера»,

Фізкультхвилинка

Пояснює новий матеріал, проводить гру «Угадай предмет».

5.Формування навиків та вмінь.


Виконати завдання: «Відгадай про що йдеться у вірші» (Додаток 3)

Практична робота №2

«Робота з комп’ютерною програмою «Скарбниця знань» зупинка

«Увага 1»» (Додаток 4)




Проводить інструктаж щодо виконання практичної роботи.

6. Підсумок уроку.


Перегляд презентації «Складові частини комп’ютера»







Коректує відповіді учнів.

7. Домашнє завдання.








Вивчити означення інформації та будову комп’ютера.

Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.

Дата _______________________

Урок № 3

Тема: Пристрої комп’ютера. Поняття «курсор». Ознайомлення з маніпулятором «миша».

Мета: ознайомити учнів із поняттям «курсор»; вчити користуватися маніпулятором «миша»; виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань».

Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.








Підготовка робочого місця

Вітається з учнями, відмічає відсутніх

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Повторюють правила поведінки у комп’ютерному класі.

Перевірка домашнього завдання.




Записують тему уроку у зошити.

Повідомляє тему і задачі уроку.

Вибірково заслухується домашнє завдання

3. Актуалізація опорних знань.


Фронтальне опитування:

1 Назвіть складові частини комп’ютера.

2. Складіть порядок дій для відкриття програми «Скарбниця знань».







Коректує відповіді учнів.

4. Вивчення нової теми.


1. Вивчення будови «миші»

2.Ознайомлення з поняттям курсор»




Робота з листком – конспектом (Доданок 1)

Фізкультхвилинка

Пояснює новий матеріал, допомагає у роботі з листком – конспектом

5.Формування навиків та вмінь.


Повторюють правила поведінки за комп’ютером




Практична робота №3

(Доданок 2)

Проводить інструктаж щодо виконання практичної роботи.

6. Підсумок уроку.





Гра «Задай запитання товаришу».




Коректує питання та відповіді учнів.

7. Домашнє завдання.








Вивчити будову «мишки», види курсорів

Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.


Урок № 4 Дата ________________________

Тема : Різні види курсорів. Клавіші керування курсором.

Мета: повторити назви пристроїв ПК і їх призначення; познайомити учнів із клавішами керування курсором; навчити користуватися ними; виховувати дбайливе користування клавіатурою.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань».

Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.


Повторюють правила поведінки у комп’ютерному класі.




Підготовка робочого місця

Вітається з учнями, відмічає відсутніх

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.







Записують тему уроку у зошити.

Повідомляє тему і задачі уроку.

3. Актуалізація опорних знань.


Фронтальне опитування:

1 Назвіть складові частини комп’ютера.

2. Розповісти будову «миші»

3. Поясніть поняття «курсор»




Під час відповіді користуються таблицями.

Коректує відповіді учнів.

4. Вивчення нової теми.


1. Види курсорів.

2. Клавіші керування курсором на клавіатурі.

3. Правила роботи з клавіатурою.




Робота з листком – конспектом (Доданок 1)

Фізкультхвилинка

Пояснює новий матеріал, допомагає у роботі з листком – конспектом

5.Формування навиків та вмінь.


Повторення правил поведінки за комп’ютером




Практична робота №3

(Доданок 2)

Проводить інструктаж щодо виконання практичної роботи.

6. Підсумок уроку.





Підготувати оповідання за картинкою. (робота у групах)

(Доданок 3)




Керує презентацією усних оповідань учнів.

7. Домашнє завдання.








Вивчити види курсорів. Правила роботи на клавіатурі.

Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.

Тема: Мова стрілок

Урок № 5 Дата_____________________________

Тема. «Угору», «униз», «ліворуч», «праворуч».

Мета: навчити орієнтуватися у напрямках «угору», «униз», «ліворуч», «праворуч», навчити користуватися клавішами керування курсором; виховувати дбайливе ставлення до клавіатури.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань».

Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.

Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.




Підготовка робочого місця

Вітається з учнями, відмічає відсутніх

2. Актуалізація навчальної діяльності учнів.

Фронтальне опитування:

1. Що таке «курсор»?

2. Які види курсорів ви знаєте?

3. Намалюй, якого вигляду набуває курсор у програмі «Лабіринт».

Перевірка домашнього завдання.




Записують тему уроку у зошити.


Проводить фронтальне опитування учнів.

3. Мотивація навчальної діяльності учнів. Вивчення нової теми.


Відповіді на запитання. (Доданок 1)

Робота з клавішами керування курсором




Фізкультхвилинка

(Доданок 2)

Корегує відповіді учнів. Пояснює новий матеріал.

4.Формування навиків та вмінь.





Практична робота № 5

(Доданок 3)

Робота із зошитом.

Урок № 5 Завдання 1.

Допомагає у роботі з зошитом. Інструктаж щодо виконання практичної роботи.

6. Підсумок уроку.


Гра «Увага» (Доданок 4)







Проводить гру

7. Домашнє завдання.








Робота із зошитом.

Урок № 5 Завдання 2.

Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.

Урок № 6 Дата _____________________________

Тема. Ознайомлення з мовою стрілок.

Мета: Ознайомити учнів із мовою стрілок; навчити орієнтуватися у напрямках «угору», «униз», «ліворуч», «праворуч»; розвивати увагу; навчити користуватися клавішами керування курсором; виховувати дбайливе ставлення до клавіатури.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань».


Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.

Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.




Підготовка робочого місця

Вітається з учнями, відмічає відсутніх

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.










Повідомляє тему та задачі уроку

3. Вивчення нової теми.


Спосіб запису команд у вигляді стрілок. (Доданок 1)

Робота з зошитом –конспектом.

Завдання 1







Пояснює новий матеріал

Проводить фізкультхвилинку

4.Формування навиків та вмінь.





Робота з зошитом –конспектом.

Завдання 2

Завдання 3

Фізкультхвилинка

(Доданок 2)

Практична робота № 6

(Доданок 3)

Корегує відповіді учнів. Допомагає у роботі з зошитом. Інструктаж щодо виконання практичної роботи.

6. Підсумок уроку.


Гра «Увага» (Доданок 4)







Проводить гру

7. Домашнє завдання.








Робота із зошитом.

Урок № 6 Завдання 4.

Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.

Урок №7 Дата ____________________

Тема. Керування виконавцями.

Мета: ознайомити з поняттям «виконавець»; навчити записувати команди для виконавця за допомогою мови стрілок; розвивати у учнів увагу, логічне і образне мислення; закріпити поняття і вміння учнів орієнтуватися у напрямках «угору», «униз», «ліворуч», «праворуч»; виховувати дбайливе ставлення до клавіатури.

Обладнання: плакати для виконання усних завдань.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань».


Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.







Підготовка робочого місця

Вітається з учнями, відмічає відсутніх

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Відгадай загадку

Гра «Увага» Додаток № 1







Повідомляє тему та задачі уроку

3. Вивчення нової теми.


1. Пояснення «Хто такий виконавиць?».

2. Як керувати виконавцем?




Фізкультхвилинка

Додаток № 2

Пояснює новий матеріал

Проводить фізкультхвилинку

4.Формування навиків та вмінь.





Практична робота № 7

Додаток № 3

Робота з зошитом –конспектом.

Завдання 1, 2

Корегує відповіді учнів. Допомагає у роботі з зошитом. Інструктаж щодо виконання практичної роботи.

6. Підсумок уроку.








Виконання комп’ютерного диктанту.

Додаток 4

Проводить комп’ютерний диктант.

7. Домашнє завдання.








Робота із зошитом.

Урок № 7, Завдання 3,4.

Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.

Урок № 8 Дата _________________________

Тема. Підготовка до контрольної роботи.

Мета: формувати вміння записувати команди для виконавця за допомогою мови стрілок; розвивати у учнів увагу, логічне і образне мислення; закріпити поняття і вміння учнів орієнтуватися у напрямках «угору», «униз», «ліворуч», «праворуч»; виховувати дбайливе ставлення до клавіатури.

Обладнання: плакати для виконання усних завдань.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань».

Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.

Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі.




Підготовка робочого місця

Вітається з учнями, відмічає відсутніх

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

1. Розминка Додаток 1

2. Гра «Увага» Додаток 2







Повідомляє тему та задачі уроку

3.Формування навиків та вмінь.





Практична робота № 8

Додаток 4

Робота із зошитом

Завдання 1 і 2

Фізкультхвилинка

Додаток 3

Корегує відповіді учнів. Допомагає у роботі з зошитом. Інструктаж щодо виконання практичної роботи.

4. Підсумок уроку.








1. Диктант.

Додаток 5

Робота із зошитом

Урок 8

Завдання 3

Проводить диктант, коригує побудову малюнка, виставляє оцінки.

5. Домашнє завдання.








Робота із зошитом

Урок 8

Завдання 4.


Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.

Урок № 9 Дата __________________

Тема. Тематичне оцінювання з теми «Ознайомлення з комп’ютером. Мова стрілок».

Мета: перевірити рівень засвоєння матеріалу учнями; розвивати у учнів увагу, логічне і образне мислення; перевірити вміння учнів орієнтуватися у напрямках «угору», «униз», «ліворуч», «праворуч»; виховувати дбайливе ставлення до клавіатури.

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Скарбниця знань».


Етапи уроку

Діяльність учнів на уроці

Діяльність вчителя на уроці

Колективна

Групова

Індивідуальна

1.Організація класу.

Повторення правил ТБ під час роботи у комп’ютерному класі.




Підготовка робочого місця

Вітається з учнями, відмічає відсутніх

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Ознайомлення з темою і задачами уроку.




Записують тему уроку у зошити.

Повідомляє тему та задачі уроку

3.Формування навиків та вмінь.





Практична робота № 9

Доданок 3.

1. Виконують письмову роботу.

Доданок 1.

2. Фізкуьтхвилинка

Доданок 2.

Інструктаж щодо виконання письмової та практичної роботи.

5. Підсумок уроку.


Аналіз практичної роботи.







Аналізує виконання практичної роботи. Виставляє оцінки.

6. Домашнє завдання.











Інструктаж щодо виконання домашньої роботи.


Урок № 1
  1   2   3   4

Схожі:

Урок №1 Тема. Техніка безпеки під час роботи з комп'ю­тером і правила...
Мета: ознайомити дітей з правилами техніки безпе­ки й поведінки в кабінеті інформатики; розвивати вміння і навички роботи з комп'ютером;...
Тема. Фізичний кабінет та його обладнання. Правила безпеки у фізичному кабінеті
Мета роботи. Ознайомитися з обладнанням робочих місць учня та вчителя в кабінеті фізики, обладнанням кабінету, правилами поведінки...
Конспект уроку для другого класу інтегрованого курсу «Сходинки до інформатики»
Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму
Інструкція № з безпеки життєдіяльності для учнів
До роботи у кабінеті допускаються учні, які оволоділи безпечними прийомами праці, засвоїли вимоги даної інструкції та правила поведінки...
Інформатика як наука і як навчальний предмет в школі. Комп’ютерна...
Комп’ютерна грамотність та інформаційна культура. Педагогічні функції шкільного курсу інформатики (ШКІ). Особливості ШКІ. Цілі навчання...
Інформатика як наука і як навчальний предмет в школі. Комп’ютерна...
Комп’ютерна грамотність та інформаційна культура. Педагогічні функції шкільного курсу інформатики (ШКІ). Особливості ШКІ. Цілі навчання...
Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики в 10 класах надруковано...
Навчальний предмет «Інформатика» у 2011/12 навчальному році згідно Типових навчальних планів вивчатиметься учнями 9-11 класів
Програми курсу інформатики в школі. Зміст навчання інформатики. Планування...
Проаналізуємо програму з інформатики для загальноосвітньої школи, яка була затверджена МОіН України в 2001 р
2Стандарти шкільної освіти з інформатики. Освітній стандарт з інформатики...
Освітній стандарт з інформатики становить основу для розробки пакету навчальних програм з інформатики для різних типів і профілів...
Програма вивчення дисципліни „ Сходинки до інформатики” /2 4
Техніка безпеки при роботі з комп’ютером і правила поведінки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка