Технології контролю навчальної діяльності учнів на уроках інформатики


Скачати 24.79 Kb.
Назва Технології контролю навчальної діяльності учнів на уроках інформатики
Дата 24.12.2013
Розмір 24.79 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Технології контролю навчальної діяльності учнів на уроках інформатики

Серед сучасних технологій контролю навчальної діяльності учнів можна виділити декілька найбільш поширених:

  1. Тестова перевірка знань;

  2. Підсумкові контрольні роботи з теми;

  3. Самостійні роботи;

  4. Експрес-опитування

  5. Практичні роботи для набуття та перевірки умінь і навичок учнів;

Тестову перевірку знань найдоцільніше використовувати за допомогою тестових оболонок, таких як Test-W чи Test-W2. Їхньою перевагою є те, що вони можуть не тільки перевіряти та оцінювати знання учнів, а й виконувати діагностуючу функцію. Адже в цих програмах учні, відповідаючи на питання, одночасно можуть побачити правильні відповіді.

Якщо ж кількість комп’ютерів в кабінеті не достатня для одночасного проведення тестування, то для частини учнів можна запропонувати безмашинний варіант (на листочках). Ось приклад одного із тестів до теми «Основи алгоритмізації та програмування».

КОНТРОЛЬНИЙ ЛИСТ УЧНЯ 11- __ КЛАСУ

  1. Які алгоритми називаються основними?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які змінні називаються локальними?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. На які види поділяються процедури за способом опису?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Які параметри називаються фактичними?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Як описуються функції?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Чим відрізняються підпрограми-функції та підпрограми-процедури?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. На які види поділяються підпрограми?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Що таке підпрограма-функція?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Вкажіть, які з процедур описані правильно?

А) procedure energia; Б) procedure energia; В) procedure energia;

Var e:real; E:=m*g*h; begin

E:=m*g*h; E:=m*g*h;

end;


  1. Вкажіть, які з процедур описані не правильно?

А) procedure; Б) procedure Minimum; В) procedure Minimum;

begin begin if x

if x

else min:=y else min:=y min:=x else min:=y

end; end; end;

____________________________________________________________________

  1. Вкажіть, який з фрагментів записаний правильно?

А) function S (N:integer):integer; Б) function SUM (N:integer):integer;

Begin Var S:integer;

S:=0; Begin

S:=0;

For N:=1 to N do S:=S+N; For N:=1 to N do S:=S+N;

SUM:=S;

End; End;

В) function SUM (N:integer); Г) integer function SUM (N:integer);

Var S:integer; Var S:integer;

Begin Begin

S:=0; S:=0;

For N:=1 to N do S:=S+N; For N:=1 to N do S:=S+N;

SUM:=S; SUM:=S;

End; End;

  1. Визначте, що буде виведено на екран після виконання такої програми:

Program Vyraz;

Var A,B:integer;

Procedure PR1(X:integer; var y:integer);

Begin Y:=X+5 End;

Procedure PR2(X,y:integer);

Begin Y:=X+5 End;

Begin

A:=5;

B:=1;

PR1(A,B);

Write(‘b=’,B);

A:=5;

B:=1;

PR2(A,B);

Write(‘b=’,B);

End._________________________________________________________________

Схожі:

Використання інтерактивних методів навчання на уроках хімії та
Проблема над якою працюю: Розширення пізнавальної компетентності учнів на уроках хімії та формування навичок навчальної діяльності...
Доброзичливість і психолого-педагогічний такт у процесі контролю навчальної діяльності учнів

Уроках математики
Компетентність як інтегрований результат навчальної діяльності учнів формується передусім на основі опанування змісту освіти. Виявити...
Уроках історії Педагогічна довідка
Тестові технології оцінювання рівня освітньої компетентності учнів на уроках історії
Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:...
Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах
Формування валеологічних знань учнів на уроках інформатики засобами...
ВСТУП
Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури
Анотація. У статті описано досвід використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури з метою активізації...
«Впровадження проектної технології на уроках інформатики в старшій школі.»
Мета: познайомити учасників «круглого столу» з особливостями впровадження проектних технологій в старшій школі, перспективами їх...
Використання сучасних педагогічних технологій контролю навчальних...

МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ...
Методика організації проектно-технологічної діяльності учнів на уроках обслуговуючої праці. Науковий світ, 2003. 92 с
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка