Тема: Спільне використання файлів, папок, принтерів, доступ до Інтернету


Скачати 59.95 Kb.
Назва Тема: Спільне використання файлів, папок, принтерів, доступ до Інтернету
Дата 24.12.2013
Розмір 59.95 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
9 клас. Дата_____
Тема: Спільне використання файлів, папок, принтерів, доступ до Інтернету.

Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі»

Навчальна мета: ввести поняття «Права доступу до ресурсів», засвоїти способи спільного використання файлів і папок, спільного використання доступу до Інтернету

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи із спільним використанням ресурсів ЛОМ.

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, творчих здібностей уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

Тип уроку: формування і комплексне застосування набутих знань, умінь і навичок на практиці на практиці.

Структура уроку

  1. Організаційний момент

  2. Етап перевірки д.з.

  3. Етап орієнтації

  4. Етап актуалізації суб’єктного досвіду учнів

  5. Етап навчальної діяльності

  6. Етап інформування про домашнє завдання

  7. Робота за ПК

  8. Етап контрольно-оцінювальний

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти! Хто сьогодні відсутній?

ІІ. Етап перевірки д.з.

  1. Перевірка за підручником

  2. Методичний прийом «Доміно» - скласти схему за допомогою карток

  • засоби забезпечення роботи в мережі інтернет

  • апаратні засоби

  • програмні засоби

  • модем

  • мережна плата

  • комп’ютер

  • кабель

  • протокол

  • браузер

  • програма зв’язку

ІІІ. Етап орієнтації

Сьогодні ми будемо вивчати тему: «Спільне використання файлів, папок, принтерів, доступ до Інтернету. Практична робота № 7 «Спільне використання ресурсів локальної мережі»»

Мета сьогоднішнього уроку скласти алгоритми та визначити поняття за пеланом:

  • спільне використання файлів і папок

  • спільне використання принтерів

  • спільний доступ до глобальної мережі

  • віддалене керування комп’ютером

IV. Етап актуалізації суб’єктного досвіду учнів

Методичний прийом «Місткий кошик» учні отримують заготовки «кошика», на якому пропонується написати терміни, вивчені на двох попередніх уроках. Кошик треба заповнити доверху. Потім один з учнів читає слова, а інші викреслюють терміни, що повторюються і їхніх записах. Перемагає той учень, у якого найбільше записано термінів

V. Етап навчальної діяльності

Спільне використання файлів, папок, принтерів, доступ до Інтернету.

Для використання документiв з iнших комп’ютерiв: Вiдкрийте “Сетевое окружение” щоб “побачити” iншi комп’ютери Вашої робочої групи. Лiвою кнопкою мишi клiкнiть на назвi комп’ютера, що зберiгає потрiбний Вам файл (документ). Здiйснiть пошук файла на видiленому комп’ютерi.

Якщо ви хочете зробити папку на вашому ПК доступною для відображення та використання в ЛОМ, то ви клацаєте по данній папці правою кнопкою миші, потім обираєте пункт Властивості – Доступ – Відкрити спільний доступ до даної папки – ОК. Після чого ваша папка стане видимою в мережі.

Розглянемо сім задач, які розв’язуються за допомогою ПК, що працює в складі ЛОМ, і які досить важко вирішити за допомогою окремого ПК.

Поділ файлів. ЛОМ дозволяє багатьом користувачам працювати з одним файлом, що зберігається на центральному файл-сервері.

Передача файлів. ЛОМ дозволяє швидко копіювати файли будь-якого розміру з одного комп’ютера без використання дискет.

Доступ інформації і файлів. ЛОМ дозволяє запускати прикладні програми з любої із робочих станцій, де б вона небула розміщена.

Поділ прикладних програм. ЛОМ дозволяє двом користувачам використовувати одну копію програми. Але двоє користувачів не можуть редагувати один і той же документ.

Одночасне введення даних в прикладні програми. Мережеві прикладні програми дозволяють декільком користувачам одночасно вводити дані, необхідні для роботи програм. Наприклад, вести записи в бухгалтерській книзі. Але це можуть робити лиш ті програми, в яких закладений мережевий зв’язок.

Поділ прінтера. ЛОМ дозволяє декільком користувачам на різних робочих станціях один або декілька дорогих лазерних прінтерів.

Електронна пошта. Можна використовувати ЛОМ як поштову службу і розсилати службові записки, доповіді, повідомлення іншим користувачам. Телефон працює бистріше і є більш зручним, але електронна пошта передає повідомлення навіть і в тому випадку, якщо в даний момент абонент відсутній на робочому місці і для цього не потрібно паперу.

Користувач може надати певні ресурси свого комп’ютера у спільне використання для інших користувачів цього ж комп’ютера. Зокрема, папка «Спільні документи» може використовуватись усіма користувачами даного комп’ютера. Наприклад, на домашньому комп’ютері можна використати таку папку для запису усіх речей, котрі кожен із членів сім’ї хотів би взяти у подорож (звичайно ж, кожен має свій обліковий запис на комп’ютері).

Якщо ж потрібно надати доступ користувачам інших комп’ютерів, використовують вкладку Доступ вікна властивостей папки.

Учитель демонструє надання папки у спільне мережне користування.

Для спільного користування використовують також мережні диски. Окрім обміну даними, мережі дозволяють також спільно користуватися деякими пристроями, наприклад принтером.

Установити різні рівні доступу до мережного ресурсу, а також різні дозволи - на перегляд та зміну файлів, виконання файлів, видалення файлів та папок, адміністратор комп’ютера або мережі.

Папка Мережне оточення дозволяє здійснювати навігацію локальною мережею. Вчитель демонструє відкривання списку комп’ютерів робочої групи, а також перегляд ресурсів цих комп’ютерів, наданих у спільне користування.

VI.Етап інформування про домашнє завдання

  1. за підручником - §5.3 – основні поняття

  2. скласти тест за основними означеннями - 6 балів

  3. скласти буклет - памя’тку за даною темою - 6 балів


VII. Робота за ПК

Практична робота № 7

Див. додаток 1
VІII. Контрольно-оцінювальний етап

Вчитель оцінює роботу на уроці та роботу виконаної практичної роботи.

Оголошує тему наступного уроку: На наступному уроці нас чекає вивчення теми: «Глобальна мережа. Протоколи. Адресація. Підключення до Інтернету. Провайдери. Служби Інтернету..»
Додаток 1

Практична робота №7.

Тема. Спільне використання ресурсів локальної мережі.

Мета: засвоїти способи спільного використання файлів і папок, спільного використання доступу до Інтернету
Завдання.
Початковий рівень.

1. У яких одиницях вимірюється швидкість передачі інформації по мережі?

1) Гбайти; 2) Кбіт; 3) Кбіт/с; 4) байт/хв.

2. Мережа, що об'єднує до сотні ЕОМ в межах однієї будівлі, офісу – це:

1) локальна; 2) регіональна; 3) глобальна.

3. Комп'ютер, який надає в мережу свої ресурси і забезпечує виконання певних послуг – це:

1) робоча станція; 2) сервер.
Середній рівень

  1. Назвіть компоненти для створення локальної мережі:

  2. Заповніть таблицю компонентами локальної мережі і назвіть їх призначення:

    №№

    Назва компоненту

    Призначення





































  3. IP-адреса це - …



Достатній рівень

  1. Послідовно виконати команди Пуск => Панель керування => Мережеві підключення=> Властивості .

  2. Виберіть протоколи інтернету (TCP/IP) та запишіть IP-адресу.

  3. Запишіть опис протоколу TCP/IP.



Високий рівень

  1. Виконати Пуск => Панель керування => Облікові записи користувачів.

  2. Створити обліковий запис, увести ім’я для нового облікового запису відповідному полі .

  3. Вибрати кнопку Далі і Відміна

Схожі:

Тема. Організація роботи в мережі Інтернет за допомогою додатку μTorrent....
До Інтернету та використання прикладного програмного забезпечення для завантаження файлів з Інтернету по протоколу BitTorrent. Закріплення...
Тема. Використання облікових записів користувачів та груп для захисту...
Формування вмінь і навиків надання обмеженого доступу до окремих папок та кореневого диску флеш-носіїв засобами операційної системи....
Навігація локальною мережею. Поняття про права доступу до ресурсів....
Віддалений робочий стіл, права доступу до ресурсів, адміністрування локальної мережі. Сформувати вміння використовувати ресурси локальної...
ТЕМА: Операційні системи Windows. Технологія роботи з файловою системою. Програма
Сформувати навички виконання основних операцій: перегляду, копіювання, перейменування, створення папок і документів, переміщення,...
Тема: Використання утиліт
Поєднуючи частини файлів і папок, утиліта Дефрагменгація також поєднує вільний простір, зменшуючи ймовірність того, що нові файли...
Тема. Використання облікових записів користувачів та груп для реалізації...
Формування вмінь і навиків створення облікових записів користувачів та груп і задання для них прав доступу. Систематизація знань...
Тема. Налаштування браузера Microsoft Internet Explorer. Збереження ресурсів та адрес Інтернету
Формування вмінь і навиків використання браузера Microsoft Internet Explorer для роботи в Інтернеті, збереження ресурсів та адрес...
Тема. Налаштування браузера Microsoft Internet Explorer. Збереження ресурсів та адрес Інтернету
Формування вмінь і навиків використання браузера Microsoft Internet Explorer для роботи в Інтернеті, збереження ресурсів та адрес...
ПЛАН-КОНСПЕКТ Тема програми
Тема уроку: Використання менеджера файлів Total Commander, Norton Commander. Використання функціональних клавіш. Робота з файлами...
Уроку: Навчальна
Тема уроку: Поняття про стиснення даних. Архівація файлів. Програми для роботи з архівами. Створення архіву. Додавання файлів до...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка