Тема. Підпрограми користувача


Скачати 32.61 Kb.
Назва Тема. Підпрограми користувача
Дата 24.12.2013
Розмір 32.61 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Лабораторна робота № 5.


Тема.

Підпрограми користувача.

Мета.

Формування вмінь і навиків створення та використання процедур та функцій користувача. Закріплення вмінь і навиків використання функцій вводу-виводу та обробки рядків. Застосування вмінь і навиків програмування алгоритмів лінійної, розгалуженої та циклічної структури.

Контрольні запитання.

  1. Коли та з якою метою доцільно використовувати підпрограми?

  2. Чи прискорює час виконання програми використання підпрограм? Чи зменшує об'єм коду програми та час її розробки таке використання?

  3. Які типи підпрограм використовуються в Object Pascal? Чим відрізняються синтаксиси їх опису? Як викликаються підпрограми кожного типу?

  4. Де описуються підпрограми користувача? Як визначити їх область видимості?

  5. Від чого залежить результат виконання підпрограми? Параметри яких типів даних можуть використовуватися підпрограмою?

  6. Чим формальні параметри підпрограми відрізняються від фактичних?

  7. Як повернути результат виконання підпрограми-функції в основну програму?

  8. Які виклики функцій називаються рекурсивними? Як їх здійснити? Які вимоги при цьому мають виконуватися для уникнення зациклень?

Завдання.

  1. Скласти програму обчислення значення виразу згідно варіанту для масивів {ai} та {bi} при початкових значеннях параметрів x=1.5; y=0.1; z=0.5.

Вимоги до програми:

  • значення елементів масивів та початкових параметрів зберегти відповідно в масивах констант та константах чи занести за допомогою оператора присвоєння;

  • для розв'язання завдання створити та використати підпрограму піднесення до степеня;

  • результат виконання програми вивести в одному діалоговому вікні.

Варіанти:

  1. ;

  1. ;

  2. ;

  3. ;

  4. ;

  5. ;

  6. ;

  7. ;

  8. ;

  9. ;

  10. ;

  11. ;

  12. ;

  13. ;

  14. .

  1. Скласти програму для обчислення значення виразу.

Вимоги до програми:

  • числові значення змінних ввести з клавіатури. Задані в умові значення використати як значення по замовчуванню;

  • для обчислення значення виразу створити та використати власну функцію;

  • значення вхідних даних та остаточні результати виконання програми вивести в одному діалоговому вікні.

Варіанти.

  1. при x=0.137, y=1.27, z=4.7561;

  1. при x=0.0399, y=4.83, z=0.072;

  2. при x=1.576, y=1.786, z=1.1236;

  3. при x=12.743, y=0.654, z=0.0208;

  4. при x=3.49, y=0.456, z=0.0059;

  5. при x=0.0976, y=2.371, z=1.1587;

  6. при x=82.356, y=34.42, z=7.0046;

  7. при x=0.11578, y=4.675, z=4.654;

  8. при x=3.7156, y=3.034, z=0.756;

  9. при x=7.654, y=0.876, z=0.0987;

  10. при x=0.036, y=3.987, z=4.654;

  11. при x=0.327, y=0.0098, z=4.675;

  12. при x=3.4, y=25, z=0.35;

  13. при x=0.83, y=4.2 z=-6.7;

  14. при x=6.8, y=0.75, z=12.

  1. Скласти програму для розв'язання поставленого завдання стосовно введеного текстового рядка (групи символів, відокремлених одним або кількома розділовими знаками, що не містять розділових знаків всередині себе, будемо називати словами).

Вимоги до програми:

  • значення текстового рядка для обробки ввести з клавіатури;

  • для обробки рядків створити та використати власні функції;

  • результати виконання алгоритму вивести в одному діалоговому вікні.

Варіанти:

  1. В заданому текстовому рядку всюди замінити слово А1 словом А2 (довжини слів не співпадають);

  2. Визначити слово даного рядка з максимальною часткою голосних;

  3. Визначити, з якої букви починається найбільше слів у рядку;

  4. Визначити, скільки разів у тексті зустрічається введене слово;

  5. Визначити, який процент слів у тексті містить подвоєну приголосну;

  6. Визначити, який процент слів у тексті починається з букви к;

  7. Вказати мінімальну кількість перших букв, за якими можна розрізняти слова рядка;

  8. Знайти і вивести всі слова, що починаються складом не;

  9. Знайти кількість слів, в яких перший і останній символи співпадають;

  10. Знайти кількість слів, що починаються на букву С;

  11. Знайти яке-небудь слово, що починається з букви а, або вказати на його відсутність;

  12. Перетворити даний рядок, замінюючи всі слова оце словом це;

  13. Підрахувати загальну кількість слів;

  14. Студенти шифрують свої записки, записуючи всі слова навпаки. Скласти алгоритм і програму шифрування і розшифровування тексту;

  15. У словах з закінченням ий замінити його закінченням енький.


Схожі:

Тема. Підпрограми користувача
Формування вмінь і навиків створення та використання процедур та функцій користувача. Закріплення вмінь і навиків використання функцій...
Завадський І. О. та ін. Інформатика: 9 кл.: Підруч для загальноосвіт...
...
Завадський І. О. та ін. Інформатика: 9 кл.: Підруч для загальноосвіт...
Тема. Інтерфейс користувача операційної системи. Практична робота №2. Робота з інтерфейсом користувача операційної системи
Ліцензійна угода з кінцевим користувачем
Термін “Програмне забезпечення” може містити (i) відповідні носії інформації, (ii) посібник користувача і друковані матеріали, а...
Створення консольних програм
Консольна програма не має інтерфейсу користувача. Такі програми використовуються для розробки системних програм, автоматизованих...
Тема уроку
Розвивати практичні навички користувача комп’ютера. Виховувати бережне ставлення до комп’ютерної техніки
План-конспект уроку Тема: Налаштування програми на потреби користувача
...
Тема: Анімація з автоматичним заповненням проміжних кадрів
Мета: Навчити учнів прийомам роботи з часовою шкалою; створювати анімацію різних типів, розвивати інтерес до інформатики; виховувати...
Тема. Програми для роботи з дисками Мета
Формувати вміння здійснювати обмін інформації різноманітними засобами та способами. Розвивати навички просунутого користувача комп’ютера....
Тема: Створення текстового документу «Перелік кабельної продукції» Мета
Сучасний текстовий редактор являє собою програмний продукт, який забезпечує користувача ПК засобами створювання, опрацювання та збереження...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка