Самоосвіта педагога


Скачати 20.13 Kb.
Назва Самоосвіта педагога
Дата 18.12.2013
Розмір 20.13 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Самоосвіта педагога - свідома діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуально неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.

Самоосвітня діяльність включає:





Методи самоосвіти:

  • самостійна робота над літературою;

  • спілкування;

  • самотренування;

  • самостійна робота з аудіовізуальними засобами;

  • самостійне виконання практичних завдань;

  • відвідування закладів культури, лекторіїв, екскурсії тощо;

  • досліди, експерименти



ЕТАПИ

ЗМІСТ РОБОТИ

ТЕРМІН

I. Діагностичний

1.  Аналіз утруднень.

2. Постановка проблеми.

3. Вивчення літератури з проблеми, ППД.

I рік роботи над темою.

II. Прогностичний

1. Визначення мети й завдань роботи.

2.Розробка системи заходів, спрямованих на розв¢язання проблеми.

3. Прогнозування результатів.

I рік роботи над темою.

III. Практичний

  1. Впровадження перспективного педагогічного досвіду, системи заходів.

  2. Формування методичного комплексу.

  3. Відстеження процесу, поточних, проміжних результатів.

  4. Коригування роботи.

II рік роботи над темою. (III), (IV).

IV. Узагальнюючий

1. Підведення підсумків.

2. Оформлення результатів роботи.

3. Подання матеріалів.

III рік роботи над темою. (IV), (V).

V.Впроваджувальний

1. Використання досвіду самим педагогом у процесі подальшої роботи.

2. Розповсюдження.

У подальшій педагогічній діяльності.


Ніколи не залишайте Вашої самоосвітньої роботи і не забувайте, що, скільки би Ви не вчились, скільки би не знали, знанням та освіті немає ні кордонів, ні меж.



Схожі:

Портфоліо педагога
Перспективи розвитку навчаль­ного закладу значною мірою зале­жать від професійної компетент­ності педагога
ПЛАН РОБОТИ школи молодого педагога
Мета «Школи молодого педагога» – надати молодим вчителям методичну допомогу в розв’язанні першорядних проблем, подоланні труднощів,...
Навчально – методичні кабінети
Доречно оформити стенди або папки: " Здобутки педагогів закладу", "Заняття. Яким йому бути?", "На діагностичній основі", "3 досвіду...
Роль ментальної візуалізації у процесі професійного саморозвитку педагога
«Проектування життєвого шляху» або «Проектування професійної кар’єри педагога»), занять мистецвом (малювання, ліплення, танець),...
ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ДІТЕЙ
В.І. Андреев, Т. С. Альтшуллер, В. А. Канвалик, Н. В. Кузьміна, В. А. Моляко та ін.) та на практиці в працях (Ш. О. Амонашвілі, А....
ТЕХНОЛОГІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ як шлях формування професійної компетентності педагога
Створення моделі професійно компетентного педагога сучасної освітньої установи, розробка моделі індивідуального маршруту професійної...
Стаття ««Готовність до інноваційної професійної діяльності як важлива...
Стаття ««Готовність до інноваційної професійної діяльності як важлива професійна якість педагога»
Багато професій у сучасному світі. Кожна з них водночас і складна,...
Проте одна з найгуманніших і найвідповідальніших професій – професія педагога, класного керівника, якого по праву можна вважати митцем...
Рекомендації із написання творчих проектів слухачами курсів підвищення кваліфікації при ІППОЧО
Ої роботи, є стимулом самоосвіти, орієнтує педагогічні кадри на відбір певного змісту неформальної освіти. Самоосвіта, самостійна...
Зміст ВСТУП Розділ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Розділ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка