План-конспект уроку Тема уроку: “Улюблені англійські письменники. А. Конан Дойль


Назва План-конспект уроку Тема уроку: “Улюблені англійські письменники. А. Конан Дойль
Дата 17.12.2013
Розмір 29 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Інформатика > План-конспект
План-конспект уроку

Тема уроку: “Улюблені англійські письменники. А.Конан Дойль»

Цілі уроку

Практична: Вчити учнів одержувати основну інформацію з прочитаного тексту під час непідготовленого читання; вчити учнів детального розуміння прослуханого діалогу за допомогою виконання тестових завдань за змістом прослуханого;

Освітня: Ознайомити учнів зі зразками англійськой літератури.

Розвиваюча: Розвивати здібності учнів до планування та логічного викладу змісту висловлювання, до формулювання висновків щодо прочитаного та прослуханого.

Виховна: виховувати вміння працювати в команді, здібності розуміти чужу точку зору, досягати згоди та співпрацювати в умовах різниці переконань.

Обладнання уроку: Click on 2 WB (Virginia Evans) , Click on 2 SB(Virginia Evans), аудіо записи, картки з завданнями.

Схематичний план уроку

  1. Початок уроку. Організація класу. – 5 хв.

  2. Мозковий штурм. – 10 хв.

  3. . Підготовка до читання тексту. – 5 хв.

  4. Читання під час прослуховування аудіо запису до тексту. – 15 хв.

  5. Повторення граматичного матеріалу. – 5 хв.

  6. Пояснення домашнього завдання. – 5 хв.

Хід уроку

Етап. Мета. Прийом.

Зміст роботи.

Етап 1. Початок уроку. Організація класу. Повідомлення цілей уроку.

Мета: залучити учнів до роботи.

Прийом: Вступне слово вчителя, бесіда з учнями.


Етап 2. Мозковий штурм.

Мета: Пригадати відоме учням.

Прийом: Відповіді на питання.
Етап 3. Підготовка до читання тексту.

Мета: підготувати учнів до читання тексту.

Прийом: множинний вибір.

  1. Передтекстові вправи


Етап 4. Читання під час прослуховування аудіо запису до тексту.

Мета: Вчити учнів детального розуміння прослуханого.

Прийом: активне слухання.

  1. Слухання тексту.

  2. Перевірка розуміння прослуханого. Тест множинного вибору.

  3. Виконання вправ.


Етап 5: Повторення граматичного матеріалу.

Мета: повторити прийменники руху.

Прийом: Виконання вправ.
Етап 6. Пояснення домашнього завдання.

Етап 5. Підсумки уроку. Оцінювання.

Т: Good morning, children. I’m glad to see you. How are you? I hope you are all feeling fit today. Could you tell me who is missing today? Thank you. Could I have a bit of quiet, please? Is everybody ready to start? Let’s start our lesson then. We have a lot of work to do. Today we’ll review the prepositions of movement and we will rear an episode 6 from “The Hound of the Baskervilles.” . So? Let’s get down to work.
T: You have already read some episodes from this story. Now, please tell me about what you have read.


T: Children, now we are going to do some exercises before reading and listening the text. Open you SB on page 97, ex.1. Look at the pictures on page 96, then read the questions and circle the correct answer. You well have 5 minutes.
T: Children, now we will listen to our story. While listening please do ex.2 on page 97. You should choose the right answer – a, b or c. you will have 5 minutes.

T: Ok, you have listened to the story. Now, read the story once more and do the ex. 3 and 4 on page 97. In ex.3 you should write the name of the person who did the following. In ex. 4 you should write the words which mean the same. Do you have some questions? Ok, you will have 10 minutes.
T: Now, we will review prepositions of movement. What prepositions of movement do you know? Thank you. Now do the ex. 5 on page 97. You should match the pictures with the correct prepositions, then use the phrases to say what the Watson did. You will have 5 minutes.


T: Your home assigment for tomorrow will be to do the ex.7 on page 97. You should correct the summary. Any questions?


T: Everyone was very active today. You deserve … marks. You … deserve excellent marks too. … . Were not so active, that is why I put you good marks..

T: Thank you for such an interesting lesson. See you next time. Have a nice day.

Схожі:

Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята
Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
Артур Конан Дойль автор популярних творів про знаменитого детектива...
Тема: Артур Конан Дойль – автор популярних творів про знаменитого детектива Шерлока Холмса. Оповідання „Пістрява стрічка”
План-конспект уроку трудового навчання Т
Тема уроку. Пошук аналогів існуючих виробів та зображень для випалювання, їх аналіз
Тема. Артур Конан Дойль. Оповідання «Пістрява стрічка». Майстерність...
Мета: продовжити знайомство учнів з творчістю А. К. Дойля; на прикладі твору Пістрява
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна»
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
План-конспект уроку з інформатики на тему Електронна пошта в Інтернет....
План-конспект уроку з інформатики на тему Електронна пошта в Інтернет. Реєстрація електроної пошти
Конспект уроку позакласного читання ( 6 клас) Сучасні українські дитячі письменники
Андрусяк «Вісім днів із життя Бурундука». Захоплива пригода Івася довжиною у 8 днів
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка