План роботи


НазваПлан роботи
Дата14.12.2013
Розмір58 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Димитровський міський відділ освіти

Українська гімназія

конкцурс1.jpg

Кафедра іноземних мов

Тренінг для вчителів англійської мови

Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови

Підготувала та провела:

Прокопенко Л. М.

Учитель англійської мови

Вища категорія

Димитров

2012р.

Мета: показати шляхи застосування інтерактивних технологій на уроках іноземної мови, навчити різноманітних прийомів вербального та невербального спілкування; ознайомити з різними видами спілкування.

Обладнання: плакати, пам'ятка „Для успішного спілкування потрібно”, комп’ютер, проектор, екран, клейкий папір, маркери, олівці, ручки, папір А 4,

Я — особистість, ти — особистість.

Я — важлива людина і ти - важлива людина.

Я хочу, щоб мене вислухали і ти заслуховуєш на те, щоб бути вислуханим.

Мартін Бубер

План роботи


  1. Оголошення теми та мети тренінгу...............................................2хв.

  2. Правила групи...................................................................................4хв.

  3. Очікування...........................................................................................8хв.

  4. Гра-криголам....................................................................................12хв.

  5. Інформаційне повідомлення тренера “Що таке інтерактивні технології?”………………………………………………………………10хв.

  6. Мозковий штурм “Яким чином мотивувати учнів до інтерактивних вправ?”………………………………………........................................10хв.

  7. Кава-брейк.........................................................................................10хв.

  8. Гра “Подарунок”…………................................................................. 5хв.

  9. Робота з теоретичним матеріалом. «Караусель»……………….15хв.

  10. Вправа “Як б ви зробили?”............................................................ 25 хв.

  11. Гра “Рукостискання”..........................................................................2хв.

  12. Вправа “Країна моєї мрії”................................................................ 8хв.

  13. Підсумки. Анкетування учасників................................................... 10хв.

Хід заняття




  1. Оголошення теми і мети тренінгу.

  2. Обговорення правил групи і їх оголошення. (тренер може фаси літувати прийняття правил, якщо група не може самостійно їх виробити. )

Запитання: „Для чого в нашому житті є різні правила?”

(Після відповідей учасників тренер пропонує прийняти правила роботи в групі, які записуються на плакаті „ Правила роботи тренінгу".)

Правила Тренінгу"

  • Не запізнюватись;

  • Добровільна участь у виконанні завдань;

  • Говорити тільки від себе;

  • Один каже - решта слухає;

  • Обговорювати дію, а не особу;

  • Бути активним;

  • Говорити від себе, від свого „Я".

  1. Очікування. Кожен з учасників тренінгу оголошує свої сподівання що до заняття і вивішує їх на Дереві Надії”.

Тренер: Ми з вами познайомилися ближче. І ви, мабуть, ще не всі впоралися з хвилюванням. Когось наші незвичні вправи дивують. Спробуємо поділитися своїми думками. Для цього я роздам вам аркуші липкого паперу у вигляді яблучок. Ви маєте 5 хвилин, щоб записати свої очікування стосовно наших заннятть. Далі треба вийти і оголосивши, що ви очікуєте, закріпити свої „телефончики” на нашому дереві.


  1. Гра –криголам.

Мета: активізувати учасників, зняти психологічну напругу на початку.

Гра “Геральдика.” За правилами гри учасники представляють власний герб, на якому вони зображують свої характеристики: походження та рід занять, слабкі та сильні сторони.

  1. Інформаційне повідомлення тренера «Що таке інтерактивні технології?».

Пред’явлення презентації , стисле викладення матеріалу.

  1. Мозковий штурм «Актуальність інтерактивних технологій»

  2. Кава-брейк

  3. Гра “Подарунок»

Вправа „Подарунок”

Мета: зняття напруження, релаксація.

Тренер:Сядьте зручніше і закрийте очі. Три рази глибоко вдихніть і видихніть... Ви повертаєтеся додому. Зима... Йдучи, ви милуєтеся засніженими деревами, прислухаєтесь, як рипить під ногами сніг. Та закінчується освітлена вулиця, ви повертаєте в неосвітлений провулок... І все здається вам таким знайоме і водночас незнайомим... Уважніше глянувши, ви помічаєте маленьку крамничку, якої ніколи не було на вашій вулиці. Підходите ближче. Магазин відчинений, вас охоплює сумнів, бажання зайти... Заходьте. На вітринах у цьому маленькому, на перший погляд, магазині є все... Низький на зріст продавець... Сивий... З довгою борідкою... Ніби герой якоїсь дитячої казки... Ви уважно та з з цікавістю розглядаєте вітрини... Незвичні предмети, які на них лежать... Продавець підгодить до вас і пропонує вам узяти річ, яка вам сподобалась, на пам'ять... Вийшовши з незвичайного магазину і оглянувшись, ви помічаєте, що ніякого магазину немає, все стало звичайним та знайомим. Гляньте, що саме ви тримаєте в руках, який подарунок ви взяли на згадку. Три рази глибоко вдихніть і видихніть... відкрийте очі. Ви заслужили подарунок який ви самі собі обрали.

Обговорення:

-         Чи хтось хоче розповісти, що саме було у нього в руках, який подарунок собі зробив?

  1. Робота з теоретичним матеріалом. «Караусель»

Групи отримують теоретичний матеріал, який опрацьовують впродовж 5 хв. Потім групи міняються текстами і конспектами.

  1. Вправа “Як б ви зробили?”

Мета: практичне застосування знань, розвиток креативного мислення.

  • Food &Drinks” аудіювання

  • My Town” говоріння

  • About Myself” письмо

  • Sports&Games” читання

  1. Гра Рукостискання”.

Мета: активізувати увагу учасників. Учасники стають у коло. Тренер пропонує їм обмінятись рукостисканнями. Слід намагатись силою рукостискання виразити свої почуття при цьому дивитись в очі іншому учаснику.

Для успішного спілкування потрібно

1. Виявляти щирий інтерес до інших. Бути радником, вивчаючи індивідуальні особливості людей завжди і всюди. Намагайся зрозуміти людей, подивитися на світ їхніми очима. Бути уважним до людей.

2. Не принижувати самооцінку іншого. Пам'ятати, що піклування про самооцінку іншого – найкращій спосіб піклування про власну!

3. Не звинувачувати, не критикувати, не спробувавши зрозуміти іншу людину.

4. Не хвалитися, не демонструвати байдужість до когось, а навпаки, дати їй змогу відчути перевагу над вами, виявляти в комусь гарні риси характеру, хвалити людину.

5. Бути уважним слухачем. Заохочувати інших розповідати про себе, вести розмову довкола інтересів співрозмовника.

6.  Посміхатися.


  1. Вправа “Країна моєї мрії”. Тренер пропонує висловити учасникам свої думки з приводу того, про що вони дізналися, чи здійснилися їхні надії, чи допоможе це їм у їхній подальшій роботі,

  2. Підсумки. Анкетування учасників.

Вік ____________________________________________________________________

Педагогічний стаж_______________________________________________________

Що сподобалось найбільше?_________________________________________________

__________________________________________________________________________

Що не сподобалось?________________________________________________________

_________________________________________________________________________

Ваші побажання(які питання хотіли б розглянути детальніше)____________________

__________________________________________________________________________________

Схожі:

План роботи керівника навчального закладу
План роботи керівника навчального закладу з охорони праці та безпеки життєдіяльності на (серпень-вересень ) 2012—2013н р
План-конспект уроку на тему Тема. Програми-браузери. Правила роботи та налагодження
Мета. Познайомити учнів із принципом роботи програми-браузера, правилами роботи з ним, навчити користуватися браузерами, розповісти...
Про перспективний план роботи райдержадміністрації на 2013 рік. Керуючись...
Затвердити перспективний план роботи райдержадміністрації на 2013 рік (додається)
План роботи учнівського самоврядування «Держава успіхів»
Заступник директора з навчально-виховної роботи В. М Аврамчук Директор Л. О. Тимчук
Планування виховної роботи класного керівника
Основним документом класного керiвника  є план виховної роботи. Вiн вiдображає змiст, форми та методи виховної роботи
ПЛАН КОНСПЕК Т Проведення заняття з гуманітарної підготовки
Тема : Система роботи органів управління щодо зміцнення дисципліни та правопорядку. Форми і методи індивідуально-виховної роботи
План роботи відділу організаційно-методичної та інформаційно-бібліографічної...
Переглянути і відібрати документи для занесення до СКС. Розписувати періодику, збірники, анотувати для поповнення СКС
1. 1 Дане   положення   визначає   рівень  базисних  вимог  до
Свою   діяльність   Бібліотека   організовує   спільно  з педагогічним колективом;  план роботи Бібліотеки є складовою плану навчально-виховної...
План роботи комітету з навчання та сертифікації роботи
Створення реєстру методичних матеріалів, які використовуються для навчання під егідою АФНУ в м. Києві
План роботи комітету з навчання та сертифікації роботи
Створення реєстру методичних матеріалів, які використовуються для навчання під егідою АФНУ в м. Києві
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка