І. Організаційний момент (підготовка класного приміщення, перевірка відсутніх, наявності чергових; підготовка учнів до уроку; вітання, організація уваги)


Скачати 24.29 Kb.
Назва І. Організаційний момент (підготовка класного приміщення, перевірка відсутніх, наявності чергових; підготовка учнів до уроку; вітання, організація уваги)
Дата 14.12.2013
Розмір 24.29 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Структура уроку

І. Організаційний момент (підготовка класного приміщення, перевірка відсутніх, наявності чергових; підготовка учнів до уроку; вітання, організація уваги).

ІІ. Актуалізація опорних знань (відтворюються знання, уміння, життєвий досвід учнів, необхідний для опанування нового матеріалу; перевірка готовності до сприйняття нової інформації).



ІІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІV. Формування мети й завдань уроку.

V. Мотивація навчальної діяльності.

VІ. Вивчення нового матеріалу.

VІІ. Закріплення нового матеріалу.

VІІІ. Підсумки уроку.

ІХ. Рефлексія.

Х. Повідомлення домашнього завдання.

Рекомендації вчителю

1. Вчитайся у розділ програми, який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми.

2. Вивчити матеріал цього розділу, питання, теми.

3. Сформуй задум уроку, дай відповідь на питання, щоб ти хотів досягнути у результаті його проведення, сформулюй мету уроку.

4. Уяви колектив даного класу, уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайтеся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.

5. Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних учнів.

6. Зістав вибрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці.

7. Продумай структуру уроку і зафіксуй все знайдене у плані-конспекті.

8. Підготуй наочні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН.

9. Повтори вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини.

Спитай себе: «Ти готовий до уроку?»

Корисні поради щодо уроку

1. Заходьте до класу набагато раніше дзвінка. Переконайтесь, що все готове до уроку. Розпочинайте урок організовано.

2. Не витрачайте часу на пошуки сторінки Вашого предмета в класному журналі.

3. Починайте урок енергійно.

4. На кожному уроці мотивуйте необхідність навчальної діяльності школярів, захоплюйте їх змістом матеріалу, контролюйте темп уроку.

5. З метою уникнення перевантаження учнів при вивченні нового матеріалу, виділяйте ідеї курсу, теми.

6. Оцінюючи знання учнів, мотивуйте їх відповіді.

7. Закінчуйте урок загальною оцінкою роботи всього класу й окремих учнів, щоб всі могли відчути задоволення від результатів праці на уроці.

8. Закінчуйте урок із дзвінком.

9. Запам’ятайте: налагодження дисципліни може бути єдиною часткою педагогічної праці, де участь лише вчителя не завжди йде на користь. Звертайтесь за допомогою до самих учнів; з порушником, якого не підтримує клас легше впоратись.

10. Не допускайте виникнення конфлікту з цілим класом або значною частиною його.c:\program files\microsoft office\media\cagcat10\j0301252.wmf

11. Пам’ятайте слова М.О. Добролюбова про те, що «справедливий учитель – це такий учитель, вчинки якого виправдані в очах його учнів».

Схожі:

Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,...
Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі...
Тема по програмі
Організаційний момент. Привітання, перевірка готовності учнів до заняття, перевірка присутніх
Тема по програмі
Організаційний момент Привітання, перевірка готовності учнів до заняття, перевірка присутніх
Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь учнів. ХІД УРОКУ:...
Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, робота в парах, робота в групах
План-конспект інтегрованого уроку з української літератури та фізики...
Організаційний момент ( 2 хв.) – привітання, перевірка присутніх, рефлексія (Який настрій у вас перед уроком?)
І. Орг момент. Підготовка класу до уроку
Технології: індивідуальна, парна, групова робота, рольова гра «Meeting with the film directors», використання ІКТ
Уроку І. Організаційний момент
Мета. Виявити рівень знань учнів за 5 клас. Проаналізувати та порівняти отримані оцінки учнів з оцінками за підсумкову контрольну...
Уроку I. Організаційний момент
Мета. Учити учнів перетворювати звичайні дроби у десяткові, ознайомити учнів з періодичними десятковими дробами. Продовжити формування...
Уроку I. Організаційний момент
Мета. Учити учнів порівнювати дроби з різними чисельниками і знаменниками. Продовжити формувати вміння й навички зведення дробів...
Урок №11
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка