АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Молодь і протиправна поведінка»


Скачати 159.28 Kb.
Назва АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Молодь і протиправна поведінка»
Дата 06.12.2013
Розмір 159.28 Kb.
Тип Анкета
bibl.com.ua > Інформатика > Анкета
. АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ

«Молодь і протиправна поведінка»

Шановні учні! Ми запрошуємо Вас до участі у проведенні моніторингу з проблем агресивної поведінки, жорстокості, злочинності. Основна мета опитування - вивчення Вашої думки з приводу розповсюдженості негативних явищ та можливих шляхів їх подолання.

Опитування проходиться анонімно, а результати будуть подано лише в узагальненому вигляді. Дякуємо за співпрацю та розуміння.

Інструкція: уважно прочитайте запитання та варіанти відповідей. Подумайте та оберіть ту відповідь, яка відображає Ваші думки, ставлення, переконання.

1 Яка, на Вашу думку, основна причина, що спонукає молодь до скоєння протиправних дій? (поставте відповідний бал 0 - причина не значима, 10 - причина максимально впливає).

Можливі причини

Ранг

вплив алкоголю та наркотиків




низький рівень доходів сім'ї




захист себе і близьких




впевненість у безкарності




солідарність з компанією




задля розваги




необхідність добути гроші




відсутність інформації щодо кримінальних покарань за скоєний злочин




суспільні та політичні процеси в державі




на зло батькам




Інше (допишіть)




2. Як часто, на Вашу думку, неповнолітні на сьогодні вживають: (дайте відповіді кожним рядком)




Не вживають

Інколи

1-2 рази на тиждень

Щоденно

а) цигарки













б) алкогольні напої (в.т.ч. пиво)













в) і наркотики (в т.ч. "легкі")













З. Чи отримуєте Ви у закладі освіти, в якому Ви навчаєтеся, достатньо інформації про: (визначтеся по кожному пункту)




достатньо

не достатньо

важке відповісти

шкідливість та наслідки вживання алкоголю










шкідливість та наслідки вживання наркотиків










наслідки скоєння злочину та настання кримінальної відповідальності за протиправні дії.










4. Наскільки рівень подання інформації відповідає Вашим запитам і потребам?




відповідає

Частково


Зовсім не


Важко відповісти

Про шкідливість та наслідки вживання алкоголю













Про шкідливість та наслідки вживання наркотиків













Про наслідки скоєння злочину та настання кримінальної відповідальності за протиправні дії.













5. Чи скористалися б Ваші друзі можливістю спробувати наркотики, якщо б це не викликало узалежнення і про це ніхто б не дізнався?

а) Так.

б) НІ.

в) Важко відповісти

6. Як, на Вашу думку ставиться більшість Ваших друзів до: (дайте відповіді за кожним рядком)




позитивно

негативно

Допустимо в окремих випадках

Важко відповісти

а) крадіжок













б) застосування фізичної сили проти Іншої особи













в) вживання спиртних напоїв













г) вживання наркотичних та токсичних речовин













д) азартних ігор













є) проституції













є) незаконного придбання та зберігання зброї













7. Чи Часто Ви переглядаєте фільми і ТУ програми, або граєтеся у комп'ютерні ігри, в яких демонструються військові дії, жорстокість і насильство?

а) часто;

б) інколи;

в) рідко,

г) ніколи.

8. Чи були випадки, коли після перегляду певної передачі, художнього фільму (або гри у комп'ютерну гру)з елементами жорстокості, насильства, Ви або Ваші друзі вчиняли агресивні та необдумані дії по відношенню до інших людей?

а) Так.

б) Ні.

в) Важко відповісти

9. Які за жанром фільми і програми Ви переглядаєте частіше за все?




часто

інколи

рідко

інколи

комедії













бойовики













жахи













вестерни













еротику













фантастику













пізнавальні













10. Як часто у вашому колективі виникають конфлікти між:




Так, часто

Інколи

Майже ні, гадко

Ні, ніколи

Важко відповісти

Учнями - учнями
















Учнями - педагогами
















Педагогами - батьками
















11. Хто на Вашу думку найчастіше приймає на себе роль посередника у вирішенні "шкільних" конфліктів
(оберіть три відповіді)?

а) директор

б) заступник з виховної роботи

в) психолог

г) соціальний педагог

д) класний керівник
є) батьки

є) самі учні

ж) інша особа (вкажіть хто саме)

12. Чи навчали Вас у закладі освіти способам розв'язання конфліктів?

а) Так.

б) Ні.

в) Важко відповісти

ІЗ. Відмітьте, які з наведених нижче способів поведінки відносять до насильства:




так

ні

Важко відповісти

Побиття батьками власної дитини










Постійний глум учнів над однокласником










Крик батьків на дитину










Заборона переглядати телепрограми, грати на комп'ютері










Заборона проводити час на свіжому повітрі










Приниження вчителем гідності учня










Приниження з боку однокласників










Відбирання у інших особистих речей










Утримування дітей батьками в голоді










Перебування у місцях непридатних для дитини (каналізації, горища будинків, підвали та ін)










Примушення дітей до жебракування










14 Чи були Ви хоч раз свідком або учасником наведених нижче фактів:

Подій

свідок

укісник

так

ні

так

ні

Бійкам однокласниками













Побиття дитини (дітей) молодших класів (курсів) учнями старших класів (курсів)













Відбивання особистих речей v інших учнів













Примушування до сексуальних дій













Словесні образи зі сторони вчителів по відношенню до учнів













Вимагання грошей одних учнів у інших













15. Якщо б Вам стало відомо про факт насильства серед однолітків, якими б були Ваші дії (оберіть одну відповідь):

а) негайно сповіщу дорослих (кого саме?)

б) з'ясую причину;

в) покараю винуватця самостійно;

г) приховаю інформацію про цей факт.

16. .Як на Вашу думку, чи призведуть скоєні нижче проступки до настання кримінальної відповідальності:




так

ні

важко відповісти

Крадіжка велосипеда (вартістю 500гри.)










Крадіжка мобільного телефону (вартістю 900 гри.)










Побиття неповнолітнього, що призвело до тілесних ушкоджень середньої тяжкості










Зґвалтування не повнолітніми особам ну складі групи повнолітньої жінки










Глум та непристойні жарти над перехожим н










Зберігання наркотичних речовин (5 грамів коноплі)










Виготовлення наркотичних речовин для власних цілей










17. Визначте, які з наведених дій призведуть до зниження кількості правопорушень і злочинів,
що скоюються неповнолітніми:





так

ні

важко відповісти

Активізація місцевих громад (сусідів, жителів мікрорайону)










Більш суворе покарання злочинців










Надання інформації про юридичні наслідки скоєння злочинів школярам та студентам










Регулярне відвідування представником міліції навчальних закладів










Ведення просвітницького курсу для молодших школярів "Поведінка і закон"










Посилення відповідальності батьків за виховання дітей










Збільшення кількості в'язниць для неповнолітніх










Посилення відповідальності дорослих, які втягнули неповнолітнього у кримінальну діяльність










Інше (вкажіть)


































18. Чи відомі Вам факти насильства в сім'ях Ваших друзів або знайомих?

а) Так.

б) Ні.

19. Хто в першу чергу має стати на захист дитини, котра постраждала від насильства в сім'ї (вкажіть
три позиції):

а) педагоги навчального закладу;

б) працівники міліції;

в) працівники служби у справах дітей;

г) представники громадських організацій;

д) представники громади, в якій проживає сім'я;

інші особи (вкажіть хто саме)

20. Чи відомі Вам випадки, коли насильство в сім'ї по відношенню до дитини спричинило порушення
її здоров'я?

а) Так

б) Ні

Дякуємо за участь в анкетуванні!

Схожі:

СИЛА АРГУМЕНТІВ ЧИ АРГУМЕНТ СИЛИ?
Обласним центром практичної психології та соціальної роботи в листопаді 2008 року було проведено опитування серед учнів, педагогів...
Анкета для учнів «Мої життєві та професійні плани»
ОДАНІ-2 (орієнтаційно-діагностична анкета інтересів створена С. Я. Карпіловською і Б. О. Федоришиним на основі модифікації анкети...
Характер адаптації дошкільника та поведінка дорослих
Під час першої фази ( ФАЗА „ ПРОТЕСТУ ” ) поведінка малюка характеризується гострим душевним стражданням – він плаче, закликаючи...
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ Я
Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?
ПРОГРАМА “МОЛОДЬ в ДІЇ” Можливості співпраці з Східною Європою і Кавказом
Молодь в дії” – це нова молодіжна програма Європейської Комісії, що є наступницею
Розділ Девіантна поведінка дітей та молоді як форма соціальної дезадаптації
Це запеклі злочинці, наркомани або "люди дна", чия поведінка не вкладається в те, що більшість визначає як нормальні прийнятні стандарти....
Закону України
...
В сеукраїнський конкурс «Зелене споживання» та «Молодь тестує якість»
Спільним Проектом ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об’єднання» проведено Всеукраїнський конкурс для школярів двох...
ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО – ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ...
РОЗДІЛ СУЇЦИДАЛЬНА ПОВЕДІНКА НЕПОВНОЛІТНІХ: СУТНІСТЬ, ПРИЧИНИ
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
«Молодь України» на 2009-2015 роки», районної комплексної програми «Молодь Прикарпаття», затвердженої рішенням районної ради від...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка