750 ПОЛОЖЕННЯ


Скачати 62.78 Kb.
Назва 750 ПОЛОЖЕННЯ
Дата 30.09.2013
Розмір 62.78 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Додаток 1

до рішення виконкому

від 29.08.2013750


ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг м. Нікополя
1. Центр надання адміністративних послуг (далі - Центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Нікопольської міської ради.

2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру як постійно діючого робочого органу приймається виконавчим комітетом Нікопольської міської ради.

3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Положенням про Центр.

4. Основними завданнями Центру є:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через Центр.

5. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається та затверджується рішенням виконавчого комітету міської ради та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

6. У Центрі за рішенням, органу, що його утворив, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень виконавчих органів міської ради.

7. У приміщенні, де розміщується Центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.

8. Складовою частиною Центру є Дозвільний центр «Партнери», який діє відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, Положення про державного адміністратора і порядок його взаємодії з регіональними, місцевими дозвільними органами та суб’єктами господарювання, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2012 № 28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 січня 2012 р. за №49/20362. Дозвільний центр «Партнери» забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

9. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора - посадової особи міської ради, яка організовує надання адміністративних послуг.

10. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою. Кількість адміністраторів, які працюють у Центрі, визначається міським головою.

11. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.

12. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

13. Адміністратор має право:

1) безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

3) інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

5) порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.

14. Функції з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру покладаються на відділ з питань сприяння розвитку малого та середнього бізнесу управління економічної політики.

15. Очолює роботу Центру начальник відділу з питань сприяння розвитку малого та середнього бізнесу, на якого покладаються функції з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру. Керівник призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.

16. Керівник Центру відповідно до завдань, покладених на Центр:

1) здійснює керівництво роботою Центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;

2) організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи Центру;

3) координує діяльність адміністратора, контролює якість та своєчасність виконання ним обов’язків;

4) організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5) сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції міському голові щодо матеріально-технічного забезпечення Центру;

6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністратора;

7) виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Центр.

17. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

18. Прийом суб’єктів звернень у Центрі здійснюється адміністратором згідно з Регламентом роботи Центру надання адміністративних послуг м. Нікополя (додаток 2), а суб’єктами надання адміністративних послуг згідно з графіком, затвердженим міським головою, з урахуванням того, що час прийому суб’єктів звернень у центрі становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід.

19. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок місцевого бюджетів.

Начальник відділу з питань сприяння

розвитку малого та середнього бізнесу Л.Л. Абрамова
Додаток 2

до рішення виконкому

від 29.08.2013750
Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг м. Нікополя


Дні тижня

Часи роботи

Понеділок

З 9.00 до 20.00

Вівторок

З 9.00 до 20.00

Середа

З 9.00 до 20.00

Четвер

З 9.00 до 20.00

П’ятниця

З 9.00 до 20.00

Субота

З 9.00 до 20.00


Начальник відділу з питань сприяння

розвитку малого та середнього бізнесу Л.Л. Абрамова

Схожі:

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО “МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ “ЮЖНИЙ”
Южне Одеська область Україна Tел. +380(48) 750-7806, 750-7070 Факс: +380(48) 750-7293, 750-7275
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка