Тема: Квадратні рівняння. Теорема Вієта. НАВЧАЛЬНА МЕТА


Скачати 44.23 Kb.
НазваТема: Квадратні рівняння. Теорема Вієта. НАВЧАЛЬНА МЕТА
Дата15.07.2013
Розмір44.23 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Тема: Квадратні рівняння. Теорема Вієта.

НАВЧАЛЬНА МЕТА:
•    Формувати навички розв’язування квадратних рівнянь.
•    Вивчити теорему Віета та їй обернену, вміти застосовувати при знаходженні суми і добутку коренів зведеного квадратного рівняння, визначення  знаків коренів рівняння.
РОЗВИВАЮЧА МЕТА:
•    Розвивати  логічне мислення з метою усвідомленого сприйняття  навчального  матеріалу.
•    Формувати навички  усного розв’язування рівнянь, порівняння і аналізу.
•    Розвивати монологічну  мову під  час  пояснень  виконуваних  дій; розвивати  комунікативні навички.
ВИХОВНА МЕТА:   
•    Виховання пізнавальної активності, почуття відповідальності, любові до  предмету.
ОБЛАДНАННЯ:
•    Комп’ютер (презентація); картки.

Хід уроку:
1.    Організаційний момент.


2. Актуалізація опорних знань

а) Піраміда знань.

- Перш ніж розпочати нашу роботу, пропоную встановити те коло теоретичних знань, на які ми будемо спиратись.

- У вас на партах аркуші, які є елементами майбутньої піраміди знань. Відберіть лише ті, що мають актуальність на вашу думку в темі « Квадратні рівняння» і розмістіть їх на парті.

( Учні, працюючи в парах, відбирають смужки з надписами теоретичних положень, на зворотньому боці написані відповідні формули. Будують піраміду знань. Учитель перевіряє наявність домашнього завдання )







З
Лінійні рівняння

ax + b=0
айвими залишаються картки:



Квадратний корінь з добутку





Основна властивість дробу





Степінь числа з нульовим показником

a0=1




Отже, ми відновили в пам’яті теоретичний мінімум.


  • б) Повторимо теорію, застосовуючи мультимедійний проектор.
    Питання до класу: 
    •    Яке рівняння називається квадратним?

  • Які з рівнянь є квадратними?
    •    Як називаються числа  а; в: с?
    •    Що значить розв’язати рівняння ?
    •    Які види квадратних рівняннь ви знаєте?
    •    Яке рівняння називається неповним, повним ?   

  • Від чого залежить наявність дійсних коренів квадратного рівняння ?
    •    Скільки коренів може мати квадратне рівняння ?
    •    Як знайти дискриминант ?
    •    Назвіть формулу коренів квадратного рівняння.
     в). Стартова картка

- Отже, ви визначились, наскільки кожен з вас готовий до подальшої роботи.

Пропоную заповнити особисті стартові картки. Залиште свій вибір, а зайве – закресліть.

- Визначившись зі своїми знаннями, вміннями та можливостями, сформулюйте ваші спільні бажання і вкажіть, чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку.
3. Мотивація

Одже сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати квадратні рівняння, щоб всі вміли це робити. А також ми отримаємо нову інформацію, а саме вивчимо теорему Вієта. Записуємо тему уроку.

 

4. Вивченння нового матеріалу .

а) Декілька уроків назад я задала завдання знайти інформацію про квадратні рівняння та Франсуа Вієта.

Цікаві історичні факти.                   

(презентації «Історична довідка», «Франсуа Вієт»)

б) Розв’язування квадратних рівнянь.( Проблемна ситуація.)
Учні об’єднуються у групи. Вони розв’язують рівняння в зошитах, відповіді перевіряємо і записуємо на дошці до таблиці.

Рівняння

Корені

Сума коренів

Добуток коренів

х2-9х+20=0

5;4

9

20

х2+3х-10=0

2;-5

-3

-10

х2-6х-27=0*

9;-3

6

-27

х2+х-30=0

5;-6

-1

-30

х2-7х+6=0

6;1

7

6

х2-10х+9=0

9;1

10

9

х2-2х-24=0*

6;-4

2

-24

х2+7х+10=0

-2;-5

-7

10

х2-6х+8=0

4;2

6

8


Записуючи корені, їх суму та добуток на дошці робимо висновок.

в)  Пояснення нової теми ”Теорема Вієта”

При поясненні використовуємо презентацію «Теорема Вієта», доведення теореми виконує учень біля дошки.

5. Формування вміни і навичок.
Розв'язування квадратних рівнянь за теоремою Вієта.

    Виконати усно рівняння запропоновані в презентації.
Завдання№ 1013 учні виконують письмово в зошитах. 

Якщо вільний член рівняння додатне (відємне) число то якими можуть бути корені ? Якщо   другий коефіцієнт у рівнянні додатне (відємне) число то що можна сказати про корені?

Складіть рівняння , що має корені 15; 3.
6. Підсумок уроку, оголошення оцінок.

Д. З. вивчити п. Теорема Вієта №1015; повт.№1040.

Схожі:

Урок №54 Тема
Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта»
Урок №52 Тема. Теорема Вієта
Вієта для зведе­ного квадратного рівняння та використати їх для формулювання і до­ведення теореми Вієта для квадратного рівняння...
РОЗДІЛ IV ТЕОРЕМА ПІФАГОРА
Вивчення теореми Піфагора дозволяє розширити коло геометричних задач, які розв'язують учні та надає їм разом з ознаками рівності...
Розділ І. Загальні відомості про алгебраїчні рівняння вищих степенів
Рівняння вміли розв'язувати близько 2000 років до н е вавилоняни. Використовуючи сучасний алгебраїчний запис, можна говорити, що...
Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування
Даний матеріал можна використати при вивченні нового матеріалу з даної теми та при контролі знань, умінь та навичок учнів
Урок №3 Тема. Рівняння та його корені
Мета: домогтися свідомого сприйняття змісту поняття «рівняння»; по­глибити, розширити та узагальнити знання учнів про рівняння, здобуті...
Урок Тема уроку : Рівняння
Мета уроку: узагальнити знання учнів про рівняння, продовжити формування навичок розв я
Правила виконання відсоткових розрахунків
Лінійні, квадратні, раціональні, ірраціональні, показникові, логарифмічні, тригонометричні рівняння, нерівності та їх системи. Застосування...
Лінійні рівняння з параметрами та рівняння, які зводяться до них
Дидактична мета: сформувати в учнів поняття параметра, лінійного рівняння з параметром. Навчати іх дослідувати та розв’язки. Виробити...
Урок 14 Тема. Теореми і аксіоми
Мета. Ознайомити учнів з поняттями теорема, аксіо­ма, означення, ознака, з доведенням методом від супротив­ного
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка