Уроку: Вивчення руху пальців до клавішів нижнього ряду клавіатури. Відпрацювання рівномірного удару на трьох рядах клавіатури


Скачати 53.34 Kb.
Назва Уроку: Вивчення руху пальців до клавішів нижнього ряду клавіатури. Відпрацювання рівномірного удару на трьох рядах клавіатури
Дата 19.03.2013
Розмір 53.34 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Спостереження та аналіз виробничого навчання
Група № 17

Аудиторія № 215 б

Майстер в/н Мельник М.М.

Тема уроку: Вивчення руху пальців до клавішів нижнього ряду клавіатури. Відпрацювання рівномірного удару на трьох рядах клавіатури.

Мета уроку:

навчальна  ознайомити учнів з організацією робочого місця, охороною праці при роботі на ПК, периферійним пристроєм – клавіатурою, її розкладкою та основними типами клавіш, виконати вправи, використовуючи латинську розкладку клавіатури.

розвивальна  виробити в учнів професійні навики оператора при роботі на ПК з використанням усіх правил техніки безпеки та охорони праці.

виховна  виховати в учнів любов до праці та повагу до обраної професії.

Тип уроку: урок вдосконалення вмінь та формування навичок.

І. Умови і засоби забезпечення уроку (оснащення).
Урок проводиться в класі інформатики, який оснащений усіма необхідними обладнанням. Гігієнічні умови забезпечені: освітлювальний, повітряний, тепловий режими в нормі, рівень шуму задовільний.

Робоче місце майстра в/н організовано раціонально, як і робоча зона. Учні користуються підручниками , наочністю: макетами, плакатами, таблицями. Кабінет інформатики естетично оформлено, як і засоби праці.
ІІ. Організаційна діяльність майстра в/н на уроці та його особисті якості.

Реалізація плану уроку «відмінно». Весь запланований матеріал подано учням.

Володіння темою уроку та майстерність на високому рівні. Тема подана за планом, Мельник М.М. вільно володіє нею, майстерно і цікаво подає матеріал.

Педагогічний такт і культура «відмінно». Майстер в/н з повагою ставиться до учнів, іде на компроміс задля їх розвитку. На уроці веде себе культурно, врівноважено, не кричить; жести і міміка відповідні.

Мова вчителя «відмінно». Мельник М.М.. використовує тематичну термінологію, все називає своїми словами. Чітко вимовляє звуки, слова, фрази. Швидкість мовлення середня, тому діти легко її сприймають. Мова образна, різноманітна.

Зворотній зв'язок між учнями і вчителем налагоджений. Учні охоче відповідають на запитання, не бояться задавати їх вчителю.

Наявний зміст у зошитах учнів відповідає темі уроку, записані основні формули. Класний журнал заповнений змістовно.

Урок почався своєчасно. Майстер в/н раціонально використав відведений для уроку час.

Мета уроку відповідає структурі і є досягнутою. На це вказує активність учнів під час опитування вкінці уроку.
ІІІ. Дидактична діяльність вчителя.
Відображення принципів дидактики:

а) всі факти, які повідомлялись учням – достовірні і науково обгрунтовані, учнів ознайомлено з історією і досягненнями сучасної науки . Майстер в/н користувалась проблемним методом навчання.

б) навчальний матеріал структурно організований, урок почався актуалізацією опорних знань.

в) Мельник М.М. використовувала принцип забезпечення міцності результатів навчання.

г) наявні знання глибокі та усвідомлені, що дозволяє вільно орієнтуватись в матеріалі і не розгубитись від несподіваних запитань.

д) навчальний матеріал подається доступно і посильно.

е) матеріал подано цікаво для учнів, Майстер в/н пояснив практичну значущість теоретичної бази.

Головна дидактична мета уроку досягнута «відмінно».

Режим роботи нормальний. Використані такі методи навчання, як розповідь, пояснення, навчальна дискусія.

Тематичний матеріал відповідає віку і рівню розвитку учнів, в ньому викладено проблемність, актуальність даної теми.

Контроль знань та умінь учнів на уроці здійснювався досить ефективно. Діти працювали над тестовими завданнями, біля дошки.

Уміння раціонально планувати, контролювати, коригувати індивідуальну та колективну діяльність, готувати матеріальну базу «відмінно».

Володіння методами наукової організації праці «задовільно».
ІV. Виховна діяльність майстра в/н.

Розв’язання завдань національного і морального виховання здійснюється на відповідному рівні. Майстер в/н сприяв виробленню таких моральних якостей, як працьовитість, цілеспрямованість, практичність, охайність, а також формуванню національної самосвідомості і громадянських якостей.

Розв’язання завдань трудового виховання «відмінно». Учні беруть участь у створенні матеріальних цінностей.

Економічне виховання здійснене через пізнання змісту економічних понять та категорій при виконанні економічних розрахунків.

На уроці Майстер в/н формує навички розумової та фізичної праці, підводить до розв’язання проблем навчання.

Урок проведений в такому темпі, що відводити час на фізкультурну паузу та фізичне розвантаження не потрібно.

Емоційний вплив уроку на учнів «відмінно», що сприятливо впливало на їх активність і засвоєння матеріалу.

Протягом уроку Майстер в/н використовував зв’язок з життям і практикою, тому навчальний матеріал учні засвоювали свідомо.

Стиль педагогічного керівництва – демократичний. Майстер орієнтувався на розвиток активності учнів, залучаючи їх до розв’язання спільних проблем. Їй властиве активно-позитивне ставлення до учнів, адекватна оцінка їхніх можливостей, успіхів і невдач.
V. Діяльність учнів на уроці та характеристика групи

Активність і працездатність учнів «відмінно». Учні задоволені працею, проявляють ініціативу в діяльності.

Учні готові до праці, проявляють інтерес до теми уроку «відмінно».

В них відмінно виражені навички самостійної роботи.

Рівень самостійного мислення в учнів високий. Вони чітко формують відповідь, розв’язують поставлені трудові завдання. Вдосконалюють вміння аналізувати і оцінювати свою роботу і роботу товаришів.

Темп навчальної діяльності середній.

Культура праці учнів «відмінно».

а) робочі місця організовані раціонально, кожен інструмент знаходиться на своєму місці.

б) діти правильно виконують прийоми роботи, стараються займати робоче положення так, як показує Майстер в/н.

в) здійснюється самоконтроль якості.

г) проводиться самоаналіз результатів роботи: учні бачать помилки і неточності в своїх міркуваннях.

Учні організовані і дисципліновані на уроці. Їх увага спрямована на вчителю, сприймання та осмислення нового матеріалу.

Рівень співпраці вчителя і учнів на уроці високий. Діти активні, зацікавлені, не бояться запитувати, а Майстер в/н спостерігає за їх діяльністю, допомагає їм у виконанні трудових завдань, надає консультації.

Зовнішній вигляд учнів не відповідає вимогам техніки безпеки.

Діти відповідальні під час виконання трудових завдань, бережно ставляться до інструментів та матеріалів.

Учні якісно виконують трудові прийоми, дотримуються їх особливостей.

Діти використовують знаряддя та предмети праці за призначенням.

Під час роботи над трудовими проектами вони визначають економічну ефективність праці та її суспільно-корисну значущість.

Аналіз якості знань учнів проводиться шляхом виконання ними усних, письмових і практичних вправ, розв’язання кросворду, тестів.

VI. Висновки до уроку
Учням було повідомлено оцінку за виконання завдання і здано домашнє завдання. Учні працювали старанно, зацікавлено. Дидактична мета уроку була виконана.

Досягення поставленої мети і завдань «відмінно». Якість знань учнів «відмінно».

Схожі:

Тема програми
...
Уроку: Вивчення руху пальців до клавішів нижнього ряду клавіатури....
Навчальна  ознайомити учнів з організацією робочого місця, охороною праці при роботі на ПК, периферійним пристроєм – клавіатурою,...
Кількість годин
Вивчення руху пальців на клавішах основного ряду клавіатури. Відпрацювання навичок правильного удару по клавішах
Поурочно-тематичний план
Вивчення руху пальців на клавішах основного ряду клавіатури. Відпрацювання навичок правильного удару по клавішах
Тема Кількість годин
Зан. Основний ряд клавіатури. Вивчення руху пальців на клавішах основного ряду клавіатури 
Навчальна діяльність Тема: Освоєння клавіатури. Орієнтування в просторі Програмовий зміст
Програмовий зміст: повторити вивчений матеріал. Сприяти розвиткові логічного мислення. Детально розглянути складові частини кла­віатури,...
План проведення гри «Самий розумний» з професії: «Оператор комп’ютерного...
На даному етапі визначається порядок, по якому учні будуть відповідати. Участники конкурса складають слова з літер основного ряду...
Клавіші другого ряду клавіатури (він за рахунком третій ряд знизу)
Для введення інформації у комп’ютерну систему застосовуються різноманітні пристрої кодування інформації. Пристрій, що призначений...
„Введення тексту з клавіатури”
Термін „капітал” (від лат capitalis – головний) є досить багатозначним і використовується в різних сферах людської діяльності
Тема. Розв'язування задач на прості типи даних
Для перемикання розкладки клавіатури використовується комбінація правих та лівих Ctrl+Shift
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка