Засідання творчої групи директорів сільських малокомплектних шкіл з проблеми «Організаційно-педагогічний супровід експериментальної діяльності сільської школи»


Скачати 35.84 Kb.
Назва Засідання творчої групи директорів сільських малокомплектних шкіл з проблеми «Організаційно-педагогічний супровід експериментальної діяльності сільської школи»
Дата 20.05.2013
Розмір 35.84 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Засідання творчої групи директорів сільських малокомплектних шкіл з проблеми «Організаційно-педагогічний супровід експериментальної діяльності сільської школи»

!7 березня 2008 року
Місце проведення – Степанівська ЗОШ І-ІІ ступенів Драбівського району
Керівник творчої групи – Гладка Ніна Миколаївна, завідувач лабораторії розвитку освіти та педагогічних інновацій Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників
Моя хата вікнами до сонця

Воно у кожну шибку загляда,

Миготить на синовій долонці,

Зайчиком вистрибує на дах.

Моя хата – крапелька Вкраїни

З усіма щедротами сягань,

З болями про кращі переміни:

З ненаситним прагненням до знань.

Моя хата добрим перехожим

Щедра на гостинність – хліб і сіль.

Двері в ній відкриті : кожен може

Гостем завітати звідусіль

Поезіями Миколи Рудика, задушевними піснями, хлібом-сіллю вітали в Степанівській загальноосвітній школі I-II ступенів учасників засідання творчої групи директорів сільських шкіл Черкаської області .

Учасники засідання обговорили сучасний стан освітнього середовища села, впровадження педагогічних інновацій у сільській школі, що є одним з факторів конкурентноздатності сільської школи. Ознайомились із експериментальною діяльністю педагогічного колективу Степанівської загальноосвітньої школи I-II ступенів, моделлю організаційно-методичної роботи з удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників сільської малокомплектної школи.

Привітали учасників засідання Фесенко Григорій Миколайович, завідувач методичним кабінетом відділу освіти Драбівської райдержадміністрації та Дзега Володимир Дмитрович, директор Степанівської ЗОШ I-II ступенів.



Директори шкіл Черкаської області ознайомились із програмою роботи творчої групи. У практичній частині засідання учасники відвідали дидактичні міні-модулі у 6 – 9 класах, а також урок образотворчого мистецтва у 3 класі. У 6 класі вчитель німецької мови Дзега Л. П. презентувала творчо-узагальнюючий міні-модуль на тему : „Казка „Снігова королева”, а вчитель української мови Сахно О. Г. на діяльнісно-розвиваючому міні-модулі розглянула тему: „Числівник як частина мови. Групи числівників”. На міні-модулі з географії у 7 класі розглядались найбільші річки та озера Євразії, а на зарубіжній літературі – твір Д.Олдріджа „Останній дюйм”, а також проблема стосунків батьків і дітей. Вміло взаємодіяли з учнями педагоги Пилипенко Л.П. та Котенко Т.О. У 8 класі під час міні-модуля з основ безпеки життєдіяльності за допомогою молодого вчителя Деркача В.О. учні вправлялись в організації дорожнього руху. Дев’ятикласники взаємодіяли з учителем української мови і літератури Дзегою В.Д. та вчителем біології Янголем М.П.. Учасникам творчої групи учні 9 класу презентували діяльнісно-розвиваючі міні-модулі з української літератури по темі: „Напрямки художнього осягнення світу і людини, розгорнуті в поезії Тараса Шевченка „Молитва” та біології по темі: „Захворювання статевих органів”. На уроці у третьому класі учні при підтримці майстерного педагога Федоренко Л.М. переносили пензлем на папір свої враження від весняного повернення птахів додому.



Під час екскурсії по школі гостей вразила етнографічна галерея школи, кімната-музей, розповідь учнів про історію старовинної будівлі і звичайно ж сам дух будівлі школи, збудованої в стилі класичного українського бароко поміщиком першої гільдії Степаном Абросимовим у 1904 році.

Учасники поетичного клубу „На хвилях поезії” та дівочий ансамбль „Юність” створили для гостей хвилини душевного відпочинку, презентуючи лірику поетів Драбівщини Миколи Рудика, Олексія Софієнка , Валентини Ступаченко та пісні про рідне село, в усній замальовці „Моє село – краплиночка Вкраїни”, а члени гуртка декоративно-прикладного мистецтва подарували кожному з гостей виготовлені своїми руками обереги.

Під час науково-теоретичної частини засідання Гладка Ніна Миколаївна, завідувач лабораторії розвитку освіти і педагогічних інновацій Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників підвела підсумки роботи творчої групи директорів сільських малокомлектних шкіл з проблеми «Інноваційні підходи до управління сільською школою» і окреслила основні завдання на перспективу.

Волошенко Олена Валентинівна, завідувач кафедри педагогіки і психології Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, кандидат педагогічних наук, доцент, ознайомила учасників з психолого-педагогічними аспектами супроводу експериментальної діяльності сільських шкіл.

Дзега Володимир Дмитрович, директор Степанівської загальноосвітньої школи I-II ступенів ознайомив з особливостями експериментальної діяльності учителя сільської малокомплектної школи. Презентував організаційно-методичну модель роботи з розвитку професійної компетентності вчителя.



Під час аналізу відвіданих міні-модулів учасники семінару відзначили високий рівень проведення , ефективність і підпорядкованість принципам науковості, систематичності, доступності. Враженнями від побаченого поділились директори шкіл з Маньківського, Уманського та Катеринопільського районів. Обласний методичний захід пройшов на належному організаційному рівні.

Схожі:

Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група...
«Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої діяльності школи». Головне завдання, яке поставлене...
МОДЕЛЮВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ СТВОРЕННЯ ОСВІТНЬОГО...
Алізовано проблеми та перспективи створення освітніх округів в Україні. Подано структурно-функціональну модель освітнього округу,...
План роботи ЛОІППО на грудень 2007 р. №
Провести засідання творчої групи вихователів та методистів дошкільних навчальних закладів “Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного...
Методи активізації навчально – творчої діяльності
Запропоновані види навчально – творчої діяльності можна впроваджувати на уроках початкової школи за допомогою евристичних методів...
Боговарова О.І. Психолого-педагогічний супровід учнів із труднощами...
Ерозлитті, нерідко є ніби «сліпою» до певних літер чи цілих фраз… Тож за стандартний час, відведений програмою для навчання читанню,...
«Розвиток критичного мислення в учнів початкових класів» на базі...
Сахновський О.Є., завідувач кафедри методики викладання базових дисциплін ІППО Чернівецької області, кандидат історичних наук
Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова,...
Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів.  Були проведені методичні консультації...
План роботи творчої групи по впровадженню ІКТ у навчально-виховний...
Формування творчої групи по проблемі впровадження ІКТ у навчально-виховний процес
XXI століття є “епохою змін”, що вимагає від шкіл генерування та...
У статті представлено модель сучасного вчителя та випускника; види інноваційної діяльності педагога в роботі з обдарованими учнями;...
Функціональна структура науково-методичної роботи навчально-виховного комплексу
Управління організаційно-функціональною системою інтелектуальної творчої діяльності вчителів і учнів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка