І Всеукраїнської науково-практичної


Скачати 45.11 Kb.
Назва І Всеукраїнської науково-практичної
Дата 09.05.2013
Розмір 45.11 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
РЕКОМЕНДАЦІЇ

І Всеукраїнської науково-практичної

Інтернет-конференції з міжнародною участю

«Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота

в сучасній освіті»
З 8 до 18 квітня 2013 р. відповідно до плану роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувалася І Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція з міжнародною участю «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті».

Мета конференції – презентація досягнень та ідей, об’єднання зусиль науковців і педагогічних працівників, які ведуть науковий і практичний пошук в руслі вироблення підходів і стратегій здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в сучасній системі освіти.

Зокрема, пріоритетними були виділені такі проблемні питання:

  • сучасний стан та напрями розвитку інновацій у системі освіти України;

  • зарубіжний досвід організації інноваційної діяльності закладів освіти;

  • методологічні та методичні основи впровадження інновацій у діяльність навчального закладу;

  • дослідно-експериментальна діяльність у навчальних закладах різних рівнів: досвід роботи, проблеми та перспективи;

  • компетентнісний підхід та його місце у роботі навчальних закладів;

  • роль інформаційно-комп’ютерних технологій у організації інноваційної діяльності закладів освіти;

  • інклюзивна освіта як потреба сучасного суспільства;

  • психологічний супровід освітньої діяльності;

  • управлінські аспекти інноваційної діяльності;

  • інновації в управлінні освітою.

У конференції взяли участь і надіслали наукові статті науковці з Донецька, Євпаторії, Івано-Франківська, Києва, Кіровограда, Луцька, Рівного, Сум, Тернополя, Харкова, Херсона, Донецької, Запорізької, Хмельницької, Чернівецької областей та Архангельської області Російської Федерації.

За підсумками обговорення проблем і перспектив проведення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в освіті учасники конференції прийшли до висновку, що перетворення в країні, нові стратегічні орієнтири, відкритість суспільства, його швидка інформатизація й динамічність кардинально змінюють вимоги до сучасної школи. Це зумовлює необхідність й актуальність здійснення інноваційної діяльності в контексті сучасних реформ, що відкриває шлях до досягнення високого рівня якості усіх ланок освіти. Водночас, реалізація освітніх інновацій є серйозною структурною перебудовою, що зачіпає цілий комплекс важливих складових навчального процесу і ставить перед управлінцями, вченими і педагогічними працівниками масштабні завдання. З огляду на це, вкрай важливим і необхідним є відпрацювання і забезпечення розвитку гнучкої системи впровадження інноваційних технології та повного використання для цього можливостей регіональних освітніх систем. Успішна інтеграція інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в освітніх закладах значною мірою залежить також від розуміння відповідальності і професійного рівня керівників та педагогів, їх особистої приналежності до вирішення актуальних завдань.

Беручи до уваги основні пропозиції учасників конференції, було прийнято так рекомендації:


  1. Органам управління освітою:

  1. Створити необхідні організаційні умови для реалізації інновацій в управлінні освітою.

  2. Забезпечити реалізацію державних програм, спрямованих на реалізацію інклюзивної освіти, інформатизацію, комп’ютеризацію та оновлення матеріально-технічної закладів освіти.

  3. Сприяти організації мережевої взаємодії та співпраці освітніх установ у галузі здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи.

  4. Продовжити роботу щодо оновлення матеріально-технічної бази, забезпечення якісного кадрового складу та науково-методичних умов для впровадження інноваційних технологій навчання у закладах освіти.

  5. Забезпечити оновлення форм та методів підвищення кваліфікації, пов’язані із реалізацією завдань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи в міжатестаційний період.

  6. Враховувати під час атестації педагогічних працівників їх готовність до проектування та реалізації інноваційних технологій навчання зі свого предмета.

  7. Запровадити оптимізацію моделей моніторингу ефективності інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи.


2. Інститутам післядипломної педагогічної освіти:

  1. Забезпечити належне висвітлення на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників теоретико-практичних питань з методологічних і методичних основ впровадження інновацій та інформаційно-комунікаційних технології у навчальний процес.

  2. Виробити методи впливу і сприяння професійної компетентності та адаптації молодого вчителя з питань здійснення інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи.

  3. Сприяти модернізації психолого-педагогічного забезпечення впровадження інновацій у діяльність навчального закладу.

  4. Здійснювати науково-методичне забезпечення інклюзивної освіти.

  5. Забезпечити належне висвітлення шляхів інтеграції науково обґрунтованих і практично виправданих інноваційних технологій навчання у навчальний процес.

  6. Створити умови для розробки, впровадження і проведення незалежної експертної оцінки інноваційних педагогічних проектів, спрямованих на підвищення якості освіти.




  1. 3. Загальноосвітнім навчальним закладам:

  1. Вдосконалити систему науково-методичної роботи педагогічних працівників з питань, пов’язаних із реалізацією інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи, адаптації молодого вчителя в умовах оновлення школи.

  2. Забезпечити психологічний супровід навчально-виховного процесу за принципами інноваційної діяльності.

  3. Активізувати використання ІКТ, електронних підручників та опорних схем під час вивчення базових дисциплін та комп’ютерних форм контролю і оцінки якості освіти.

  4. Розвивати базу науково-методичної літератури для забезпечення освітніх потреб педагогічних працівників з питань впровадження інноваційних технологій навчання.

  5. Забезпечити умови для самоосвіти вчителів на основі використання сучасних інформаційних технологій, в тому числі дистанційної форми навчання, медіа- та Інтернет-освітніх ресурсів.

  6. Створювати умови для виявлення здібностей і талантів учнів через їх максимальну участь в різних формах проектної, творчої і дослідницької діяльності.

  7. Враховувати в процесі навчання запити учнів, батьків і громадськості.







Схожі:

Статистика учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів

Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції...
Збірник наукових праць студентів за матеріалами Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції “Пріоритети сучасної філології:...
ТИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ПРОМИСЛОВОСТІ Збірник матеріалів...

Доповіді на секційних засіданнях І Всеукраїнської науково-практичної...
Місцеве самоврядування, як принципово нова система організації публічної влади на місцях
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Кримський інженерно-педагогічний університет запрошує вчених, викладачів, учителів, психологів, аспірантів взяти участь у роботі...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Вас узяти участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих учених «Динаміка розвитку міжнародних...
Звернення учасників V Міжнародної науково-практичної конференції НАЕК «Енергоатом»
Сумки п'ятої Міжнародної науково-практичної конференції «КУЛЬТУРА БЕЗПЕКИ НА АЕС УКРАЇНИ», відзначаємо, що розуміння культури безпеки,...
Шановні колеги! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі IV Міжнародної...
Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми і перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в умовах глобалізації...
Методична робота в школі будується на досягненнях науки, ППД, системою...
ППД, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності...
ШАНОВНІ КОЛЕГИ! Запрошуємо Вас взяти участь у роботі I Міжнародної науково-практичної заочної
Запрошуємо Вас взяти участь у роботі I Міжнародної науково-практичної заочної конференції
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка