Рекомендації навчальним закладам щодо замовлення електронних студентських/учнівських квитків


Скачати 63.05 Kb.
НазваРекомендації навчальним закладам щодо замовлення електронних студентських/учнівських квитків
Дата09.05.2013
Розмір63.05 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи


Рекомендації навчальним закладам щодо замовлення електронних

студентських/учнівських квитків



  1. Навчальний заклад укладає угоду з банком на обслуговування студентів.

Ця угода передбачає:

  • відкриття банківських рахунків кожному студенту денної форми навчання;

  • встановлення банкоматів, відкриття відділення (по можливості) на території НЗ;

  • видачу електронного студентського квитка - банківської картки;

  • перерахування стипендії на рахунки студентів;

  • зняття готівки з банківських рахунків;

  • можливість безготівкової оплати товарів та послуг (в т.ч. за навчання).

2. Навчальний заклад проводить тендер (якщо потрібно) на надання послуг зі створення електронних студентських/учнівських квитків. За консультацією звертатися в НДІ прикладних інформаційних технологій до Панчука Юрия Володимировича yur726@meta.net ,

тел. 044-246-27-83, 044-246-27-84/111.

3. Навчальний заклад укладає договір з НДІ прикладних інформаційних технологій або з інформаційним вузлом ІВС "Освіта" про надання послуг зі створення електронних студентських/учнівських квитків та договір про інсталяцію додаткового безконтактного чип-модуля для системи доступу в приміщення (корпуси, лабораторії, гуртожитки) за допомогою електронних студентських/учнівських квитків. За консультацією звертатися в НДІ прикладних інформаційних технологій до Шаповалової Али Анатоліївни account@osvita.net,

тел. 044-246-27-83, 044-246-27-84/106.

4. Навчальний заклад отримує письмову згоду студента на використання інформації про його особу з метою організації процесу навчання.

5. Навчальний заклад безкоштовно інсталює програмне забезпечення (Education) для замовлення електронних студентських/учнівських квитків, документів про освіту, додатків до дипломів. (див. на сайті: http://osvita.net/). За консультацією звертатися в НДІ прикладних інформаційних технологій за тел. 044 246-99-10.

6. Навчальний заклад проходить акредитацію як вузол збору даних ІВС "Освіта", (див. на сайті: http://osvita.net/) або укладає договір на обробку інформації з діючим інформаційним вузлом ІВС "Освіта". За консультацією звертатися в НДІ прикладних інформаційних технологій за тел. 044 249-93-29.

Це передбачає:

  • безкоштовну інсталяцію програмного забезпечення;

  • платне отримання карток - електронних ключів оператора вузла обробки інформації ІВС "Освіта" та зчитувачів карток.

  1. Навчальний заклад (інформаційний вузол ІВС "Освіта") формує та надсилає замовлення зі створення електронних студентських/учнівських квитків в НДІ прикладних інформаційних технологій в електронному та паперовому вигляді.

  2. НДІ прикладних інформаційних технологій проводить відповідні перевірки та передає замовлення на виробництво.

  3. Виготовлені електронні студентські/учнівські квитки передаються в банк-емітент для відкриття банківських рахунків студентам/учням.

  4. Банк-емітент спільно з навчальним закладом видає електронні студентські/ учнівські квитки студентам/учням. Навчальний заклад робить паперові копії лицьової та зворотної сторони електронних студентських/учнівських квитків та зберігає в особистій справі.

  5. НДІ прикладних інформаційних технологій виставляє рахунок навчальному закладу та складає акт про надання послуг зі створення електронних студентських/учнівських квитків.

  6. Навчальний заклад оплачує рахунок за надані послуги зі створення електронних студентських/учнівських квитків, підписує акт та передає його в НДІ прикладних інформаційних технологій.

  7. Для захисту інформації про особу студента, її зберігання та обробки навчальний заклад повинен мати комплексну систему захисту інформації (КСЗІ). За консультацією звертатися в НДІ прикладних інформаційних технологій до Мельника Руслана Володимировича man1@osvita.net, тел. 044-246-99-50.

  8. Для подовження електронних студентських/учнівських квитків навчальний заклад реєструє в НДІ прикладних інформаційних технологій адміністратора і оператора АРМ "Реєстрація студента", оплачує та отримує програмне забезпечення, картки адміністратора і оператора АРМ "Реєстрація студента" та зчитувачі карток. (див. на сайті: http://osvita.net/). За консультацією звертатися в НДІ прикладних інформаційних технологій до Забоснюк Яни Юрьєвни, тел. 044-246-99-10, 044-246-27-84/148.

  9. Подовження електронних студентських/учнівських квитків навчальний заклад здійснює за допомогою АРМ "Реєстрація студента" кожні півроку після закінчення екзаменаційної сесії, згідно з наказом ректора.

  10. При втраті електронного студентського/учнівського квитка студент/учень пише заяву на ім’я декана факультету/ректора навчального закладу з проханням видати новий електронний студентський/учнівський квиток та звертається в банк-емітент з проханням блокувати втрачений квиток (поставити в стоп-лист) та видати новий.

  11. Ректор видає наказ про те, що втрачений електронний студентський/учнівський квиток вважається недійсним, та дає доручення відповідальним особам навчального закладу протягом двох робочих днів зробити замовлення нового електронного студентського/учнівського квитка.

  12. Навчальний заклад протягом двох робочих днів після наказу надсилає в електронному вигляді до НДІ прикладних інформаційних технологій наказ ректора про недійсний електронний студентський/учнівський квиток (№ наказу, дата, ПІБ студента, назва НЗ, назва факультету, група, № студентського квитка, № банківської картки) та робить замовлення нового електронного студентського/учнівського квитка. Заява до міліції та публікація оголошення в газеті про втрачений електронний студентський/учнівський квиток не потрібні.

  13. При відрахуванні студента/учня чи при закінченні ним навчання навчальний заклад протягом двох робочих днів після наказу надсилає в електронному вигляді до НДІ прикладних інформаційних технологій наказ ректора про відрахування студента/учня (№ наказу, дата, ПІБ студента, назва НЗ, назва факультету, група, № студентського квитка, № банківської картки).

  14. При відрахуванні студента/учня чи при закінченні ним навчання студент/учень повинен здати електронний студентський/учнівський квиток в деканат. Якщо електронний студентський/учнівський квиток відсутній – складається відповідний акт.

  15. Ректор видає наказ про те, щоб вважати електронні студентські/учнівські квитки відрахованих чи тих хто закінчив навчання студентів/учнів недійсними та передати їх в банк-емітент для знищення. Паперові копії електронних студентських/учнівських квитків зберігаються в навчальному закладі разом з персональною справою студента/учня.

  16. Навчальний заклад протягом двох робочих днів після наказу надсилає в електронному вигляді до НДІ прикладних інформаційних технологій наказ ректора про недійсні електронні студентські/учнівські квитки (№ наказу, дата, ПІБ студента, назва НЗ, назва факультету, група, № студентського квитка, № банківської картки).

  17. Навчальний заклад протягом двох робочих днів після наказу ректора передає по акту передачі-прийняття електронні студентські/учнівські квитки в банк-емітент для знищення. На відсутні електронні студентські/учнівські квитки в банк передаються відповідні акти.

  18. Навчальний заклад, згідно з наказом ректора про недійсні електронні студентські/учнівські квитки, заносить цю інформацію протягом двох робочих днів після наказу в базу даних навчального закладу.

  19. Подовження електронних студентських/учнівських квитків навчальний заклад здійснює за допомогою АРМ "Реєстрація студента" кожні півроку після закінчення екзаменаційної сесії, згідно з наказом ректора.

  20. На час виготовлення електронного студентського/учнівського квитка студент/учень отримує довідку навчального закладу строком дії тридцять календарних днів, яка містить фотографію студента/учня та "мокру" печатку НЗ. Довідка навчального закладу видається студенту/учню після оплати в касу навчального закладу вартості послуг зі створення нового електронного студентського/учнівського квитка. Довідка не дає право студенту/учню отримувати пільги при проїзді на транспорті.

  21. В цей період студент/учень може отримувати стипендію у відділенні банку. При отриманні квитка в банку замість втраченого студент/учень повинен заплатити в касу банка-емітента вартість нового електронного студентського/ учнівського квитка – банківської картки.

  22. Якщо в навчальному закладі діє система доступу в приміщення (електронна перепустка в корпуси, лабораторії, гуртожитки) за допомогою електронного студентського/учнівського квитка, на час виготовлення нового електронного студентського/учнівського квитка студенту/учню безкоштовно видається тимчасова електронна перепустка (пластикова картка з безконтактним чип-модулем), яка дійсна тільки разом із довідкою про навчання протягом тридцяти календарних днів.

  23. При використанні електронного студентського квитка з безконтактним чип-модулем для проїзду в метрополітені м. Києва, студенту необхідно, провести його ініціалізацію, для чого звернутися в метрополітен за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 35, кімната 113.
    Після ініціалізації на квиток записується визначена кількість поїздок на наступний календарний місяць у будь-якій касі метрополітену, починаючи з 22-го числа поточного місяця по 14-е число включно наступного місяця, за встановленим для студентського проїзного квитка тарифом. В подальшому термін дії квитка можна продовжувати як в касах метрополітену, так і в автоматах дозапису безконтактних карток.



Схожі:

Рекомендації навчальним закладам щодо замовлення електронних студентських/учнівських квитків
За консультацією та з питань отримання договорів, звертатися в НДІ прикладних інформаційних технологій за телефонами
Рекомендації банкам щодо замовлення електронних студентських/учнівських квитків
Банк надає документи в навчальний заклад, який проводить тендер на банківські послуги по обслуговуванню студентів
Рекомендації банкам НСМЕП щодо замовлення електронних студентських/учнівських квитків
Банк НСМЕП надає документи в навчальний заклад, який проводить тендер на банківські послуги по обслуговуванню студентів
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підготовки до І-ІІ етапів Всеукраїнських...
України до активної допомоги навчальним закладам у справі поліпшення стану викладання іноземних мов і підвищення рівня знань, умінь...
Методичні рекомендації до відзначення у загальноосвітніх навчальних закладах
Міністерство освіти і науки України рекомендує навчальним закладам у жовтні провести заходи, присвячені 25-ї річниці Революції на...
Методичні рекомендації методистів науково-методичного центру природничо-математичних...
ППОЧО щодо підготовки та проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, географії та економіки, фізики та астрономії,...
Використання електронних навчальних посібників при викладанні географії
Але не можна вважати електронним навчальним посібником відсканований або переведений в електронний формат підручник або атлас, оскільки...
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення І-ІІ етапів...

Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення І-ІІ етапів...

Методичні рекомендації щодо облаштування і використання
Розроблено на замовлення НМЦ організації розробки та виробництва засобів навчання Міністерства освіти i науки України
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка