Тема: Створення головного документу. Організація тексту у великих документах засобами текстового процесора Microsoft Word 2010


Скачати 249.54 Kb.
Назва Тема: Створення головного документу. Організація тексту у великих документах засобами текстового процесора Microsoft Word 2010
Дата 28.04.2013
Розмір 249.54 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи


Лабораторна робота 6

Тема: Створення головного документу. Організація тексту у великих документах засобами текстового процесора Microsoft Word 2010

Мета: Сформувати практичні навички щодо обробки великих доку­мен­тів у Word 2010. Створення головного документу, організації тексту за допомогою закладок і примі­ток, перехресних посилань, кінцевих та звичайних виносок, роботи з колонтитулами і розділами.

Обладнання та методичне забезпечення:

  • комп’ютери;

  • програмне забезпечення (Microsoft Word 2010);

  • роздатковий дидактичний матеріал.


Література:


  1. Стоцкий Ю. Office 2010. Самоучитель / Ю. Стоцкий, А. Васильев, И. Телина. – СПб. : Питер, 2011. – 432 с.

  2. Лебедев А. Н. Windows 7 и Office 2010. Компьютер для начинающих / А. Н. Лебедев. – СПб. Питер, 2010. – 299 с.

  3. Леонтьев В. П. Window 7. Office 2010. Энциклопедические справочники. – М. : Олма Медиа групп, 2010. – 768 с.


Теоретичні відомості
Головний документ: Вставка вкладеного документа
У головний документ можна вставляти документи. В процесі цього нові документи стають вкладеними. Можна також скласти головний документ з декількох готових вкладених документів.

Крок за кроком

  1. В
    ідкрийте вікно нового або вікно наявного головного документа,
    потім виберіть команду ВидСтруктура.

Натисніть клавішу Показать документ.

  1. П
    омістіть курсор в точку вставки вкладеного документа і клацніть на кнопці Вставить на панелі інструментів Главный документ.





  1. У вікні діалогу Вставка вложеного документа вкажіть потрібний вкладений документ. Можна просто ввести ім’я документа в поле Имя файла і потім клацнути на кнопці Открыть.


Д
ля обробки результату вставки Word використовує форматування головного документа, якщо воно відрізняється від форматування вкладеного. Проте, для головного і вкладеного документів допускаються різні форматування і шаблони.

Головний документ: Робота

Після створення головного документа, щоб з ним працювати, можна використовувати режими переглядання Черновик і Разметка страницы. Вкладені документи можна створювати, видаляти, перейменовувати і т.д. Шаблон головного документа розповсюджується на всі вкладені, тому весь документ має узгоджене оформлення. Друкування головного документа – це можливість надрукувати всі вкладені документи.

Крок за кроком

  1. Виберіть команду ВидСтруктура, щоб перейти в режим переглядання Структура, в якому ви зможете бачити і міняти структуру головного документа. Двічі клацніть на значку вкладеного документа, щоб відкрити його для редагування і форматирования.

  2. Клацніть на кнопці Черновик або Разметка страницы, щоб повернутися в цей режим перегляду. Він дозволяє працювати з єдиним головним документом, а не з окремими вкладеними документами, як в режимі Структура.

Документ можна редагувати, форматувати, додавати номери сторінок, зміст, перехресні посилання і покажчики.

3. За допомогою команди Вставка → Колонтитулы до розділів можна додавати колонтитули.

Робота з вкладеним документом відбуватиметься так само, як із звичайним документом Word, – можна вставляти, видаляти, редагувати текст і графіку, перевіряти орфографію, друкувати.

Головний документ: Створення з наявного документа

Якщо вже створений документ, то можна перетворити його в головний документ за допомогою панелі інструментів Структура.

Крок за кроком

1. Відкрийте документ, який потрібно перетворити в головний, і
виберіть команду Вид → Структура.

2. Використовуйте кнопки на панелі інструментів Структура, щоб призначити рівні заголовкам в документі і реорганізувати його структуру, якщо це необхідно.





Виділіть заголовки розділів, з яких ви хочете створити вкладені документи. Можна виділити будь-яку кількість заголовків, але необхідно стежити, щоб рівень першого заголовка виділеного фрагмента був таким же, як і той, який використовується для позначення вкладених документів.

  1. Кожний вкладений документ буде оточений рамкою, і в її лівому верхньому кутку з’явиться значок вкладеного документа. Збережіть головний документ.

У процесі збереження головного документа Word автоматично зберігає й усі вкладені документи. Ім’я файлу для вкладеного документа утворюється з перших слів першого заголовка документа.
Головний документ: Створення нового
Word дозволяє працювати з документами практично будь-якого розміру. Якщо у вашому документі більше 20 сторінок, то варто спробувати використовувати головний документ. Головний документ складається з вкладених документів. Невеликі документи вимагають менше часу для збереження і оновлення, крім того, переміщення в основному документі стає швидшим. Наприклад, зручно використовувати головний документ для організації книги з множиною розділів і підрозділів. Проте якщо великому документу не потрібна серйозна правка, якщо частину документа не доведеться використовувати повторно або якщо організація документа проста, створювати головний документ не обов’язково.

Створення головного документа особливо ефективне в процесі спільної роботи над великим документом у мережі, коли користувачі одночасно можуть дістати доступ до його різних частин.

Зміни в головному документі відбиваються в усіх його складових. У головному документі може бути: крізна нумерація сторінок, єдиний зміст, загальні наочні покажчик і колонтитули.

Крок за кроком

  1. Відкрийте вікно нового документа, потім виберіть команду Вид → Структура, щоб вивести на екран панель інструментів Структура.

  2. Створіть структуру в головному документі. Використовуйте кнопки повысить і понизить на панелі інструментів, щоб підвищити або знизити рівень заголовка і визначити, які заголовки визначатимуть вкладені документи. Наприклад, для завдання вкладених документів можна використовувати рівень Заголовок 2.

  1. Виділіть заголовки, на основі яких ви хочете створити вкладені документи. Ви можете виділити будь-яку кількість заголовків, але необхідно стежити, щоб рівень першого заголовка виділеного фрагмента був тим же, який використовується для позначення вкладених документів.

  2. Клацніть на кнопці Создать вложенный документ на панелі інструментів Структура. Word розділить головний документ на вкладені відповідно до вибраного рівня заголовків.

  3. Кожний вкладений документ буде оточений рамкою, і в її лівому верхньому кутку з’явиться значок вкладеного документа. Збережіть головний документ.

Збереження вкладеного документа під іншим ім’ям або у іншому місці

Відкрийте головний документ, потім двічі клацніть на значку потрібного вкладеного документа. Виберіть команду ФайлСохранить как, щоб зберегти документ під іншим ім’ям або у іншому місці. Потім знову збережіть головний документ, тоді зв’язки між головним і вкладеним документами порушені не будуть. У процесі збереження головного документа Word автоматично зберігає і всі вкладені документи. Ім’я файлу для вкладеного документа утворюється з перших слів першого (головного) заголовка документа.
Закладки: Перехід
Щоб швидко перейти до закладки, можна використовувати команду Вставка Закладка або ГлавнаяНайтиПерейтиЗакладка. За умовчанням у вікні діалогу Закладка закладки розташовані в алфавітному порядку.

Крок за кроком

1. Виберіть команду Вставка Закладка щоб вивести на екран вікно діалогу Закладка.

2. Виділіть назву закладки, до якої ви хочете перейти. Ви також можете провести сортування закладок за розташуванням у документі, а потім вказати потрібну.

3. Клацніть на кнопці Перейти. Курсор переміститься в позицію закладки. Якщо закладка позначає об’єкт або фрагмент тексту в документі, то він весь буде виділений.

Можливе використання клавіші Ctrl+G. Потім на вкладці Перейти вікна діалогу, що відкрилося, в списку Объект перехода виберіть пункт Закладка і вкажіть ім’я потрібної закладки в полі справа.
Закладки: Створення
Закладка – це іменований покажчик для фрагмента тексту, таблиці, малюнка, комірки, діапазону комірок в таблиці або просто місця в документі. Спочатку ви вставляєте закладку в потрібну позицію в документі, а потім використовуєте її для переміщення або організовуєте посилання на неї в полях і формулах. У Word за допомогою закладок можна також створювати перехресні посилання і наочні покажчики. В процесі створення змісту Word самостійно вставляє закладки для кожного елементу змісту.

Крок за кроком

  1. Помістіть курсор у місце вставки закладки або виділіть текст або малюнок, якому необхідно привласнити ім’я.

  2. Виберіть команду ВставкаЗакладка, щоб вивести на екран вікно діалогу Закладка.

  3. Введіть ім’я закладки у відповідне поле. Ви також можете вибрати ім’я наявної закладки в списку, і Word перемістить її в нове місце.

  4. Клацніть на кнопці Добавить, щоб вставити закладку в документ і закрити вікно діалогу.

Щоб навчитися переходити до своїх закладок або до прихованих закладок, які вставляє сама програма Word.

Закладки: Видалення

Закладка, яка більше не потрібна в документі, може бути легко видалена.

Крок за кроком

  1. Виберіть команду ВставкаЗакладка.

  2. Виберіть у списку ім’я закладки, що стала непотрібною.

  3. Клацніть на кнопці Удалить. Виділена закладка буде видалена.

  4. Клацніть на кнопці Закрыть, щоб закрити вікно діалогу і повернутися в документ.


Розриви сторінки і розділу
У процесі роботи з документами частенько виникає необхідність почати нову сторінку, тоді як попередня ще не заповнена повністю текстом. Наприклад, в книзі так починається новий розділ. Щоб почати нову сторінку в Word 2010 є спеціальна опція – Разрывы (рис. 4.4) панелі Параметры страницы вкладки Разметка страницы.

На цій вкладці зібрано досить багато різноманітних варіантів розриву не лише сторінок, а й розділів. Так, наприклад, за допомогою розриву сторінки можна примусово перенести текст в іншу колонку (вариант Столбец).

Щоб задати обтікання тексту навколо графічних об’єктів або елементів веб-сторінок, необхідно скористатися пунктом Обтекание текстом.

Рис. 4.4. Вікно Розриву сторінок
Іноді виникає необхідність використати різні параметри форматування для різних сторінок документу (наприклад, один з аркушів документу повинен мати альбомну орієнтацію). В цьому випадку документ необхідно розбити на розділи. Кожен розділ можна буде форматувати абсолютно незалежно від інших розділів.

У процесі вставки колонтитулів у документ може виникнути потреба в різних частинах документа розмістити різні колонтитули. Для цього потрібно документ розділити на розділи (фрагменти тексту). Щоб розбити документ на розділи – фрагменти тексту з певним форматуванням, – необхідно вставити в нього розриви розділів. Інакше Word сприйматиме документ як один єдиний розділ. Тому, перш ніж приступати до розв’язання цього завдання, в документ слід вставити розриви розділів.

Під час видалення розриву розділу попередній текст стає частиною наступного розділу і приймає відповідне форматування, а останній знак абзацу в документі визначає форматування останнього розділу в цьому документі.

Word 2010 надає чотири варіанти розриву розділів: Следующая страница; Текущая; Четная страница; Нечетная страница. Щоб бачити розриви розділів (як, втім, і сторінок), треба включити опцію відображення символів, що не друкуються. Для цього на стрічці Головна на панелі Абзац необхідно натиснути праву верхню кнопку із зображенням значка Абзацу . Для видалення розділу необхідно виділити його значок і натиснути кнопку Delete.
Нумерація рядків
Опція Номера рядків призначена для нумерації рядків документу в різних варіаціях. З практики можна сказати, що до подібної нумерації прибігають досить рідко. Проте, в окремих випадках (наприклад, для юридичних документів), вона може бути досить корисною.
Створення колонтитулів
Як правило, колонтитули використовуються в документах, призначених для друкування. Колонтитули можуть містити інформацію, яка має повторюватися на всіх сторінках документа. Верхні й нижні колонтитули розташовуються, відповідно, вгорі або внизу сторінки. В деяких випадках для документа підійдуть прості колонтитули, які міститимуть лише ім’я і адресу людини або організації. Складні колонтитули можуть включати емблему компанії, ім’я автора, дату і час, а також іншу подібну графічну і текстову інформацію.

Колонтитули, як і інші елементи документа, можна відформатувати. Вони розташовуються на верхньому і нижньому полях сторінки. Word допускає як загальні колонтитули для всіх сторінок документа, так і різні колонтитули для кожного фрагмента тексту. Зазвичай створюються різні колонтитули для парних і непарних сторінок.

Колонтитули є областями, розташованими на верхньому і нижньому полях сторінок документу. У колонтитулах, як правило, розміщується така інформація, як назва документу, тема, ім’я автора, номери сторінок або дата. В процесі використання колонтитулів у документі в них можна розміщувати різний текст для парних або непарних сторінок, для першої сторінки документу, змінювати положення колонтитулів від сторінки до сторінки й ін.

Для роботи з колонтитулами в Word 2010 призначена панель Колонтитулы вкладка Вставка.


Після вставки колонтитул доступний для редагування, під час цього з’являється контекстна вкладка Конструктор (рис. 4.5).



Рис. 4.5. Вкладка Конструктор для роботи з колонтитулами

Вона дозволяє швидко зробити такі налаштування колонтитулу, як:

  • різні колонтитули для парних і непарних сторінок;

  • окремий колонтитул для першої сторінки;

  • приховання основного тексту під час роботи з колонтитулами;

  • вставка і редагування номера сторінки;

  • управління положенням колонтитулу;

  • вставка в колонтитул різних об’єктів: поточна дата і час, малюнки, стандартні блоки.

Колонтитули можна настроювати окремо для різних розділів. Проте, для цього треба розірвати між ними зв’язок, оскільки за умовчанням усі колонтитули пов’язані між собою. Для цього потрібно перейти до того колонтитулу, який потрібно оформити по-іншому, і «віджати» кнопку Как в предыдущем разделе. Якщо ж, навпаки, є необхідність привести колонтитули в різних розділах до одного виду, то кнопка Как в предыдущем разделе має бути «натиснута».

Швидкий перехід між колонтитулами і основним текстом документу можна здійснювати подвійним клацанням миші на потрібному елементі (верхньому / нижньому колонтитулі або на основному тексті).

Для видалення колонтитулів призначений пункт Удалить верхний / нижний колонтитул відповідних кнопок колонтитулів.

Колонтитули можна редагувати як звичайний текст, застосовувати різні стилі для йо­го оформлення. Відредагований колонтитул можна додати в галерею колонтитулів за допо­мо­гою опції Сохранить выделенный фрагмент в коллекцию верхних / нижних колонтиту­лов.
Нумерація сторінок
Для нумерації сторінок служить кнопка Номер страниц (вкладка Вставка – панель Колонтитулы). Необхідно вибрати варіант розміщення номера на самій сторінці і за необхідності настроїти формат самого номера.

За необхідності елементи номерів сторінки можна зберігати, додаючи в колекцію стандартних блоків. Для цього, вставивши і настроївши номер, натисніть кнопку Номер страницы і виберіть команду Вверху/внизу страницы – Сохра­нить выделенный фрагмент как номер страницы.

Щоб прибрати номер з першої сторінки в документі, треба увійти до області колонтитулів і вибрати на вкладці Конструктор пункт Параметры – Особый колонтитул для первой страницы.
Створення виносок
Виноски призначені для додавання до тексту коментарів, пояснень, вказівки джерела інформації. Виноски бувають звичайні (у кінці сторінки) і кінцеві (у кінці усього тексту). Для роботи з виносками призначена панель Сноски вкладки Ссылки (рис. 4.6).

Для вставки звичайної виноски необхідно натиснути кнопку Вставить сноску. У тексті, в тому місці де знаходився курсор з’явиться значок виноски, а внизу сторінки – горизонтальна розділова лінія і номер виноски. Для вставки кінцевої виноски призначена кнопка Вставить концевую сноску.

Для точніших налаштувань виносок служить діалогове вікно, що викликається з панелі Сноски.

Виноски нумеруються автоматично відповідно до вибраної користувачем системою нумерації. В процесі додавання нової виноски або видалення наявної останні перенумеровуються.

Переміщатися між виносками можна за допомогою кнопки Следующая сноска.

Для видалення виноски необхідно її виділити, а потім натиснути клавішу Delete.
Перехресні посилання
Використання перехресних посилань корисне за вказування посилань на таблиці, заголовки, розділи, до яких треба звернутися для одержання детальнішої інформації. Вони служать для швидкого переходу до потрібного елементу.

Можна створювати перехресні посилання на наступні елементи: заголовки, виноски, закладки, назви, нумеровані абзаци, таблиці, малюнки, формули. Інструменти для роботи з перехресними посиланнями знаходяться на панелі Ссылки вкладки Вставка. Перехресні посилання створюються лише між елементами одного документу.



Для створення перехресного посилання:

  • введіть текст, з якого розпочинатиметься перехресне посилання;

  • натисніть кнопку Перекрестная ссылка;

  • у вікні (рис. 4.7), що відкрилося, у випадному списку Тип ссылки потрібно вибрати тип елементу, на який посилатимемося;

  • у випадному списку Вставить ссылку на… потрібно вказати дані, які слід додати в документ.


Рис. 4.7. Вікно вставки перехресного посилання

Для того, щоб мати можливість переходу до елементу на який ми посилаємося, прапорець Вставить как гиперссылку має бути встановленим. Прапорець Добавить слово «выше» или «ниже» дозволяє вставити перед посиланням ці слова.

Перехресні посилання вставляються в документ у вигляді полів. Перемикатися між режимами відображення кодів полів і значень полів можна за допомогою поєднання клавіш Alt+F9. Змінити текст самого посилання можна прямо в документі.
Створення змісту
Зміст – це список заголовків документу. Для того, щоб швидко зробити зміст, документ має бути відформатованим згідно із вбудованими форматами рівнів структури або стилів заголовків. Складання змісту відбувається у декілька етапів:

  1. Word знаходить заголовки із заданими стилями.

  2. Заголовки сортуються за рівнями.

  3. Кожний заголовок забезпечується відповідним номером сторінки.

Щоб створити зміст:

  • встановивши курсор в місці вставки змісту, натисніть кнопку Оглавление панелі Оглавление вкладки Ссылки;

  • у вікні, що відкрилося, виберіть потрібний формат змісту (що збирається автоматично або ручне).

За необхідності додаткових налаштувань змісту, натисніть кнопку Оглавление... вікна і налаштуйте кількість рівнів змісту, заповнювач, відображення і положення номерів сторінок (рис. 4.8).

Зауваження. За замовчуванням у зміст включається текст, відформатований стилями:

  • Заголовок 1 (перший рівень змісту),

  • Заголовок 2 (другий рівень змісту) і т. д.

Для того, щоб включити в зміст заголовки інших стилів і призначити їм інші рівні, треба, натиснувши кнопку Параметри, виконати відповідне налаштування стилів рівням змісту.


Рис. 4.8. Діалогове вікно Зміст
Для швидкої правки вже існуючого змісту зробіть клацання в полі змісту. Кнопка Відновити таблицю служить для оновлення в змісті номерів сторінок елементів.
Створення предметного покажчика
Предметний покажчик – це список термінів, що зустрічаються в документі, з вказівкою сторінок де вони розташовані.

Предметний покажчик можна створити для наступних елементів:

  • окремих слів, фраз, символів;

  • розділів;

  • посилань.

Для роботи з цим елементом форматування призначена панель Предметный указатель вкладки Ссылки.

Щоб використати в якості предметного покажчика який-небудь фрагмент тексту, його необхідно виділити, потім натиснути кнопку Пометить элемент. У процесі позначення тексту в документі додається спеціальне приховане поле.

Для остаточного складання предметного покажчика натисніть кнопку Предметный указатель і за необхідності у вікні Указатель, що з’явилося, зробіть остаточні налаштування.


Створення списку літератури
Список використаних джерел – це список літературних або інших джерел, які використовувалися в процесі підготовки документу. Як правило, він поміщається у кінці тексту. В процесі вставлення цитат потрібно вказувати джерело, звідки вони взяті, тому поняття «список використаних джерел» і «цитати» тісно взаємозв’язані.

Для роботи з списком використаних джерел і цитатами служить панель Ссылки и списки литературы вкладки Ссылки.

Для додавання нового джерела треба натиснути кнопку Вставить ссылку панелі та вибрати команду Добавить новый источник. У вікні створення джерела заповнити необхідні атрибути (рис. 4.9).

Рис. 4.9. Діалогове вікно Создать источник
Після додавання джерела посилання на нього буде поміщено там, де був встанов­­лений курсор.

Після завершення роботи з документом список літератури можна створити автоматично, використовуючи кнопку Список литературы на панелі Ссылки и списки литературы.


Перед цим можна переглянути і відкоригувати список, натиснувши кнопку Управление источниками цієї панелі

Створення титульного аркуша
У Word 2010 передбачено створення гарно оформленого титульного аркуша для документу. Титульний аркуш – перша сторінка, на якій вказують назву роботи, автора й інші необхідні відомості.

Для створення титульного аркуша є спеціальні заготовки. Для вставки в документ титульного аркуша перейдіть на вкладку Вставка і виберіть Титульная страница в групі Страницы. У вікні, що з’явилося, виберіть потрібний шаблон титульного аркуша. Після вставки в документ вибраного аркуша, введіть в поля потрібний текст, непотрібні елементи видаліть, клацнувши на них і двічі натиснувши клавішу Delete.

Щоб видалити титульну сторінку, виконаєте команду Удалить текущую титульную страницу в меню кнопки Титульная страница.
Хід роботи

1. Створити документ Word

а) записати в створений документ рядок: «Розділ 1» стиль Заголовок 1;

б) записати в створений документ один абзац довільного тексту;

в) встановити розмір шрифту як: Arial 16, міжрядковий інтервал 1,
вирівнювання тексту за центром;

г) у нижній колонтитул внести номер сторінки нижній лівий кут, у
верхній (посередині сторінки) дату й ім’я документа;

д) зберегти документ як «Розділ 1.doc».

2. Створити документ Word

а) записати в створений документ рядок: «Розділ стиль Заголовок 1;

б) записати в створений документ довільну таблицю, заповнити її текстом (наприклад)




Найменування

Роки

2007

2008

2009

1

Доходи

5261

4581

3514

2

Витрати

3578

3882

3951

3

Прибуток, збиток










в) встановити розмір шрифту як: Times New Roman 12, напівжирний, міжрядковий інтервал 2, вирівнювання тексту за лівим краєм;

г) орієнтацію сторінки встановити як горизонтальну (альбомну);

ґ) у нижній колонтитул внести номер сторінки поточної і сторінок всього (посередині сторінки), у верхній дату й ім’я документа (верхній правий кут сторінки);

д) зберегти документ як «Розділ 2.doc».

3. Створити документ Word

а) записати в створений документ рядок: «Розділ 3» стиль Заголовок 1;

б) вставити довільний малюнок з Колекції MS Office;

в) додати назву до малюнка як: Мал. 1 – Декоративний малюнок;

г) встановити розмір шрифту підмалюнкового підпису як: Courier New 12, міжрядковий інтервал 1, вирівнювання тексту за лівим краєм;

ґ) додати розрив сторінки;

д) у нову сторінку вставити діаграму;

е) додати назву малюнка як: Мал. 2 Гістограма доходів-витрат;

є) у нижній колонтитул внести номер сторінки нижній лівий кут, у верхній (посередині сторінки) дату й ім’я документа;

і) зберегти документ як «Розділ 3.doc».

4. Створити документ Word

а) записати в створений документ рядок: «Зміст»;

б) зберегти новий документ як «Головний.doc»;

в) через ВидСтруктура вставити в створений документ документи: Розділ 1.doc, Розділ 2.doc, Розділ 3.doc;

г) під рядком зміст створити вміст в автоматичному режимі (глибина відображення рівнів 1);

ґ) встановити розмір шрифту в змісті як: Times New Roman 14, нормальний, міжрядковий інтервал 1,5; вирівнювання тексту за шириною аркуша;

е) у нижній колонтитул внести номер сторінки нижній лівий кут, у верхній (посередині сторінки) дату й ім’я документа;

є) зберегти документ ще раз (ім’я документа залишається як «Головний.doc»);

  1. Вставити закладки в головний документ (перехід на таблицю і перехід на гістограму).

  2. Створити єдину нумерацію в документі, нумерація сторінок має починатися з цифри 8, на першій сторінці нумерація має бути відсутньою. Нумерація сторінок має розташовуватися у верхньому правому кутку.

  3. Змінити розміри полів аркуша: верхній і нижній відступ 2 см, правий 1,7 см, лівий 3 см.

  4. У нижній колонтитул вставити дату створення документа.


Варіанти завдань


  1. Створити складний документ «Дипломна робота», в якому зміст має включати три рівні вкладеності.

  2. Створити складний документ «Бізнес-план» в якому створити автореферат автоматичним способом засобами Word.

  3. Створити складний документ «Курсова робота» в якому до змісту додати позицію «Додатки» і додати кінцеві виноски в тексті документа, зробити список використаних джерел.


Контрольні питання до лабораторної роботи


  1. Для чого потрібна опція Розриви сторінки?

  2. Як задати обтікання текстом графічних об’єктів?

  3. Для чого призначені і як можна створити виноски в документі?

  4. Як створити перехресне посилання і зміст?

  5. Що таке бібліографічний список і предметний покажчик?

  6. Як створити вкладений документ, чим створення відрізняється від підключення вкладеного документа?

  7. Що таке шаблон головного документа, навіщо він потрібний?

  8. Чим відрізняється створення головного документа з наявного файлу і створення з нового документа?

  9. Як створити вкладений документ під іншим ім’ям і в іншому місці?

  10. Як створити закладки в документі, навіщо вони потрібні, як їх використовувати?

  11. Як видалити створені закладки в документі?

  12. Як розмістити різні колонтитули в різних частинах документа?

  13. Як додати картинку (малюнок) у колонтитул?




  1. Як додати особливий колонтитул лише для першої сторінки?

  2. Як змінити розташування колонтитулів на аркуші документа?

  3. Як створити різні для парних і непарних сторінок колонтитули?

  4. Як за допомогою інструменту Кінцеві виноски створити посилання на джерела літератури в документі (які кінцеві виноски бувають)?

  5. Як створити Зміст в складному документі?

  6. Як задати стилі Змісту?

  7. Як використовувати перехресні посилання?

  8. Як в документі створити посилання на наочний покажчик?

  9. Як додати сторінку з альбомною орієнтацією в документ із сторінками з книжковою орієнтацією?

  10. Як вставити нумеровану назву ілюстрації в текст документа?

  11. Навіщо використовується захист документів у процесі спільної роботи?



Схожі:

Тема : ТР Microsoft Word. Оформлення сторінок тексту. Мета
Мета: познайомити учнів із особливостями використання текстового процесора Microsoft Word, а також із способами оформлення сторінок...
Лекція: Створення тексту : версія для друку і PDA Лекція присвячена...
Дано поняття про стандартний блок тексту. Описана процедура створення і використання елементу стандартного блоку для автоматизації...
Тема. Виділення фрагментів тексту та операції з ними. Форматування...
Мета: розглянути виділення фрагментів тексту та операції з ними в текстовому процесорі, набути практичних навичок у оформленні документів...
Завадський І. О. та ін. Інформатика: 9 кл.: Підруч для загальноосвіт...
Тема. Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів. Огляд середовища текстового процесора. Формати файлів документів....
Форматування тексту в текстовому процесорі
Мета: Навчитись використовувати команди меню та кнопки панелі Інструментів текстового процесора Word для форматування тексту
Тема: Створення і редагування складних документів у текстовому процесорі Microsoft Word 2010
Мета: Сформувати практичні навички щодо створення і редагування складних доку­мен­тів у Word 2010
Лекція: Робота з документом: версія для друку і PDA В лекції вивчаються...
Вивчаються способи переміщення по документу. Розглянуті різні можливості використання миші, клавіатури, засобів Microsoft Word 2007,...
Тема: «Робота в середовищі текстового редактора»
Мета: сформувати навички роботи в середовищі текстового редактора Microsoft Word
Тема: Створення текстового документу «Перелік кабельної продукції» Мета
Сучасний текстовий редактор являє собою програмний продукт, який забезпечує користувача ПК засобами створювання, опрацювання та збереження...
Лекція: Підготовка до друку і друк документу : версія для друку і...
Показана робота з документом в режимі попереднього перегляду перед друком. Вивчаються можливості налаштування друку документу, у...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка