Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати


Скачати 111.59 Kb.
Назва Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати
Дата 18.03.2013
Розмір 111.59 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради «Про затвердження «Положення про відповідальність за утримання зовнішніх інженерних мереж та споруд, розміщених на території міста Кременчука»


  1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати.

З метою збереження дієздатності, відповідного технічного стану зовнішніх інженерних мереж та споруд, забезпечення благоустрою території по якій вони проходять, та визначення ступеню відповідальності за утримання вищезазначених мереж запроваджується «Положення про відповідальність за утримання зовнішніх інженерних мереж та споруд, розміщених на території міста Кременчука».

У зв’язку з тим, що діюче рішення виконкому міської ради від 09.07.2010 № 596 «Про затвердження Положення про відповідальність підприємств та організацій, на балансі яких знаходяться зовнішні інженерні мережі та споруди, за їх утримання» не відповідає вимогам Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», що вступив в дію у 2011 році, втратило чинність Положення про порядок надання дозволу на виконання будівельних робіт, затверджене наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики від 05.12.2000 № 273, на підставі якого райвиконкоми видавали дозволи (ордери) на земельні роботи, вищезазначений регуляторний акт потребує перегляду та внесенню змін.

Зношеність зовнішніх інженерних мереж та споруд являється основною проблемою для міста. Вказана проблема, в першу чергу, негативним чином впливає на мешканців міста, тому що перешкоджає забезпеченню сприятливого для життєдіяльності людини середовища, порушує принципи безперебійності постачання послуг до споживачів. Пошкодження або відсутність кришок оглядових колодязів та коверів, провалювання колодязів та ґрунту над мережами, аварійність опор, самостійне розриття твердого покриття доріг та тротуарів, газонів під час ремонтів, не відновлення благоустрою території після проведення земляних робіт призводить до погіршення зовнішнього вигляду міста в цілому, а також підвищує ризик отримання побутової травми або виникнення дорожньо-транспортних пригод на території міста. На жаль, на території міста є зовнішні інженерні мережі, які на теперішній час не знаходяться на балансі і не ніким не обслуговуються, тому потрібно виявляти такі мережі та вирішувати питання їх утримання.

Регуляторним актом пропонується створити сприятливі та безпечні умови для життєдіяльності людини і встановити відповідальність за їх порушення відповідно до чинного законодавства України. Даний регуляторний акт є обов’язковим для виконання на території міста виконавчими органами місцевого самоврядування, підприємствами та організаціями усіх форм власності, на балансі яких знаходяться зовнішні інженерні мережі та споруди, юридичними особами, незалежно від форми власності, фізичними особами-підприємцями та громадянами міста.

2. Цілі державного регулювання.

Цілями запропонованого регулювання є:

  • забезпечення комплектності, збереження, дієздатності, відповідного технічного стану зовнішніх інженерних мереж та споруд і благоустрою території міста, по якій вони проходять;

  • підвищення рівня відповідальності за стан зовнішніх інженерних мереж та споруд;

  • створення умов для безперебійного постачання до споживача електричної, теплової енергії, газу, води, послуг зв’язку тощо;

  • підвищення відповідальності інженерно-технічних працівників та виробничого персоналу експлуатуючих підприємств за дотриманням нормативів охорони праці при виконанні всіх видів робіт на існуючих зовнішніх інженерних мережах та спорудах;

  • зменшення ризику отримати побутову травму або виникнення дорожньо-транспортних пригод на території міста через поганий стан зовнішніх інженерних мереж та споруд.



  1. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей.

Перша альтернатива – неприйняття рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради «Про затвердження Положення про відповідальність за утримання зовнішніх інженерних мереж та споруд, розміщених на території міста Кременчука» призведе до альтернативного способу досягнення мети регуляторного акту, а саме:

- здійснення контролю за утриманням та збереженням зовнішніх інженерних мереж та споруд на підставі діючого рішення виконкому міської ради від 09.07.2010 № 596 «Про затвердження Положення про відповідальність підприємств та організацій, на балансі яких знаходяться зовнішні інженерні мережі та споруди, за їх утримання», але вищезазначений регуляторний акт, на теперішній час, не відповідає вимогам Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», який вступив в дію у 2011 році.

Така альтернатива є неприйнятною, так як може призвести до чисельних судових позовів через невідповідність діючого регуляторного акта чинному законодавству України.

Друга альтернатива – прийняття рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради «Про затвердження Положення про відповідальність за утримання зовнішніх інженерних мереж та споруд, розміщених на території міста Кременчука» стимулюватиме та зобов’язуватиме суб’єкти господарювання забезпечити комплектність, дієздатність, відповідний технічний стан зовнішніх інженерних мереж і споруд, утримувати в належному стані територію, по якій вони проходять, а також забезпечить відповідальне ставлення мешканців та суб’єктів господарювання до питань збереження зовнішніх інженерних мереж та споруд згідно з чинним законодавством України.
4.Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

Вирішення проблеми, зазначеної у п.1 цього аналізу, повинно здійснюватися у відповідності з прийнятим рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради «Про затвердження Положення про відповідальність за утримання зовнішніх інженерних мереж та споруд, розміщених на території міста Кременчука», дотриманням вимог законодавства України в сфері благоустрою та охорони праці.

Розробка рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради «Про затвердження Положення про відповідальність за утримання зовнішніх інженерних мереж та споруд, розміщених на території міста Кременчука» здійснюється за принципами:

  • законності;

  • принципів регуляторної політики;

  • гласності (відкритості та загальнодоступності);

  • колегіальності;

  • урахування пропозицій органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інших зацікавлених і компетентних осіб;

  • урахування практичного досвіду роботи по вирішенню проблем, які виникають під час технічної експлуатації зовнішніх інженерних мереж та споруд розташованих на території міста.

Самоврядний контроль за дотриманням даного регуляторного акту здійснюється шляхом:

  • створення умов для своєчасного отримання погодження на тимчасове порушення благоустрою території міста у зв’язку з виконанням робіт на зовнішніх інженерних мережах і спорудах та контроль за відновленням елементів благоустрою території після виконання цих робіт;

  • відстеження кількості звернень щодо незадовільного стану зовнішніх інженерних мереж та споруд, території, по якій вони проходять, а саме: пошкодження і відсутність кришок оглядових колодязів, коверів, незадовільний стан опор, відсутність дверей підстанцій, провалювання колодязів, ґрунту над мережами, тощо та контроль за виконанням цих звернень;

  • отримання інформації щодо стану зовнішніх інженерних мереж та споруд.



5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Документ направлений на стимулювання суб’єктів господарювання до більш чіткого виконання умов чинного законодавства та сприятиме більш швидкому досягненню цілей регулювання.

Максимальна ефективність впровадження даного регуляторного акту та досягнення поставлених ним цілей, може бути досягнута тільки у разі його дотримання всіма суб’єктами, на яких поширюється його дія.
6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та втрат.

Запропонований проект рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради не потребує додаткових фінансових витрат на його впровадження з боку громадян та суб’єктів господарювання.

Сфери та види впливу регулювання.

Сфера впливу

Вид впливу

Інтереси громадян

1. Створення умов для безперебійного постачання до споживача електричної, теплової енергії, газу, води, послуг зв’язку тощо.

2. Створення умов для зменшення ризику отримання побутових травм, виникнення дорожньо-транспортних пригод на території міста через поганий стан зовнішніх інженерних мереж та споруд і території, по якій вони проходять.

3. Створення безпечних умов для руху транспорту і громадян в місцях проведення всіх видів робіт на зовнішніх інженерних мережах та спорудах, а також зменшення незручностей, що виникають під час і після їх проведення.

Інтереси суб’єктів господарювання

1.Упорядкування відносин між суб’єктами господарювання, які мають відношення до зовнішніх інженерних мереж та споруд, під час виконання всіх видів робіт на цих мережах в процесі їх технічної експлуатації.

Інтереси міської громади

1. Зменшення випадків неякісного відновлення благоустрою території після виконання всіх видів робіт на зовнішніх інженерних мережах та спорудах.

2. Конкретизовано види порушень на зовнішніх інженерних мережах та спорудах, за які настає адміністративна та кримінальна відповідальність.

3. Упорядковано відносини між суб’єктами господарювання, які мають відношення до зовнішніх інженерних мереж та споруд, та органами місцевого самоврядування під час виконання робіт на зовнішніх інженерних мережах та спорудах.

4. Упорядковано відносини між суб’єктами господарювання та органами місцевого самоврядування під час передачі зовнішніх інженерних мереж та споруд, в тому числі і тих, які не знаходяться на балансі і ніким не обслуговуються, на баланс або утримання спеціалізованим підприємствам.

Інтереси держави

1. Забезпечення дотримання вимог законодавства України у сфері благоустрою, охорони праці.



Вигоди

Втрати

Сфера інтересів місцевої влади

1. Покращення технічного стану зовнішніх інженерних мереж та споруд і території, по якій вони проходять, поліпшення роботи з упередження аварійності на мережах, упорядкування відносин між усіма суб’єктами під час виконання всіх видів робіт на мережах. Контроль за відновленням благоустрою території після виконання робіт на мережах.

1. Витрати на утримання в належному стані зовнішніх інженерних мереж та споруд комунальної форми власності.

2. Витрати на реконструкцію або капітальний ремонт мереж, які не знаходяться на балансі і ніким не обслуговуються

2. Більш ретельне здійснення контролю за технічним станом зовнішніх інженерних мереж і споруд.




3. Оперативне реагування на можливі прояви безхазяйності та крадіжки на мережах.




4. Виявлення зовнішніх інженерних мереж та споруд, які не знаходяться на балансі і ніким не обслуговуються та передача їх на баланс або утримання спеціалізованим підприємствам.




Сфера інтересів суб’єктів господарювання

1.Упорядкування відносин між усіма суб’єктами господарювання та органами місцевого самоврядування під час виконання робіт на мережах, що супроводжуються розриттям ґрунту.

2. Зменшення ризику пошкодження існуючих мереж під час виконання робіт на мережах.

2. Зменшення ризику випадкових аварій на зовнішніх інженерних мережах та спорудах та можливих витрат через це.

1. Матеріальні затрати, пов’язані з виконанням цього Положення при здійсненні господарської діяльності.

2. Час, затрачений на вивчення регуляторного акту.


Сфера інтересів громадян

Користування суспільними благами за рахунок покращення технічного стану зовнішніх інженерних мереж та споруд через збільшення відповідальності підприємств та організацій за їх утримання, а також зменшення ризику отримання побутових травм та виникнення дорожньо-транспортних пригод на території міста через поганий стан мереж.

1. Час, затрачений на вивчення регуляторного акту.


Негативні результати впровадження рішення не вбачаються.

  1. Обґрунтування строку чинності регуляторного акта.

Пропонується встановити необмежений термін дії запропонованого регуляторного акта, що співвідноситься з цілями його прийняття. Зміни до регуляторного акту вноситимуться в разі потреби або за результатами звіту про відстеження його результативності та при виникненні змін у чинному законодавстві.


  1. Показники результативності регуляторного акта.

Показники результативності дії рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради:

1. Кількість звернень щодо пошкоджень зовнішніх інженерних мереж та споруд і незадовільного стану території, по якій вони проходять, та їх виконання.

2. Кількість виданих листів-погоджень про тимчасове порушення благоустрою та його відновлення у зв’язку з виконанням робіт на зовнішніх інженерних мережах та спорудах та кількість підприємств, що не відновили або не в повному об’ємі відновили благоустрій території, де виконувались вищезазначені роботи.

3. Кількість оформлених протоколів про залучення до адміністративної відповідальності винних осіб, які порушили вимоги вищезазначеного Положення.

4. Загальна протяжність зовнішніх інженерних мереж, які розміщено на території міста, протяжність інженерних мереж, що підлягає заміні (капітальному ремонту, реконструкції), протяжність інженерних мереж, що замінено (реконструйовано, виконано капітальний ремонт), кількість аварійних ситуацій, що виникли на зовнішніх інженерних мережах та спорудах протягом звітного періоду.

5. Кількість виявлених зовнішніх інженерних мереж та споруд, які ніким не обслуговуються і не знаходяться на балансі, а також тих, що прийнято до комунальної власності рішенням виконкому міської ради і передано на обслуговування спеціалізованому підприємству.

6. Кількість позовів до суду щодо пошкоджень зовнішніх інженерних мереж та споруд та кількість отриманих побутових травм, дорожньо-транспортних пригод в результаті їх пошкодження.

7. Рівень інформованості суб’єктів господарювання.

У відповідності до ч. 5 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» рівень інформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень рішення визначається кількістю осіб, що:

- ознайомляться із зазначеним рішенням в офіційних засобах масової інформації та в мережі Інтернет на офіційній веб-сторінці Кременчуцької міської ради (http://www.kremen.mvk.pl.ua);

- отримають регуляторний акт за запитами до органів місцевого самоврядування;

- отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.


  1. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акту.




№ п/п

Захід

Відповідальні за виконання

1.

Аналіз даних управління житлово - комунального господарства, відділу контролю за станом благоустрою, відділу оперативного контролю за станом в місті, відділів з благоустрою та екології виконкомів районних рад, підприємств та організацій, на балансі яких знаходяться зовнішні інженерні мережі та споруди, по показниках результативності цього регуляторного акту.

Управління житлово-комунального господарства

виконкому міської ради

Відділ контролю за станом благоустрою

виконкому міської ради



Згідно з процедурою, передбаченою чинним законодавством, буде проведено базове відстеження регуляторного акту після вступу в дію даного рішення, повторне через рік та періодичне через три роки з моменту закінчення заходів з повторного відстеження.


Заступник міського голови В.В.Медведовський

Розробник:

А.П.Генсіцька

Схожі:

Закону України «Про засади держаної мовної політики»
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Аналіз регуляторного впливу
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Нікопольської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території міста Нікополя»
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом
«Про затвердження Положення про самоврядний контроль за використанням та охороною земель у місті Кременчуці»
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Про затвердження Положення про порядок видалення зелених насаджень у м. Кременчуці
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ проекту рішення виконавчого комітету Нікопольської міської ради
Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання
«Про затвердження «Положення про міський цільовий фонд охорони навколишнього природного середовища»
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати
Про затвердження Порядку переведення житлових приміщень (квартир, будинків), що належать на праві власності юридичним або фізичним...
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати
Кременчука, регулюються права та обов'язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста, визначається комплекс заходів,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка