УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАДОМИШЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


Скачати 110.49 Kb.
Назва УКРАЇНА УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАДОМИШЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Дата 15.04.2013
Розмір 110.49 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

УКРАЇНА

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ РАДОМИШЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ


вул. Мала Житомирська № 10, м. Радомишль, Житомирської області, Україна,12201

тел./факс (04132) 4-24-53 e-mail:[email protected] код ЄДРПОУ 03192632





Наказ № 30 – У
від 10.07.2012 р. м. Радомишль
Про розгляд запитів щодо надання

публічної інформації про діяльність

управління праці та соціального

захисту населення Радомишльської

районної державної адміністрації


Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 05.05.11 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.11 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади», на виконання розпорядження голови Радомишльської районної державної адміністрації від 29.08.2011 № 514 «Про розгляд запитів щодо надання публічної інформації про діяльність районної державної адміністрації, її структурних підрозділів та органів виконавчої влади регіону на місцях», з метою забезпечення права кожного до інформації, а також до інформації, що становить суспільний інтерес

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в управлінні праці та соціального захисту населення Радомишльської районної державної адміністрації.

2. Забезпечити оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на веб-сайтах, на інформаційних стендах, в інших прийнятних для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

3. Головному спеціалісту – юрисконсульту управління праці та соціального захисту населення (Шлапак Т.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Радомишлького районного управління юстиції.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника управління праці та соціального захисту населення Радомишльської районної державної адміністрації Кононенко В.М.

5. Даний наказ набирає чинності через 10 днів після його державної реєстрації, але не пізніше дня офіційного опублікування.


Начальник управління праці та

соціального захисту населення О.Волинець

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ управління праці та соціального

захисту населення Радомишльської

районної державної адміністрації

від 10.07.2012 № 30-У

ПОРЯДОК

складання, надання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в управлінні праці та соціального захисту населення
1.Загальні положення

1.1. Цей порядок розроблено на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.11 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24.06.11 № 234 «Про розгляд запитів щодо надання публічної інформації про діяльність обласної державної адміністрації, її структурних підрозділів та органів виконавчої влади регіону на місцях», розпорядження голови районної державної адміністрації від 29.08.11 № 514 «Про розгляд запитів щодо надання публічної інформації про діяльність районної державної адміністрації, її структурних підрозділів та органів виконавчої регіону на місцях» та з метою систематизації роботи із запитувачами інформації в частині їх доступу до публічної інформації, розпорядникам якої є управління праці та соціального захисту населення (далі - управління).

1.2. Запит на інформацію подається фізичною особою або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи розпоряднику інформації в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або по телефону.

1.3. У разі подання запиту до управління інформація надається згідно з положеннями до цього Порядку. У випадку подання запиту на одержання публічної інформації до відділів управління, її надання здійснюється згідно з положенням про управління з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» .

1.4. Письмові запити щодо надання публічної інформації та запити, що надсилаються електронною поштою або факсом, складається у довільній формі.

1.5. Запит на інформацію повинен містити:

прізвище, ім’я, по батькові (найменування юридичної особи) запитувача, поштову адресу, адрес електронної пошти або номер засобу зв’язку (якщо такий є ):

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

підпис і дату (за умови подання запиту в письмовій формі).

1.6. Відсутність у запиті або наявність у неповному обсязі інформації про запитувача, зазначеній у п. 1.5. цього Порядку, відповідно до ч. 1 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» є підставою для відмови в наданні інформації, про що запитувачу письмово повідомляється у встановлений зазначеним законом термін. Повідомлення на запит, надісланий електронною поштою, надсилається запитувачу на вказану електронну адресу.

1.7. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідної форми запиту згідно додатку на інформацію, яку можна отримати у відділах управління, відповідальному за надання доступу до публічної інформації, та на офіційному веб - сайті управління

1.8. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформляє представник уповноваженого відділу із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, контактного телефону в запиті та надає копію запиту особі, яка його подала.

1.9. Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

1.10. У випадку надходження запиту на отримання інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь на який має бути надана не пізніше 48 годин з дня його отримання, посадові особи уповноваженого відділу перевіряють обґрунтованість визначення запитувачем свого підрозділу перевіряють обґрунтованість визначення запитувачем свого запиту як термінового згідно з положеннями Закону України «Про доступ до публічної інформації» та об’єктивні обставини відповідного запиту. У разі визначення терміновості запиту необґрунтованим, він розглядається у загальному порядку та у відповіді запитувачу окремо зазначаються підстави прийняття такого рішення.

1.11. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку її серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуваннямтакого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

2.Отримання запитів щодо надання публічної інформації

2.1. Запит подається:

на поштову адресу: 12201, м. Радомишль, вул.. Мала Житомирська, 10

на електронну адресу:soczah@rad.zt.ukrtel.net

телефаксом: (04132) 4-24-53

за телефоном: (04132) 4-24-53, 4-50-35

2.2. Письмові запити щодо надання публічної інформації, надіслані поштою та адресовані керівництву управління або управлінню в цілому без зазначення конкретного відділу чи посадової особи, отримує секретар управління та невідкладно (протягом години з моменту отримання) передають відповідальним працівникам уповноваженого відділу для реєстрації.

2.3. Запити щодо надання публічної інформації електронною поштою, адресовані керівництву управління або управлінню в цілому без зазначення конкретного відділу чи посадової особи, надсилаються на спеціальну електронну адресу управління. Відповідальні працівники уповноваженого відділу періодично (але не рідше ніж 4 рази протягом робочого дня) перевіряють наявність надходження нових запитів на зазначену електронну адресу. Нові запити реєструються.

2.4. У випадку, якщо запит містить суперечливі положення, які не дозволяють однозначно ідентифікувати його як такий, що підпадає під дію Закону України «Про доступ до публічної інформації», на будь-якій стадії прийому та реєстрації такого запиту відповідним відділом управління (відділом праці та соціально-трудових відносин, відділом соціальних допомог, компенсацій та субсидій, відділом персоніфікованого обліку отримувачів пільг за їх видами, відділом бухгалтерського обліку, відділом по обслуговуванню інвалідів, ветеранів війни та праці та здійснення контролю за призначенням та виплатою пенсій органами ПФУ, апаратом управління) залучається головний спеціаліст – юрисконсульт управління для невідкладного надання правової допомоги в ідентифікації документа.

2.5. Запити щодо надання публічної інформації, адресовані керівництву управління або управлінню в цілому без зазначення конкретного відділу чи посадової особи, у телефонному режимі приймаються та оформляються секретарем управління за спеціально зазначеними для цього номерами телефонів.

2.6. При зверненні із запитом на отримання публічної інформації телефоном відділи управління переадресовують запитувача за телефонами уповноваженого відділу. Аналогічний порядок переадресації застосовується при направленні запиту факсом. Працівники уповноваженого відділу приймають запит, викладений у телефонному режимі, і на його підставі заповнюють форму запиту щодо надання інформації, із зазначенням усіх реквізитів запиту, передбачених у п. 1.5. цього Порядку, дати та часу прийняття запиту. В аналогічному порядку здійснюється прийом запиту на отримання публічної інформації, поданій в усній формі.

3.Реєстрація та облік запитів щодо надання публічної інформації

3.1. Реєстрації підлягають усі отримані запити щодо надання публічної інформації. Відсутність повної інформації про запитувача, зазначеної у п. 1.5. цього Порядку, чи інша невідкладність запиту вимогам вищезазначеного пункту цього Порядку, не є підставою для відмови у реєстрації такого запиту.

3.2. Запити щодо надання публічної інформації отримують реєстраційну дату надходження до управління фактичної дню надходження. Запити щодо надання публічної інформації, які надійшли після закінчення робочого часу, отримують реєстраційну дату надходження до управління наступного робочого дня.

3.3. Запити щодо надання публічної інформації, подані електронною поштою при реєстрації дублюються на паперових носіях. При отриманні усного запиту чи запиту телефоном працівники уповноваженого відділу заповнюють форму запиту, яка подається на реєстрацію.

3.4. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється штамп із зазначенням розпорядника інформації, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
4.Розгляд запитів щодо надання публічної інформації

4.1. Відділи управління розглядають запит та готують проект відповіді за підписом керівництва управління.

4.2. Проекти відповідей подаються на підпис у 2 примірниках. До проекту відповіді, у разі потреби, додаються копії документів ( як до першого, так і до другого примірників).

4.3. У разі якщо запит стосується сфери повноважень декількох відділів управління, відповідальним за підготовку проекту відповіді запитувачу є відділ, зазначений першим у резолюції (на нього покладається узагальнення інформації).

4.4. Підготовлений проект відповіді запитувачу, завізований керівництвом відділу, який його готував (у випадку, коли інформацію готували декілька відділів, проект відповіді візують всі начальники).

4.5. При наданні відповіді запитувачу на електронну адресу лист за підписом керівництва управління та копії документів скануються і відправляються електронною поштою.

4.6. У разі продовження терміну розгляду запиту керівництвом управлінням відповідний відділ управління, на розгляді якого знаходиться запит, не пізніше терміну, зазначеного у реєстраційній картці, готує проект листа на адресу запитувача про продовження терміну розгляду запиту з обґрунтуванням причин продовження. Зазначений лист надається до вповноваженого відділу в порядку, передбаченому в п.4.4. цього Порядку.

4.7. Керівники відповідних відділів управління несуть персональну відповідальність за організацію розгляду запитів щодо надання публічної інформації згідно з резолюцією та дотримання термінів їх розгляду у відповідному відділі, а також за зміст підготовлених відділом проектів відповідей.

4.8. Інформація на запит надається безкоштовно.

4.9. У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом понад 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодовувати фактичні витрати на копіювання та друк.

4.10. Розмір фактичних витрат визначається відповідним розпорядником інформації на копіювання та друк в межах граничних норм, установлених

Кабінетом Міністрів України. У разі якщо розпорядник інформації не встановить розміру плати за копіювання або друк, інформація надається безкоштовно.

4.11. При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

5. Відмова та відстрочення в задоволенні запиту на інформацію

5.1. розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту у випадках, обумовлених ст..22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

6.Контроль за дотриманням термінів розгляду запитів щодо надання публічної інформації

6.1. Відповідальний працівник здійснює контроль за дотриманням термінів розгляду запитів та підготовки проектів відповідей структурними підрозділами управління.

6.2. Датою та часом фактичного виконання відповідним структурним підрозділом управління завдання з розгляду запиту вважається дата та час реєстрації його у відповідному журналі у відповідального працівника управління.

6.3 Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника , вищого органу або суду.

додаток

до наказу начальника управління

праці та соціального захисту населення

Радомишльської районної державної

адміністрації

від 10.07.2012 № 30-У
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

Розпорядник __________________________________________________________

інформації (найменування розпорядника інформації)

Запитувач____________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові – для фізичних осіб, найменування організації, прізвище,

________________________________________________________________________

ім’я, по батькові представника організації – для юридичних осіб та об’єднань

________________________________________________________________________

громадян, що не мають статусу юридичної особи,

________________________________________________________________________

поштова адреса або електронна адреса, контактний телефон)
Прошу відповідно до Закону України «Про доступ публічної інформації» надати

(загальний опис інформації або вид, назва, реквізити чи зміст документа )

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Запитувачу інформації прошу надати у визначений строк (необхідно зазначити):

на поштову адресу ____________________________________________________

(поштовий індекс, область, район, населений пункт, вулиця,

_____________________________________________________________

будинок, корпус, квартира)

на електронну адресу _______________________________________________

телефаксом _______________________________________________

за телефоном _______________________________________________
____________ ______________________________дата підпис

Схожі:

Управління праці та соціального захисту населення Новомиргородської...

Інформація про роботу управління праці та соціального захисту населення...
На протязі 9 місяців 2012 року управління праці та соціального захисту населення Ново миргородської райдержадміністраці здійснювали...
ПОЛОЖЕННЯ
Управління фінансів Чуднівської районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації підпорядковується...
Управління праці та соціального захисту населення Нікопольської міської ради
Управлінням праці та соціального захисту населення Нікопольської міської ради (далі-Управління) впроваджує та вдосконалює стандартну...
Управління соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації...
На протязі 2012 року спеціалістами управління праці та соціального захисту населення Новомиргородської райдержадміністрації відповідно...
Управління агропромислового розвитку Новомиргородської райдержадміністрації
Управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації,...
Перелік документів управління праці та соціального захисту населення...
...
Річний план закупівель на 2013 рік Управління праці та соціального...
Управління праці та соціального захисту населення Нікопольської міської ради, код ЄДРПОУ 26136955
Програми зайнятості населення Коломийського району на 2012-2014 роки
Управління праці та соціального захисту населення Коломийської райдержадміністрації
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Відповідно до статті 17 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та з метою реалізації Програми економічного і соціального...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка