Тема. Методика ООЖН підхід зосереджений на учнях


Скачати 21.53 Kb.
Назва Тема. Методика ООЖН підхід зосереджений на учнях
Дата 15.04.2013
Розмір 21.53 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Секція №1

Візитка майстра

Тренінг для вчителів

Тема. Методика ООЖН – підхід зосереджений на учнях.

Мета. Познайомити учасників тренінгу з методикою ООЖН(освіта на основі набуття життєвих навичок). Дати розуміння того, що навчання на засадах життєвих навичок – це необхідний елемент високоякісної освіти.

Що підготувати заздалегідь:

  • Плакат для очікувань з зображенням Земної кулі;

  • Вирізані з паперу долоньки, листочки, квіточки;

  • Скотч, маркери, ножиці;

  • Комп’ютерна презентація.

Хід тренінгу

  1. Знайомство «Відрекомендуй себе» (5 хв)

  2. Правила (5 хв)

Написати правила на сонячних промінчиках і закріпити їх біля сонячного диску.

  1. Очікування

Написати очікування на листочках і закріпити їх на Земній кулі.

  1. Міні-лекція «Методика ООЖН – підхід зосереджений на учнях» (7 хв)

  2. Робота в групах «Особливості методу ООЖН» (10 хв)

Завдання для груп – опрацювати даний матеріал і зробити повідомлення:

1 група – Мета і завдання методу ООЖН;

2 група – Що лежить в основі методу ООЖН;

3 група – Відмінності методу ООЖН від традиційних методів;

4 група – Як здійснюється навчання відповідно до методики ООЖН.

  1. Презентація груп (5 хв)

  2. Руханка.

  3. Мозковий штурм (10хв)

Обговорити ствердження Дороті Лов Норт «Діти вчаться того, що пізнали через досвід»

  1. Робота в групах «Приклади життєвих навичок» (10 хв)

Завдання для груп – опрацювати даний матеріал, виготовити концептуальну карту,зробити повідомлення:

1групапа – Навички самооцінки;

2 група – Навички асертивної поведінки;

3 група – Навички протидії соціальному тиску;

4 група – Навички управління стресами.

  1. Презентація груп (5хв)

  2. Зворотній зв'язок

На паперових долоньках, учасники тренінгу пишуть те, що їм більше всього сподобалось і запам’яталося. Долоньки закріплюють навколо Земної кулі.

  1. Повернення до очікувань

  2. Заключна вправа «Віночок побажань».

Латиш А.А., вчитель вищої кваліфікаційної категорії,

вчитель-методист КЗШ №130



Схожі:

О. В. Варецька КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД – КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентнісна освіта, освітня компетентність, компетентність, компетенція, діяльнісний підхід,...
ТЕМА МЕТОДИ КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ
Такий підхід до калькулювання собівартості називають калькулюванням повних витрат (абзорбшен-костінг). Схематично методика калькулювання...
Тема. „Собори душ своїх бережіть, друзі”
Мета: розкрити образи твору і їх проблемне навантаження; підсумувати вивчення творчості Олеся Гончара; закріпити вивчене про образи...
Що сказати, щоб бути почутим?
Мета: виховувати  в учнях важливі для спілкування якості особистості, уміння працювати у колективі
2. (З. М. №3) Методика читання. Уроки класного читання
Добукварний період навчання грамоти. (З. М. №1) Тема (З. М. №3) Методика читання. Уроки класного читання
4. Особливості тексту наукового стилю
Використовується також форма викладу від третьої особи (Автор вважає ). Аналогічну функцію виконує речення з пасивними дієприкметниками...
Ганна Володимирівна Бузицька
На сьогодення зберігся інтелектуальний потенціал суднобудування, який зосереджений в проектних організаціях та наукових центрах,...
Урок навчання грамоти 1 клас Тема
Тема: закріплення звуків [з],[з'], вивчення букви З. Формуванння аудіатив них умінь за текстом М. Павленко. Звуко-буквені зіставлення....
Методичні рекомендації щодо використання ІКТ під час викладання іноземних мов
Основний зміст діяльності з навчання іноземної мови зосереджений на пріоритеті комунікативної мети, збалансованому навчанні усних...
Уроку в темі Тема: Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів
Виховна – виховати прагнення до самостійного вирішення поставлених завдань; реалізовувати комплексний підхід до виховання; підвищувати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка