КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Алгоритмічні мови та програмування» для професії «Оператор комп’ютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин»


Скачати 107.99 Kb.
НазваКАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Алгоритмічні мови та програмування» для професії «Оператор комп’ютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин»
Дата14.04.2013
Розмір107.99 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з предмета
«Алгоритмічні мови та програмування»

для професії

«Оператор комп’ютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин»
група № 22


КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з предмета

"Алгоритмічні мови та програмування"

/105-годин, з них 60 годин - лабораторні роботи, 10 годин - консультації/

теми

п/п

Назва теми

Дата

1. Стиль програмування. 

 1.

Стилі програмування.

 

2. Основи теорії алгоритмів.

2.

Алгоритм та його властивості.




3.

Способи запису алгоритмів.




4.

Основні алгоритмічні структури.




5.

Основні алгоритмічні структури.




6.

Л.р. 1. Створення алгоритмів.




7.




Тематична атестація

3. Візуальне програмування.

8.

Робота в середовищі розробки.




9.

Створення, збереження проектів. Створення виконуваного файлу.




10.

Л.р. 2. Керування проектами.




11.




12.

Форма та її властивості.




13.

Л.р. 3. Робота з формою.




14.




15.

Властивості елементів керування.




16.

Л.р. 4. Розміщення елементів керування на формі та форматування їх.




17.




18.

Створення меню додатку.




19.

Л.р. 5. Створення меню додатку.




20.




21.

Робота з кількома формами.




22.

Л.р. 6. Створення MDI додатку.




23.




Тематична атестація

4. Проектування програм.

24.

Елементи програми.




25.

Типи даних.




26.

Введення та виведення інформації.




27.

Арифметичні та стрічкові оператори та функції.




28.

Л.р. 7. Створення процедур обробки подій.




29.




30.

Переведення типів даних.




31.

Л.р. 8. Написання програмного коду додатку.




32.




33.

Створення програм для реалізації лінійних алгоритмів.




34.

Л.р.9. Організація введення і виведення інформації.




35.




36.

Л.р. 10. Створення програм для реалізації лінійних алгоритмів.




37.




38.

Умовний оператор IF.




39.

Л.р. 11. Використання умовних операторів.




40.




41.

Оператор вибору CASE.




42.

Л.р. 12. Використання операторів вибору.




43.




44.

Л.р. 13. Використання конструкцій керування.




45.




46.

Типи циклів та їх характеристики.




47.

Створення програм для реалізації циклічних алгоритмів.




48.

Л.р. 14. Робота з циклами.




49.




50.

Л.р. 15. Робота з циклами.




51.




Тематична атестація

52.

Масиви.




53.

Робота з масивами.




54.

Л.р. 16. Створення програмного коду для введення даних.




55.




56.

Л.р. 17. Обробка статичних масивів.




57.




58.

Л.р. 18. Робота з динамічними масивами.




59.




60.

Л.р. 19. Робота з багатомірними масивами.




61.




62.

Процедури та функції.




63.

Л.р. 20. Використання процедур та функцій.




64.




65.

Л.р. 21. Використання процедур та функцій.




66.




67.

Л.р. 22. Рекурсія та її використання.




68.




69.

Робота з файлами.




70.

Л.р. 23. Робота з файлами.




71.




72.

Л.р. 24. Робота з файлами.




73.




74.

Обробка даних та збереження інформації.




75.

Л.р. 25. Створення програмного коду для обробки даних.




76.




77.

Сортування та пошук інформації.




78.

Л.р. 26. Сортування та пошук інформації.




79.




80.

Налагодження програми.




81.

Л.р. 27. Налагодження програми.




82.




Тематична атестація

5. Робота з базами даних.

83.

Проектування баз даних.




84.

Створення таблиць баз даних.




85.

Л.р. 28. Створення таблиць баз даних.




86.




87.

Робота з елементами керування даними.




88.

Л.р. 29. Використання елементів керування даними.




89.




90.

Використання елемента DATAGRID.




91.

Л.р. 30. Використання елемента DATAGRID.




92.




6. Огляд мов високого рівня.

93.

Огляд мов високого рівня.




94.

Особливості програмування на мові С++.




95.

Підсумкове заняття.




Тематична атестація



Консультації:

Дата

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

Схожі:

Навчально-тематичний план з предмета “ Технології” для професії "Оператор...
Оператор компютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин
Комплексне кваліфікаційне завдання №1 з професії 7241. 1 „Електромеханік...
Ви працюєте електромеханіком з ремонту та обслуговування лічильно – обчислювальних машин III розряду. Вам пропонується
Комплексне кваліфікаційне завдання №1 з професії 7241. 1 „Електромеханік...
Ви працюєте електромеханіком з ремонту та обслуговування лічильно – обчислювальних машин IV розряду. Вам пропонується
УЗГОДЖЕНО
Конкурс професійної майстерності на кращого по професії проводиться з метою підвищення  рівня професійної підготовки, розвитку творчої...
План проведення гри «Самий розумний» з професії: «Оператор комп’ютерного...
На даному етапі визначається порядок, по якому учні будуть відповідати. Участники конкурса складають слова з літер основного ряду...
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Інформатика і комп’ютерна...
Засоби створення електронного документа. Автоматизація введення інформації в комп'ютер
Основні блоки IBM PC
Питання для контрольних робіт на ДПА за технологячним профілем Професія «Оператор комп’ютерного набору»
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Проектування, монтаж та обслуговування...
«Проектування, монтаж та обслуговування апаратного забезпечення інформаційно-комунікаційних мереж»
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета «Проектування, монтаж та обслуговування...
«Проектування, монтаж та обслуговування апаратного забезпечення інформаційно-комунікаційних мереж»
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного...
Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка