Програми для загальноосвітніх навчальних закладів КРЕСЛЕННЯ 8-9 класи


Скачати 0.55 Mb.
Назва Програми для загальноосвітніх навчальних закладів КРЕСЛЕННЯ 8-9 класи
Сторінка 1/5
Дата 28.03.2013
Розмір 0.55 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3   4   5

Навчально-практичне видання

Міністерство освіти і науки України

Головне управління змісту освіти

Академія педагогічних наук України

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів

КРЕСЛЕННЯ 8—9 класи

КРЕСЛЕННЯ 8—11 класи

Затверджено

Міністерством освіти і науки України


(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-3580 від 22.08.2001 р.)

Програми підготували: В.Сидоренко, Д.Тхоржевська

© Міністерство освіти і науки України, 2001

© В.Сидоренко, Д.Тхоржевська, 2001

Електронна версія

Інститут засобів навчання АПН України

КРЕСЛЕННЯ


8 -- 9 КЛАСИ

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Курс креслення має загальноосвітній характер і сприяє політехнічній освіті учнів, розвиткові у них технічних здібностей та формуванню просторового мислення.

Програма курсу має на меті сформувати в учнів ставлен­ня до креслення як до одного з головних і необхідних за­собів спілкування людей у їхній практичній діяльності, на­вчити свідомо читати креслення та схеми, самостійно вико­нувати графічні документи для виготовлення предметів тру­дової навчальної діяльності.

Зміст програми спрямований на вирішення таких за­вдань:

1) формування в учнів системи знань та вмінь, не­обхідних для виконання графічних документів;

2) сприяння учням у виконанні навчальних функцій, пов'язаних із читанням графічних матеріалів;

3) забезпечення умов для вивчення учнями основ сучас­ного виробництва;

4) сприяння тому, щоб учні оволоділи обраним профілем трудового навчання;

5) розвиток в учнів просторового мислення;
6) формування здатності до самостійної роботи з навчаль­ним матеріалом;

7) формування в учнів якостей, необхідних для технічної творчості та участі в раціоналізаторській діяльності.

Зміст програми передбачає створення умов для ознайом­лення учнів з основами сучасного виробництва та з місцем графічних документів у виробничій діяльності людей. Фор­муванню в учнів просторового мислення, розвиткові їхніх технічних здібностей сприятимуть різноманітні практичні роботи, пов'язані з аналізом змісту зображень на кресленні та читанням креслень з метою визначення певних відомо­стей про зображені на них предмети, із застосуванням еле­ментів конструювання та уявних перетворень просторових властивостей предметів.

Програма складається з тематичного плану, змісту на­вчального матеріалу, основних вимог до рівня навчальних досягнень та їх критеріїв, орієнтовного змісту практичних робіт.

У тематичному плані наведено рекомендований розподіл часу в годинах за навчальними темами. Залежно від кон­кретних умов, пов'язаних з оволодінням змісту тієї чи іншої теми учнями, вчитель має право перерозподіляти години між окремими темами програми.

Оволодіння навчальними досягненнями з креслення здійснюється на базі вивчення теоретичного матеріалу та виконання практичних робіт.

Практичні роботи передбачають: читання креслень, вико­нання графічних вправ у робочих зошитах, виконання крес­лень та ескізів на аркушах креслярського паперу.

Конкретний матеріал для практичних робіт учитель до­бирає самостійно, виходячи зі змісту навчального ма­теріалу та орієнтуючись на наведені в підручнику з крес­лення зразки завдань. У процесі добору завдань перевагу слід віддавати таким, які активізують навчально-пізнаваль­ну діяльність учнів: роботі з довідковим матеріалом, за­вданням творчого характеру тощо. Необхідно намагатися, щоб завдання для вправ і графічних робіт мали індивіду­альний характер.

Практичні роботи слід виконувати безпосередньо на уроці, але обмежену кількість деяких із них (на розсуд

учителя) можна виконувати як домашні завдання. Усі прак­тичні роботи повинні виконуватись тільки олівцем із засто­суванням креслярських інструментів.

Під час вивчення курсу необхідно широко використову­вати навчальні наочні посібники: таблиці, зразки креслень, моделей, роздатковий матеріал, екранні посібники тощо. Самостійна робота учнів з підручником та наочними посібниками має стати невід'ємною складовою процесу на­вчання.

Визначення рівня навчальних досягнень учнів здій­снюється шляхом тематичного та підсумкового контролю.


  1   2   3   4   5

Схожі:

Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 12 класи
Календарне планування для 8 класів складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 –...
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим...
України від 16. 11. 2000 №1717 “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання”,...
Навчальна програма КРЕСЛЕННЯ для учнів 12 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Креслення це один з ключів до успішного оперування сучасними видами інформаційних систем
Програми з біології та екології
Біологія. 7-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К.: Перун, 2005
Програма «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні...
Програма «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-9 класи», «Перун», 2005 р
5-7 класи Навчання математики в 5-7-х
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи” видавництва “Перун”, Київ, 2005р та у науково-методичному...
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін...
«Збірник програм з профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика та астрономія» (видавнича група «Основа»,...
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України Всесвітня історія 5-12
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 5-11 класи. Всесвітня історія. 6-11 класи
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література....
Календарне планування для 6 класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська література....
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи
Програма з української літератури для 5—9 класів загальноосвітніх навчальних закладів розроблена відповідно до Державного стандарту...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка