Норми часу для обліку методичної та навчальної роботи науково-педагогічних (педагогічних) працівників закладів післядипломної освіти при організації навчального процесу за технологіями дистанційного навчання


Скачати 104.48 Kb.
Назва Норми часу для обліку методичної та навчальної роботи науково-педагогічних (педагогічних) працівників закладів післядипломної освіти при організації навчального процесу за технологіями дистанційного навчання
Дата 29.05.2013
Розмір 104.48 Kb.
Тип Диплом
bibl.com.ua > Географія > Диплом


Пропоновані норми часу, рекомендовані нарадою-ссемінаром з питань нормативного забезпечення дистанційної форми навчання від 21.10.2010р.
Норми часу
для обліку методичної та навчальної роботи науково-педагогічних (педагогічних) працівників закладів післядипломної освіти
при організації навчального процесу за технологіями дистанційного навчання


Таблиця 1

Методична робота

№ п/п

Вид роботи ****

Одиниця виміру роботи

Норма часу для обліку методичної роботи,
ак. година ***

Примітка

1.

Розроблення (оновлення) педагогічного сценарію навчальної програми:

методичних рекомендацій для слухачів щодо послідовності навчання, використання веб-ресурсів і веб-сервісів, виконання завдань, особливостей тестування, виконання практичних та лабораторних робіт тощо

1 умовний друкований аркуш

10 (5)*




2.

Розроблення (оновлення) документів планування навчального процесу:










- навчальних програм

1 навчальна програма (до 72 годин)

20 (10)




- навчально-тематичних планів

1 навчально-тематичний план

10 (5)




3.

Розроблення (оновлення) змістовного наповнення мультимедійних лекційних матеріалів, побудованих за модульним принципом

1 ак. година навчальної програми

К×10 (5)

К** - коефіцієнт складності

4.

Розроблення термінологічного словника, бібліографії

1 умовний друкований аркуш

10




5.

Розроблення (оновлення) практичних завдань із методичними рекомендаціями щодо їх виконання

1 завдання

К×1 (0,5)




6.

Розроблення (оновлення) сценарію віртуальних лабораторних робіт із методичними рекомендаціями щодо їх виконання

сценарій однієї віртуальної лабораторної роботи

К×20 (5)




7.

Розроблення (оновлення) методичних рекомендацій щодо використання віртуальних тренажерів

1 комплект методичних рекомендацій

К×20 (5)




8.

Розроблення специфікації тесту

1 специфікація

К×5 (2)




9.

Розроблення тестових завдань

1 завдання




Визначається ЗПО в залежності від складності та інших параметрів тестових завдань

10.

Розроблення сценарію ділової гри із методичними рекомендаціями щодо її використання

1 сценарій



Визначається ЗПО в залежності від складності та інших параметрів ділової гри

11.

Розроблення сценарію відео-конференції, відео- записів лекцій, семінарів (дискусій)

1 сценарій, розрахований на
1 ак. годину

К×6




12.

Розроблення (оновлення) презентації для відеоконференції

1 пакет презентаційних слайдів, розрахований на 1 ак. годину

4 (2)




Примітки до табл.1:

* У дужках – норма часу для оновлень, обсяг яких перевищує 50% відповідного виду робіт при створенні веб-ресурсу.

** Коефіцієнт складності розроблення (оновлення) дидактичного та методичного наповнення веб-ресурсів, який коливається в межах

від 1 до 3 (К=1÷3), встановлюється ЗПО в залежності від складності виду роботи. Значення коефіцієнту К для різних видів робіт може бути різним.

*** Норма часу для обліку методичної роботи за технологіями дистанційного навчання не може бути нижчою за відповідну норму для недистанційних форм навчання, затверджену наказом ВНЗ.

**** ЗПО може додавати інші види робіт, необхідні для забезпечення навчального процесу

Таблиця 2

Навчальна робота

Форма навчального процесу

Вид навчального заняття

Вид навчальної роботи

Одиниця виміру роботи

Розра-хункова одиниця

Норма часу для обліку навчальної роботи,
ак. година

Примітка

Навчальні заняття

Лекція

Читання лекції у режимі відео- (аудіо-) конференції

1 ак. година

1 група*

2







Проведення індивідуальних занять




1 ак. година

1 слухач

За нормами часу для відповідної роботи за денною формою навчання








Самостійне вивчення навчальних матеріалів програми (дисципліни)

Надання індивідуальних консультацій

1 ак. година

1 група



Норма визначається із розрахунку 12% від загального обсягу навчального часу, відведеного для засвоєння навчальної програми (дисципліни)




Семінар (дискусія)

Проведення семінару (дискусії) у режимі відео- (аудіо-, текстової) конференції

1 ак. година

1 підгрупа**

2







Практичне заняття

Перевірка результатів виконання практичної роботи


1 робота

1 слухач

за нормами часу для відповідної роботи за денною формою навчання








Лабораторне заняття

Перевірка результатів виконання лабораторної роботи

1 робота

1 слухач

за нормами часу для відповідної роботи за денною формою навчання







Ділова гра

Проведення ділової гри у синхронному режимі

1 ак. година

1 підгрупа

2

Кількість слухачів у підгрупі уточнюється викладачем відповідно до педагогічного сценарію


Виконання випускної роботи




Керівництво, консультування, рецензування та проведення захисту випускних робіт слухачів, в тому числі:








за нормами часу для відповідної роботи за денною формою навчання





Надання індивідуальних консультацій


1 ак. година

1 слухач

до 10 годин




Перевірка випускної роботи


1 робота

1 слухач

1







Прийом випускної роботи у режимі відео-(аудіо-) конференції


1 робота

1 слухач

0,3




Контрольні заходи:



















- вхідне, поточне і підсумкове тестування




Перевірка результатів тестування

1 пакет тестових завдань***

1 слухач

0,2

Норма часу уточнюється ЗПО в залежності від обсягу тестового завдання


- усний залік (екзамен)




Надання індивідуальних консультацій напередодні заліку (екзамену)

1 ак. година

1 слухач

0,3




Прийом заліку (екзамену) у режимі відео- (аудіо-) конференції

1 ак. година

1 слухач

0,3




Примітки до табл.2:

*Кількість слухачів у групі визначається ЗПО, в залежності від педагогічних, технологічних та економічних аспектів організації дистанційного навчання.

**Кожна група слухачів для проведення семінару (дискусії) за необхідності ділиться на підгрупи.

***Пакет тестових завдань містить всі запитання (завдання) для одного контрольного заходу: для вхідного контролю; до частини навчальної програми (тем, модулів); до всієї навчальної програми.

Всі форми навчального процесу, види навчальних занять та види навчальної роботи, які проводяться очно при використанні дистанційної форми навчання, обліковуються за нормами часу, прийнятими для заочної форми навчання.


Схожі:

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників...
Добровольська Людмила Насибівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної...
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників...
Ю. В. Лєснікова, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників
Зовнішнє незалежне оцінювання і моніторинг якості освіти
Тевлін Б. Л. – заступник директора Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників з науково-видавничої...
1. Предмет, мета, та завдання курсу Основи корекційної педагогік
ПЛАНУВАННЮ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ...
Завідуюча обласним центром практичної психології і соціальної роботи...
Л.Є. Бегеза, завідуюча обласним центром практичної психології і соціальної роботи при Черкаському обласному інституті післядипломної...
Комплексному експерименті Академії педагогічних наук України «Освітній...
Т.І. Шамової та інших, при тісному співробітництві та науковому керівництві Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної...
Завідувач лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського...
...
Завідувач лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського...
...
Методичні рекомендації щодо організації роботи у навчальних закладах...
...
Методист лабораторії розвитку освіти і педагогічних інновацій Черкаського...
Т. П. Момоток, методист лабораторії розвитку освіти і педагогічних інновацій Черкаського обласного інституту післядипломної освіти...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка