Програма для вчителів-наставників


Скачати 37.64 Kb.
Назва Програма для вчителів-наставників
Дата 27.03.2013
Розмір 37.64 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи
Нова Програма з англійської мови професійного вжитку для студентів університетів

Партнери: Міністерство освіти і науки та Британська Рада дійшли згоди про необхідність та можливість ініціювати новий проект, який дозволив би переглянути якість мовної підготовки студентів університетів різних профілів навчання (технічного, економічного, юридичного та ін.). Виходячи з того, що вища освіта в Україні ставить за мету підготовку фахівців, що володіють європейськими мовами в обсязі, який є достатнім для повноцінного професійного спілкування, було вирішено створити групу українських фахівців, які б вивчили та проаналізували теперішню ситуацію та сформулювали пропозіції щодо можливих змін. Допроектне дослідження здійснюється за підтримки консультантів з Великої Британіі Ланкастерський університет та Коледж Св Марка та Св Іоана) та України (Київський національний лінгвістичний університет).
Допроектне дослідження: 16 найбільших університетів України отримали запрошення взяти участь у допроектному дослідженні. 12 університетів делегували своїх представників для участі у трьох практичних семінарах, що їх провели консультанти з Великої Британії та України (грудень 2002; січень 2003 та березень 2003 року). 11 фахівців від 8 університетів пройшли шеститижневий курс підготовки у Плімуті (Велика Британія). Метою курсу було написання звіту допроектного дослідження та розробка пропозицій щодо національної програми з англійської мови.


Англійська мова для школярів молодшого віку

На підтримку рішення Міністерства освіти і науки про те, що в усіх школах України, починаючи з другого класу, діти вивчатимуть іноземну мову, Британська Рада почала створювати професійну мережу вчителів мови, які працюють з малюками. Була започаткована програма професійної підтримки для вчителів цієї групи:
українські викладачі взяли участь у двох тренінгах у Польщі (серпень 2001 року та січень 2002 року)

вчителі англійської для молодших школярів з усіх 25 областей України відвідали тижневу літню школу в Криму (червень 2002 року)

у 2002 – 2003 навчальному році вчителі загальноосвітніх шкіл відвідали понад150 семінарів у регіональних центрах Британської Ради у Донецьку, Києві, Львові, Одесі та Харкові.

Програма для вчителів-наставників


У партнерстві з адміністрацією міста Львова, Британська Рада започаткувала програму професійної підтримки вчителів-наставників, які безпосередньо залучаються до процесу професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови. 60 учасників програми вже працюють у різних куточках України над вдосконаленням педагогічної практики студентів. Програма використовує досвід румунських колег і залучає до тренерської роботи українських фахівців. Черговий курс для 30 нових учасників програми пройшов 17-22 березня 2003 року в Києві.
Міжнародна мережа наставників швидко зростає. Четверо українських вчителів-наставників взяли участь у міжнародному семінарі у Латвії у серпні 2003 року. Започаткований у Латвії проект створюватиме умови для підвищення якості додипломної освіти вчителів через удосконалення шкільної педагогічної практики студентів. Важливою умовою успіху проекту є також удосконалення курсу методики викладання мов в університетах і створення ефективної та якісної системи партнерства між університетами та школами.


Підтримка професійних мереж – розбудова громадянського суспільства

Британська Рада співпрацює з Українським відділенням міжнародної асоціації викладачів англійської мови як іноземної (IATEFL Ukraine) – професійною мережею, що налічує понад 550 викладачів. Ця співпраця сприяє запровадженню вчителями англійської мови найкращих навчальних технологій в українському контексті та розповсюдженню новаторських ідей серед учительства України. Спільні зусилля забезпечують також становлення асоціації як самостійної демократичної організації, яка здатна представляти професію на регіональному, національному та міжнародному рівнях. У 2003 – 2004 роках IATEFL Ukraine проведе за підтримки Британської Ради регіональні та національні конференцій, а також низку семінарів за окремими фаховими напрямками.
У червні 2003 року в Ялті відбулась спільна методична літня школа IATEFL Ukraine та TESOL-Ukraine. Тренери з Великої Британії, Сполучених Штатів та України поєднали зусилля з метою нарощування тренерського потенціалу викладачів англійської мови, забезпечення неперевного фахового удосконалення та підтримки професійних мереж. Сімдесят п’ять учасників з України, Молдови та Азербайджану мали можливість пройти курс за одним із напрямків: “Сучасні тенденції навчання молодших школярів англійської мови”, “У центрі уваги – учень середньої школи”, “Підготовка фахівців (додипломна підготовка вчителів)” та “Англійська для професії (англійська мова професійного вжитку)”. Учасники набули досвіду використання методу комунікативних завдань, особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів до навчання англійської мови, а також розглянули основи створення навчальних програм, тестування та оцінювання, зміст соціо-культурної компетенції тощо.

Подальша інформація:

Олена Горшеньова,

Менеджер проекту “Викладання англійської мови та загальнооствітні програми”

Британська Рада

вул. Григорія Сковороди 4/12

Київ 04070

телефон: (044) 490 5600

факс: (044) 490 5605

ел. пошта:

[email protected]

Олександр Шаленко,

Координатор проекту “Викладання англійської мови та загальноосвітні програми”

Британська Рада

вул. Григорія Сковороди 4/12

Київ 04070

телефон: (044) 490 5600

факс: (044) 490 5605

ел. пошта:

[email protected]

Схожі:

РОЛЬ МАГІСТРАТУРИ У РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
З’ясовано причини незатребуваності серед вчителів магістерської освіти як другої та як підвищення кваліфікації. Зроблено висновок...
Рекомендації для творчих груп вчителів з проблем впровадження ІКТ в навчально-виховний процес
Творчі групи вчителів це групи різних за фахом педагогів, які займаються вивченням, освоєнням, впровадженням якоїсь однієї загальної...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо роботи кураторів-наставників навчальних...
Метою методичних рекомендацій є визначення оптимальних заходів для організації та проведення виховної та позанавчальної роботи куратора-наставника...
Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності
Постановка проблеми: завдання підготовки вчителів до інноваційної діяльності в системі післядипломної педагогічно освіти
Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
О. Завадського, Ю. О. Дорошенка та Ж. В. Потапової. Тому дана програма є логічним продовженням згаданої програми для 9 класу і для...
Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
О. Завадського, Ю. О. Дорошенка та Ж. В. Потапової. Тому дана програма є логічним продовженням згаданої програми для 9 класу і для...
Використання формул в електронних таблицях для обчислення податків
Обладнання: комп’ютери, під’єднані до локальної мережі, програма Teacher, програма Microsoft PowerPoint, програма Microsoft Excel,...
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (блочна подача матеріалу)
Результати були дуже позитивні. Як показав досвід роботи вчителів нашої школи і чудові результати дітей, ця методика варта того,...
Робоча програма З дисципліни “Англійська мова” для спеціальності:...
Робоча програма складена на основі типової програми для студентів немовних спеціальностей
Методичні рекомендації для вчителів фізичної культури
Використання занять у тренажерному залі для вдосконалення фізичної підготовки школярів старших класів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка