МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ, МОЛОДІ I СПОРТУ УКРАЇНИ


Скачати 333.68 Kb.
Назва МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ, МОЛОДІ I СПОРТУ УКРАЇНИ
Сторінка 1/3
Дата 20.04.2013
Розмір 333.68 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
  1   2   3
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ, МОЛОДІ I СПОРТУ УКРАЇНИ

СХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ДАЛЯ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до виконання розрахунково-графічної роботи

з дисципліни

«БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ»

(для студентів всіх напрямів підготовки
денної форми навчання)

Луганськ 2011






МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ, МОЛОДІ I СПОРТУ УКРАЇНИ

СХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ДАЛЯ


МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
до виконання розрахунково-графічної роботи

з дисципліни

«БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ»

(для студентів всіх напрямів підготовки
денної форми навчання)


З А Т В Е Р Д Ж Е Н О

на засіданні кафедри

«Охорона праці та БЖД»

Протокол № 12 від 14.06.11.


Луганськ 2011


ББК Ц 69,6(2)-5р30
Методичні вказівкри до виконання розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Безпека життєдіяльності» (для студентів всіх напрямів підготовки денної форми навчання). / Укл О.М. Друзь, В.М. Мальоткiн, I.М. Арнаут, В.П. Гуляєв, І.Є. Голяєв,

В.В. Некрутенко. – Луганськ: Вид-во Східноукр. нац. ун-та ім. В. Даля, 2011. – 21 с.

Наведені теоретичнi відомості щодо виконання завдань, приклади виконання та вихідні дані до розрахунково-графічної роботи з дисципліни «Безпека життєдіяльності».


Укладачі:

О.М. Друзь, к.т.н., доц.

В.М. Мальоткiн, доц.

I.М. Арнаут, ст. викл.

В.П. Гуляєв, ст. викл.

І.Є. Голяєв, ст. викл.

В.В. Некрутенко, викл.
Відповідальний за випуск: М.А. Пітельгузов, к.т.н., проф.
Рецензент: Г.І. Нечаєв, д.т.н., проф.




ВСТУП
Підготовка студентів вищих учбових закладів денної форми навчання з нормативної дисципліни «Безпека життєдіяльності» здійснюється відповідно до наказу Міністра освіти та науки України, Мiнiстерства України з питань надзвичайних ситуацiй та в справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильскої катастрофи та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони працi та гірничого нагляду № 969/922/216 від 21.10.2010 р., зареєстрованого в Мiнiстерстві юстиції України 09.11.2010 р. за № 1057/18351.

Мета вивчення дисципліни полягає у набутті студентом компетенцій, знань, умінь і навичок для здійснення професійної діяльності за спеціальністю з урахуванням ризику виникнення техногенних аварій та природних небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків на об’єктах господарювання, а також формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку.

Об’єктом вивчення дисципліни БЖД є людина у всіх аспектах її діяльності – фізичному, психологічному, духовному, суспільному.

Предметом вивчення є вплив на життєдіяльність та здоров’я людини зовнішніх і внутрішніх чинників.

Завдання вивчення дисципліни передбачає опанування знаннями, вміннями та навичками вирішувати професійні завдання з обов’язковим урахуванням галузевих вимог щодо забезпечення безпеки персоналу та захисту населення в небезпечних та надзвичайних ситуаціях і формування мотивації щодо посилення особистої відповідальності за забезпечення гарантованого рівня безпеки функціонування об’єктів галузі.

В результаті вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності» бакалаври у відповідних напрямах підготовки повинні мати такі головні загальнокультурні та професійні компетенції.

Загальнокультурні компетенції охоплюють:

- культуру безпеки і ризик-орієнтоване мислення, при якому питання безпеки, захисту і збереження навколишнього середовища розглядаються як найважливіші пріоритети в житті та діяльності;

- знання сучасних проблем і головних завдань безпеки життєдіяльності та вміння визначити коло своїх обов’язків з питань виконання завдань професійної діяльності з урахуванням ризику виникнення небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації та привести до несприятливих наслідків на об’єктах господарювання;

- вміння оцінити середовище перебування щодо особистої безпеки, безпеки колективу, суспільства, провести моніторинг небезпечних ситуацій та обґрунтувати головні підходи та засоби збереження життя, здоров’я та захисту працівників в умовах загрози і виникнення небезпечних та надзвичайних ситуацій;

- здатність приймати рішення щодо безпеки в межах своїх повноважень.

Професійні компетенції за видом діяльності охоплюють:

А. виробничо-технологічна діяльність:

- здатність орієнтуватися в основних методах і системах забезпечення техногенної безпеки, обґрунтовано вибирати відомі пристрої, системи та методи захисту людини і природного середовища від небезпек;

- вміння оцінити сталість функціонування об’єкту господарювання в умовах надзвичайних ситуацій та обґрунтувати заходи щодо її підвищення;

- вміння обґрунтувати та забезпечити виконання комплексу робіт на об’єкті з попередження виникнення надзвичайних ситуацій, локалізації та ліквідації їхніх наслідків;

Б. організаційно-управлінська діяльність:

- здатність орієнтуватися в основних нормативно-правових актах в галузі забезпечення безпеки;

- знання організаційно-правових заходів забезпечення безпечної життєдіяльності та вміння обґрунтувати та забезпечити виконання у повному обсязі заходів з колективної та особистої безпеки;

- вміння забезпечити координацію зусиль виробничого колективу в попередженні виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;

В. проектно-конструкторська діяльність:

- вміння ідентифікувати небезпечні чинники природного та техногенного середовищ і віднайти шляхи відвернення їхньої уражальної дії використовуючи імовірнісні структурно-логічні моделі;

- вміння оцінити безпеку технологічних процесів і обладнання та обґрунтувати заходи щодо її підвищення;

- вміння обґрунтувати нормативно-організаційні заходи забезпечення безпечної експлуатації технологічного обладнання та попередження виникнення надзвичайних ситуацій.



1. Основні положення
Студенти денної форми навчання повинні прослухати курс лекцій, вiдвiдати практичні заняття та в повному обсязі виконати розрахунково-грфічну роботу згідно варіанту.

Розрахунково-графічна робота складається із одного теоретичного питання та одного розрахункового завдання.

Варіант розрахунково-графічної роботи обирається відповідно до першої букви прізвища та останньої цифри номера залікової книжки студента згідно з табл 1.1.

Номер теоретичного питання та розрахункового завдання обирається згідно табл. 1.2 відповідно до номера варіанта розрахунково-графічної роботи, табл. 1.1.

Розрахунково-графічна робота повинна містити:

1. титульний аркуш (додаток А);

2. зміст роботи;

3. відповідь на теоретичне питання;

4. відповідь на розрахункове завдання;

5. список використаної літератури.
Таблиця 1.1

Варіанти розрахунково-графічної роботи

Перша буква

прізвища студента

Остання цифра номера залікової книжки

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

А

3

6

14

31

30

4

22

2

13

5

Б

8

17

25

9

32

20

33

1

12

26

В

3

13

24

22

16

34

35

18

32

35

Г

5

10

29

9

29

21

4

3

35

23

Д

16

5

11

3

6

19

20

4

14

3

Е

1

26

31

30

26

1

5

17

11

19

Є

20

8

15

18

1

22

21

5

23

7

Ж

2

23

32

34

4

25

32

6

1

24

З

26

30

13

31

27

6

1

19

21

16

И

15

31

8

10

32

23

6

16

30

20

І

23

16

10

20

15

17

18

33

29

32

Ї

30

7

34

22

5

24

23

20

16

8

Й

2

21

20

15

3

7

5

33

26

19

К

25

4

6

24

7

2

28

15

10

9

Л

18

22

33

16

2

16

7

21

17

25

М

31

3

12

8

19

25

3

34

32

35

Н

27

17

30

28

24

34

32

14

22

34

О

12

11

31

13

9

15

8

28

9

26

П

14

19

17

11

8

30

9

24

27

28

Р

4

18

33

15

28

35

10

8

33

7

С

28

2

35

25

20

14

11

23

18

12

Т

9

24

21

5

23

10

4

27

33

29

У

31

27

7

2

1

26

14

2

35

18

Ф

11

12

25

27

9

33

35

24

19

13

Х

17

34

29

6

13

31

26

12

21

27

Ц

7

20

10

22

21

29

27

25

28

14

Ч

29

14

22

13

10

12

15

9

6

17

Ш

19

34

18

26

12

28

13

11

8

30

Щ

3

26

33

17

1

20

26

6

29

10

Ю

31

8

25

16

2

27

12

35

7

19

Я

22

15

9

30

14

32

4

23

11

24


Таблиця 1.2

Номер теоретичного питання і розрахункового завдання

відповідно до варіанту розрахунково-графічної роботи

Варіант

контрольної

роботи

Номера питань і завдань

Теоретичне

питання

Розрахункове

завдання

1

8

Розрахунок індивідуальних біоритмів студента

2

3

3

22

4

16

5

4

6

23

7

30

8

15

9

34

10

17

11

7

12

14

13

24

14

2

15

31

16

25

17

9

18

32

19

35

20

18

21

6

22

26

23

33

24

27

25

19

26

13

27

5

28

29

29

10

30

20

31

1

32

21

33

28

34

12

35

11
  1   2   3

Схожі:

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10. 06. 2011 №572 "Про Типові навчальні плани початкової школи", рішення...
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Представництво ООН в Україні за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України проводить конкурс, присвячений важливій...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Всеукраїнська акція "Моральний вчинок", ініційована Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі за...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
Севастопольської міських державних адміністрацій на виконання листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 16....
УКАЗ Президента України Про затвердження Положення про Міністерство...
Затвердити Положення про Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (додається)
Відповідно до протоколу засідання журі конкурсу від 06. 04. 2013 року
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ОСВІТИ, НАУКИ, СІМ’Ї ТА МОЛОДІ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ...
Міністерства освіти і науки проводиться Всеукраїнський конкурс юних зоологів і тваринників, метою якого є створення умов для творчого...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТ...
Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр в березні-травні 2013 року проводить природоохоронну акцію «Первоцвіти...
«Загальні і спеціальні здібності»
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Донецька обласна державна адміністрація Управління освіти і науки
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка