"Термічна опікова травма. Опікова хвороба. Класифікація. Патоморфологія ранового процесу, визначення глибини і площі ушкоджень"


Скачати 358.12 Kb.
Назва "Термічна опікова травма. Опікова хвороба. Класифікація. Патоморфологія ранового процесу, визначення глибини і площі ушкоджень"
Сторінка 1/3
Дата 19.04.2013
Розмір 358.12 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
  1   2   3
НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ім. О.О.БОГОМОЛЬЦЯ

КАФЕДРА ХІРУРГІЇ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ


Методична розробка ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

для студентів IV курсу (3 години) на тему:


"Термічна опікова травма. Опікова хвороба. Класифікація. Патоморфологія ранового процесу, визначення глибини і площі ушкоджень"


Склав: Трофименко С.П.

ЗАТВЕРДЖЕНО

На методичній нараді кафедри

_______2012 р. протокол № ____

Зав.каф.хірургії стомат. ф-ту,

професор М.І.Тутченко

Київ – 2012

І. Актуальність теми: Приступаючи до теми необхідно підкреслити, що знання етіології, патогенезу та клініки термічних пошкоджень сприятиме підбору вірного та ефективного лікування потерпілого. Проведення перших заходів медичної допомоги при термічній опіковій травмі, попереджує можливі ускладнення, полегшує протікання захворювання і наслідки травми. Нерідко перша медична допомога може надаватися в порядку само- і взаємодопомоги, і ці знання можуть знадобитися в повсякденному житті при дорожньо-транспортних випадках, травмах на виробництві, стихійних лихах, аваріях, катастрофах.

Освітлюючи питання термічних пошкоджень слід зупинитись на можливих ускладненнях та термінальних станах / кровотечі, зупинка серцевої діяльності, та дихання/.

ІІ. Учбові цілі.

Студент повинен знати:

Знати визначення термічна опікова травма (α = II);

Знати визначення опікова хвороба (α = II);

Знати етіологію, патогенез, перебіг опікової хвороби (α = II);

Знати ступені опіків в залежності від глибини пошкодження м’яких тканин

(α = II);

Знати періоди опікової хвороби (α = II);

Знати кінічний перебіг періодів опікової хвороби (α = II);

Знати ускладнення опікової хвороби (α = II);

Знати періоди опікової хвороби (α = II);

Знати кінічний перебіг періодів опікової хвороби (α = II);

Знати ускладнення опікової хвороби (α = II);

Знати класифікацію опіків (α = II);

Знати клінічну картинут та перебіг опіків(α = II);

Знати ускладнення опіків (α = II);

Знати визначення загальної площі і площі глибокого пошкодження (α = II);

Знати ураження світловим випромінюванням ядерного вибуху, запалювальними вогнесумішами.(α = II);

Знати медичну допомогу потерпілим на термічну опікову травму на полі бою

(у вогнищах масового ураження)(α = II);

Знати медичне сортування, обсяг і зміст медичної допомоги в умовах військових дій і екстремальних ситуаціях. (α = II);

Знати діагностику та лікування термічної опікової травми на етапах медичної евакуації(α = II);
Студент повинен вміти:

Показати і визначити загальну площу опіків у потерпілого(α =ІІІ);

Визначити ступіні опіків у потерпілого(α =ІІІ);

Визначити період опікової хвороби у потерпілого(α =ІІІ);

Визначити обсяг медичної допомоги при опіках різного ступеня та площі у вогнищі масового ураження (α =ІІІ);

Провести обсяг надання першої медичної допомоги при опіковому шоці

(α =ІІІ);

Провести медичне сортування, обсяг і зміст медичної допомоги в умовах екстремальної ситуації (α =ІІІ);

Провести діагностику та лікування на етапах медичної евакуації (α =ІІІ);

ІІІ.Виховні цілі:

сформувати у студентів уявлення про етіологію, патогенез, клініку термічних опікових травм; проявити практичні навики у виконанні прийомів першої медичної допомоги при термічних пошкодженнях; відпрацювати мироприємства при наданні медичної допомоги потерпілим в умовах екстремальної ситуації та проведення медичного сортування; засвоїти методи лікування опіків.

IV. Міждисциплінарна інтеграція

Дисципліни

Знати

Вміти


Попередні дисципліни:
Анатомія.
Гістологія.

Нормальна фізіологія.


Паталогічна фізіологія
Паталогічна анатомія




Знати анатомію людини.
Знати гістологічну картину

м’яких тканин та органів.
Знати фізіологію серцево-судинної та дихальної систем, обмін речовин.
Знати патологічну фізіологію серцево-судинної, дихальної, ендокринної систем та ЦНС.
Знати патоморфологічні зміни з боку м’яких тканин, органів організму




Вміти показати анатомічне розташування органів.

Вміти прокоментувати гістологічну картину тканин.

Вміти пояснити фізіологічні процеси у людини.

Вміти пояснити патофізіологічні процеси у людини.
Вміти пояснити патоморфологічні зміни у людини.



Наступні дисципліни:

Щелепно-лицьова хірургія.

Знати особливості клініки та методи лікування термічних пошкоджень щелепно-лицьової ділянки тіла людини.


Вміти діагностувати та лікувати термічні пошкодження щелепно-лицьової ділянки тіла людини.


Внутрішньопредметна

інтеграція:

Загальна хірургія.

Хірургічні хвороби.



Знати хірургічну інфекцію, рани.
Знати травматичні пошкодження органів та м’яких тканин.



Вміти діагностувати та лікувати хірургічну інфекцію, рани.

Вміти діагностувати та надати першу медичну допомогу потерпілому при травматичних пошкодженнях органів та м’яких тканин людини.
  1   2   3

Схожі:

Джерела господарського права. Роль судової практики та звичаїв в системі господарського права
Щодо проблем визначення та співвідношення понять «джерело» та «форма» у теорії права. Проблеми визначення джерел господарського права...
План-конспект для проведения занятия по медицинской подготовке с...
ТЕМА: 6 Механическая травма (переломы, ушибы). Особенности предоставления помощи в зависимости от локализации травмы. Автомобильные...
ТЕМА: Облік господарських процесів
Мета заняття: навчити обліку процесу постачання та визначення фактичної собівартості поставленої продукції, розрахунку розподілу...
Тема: Обчислювальна геометрія
Для визначення площі скористуємось двома процедурами за координатами знаходимо довжини сторін за довжинами сторін визначаємо площу...
Класифікація галактик за Е. Габблом Послідо́вність Га́ббла
Послідо́вність Га́ббла — класифікація галактик, запропонована в 1936 році Едвіном Хабблом. Відтоді запропоновано більш докладні класифікації,...
1. Здоров'я, хвороба й профілактика
Мета заняття: Ознайомити студентів з поняттям «здоров'я», компонентами здоров'я, концепціями здоров'я, поняттям хвороба, факторами,...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Городищенської міської ради
«Про визначення мінімального розміру місячної орендної плати за один квадратний метр загальної площі нерухомого майна фізичних осіб...
Уроку I. Організаційний момент
Мета. Повторити вже відоме учням поняття про круг, ознайомити їх з формулою площі круга. Учити учнів застосовувати формулу площі...
Класифікація держав за їхньою формою
Кожна держава характеризується певною формою, тобто зовнішнім виразом процесу організації і здійснення державної влади
Урок Математика, курс «Я і Україна»(Громадянська освіта),фізична культура
Мета: математика: вчити учнів обчислювати площі прямокутних ділянок, розв'язувати прості і складені задачі на знаходження площі прямокутника;...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка