Закону України "Про статус депутатів місцевих рад"


НазваЗакону України "Про статус депутатів місцевих рад"
Сторінка1/6
Дата03.04.2013
Розмір0.97 Mb.
ТипЗакон
bibl.com.ua > Фізика > Закон
  1   2   3   4   5   6
5/27/1

Про депутатський запит депутата П.В. Мандзія щодо Об’їзної дороги

Керуючись ст.ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

Підтримати запит депутата Мандзія Петра Васильовича до голови обласної ради та голови обласної державної адміністрації щодо Об’їзної дороги (додається).

Голові Тернопільської обласної державної адміністрації Чижмарю Ю.В.

Голові Тернопільської обласної ради Кайді О.П.

Депутатський запит

Про ремонт дороги

Враховуючи катастрофічний експлуатаційний стан об’їзної дороги навколо М.Тернопіль, а саме при виїзді з села Петрики незадовільний стан покриття проїзної частини, відсутність дорожньої розмітки та освітлення, Тернопільська міська рада просить виділити кошти із спецфонду обласного бюджету, який формується з надходжень від податків з власників транспортних засобів, для проведення негайних ремонтних робіт, що дозволить зменшити аварійність і забезпечить безпечний проїзд автотранспорту, особливо у зимовий період.

Просимо терміново провести спільну нараду обласного рівня із залученням держадміністрації, обласної ради, Тернопільської міської ради, служби автомобільних доріг у Тернопільській області та Автоінспекції.
5/27/2

Про депутатський запит депутата А.В.Присяжного ситуації, яка склалася в КП "Тернопільелектротранс"

Керуючись ст.ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

Підтримати запит депутата Присяжного Андрія Володимировича до міського голови щодо ситуації, яка склалася в комунальному підприємстві "Тернопільелектротранс" (додається).
5/27/3

Про звернення Тернопільської міської ради до Кабінету Міністрів України щодо ситуації, яка склалася в комунальному підприємстві "Тернопільелектротранс" міська рада ВИРІШИЛА:

1.Затвердити звернення Тернопільської міської ради до Кабінету Міністрів України щодо ситуації, яка склалася в комунальному підприємстві "Тернопільелектротранс" (текст звернення додається).

2.Направити звернення до Кабінету Міністрів України (додається).

Кабінету Міністрів України
ЗВЕРНЕННЯ

Тернопільська міська рада стурбована загостренням ситуації, що склалася на комунальному підприємстві "Тернопільелектротранс".

З року в рік підприємство недоотримує державних субвенцій за виконану роботу з перевезення пільгових категорій пасажирів. Зокрема, у 2008 році заборгованість державного бюджету склала 377, а за січень-квітень 2009 року - 1364 тисячі гривень. Системною стала практика фінансування підприємства, при якій більша частина державних дотацій припадає на останній квартал року.

Через тривалий незадовільний фінансовий стан майже повністю зносилася матеріально-технічна база, близько половини рухомого складу простоює через технічну несправність, комунальне підприємство опинилося на межі банкрутства, а екологічно чистий вид транспорту став неконкурентноздатним.

Для виплати заробітної плати працівникам підприємство нерідко вдається до банківських запозичень та змушене сплачувати значні відсотки. Однак у квітні поточного року уникнути заборгованості із заробітної плати не вдалося. На даний час вона складає майже 300 тисяч гривень.

Державні мінімальні гарантії з оплати праці вводяться із запізненням. Так лише з 1 червня поточного року тарифна ставка (оклад) робітника 1-го розряду встановлена на рівні 605 гривень.

Через ці обставини набуло загрозливого характеру загострення соціально-трудових відносин, а трудовий колектив рішуче налаштований застосувати активні засоби боротьби для захисту своїх соціальних прав та гарантій.

В даній ситуації зволікання у вирішенні назрілої проблеми щодо державного фінансування на перевезення пільгових категорій пасажирів є неприпустимим.

Тернопільська міська рада вимагає від Кабінету Міністрів України:

  1. Забезпечити державну підтримку міського електротранспорту відповідно до Закону України "Про міський електричний транспорт".

  2. Змінити діючу систему надання державних субвенцій за перевезення пільгових категорій пасажирів, при якій нерівномірно виділяються кошти.

  3. Повернути підприємству КП "Тернопільелектротранс" заборговані кошти за виконані роботи з перевезення пільгових категорій пасажирів.

5/27/4

Про депутатський запит депутата І.Б. Дулеби щодо тренажерного залу в ДЮСШ №2 за адресою вул. Князя Острозького, 16

Керуючись ст.ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

1.Підтримати запит депутата Дулеби І.Б. до міського голови щодо тренажерного залу в ДЮСШ №2 за адресою вул. Князя Острозького, 16 (додається).

2.Створити комісію для розгляду питань функціонування тренажерного залу в ДЮСШ №2 за адресою вул. Князя Острозького,16 у складі Побер І.М. - голова комісії, члени комісії: Довгополий Ю.Б., Дулеба І.Б., Остапчук О.М., Похиляк О.П., Стасишин Б.І.

3.Управлінню освіти вжити заходів до відновлення роботи тренажерного залу в ДЮСШ №2 за адресою вул. Князя Острозького, 16.

4.Внести на розгляд чергової сесії міської ради питання надання в безоплатне користування приміщення під тренажерний зал в ДЮСШ №2 за адресою вул. Князя Острозького, 16.
5/27/5

Про депутатський запит депутата В.Б. Грицая щодо звернення мешканців вул. Проектної

Керуючись ст.ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

Підтримати запит депутата Грицая Володимира Богдановича до начальника управління житлово-комунального господарства та екології щодо звернення мешканців вул. Проектної.
5/27/6

Про депутатський запит депутата В.Б.Грицая щодо заяви гр.

Керуючись ст.ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

Підтримати запит депутата Грицая Володимира Богдановича до начальника управління житлово-комунального господарства та екології щодо заяви гр.
5/27/7

Про внесення змін до персонального складу постійних комісій Тернопільської міської ради

Керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та враховуючи заяви депутатів міської ради, міська рада ВИРІШИЛА:

Затвердити членами постійних комісій міської ради: Крамара Юрія Мироновича - постійної комісії міської ради з питань архітектури, будівництва та розвитку міста; Малецького Юрія Богдановича - постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою і надзвичайних ситуацій.
5/27/8

Про виконання бюджету міста Тернополя за І квартал 2009 року

Заслухавши звіт виконавчого комітету про виконання бюджету міста за І квартал 2009 року, міська рада ВИРІШИЛА:

Затвердити звіт про виконання бюджету міста за І квартал 2009 рік по доходах в сумі 104801,4 тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 92237,9 тис.грн. та по спеціальному фонду – 12563,5 тис.грн. і по видатках в сумі 94831,8 тис.грн., в тому числі по загальному фонду – 85451,3 тис.грн. та по спеціальному фонду – 9380,5 тис.грн., згідно з додатками №№ 1,2,3 та звітом управління Державного казначейства в м. Тернополі. "Про виконання бюджету міста Тернополя" станом на 01.04.2009 року (додаються).
Додаток №1

до рішення міської ради

від 04.06.2009 р.№5/27/8
Звіт про виконання дохідної частини бюджету м. Тернополя

за І квартал 2009 року














тис.грн.

Назва доходів, згідно з бюджетною класифікацією

Код бюджетної класифікації

План на 2009р.

Факт за І квартал 2009 р.

% виконання річного плану

І Загальний фонд

Податкові надходження

10000000

218547,9

50976,7

23,3

Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості




171661,5

39401,9

23,0

Податок з доходів фізичних осіб

11010000

170481,5

39108,1

22,9

Податок на прибуток підприємств

11020000

1180,0

293,8

24,9

Податок на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної власності

11020200

1180,0

293,8

24,9

Збори за спеціальне використання природніх ресурсів

13000000

15891,1

4051,9

25,5

Плата за користування надрами місцевого значення

13030200

40,0

11,9

29,8

Плата за землю

13050000

15851,1

4040,0

25,5

Внутрішні податки на товари та послуги

14000000

7080,0

1831,7

25,9

Податок на промисел

14060100

140,0

32,1

22,9

Плата за держ. реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності

14060300

140,0

31,9

22,8

Плата за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності

14070000

6800,0

1767,7

26,0

Інші податки

16000000

23915,3

5691,2

23,8

Місцеві податки і збори

16010000

6900,0

1758,1

25,5

Фіксований сільськогосподарський податок

16040000

0,3

 

0,0

Єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва

16050000

17015,0

3933,1

23,1

Неподаткові надходження

20000000

11025,0

3863,1

35,0

Доходи від власності і підприємницької діяльності

21000000

1325,0

903,0

68,2

Надходження від розміщення в установах банків тимчасово вільних бюджетних коштів

21040000

600,0

25,4

4,2

Інші надходження

21080500

 

21,9

 

Адміністративні штрафи та інші санкції

21081100

65,0

18,5

28,5

Адмінштрафи в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху

21081300

660,0

837,2

126,8

Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційного та побічного продажу

22000000

9550,0

2873,6

30,1

Плата за оренду майнових комплексів та ін.майна, що у комунальній власності

22080400

8000,0

2426,7

30,3

Державне мито

22090000

1550,0

446,9

28,8

Інші неподаткові надходження

24000000

150,0

86,5

57,7

Інші надходження

24060300

150,0

86,5

57,7

Доходи від операцій з капіталом

3000000

60,0

0,0

0,0

Надходження коштів від реалізації безхазяйного майна

31010200

60,0

 

 

Дотації

41020000

65612,2

13899,0

21,2

Дотації вирівнювання, що одержуються з державного бюджету

41020100

64367,7

13899,0

21,6

Додаткова дотація на вирівнювання фінансової забезпеченості

41020600

1244,5

 

 

Субвенції

41030000

103628,1

23499,1

22,7

Субвенції з державного бюджету

41030000

103628,1

23499,1

22,7

Разом доходів загального фонду

 

398873,2

92237,9

23,1

ІІ. Спеціальний фонд

Податкові надходження

10000000

9870,0

2025,1

20,5

Податки на власність

12000000

9700,0

1983,6

20,4

Податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів

12020000

9700,0

1983,6

20,4

Внутрішні податки на товари та послуги

14000000

170,0

41,5

24,4

Плата за придбання торгових патентів пунктами продажу нафтопродуктів (автозаправними станціями, заправними пунктами)

14071500

170,0

41,5

24,4

Неподаткові надходження

20000000

20928,5

4839,8

23,1

Інші неподаткові надходження

24000000

15,0

18,0

120,0

Надходження коштів від відшкодування втрат с/г вироб-ва

21110000

 

2,9

 

Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища

24062100

15,0

15,1

100,7

Власні надходження бюджетних установ

25000000

20913,5

4821,8

23,1

Доходи від операцій з капіталом

30000000

27200,0

3648,5

13,4

Надходження від відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності

31030000

6500,0

2028,0

31,2

Надх-ня від продажу земельних ділянок не с/г призначення

33010000

20700,0

1620,5

7,8

Субвенції

 

 

 

 

Субвенції з державного бюджету

41030000

15348,2

1529,7

10,0

Цільові фонди

50000000

3070,0

520,4

17,0

Збір за забруднення навколишнього природного середовища

50080000

220,0

91,8

41,7

Цільові фонди, утворені органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади

50110000

2850,0

428,6

15,0

Разом доходів спеціального фонду

 

76416,7

12563,5

16,4

Всього доходів бюджету

 

475289,9

104801,4

22,0


Секретар ради Т.Б. Білан

5/27/9

Про внесення змін до рішення міської ради від 23.01.2009 року № 5/24/9 "Про бюджет міста Тернополя на 2009 рік"

Керуючись Бюджетним кодексом України, рішення обласної ради від 07.05.2009р. №557 "Про внесення змін до обласного бюджету на 2009 рік", враховуючи висновки постійної комісії з питань планування, бюджету та фінансів, міська рада ВИРІШИЛА:

1.Збільшити доходи загального фонду міського бюджету на 800,0 тис.грн., в тому числі за рахунок субвенції з обласного бюджету на 800,0 тис.грн. 1.1. (41035000)Інші субвенції – 800,0 тис.грн.

2.Збільшити видатки загального фонду міського бюджету на 800,0 тис.грн., в тому числі за рахунок субвенції з обласного бюджету на 800,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 50,0 тис.грн. 2.1.Управлінню освіти – 750,0 тис.грн. 2.1.1.(070602) Вищі заклади освіти III та IV рівнів акредитації – 750,0 тис.грн. 2.2.Управлінню фінансів та бюджету – 50,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 50,0 тис.грн. 2.2.1.(250306) Кошти, що передаються з загального фонду бюджету до бюджету розвитку(спеціальний фонд) – 50,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 50,0 тис.грн.

3.Спрямувати на видатки загального фонду міського бюджету вільні залишки бюджетних коштів станом на 01.01.2009року в сумі 454,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 352,0 тис.грн. 3.1.Управлінню культури і туризму – 60,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 20,0 тис.грн. 3.1.1.(110502) Благоустрій парків культури і відпочину – 60,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 20,0 тис.грн. 3.2.Управлінню охорони здоров’я – 210,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 210,0 тис.грн. 3.2.1.(080209) Станція швидкої медичної допомоги – 210,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 210,0 тис.грн. 3.3.Управлінню транспорту та зв’язку – 34,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 34,0 тис.грн. 3.3.1.(010116) Утримання апарату управління – 34,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 34,0 тис.грн. 3.4.Управлінню сім’ї, молоді та спорту – 50,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 50,0 тис.грн. 3.4.1. (130107) Утримання та навчально-тренувальна робота дитячо-юнацьких спортивних шкіл – 50,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 50,0 тис.грн. 3.5.Міській раді – 50,0 тис.грн. 3.5.6.(010116) Утримання апарату управління – 50,0 тис.грн. 3.6.Управлінню праці та соціальної політики – 50,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 38,0 тис.грн.

4.Зменшити видатки загального фонду міського бюджету по головних розпорядниках коштів на суму 15,0 тис.грн. 4.1.Управлінню культури і туризму – 15,0 тис.грн. 4.1.1.(110204) КПМЦ "Червона рута" – 15,0 тис.грн.

5.Збільшити видатки загального фонду міського бюджету по головних розпорядниках коштів за рахунок зменшення видатків (п.4) на суму 15,0 тис.грн. 5.1.Управлінню сім’ї, молоді та спорту – 15,0 тис.грн. 5.1.1. (130112) Інші видатки (КПМЦ "Червона рута" ) – 15,0 тис.грн.

6.Спрямувати на видатки спеціального фонду міського бюджету вільні залишки по надходженнях податку з власних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів станом на 01.01.2009р. в сумі 101,4 тис.грн. 6.1.Управлінню житлово-комунального господарства та екології – 101,4 тис.грн. 6.1.1.(170703) Видатки на фінансування робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утримання автомобільних доріг – 101,4 тис.грн.

7.Зменшити видатки спеціального фонду міського бюджету по головних розпорядниках коштів на суму 400,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 400,0 тис.грн. 7.1. Управлінню житлово-комунального господарства та екології – 400,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 400,0 тис.грн. 7.1.1. (240900) Цільові фонди, утворені органами місцевого самоврядування – 400,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 400,0 тис.грн.

8.Збільшити видатки спеціального фонду міського бюджету по головних розпорядниках коштів за рахунок зменшення видатків (п.7) на суму 400,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 400,0 тис.грн. 8.1.Міській раді – 400,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 400,0 тис.грн. 8.1.1. (240900) Цільові фонди, утворені органами місцевого самоврядування – 400,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 400,0 тис.грн.

9.Збільшити доходи спеціального фонду міського бюджету на суму 50,0 тис.грн. 9.1. (43010000) Кошти, передані із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціальний фонд) – 50,0 тис.грн.

10.Збільшити видатки спеціального фонду міського бюджету по головних розпорядниках коштів за рахунок коштів, переданих із загального фонду на суму 50,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 50,0 тис.грн. 10.1.Міській раді – 50,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 50,0 тис.грн. 10.1.1. (150118) Житлове будівництво та придбання житла для окремих категорій населення – 50,0 тис.грн. з них: капітальні видатки – 50,0 тис.грн.

11.Внести зміни в додаток №5 до рішення міської ради від 23.01.2009р. №5/24/9"Про бюджет міста Тернополя на 2009 рік" згідно з додатком №1 (додається).

12.Внести зміни в додаток №6 до рішення міської ради від 23.01.2009р. №5/24/9"Про бюджет міста Тернополя на 2009 рік" згідно з додатком №2 (додається).

13.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань планування, бюджету та фінансів.

Додаток №2

до рішення міської ради

від 04.06.2009 р.№5/27/9

Перелік державних та регіональних програм по міському бюджету на 2009 рік









































тис.грн.




Затверджено додатком №5 до рішення міської ради від 23.01.2009 №5/24/9"Про бюджет м. Тернополя на 2009 р."

Внесені зміни та додатково виділено

Разом

КВК

Назва головного розпорядника коштів, найменування КТКВ

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

КВК

Назва головного розпорядника коштів, найменування КТКВ

Загальний фонд

Спеціальний фонд

Разом

КТКВ

Найменування програми

Сума

Найменування програми

Сума

Сума

КТКВ

Найменування програми

Сума

Найменування програми

Сума

Сума

001

Міська рада

 

546,0

 

 

546,0

001

Міська рада

 

387,4

 

 

387,4

933,4

250404

Інші видатки

Програма співпраці міської ради з громадськими організаціями, їх підтримка, проведення заходів, присвячених державним святам та іншим важливим датам у місті на 2008 - 2011р.

350,0

 

 

350,0

250404

Інші видатки (фінансова підтримка асоціацій)

Програма співпраці міської ради з громадськими організаціями, їх підтримка, проведення заходів, присвячених державним святам та іншим важливим датам у місті на 2008 - 2011р.

130,0

 

 

130,0

480,0

 

 

 

 

 

 

 

061107

Фінансова підтримка громадського формування "Охорона порядку"

Програма зміцнення охорони громадського порядку в місті на 2008-2009 роки "Правопорядок"

207,4

 

 

207,4

207,4

 

 

 

 

 

 

 

120300

Книговидання

Програма фінансової підтримки книговидання та популяризації видань місцевих авторів у місті на 2009-2011 роки

50,0

 

 

50,0

50,0

060

Управління сім’ї, молоді та спорту

 

560,0

 

 

560,0

060

Управління сім’ї, молоді та спорту

 

 

 

1070,0

1070,0

1630,0

 

 

 

 

 

 

 

150101

Капітальні вкладення

 

 

Програма розвитку футболу в м. Тернополі на 2008-2012 роки (в контексті підготовки України доЄвро-2012)

1070,0

1070,0

1070,0

 

Всього

 

6232,6

 

 

6232,6

 

Всього

 

387,4

 

1070,0

1457,4

7690,0



Секретар ради Т.Б. Білан

5/27/10

Про визнання статусу «Репресованої Церкви» за Українською Греко-Католицькою Церквою

Враховуючи звернення управління Тернопільсько-Зборівської Єпархії Української Греко-Католицької Церкви, з нагоди 20-ї річниці відновлення відкритого служіння Української Греко-Католицької Церкви, для створення підґрунтя для міжконфесійного об’єднання християн в Україні, враховуючи висновок постійної комісії з питань освіти, науки, культури, туризму, молодіжної політики, фізичної культури та спорту, міська рада ВИРІШИЛА:

1.Затвердити звернення до Президента України та Верховної Ради України (додається).

2.Направити звернення Президенту України та Верховній Раді України.

3.Рішення міської ради оприлюднити в засобах масової інформації.

Президентові України

Ющенку В.А.
Голові Верховній Раді України

Литвину В.М.

Шановний Президенте та Голово Верховної Ради України!

Основною міцності держави є відродження глибокої духовності нашого народу.

Тривалий час на українській землі каменем розбрату є питання міжконфесійного миру в суспільстві. Про пріоритетність конфесій сперечаються саме ті, хто не зацікавлений в стабілізації та злагоді на українській землі.

Так само применшення ролі у суспільстві однієї із християнських конфесій є зворотною стороною цієї ж проблеми.

Протягом панування на території України комуністичного терору, УГКЦ піддавалося гонінням та переслідуванням. В 1946р. було проведено «об’єднавчий» собор у Львові, де було ухвалено рішення про приєднання Української Греко-Католицької Церкви до Православної Церкви Московського патріархату.

Після цього владою було заарештовано й репресовано 10 єпископів, 1400 священиків, 800 монахів і монахинь УГКЦ. Фактично одну з традиційних українських церков «державна машина» почала знищувати, внісши цим самим дисгармонію в ту духовну рівновагу, яка притаманна українцям.

Українська Греко-Католицька Церва продовжувала свою місію в підпіллі, аж до середини 80-х років минулого століття.

За часи сталінських репресій УГКЦ втратила велику кількість церков, монастирів та іншого майна.

Відродженню авторитету Української Греко-Католицької Церви сприяло масове повернення у її лоно вірних та проголошення блаженними 27-ми її єпископів, клиру, чернецтва, мирян.

Ефективною підтримкою офіційної влади УГКЦ для відновлення історичної справедливості є видання Указу Президента України та прийняття рішення Верховної Ради України про надання Українській Греко-Католицькій Церві статусу «Репресованої Церкви».
Звернення прийняте на двадцять сьомій сесії Тернопільської міської ради 04 червня 2009року.

Секретар ради Т.Б.Білан

5/27/11

Про внесення змін до рішення міської ради від 30.04.2009р. № 5/26/15“Про призупинення рішення міської ради від 03.07.2008р. № 5/19/2 ”Про застосування коефіцієнта до незалежної оцінки вартості об’єктів приватизації”

Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи висновки постійної комісії міської ради з питань контролю за використанням комунального майна, міська рада ВИРІШИЛА:

1.Внести зміни в п.1 рішення міської ради від 30.04.2009р. № 5/26/15 “Про призупинення рішення міської ради від 03.07.2008р. № 5/19/2 ”Про застосування коефіцієнта до незалежної оцінки вартості об’єктів приватизації”, доповнивши його текстом наступного змісту: “… та внести відповідні зміни в накази по департаменту економіки, підприємництва та управління комунальним майном щодо об’єктів приватизації, договори купівлі-продажу по яких будуть укладатися після набрання чинності даного рішення”.

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань контролю за використанням комунального майна.
5/27/12

Про внесення змін в рішення міської ради від 18.12.08р. № 5/23/82 “Про передачу майна в безоплатне користування комунальному автотранспортному підприємству міської ради”

Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи висновки постійних комісій міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та надзвичайних ситуацій, з питань контролю за використанням комунального майна, міська рада ВИРІШИЛА:

1.Скасувати п.п.5,6,8,9,10 додатку до рішення міської ради від 18.12.2008р.№ 5/23/82 “Про передачу майна в безоплатне користування комунальному автотранспортному підприємству міської ради”.

2.Департаменту економіки, підприємництва та управління комунальним майном передати в безоплатне користування приватному підприємству “Катруб” терміном до 31.12.2009р. майно згідно додатку (додається).

3.Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, благоустрою та надзвичайних ситуацій, з питань контролю за використанням комунального майна.
5/27/13

Про затвердження статуту Тернопільської Української гімназії ім. І.Франка в новій редакції

Керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", враховуючи висновки постійної комісії міської ради з питань освіти, науки, культури, туризму, молодіжної політики, фізичної культури та спорту, міська рада ВИРІШИЛА:

1.Внести зміни та доповнення до статуту Тернопільської Української гімназії ім. І.Франка Тернопільської міської ради Тернопільської області та затвердити статут в новій редакції згідно з додатком (додається).

2.Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань освіти, науки, культури, туризму, молодіжної політики, фізичної культури та спорту.
Додаток

до рішення міської ради

від 04.06.2009р. №5/27/13

Зареєстровано Затверджено

________________________ рішенням Тернопільської

________________________ міської ради

________________________ ________________________

________________________ ________________________



  1   2   3   4   5   6

Схожі:

УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ НОВОУШИЦЬКА РАЙОННА РАДА ШОСТЕ СКЛИКАННЯ...
Керуючись ч. 8 ст. 49 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та відповідно до ст. 21 Закону України «Про статус депутатів...
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Положення розроблено відповідно до Конституції України, законів України „Про місцеве самоврядування в Україні", „Про службу в органах...
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з гуманітарної підготовки з особовим...
Тема Закон України «Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів»
ЗАКОН УКРАЇНИ
«держава», «місцеві Ради народних депутатів» — на «місцеві державні адміністрації, виконавчі комітети відповідних Рад народних депутатів»,...
Суб’єкт права на конституційне звернення, громадянин України
України «Про вибори народних депутатів України», частини першої статті 4, статті 5, частини першої статті 6 закону України «Про вибори...
Про утворення дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Запорізької...
Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів",...
ПРОТОКОЛ
Відповідно до частини одинадцятої статті 77 Закону України "Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих...
Додаток до рішення міської ради від 28 грудня 2010 року
Повноваження, завдання і компетенція постійних комісій Нікопольської міської ради (далі постійні комісії) визначаються Законами України...
План роботи Іллічівської міської ради четвертого скликання на друге півріччя 2005 року
Про готовність списків виборців щодо виконання Закону України “Про вибори депутатів Верховної Ради, Автономної Республіки Крим, місцевих...
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка