УРОК ФІЗИКИ У 9 КЛАСІ ЕЛЕКТРОЛІЗ. ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОЛІЗУ


Скачати 42.72 Kb.
НазваУРОК ФІЗИКИ У 9 КЛАСІ ЕЛЕКТРОЛІЗ. ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОЛІЗУ
Дата11.02.2014
Розмір42.72 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Фізика > Урок
УРОК ФІЗИКИ У 9 КЛАСІ
ЕЛЕКТРОЛІЗ.

ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОЛІЗУ

УЧИТЕЛЬ ВЕЛИКО-

БУБНІВСЬКОЇ ЗОШ

КАЩЕНКО Л. К

МЕТА. Навчання: систематизувати й узагальнити знання учнів з теми «Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів», закріпити знання законів електролізу; показати єдність законів фізики та хімії.

Розвиваюча: у процесі підготовки до уроку розвивати навички самостійної роботи з літературою; розвивати інтелект і мову, ініціативу, активність учнів; ознайомити зі значенням законів Фарадея на виробництві, в медицині.

Виховна: формувати самоосвітньої, полікультурної, комунікативної й творчої компетентності в процесі підготовки й проведення заняття.
Форма заняття: сюжетно-рольова гра «Науково-практична конференція»
Підготовка заняття

За два тижні до проведення науково-практичної конференції клас ділиться на 5 груп: фізики, хіміки, історики, практики, екологи.

Кожна група одержує завдання.

Група хіміків:

  1. електроліти і неелектроліти;

  2. процес електролітичної дисоціації;

  3. ступінь дисоціації;

  4. суть електролізу;

  5. гідратація;

  6. відновлювально-окисні реакції на електродах.

Група фізиків:

  1. механізм електролізу;

  2. носії електричного заряду в розчинах і розплавах електролітів;

  3. електропровідність електролітів;

  4. закони Фарадея;

  5. визначення елементарного електричного заряду.

Група істориків:

  1. історичні відомості про М. Фарадея;

  2. Б.С.Якобі – творець гальванопластики;

  3. зв’язок Якобі Б. С. з Фарадеєм;

  4. припущення Д.Д.Стоні.

Група екологів:

  1. боротьба з синьо-зеленими водоростями;

  2. електрофлотаційний метод очищення води;

  3. безхімікатне знищення бур’янів;

  4. електроліз і проблема збереження природних ресурсів.

Група практиків:

  1. добування вільного фтору, хлору та інших речовин;

  2. електрометалургія, очищення металів;

  3. гальваностегія,

  4. гальванопластика;

  5. лікарський електроліз.

Оформлення класу: дошка, комп’ютери, виставка-експозиція літератури, виробів- «Застосування електролізу», таблиці «Електролітична дисоціація», «Електроліз»,таблички «фізики», «хіміки», «історики», «екологи», «практики», у кожного учасника бейджики з вказівкою прізвища, імені і роду занять, анкета для кожного учня.
Теми, розглянуті на уроці:

*Електроліти. Електролітична дисоціація.

*Механізм електролізу.

*Відновлювально-окисні реакції на електродах.

*Опір електролітів. Закони електролізу.

*Життєвий шлях Фарадея.

*Гіпотеза про існування елементарного електричного заряду всередині атома.

*Очищення води.

*Електроліз і збереження природних ресурсів.

*Добування вільного фтору, хлору та інших речовин. Електрометалургія.

*Гальваностегія. Гальванопластика.

*Б. С. Якобі – творець гальванопластики.

*Лікарський електроліз.

Чим більше в мене роботи,

Тим більше я навчаюся
М. Фарадей
Фізика – основа і опора

Всіх, як є без винятку, наук!
Студентський фольклор


Хід конференції


    1. Вступне слово вчителя. Шановні учасники науково-практичної конференції «Електроліз. Застосування електролізу», гості! Щиро вітаю вас у цьому залі. Ми зібралися сьогодні з метою висвітлення наукових основ електролізу, практичного його використання людиною в різних галузях народного господарства, техніці, медицині і з метою

збереження природних ресурсів. На нашій конференції присутні: фізики, хіміки, історики, екологи, практики.

    1. Виступи учасників науково-практичної конференції. Учитель . Слово надається вченим…:

*Доповідь хіміка. Електроліти. Електролітична дисоціація.

*Доповідь фізика. Механізм електролізу.

*Доповідь хіміка. Відновлювано-окисні реакції на електродах.(Показ сюжету стосовно електролізу і електролітичної дисоціації з бібліотеки електронних наочностей 10-11 клас.)

*Доповідь фізика. Опір електролітів. Закони Фарадея.

*Доповідь історика. Життєвий шлях Фарадея.

*Повідомлення фізика. Гіпотеза про існування елементарного електричного заряду всередині атома.

*Повідомлення історика. Д. Д. Стоні – ірландський фізик і математик.

*Доповіді екологів. Очищення води. Безхімікатне знищення бур’янів. Електроліз і проблема збереження природних ресурсів.

*Доповіді практиків. Добування вільного фтору, хлору та інших речовин. Електрометалургія. Гальваностегія. Гальванопластика.(Показ сюжету про застосування електролізу з бібліотеки електронних наочностей)

*Доповіді історика. Борис Семенович Якобі – творець гальванопластики.

*Доповідь практика. Лікарський електроліз.
Свої виступи доповідачі супроводжують показом слайдів.
В ході конференції учасники ведуть обговорення почутої інформації.
IΙI Підсумок уроку. Учитель. На цьому наша конференція завершується. Дякую за цікаві і змістовні доповіді.

(Оцінювання.)

Пропоную оцінити результати уроку шляхом анкетування. Дайте відповіді на запитання анкети.

Анкета

  1. Що нового ви дізналися на сьогоднішньому уроці.

  2. Яка інформація вас вразила більш за все?

  3. Чи сподобався вам спосіб, за допомогою якого ви отримали цю інформацію?

  4. Що могло б бути організовано краще, корисніше?

До побачення. Бажаю успіхів.
Домашнє завдання. Скласти кросворд за темою уроку. Розв’язати задачі №169, №184, №185 (В.Сиротюк. Фізика 9).

Схожі:

Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць...
Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.»
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослин­них форм
Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці
УРОК ФІЗИКИ В 9 КЛАСІ ТЕМА : Електромагнітна індукція. Досліди Фарадея
...
Урок – комплексне застосування знань з української літератури у 5 класі
Тема: образ Федька – душевно багатого, порядного, чесного хлопчика ( за оповіданням В. Винниченка «Федько халамидник»)
Урок з фізики у 11 класі Тема: «Інтерференція світла»
Перевірити засвоєння навчального матеріалу попередніх уроків; сформувати знання про явище інтерференції механічних і світлових хвиль;...
Підсумковий урок з фізики у 8 класі по темі: «Теплові явища»
Систематизувати та узагальнити знання учнів з теми “Теплові явища”. Розвивати логічне мислення, уміння пояснювати процеси та явища...
Урок фізики в 11 класі по темі: «Фізика атомного ядра»
МЕТА: Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Фізика атомного ядра». Розвивати самостійність та уважність. Виховувати...
Урок фізики в 10 класі Тема: «Зоряний час графіків. Кінематика.»
Навчальна: закріпити знання кінематичних величин та термінів, узагальнити та систематизувати матеріал з теми: «Основи кінематики»,...
Викладання курсу фізики в 7 класі
До основних завдань, що забезпечують удосконалення фізичної освіти належить реалізація наступних положень
Урок гра з геометрії в 8 класі. Тема уроку
«Подібність трикутників» в процесі розв’язування задач; розглянути застосування подібності трикутників для розв’язування практичних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка