НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ


Скачати 413.86 Kb.
Назва НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
Сторінка 1/3
Дата 01.04.2013
Розмір 413.86 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
  1   2   3


НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

лекції

Назва лекції

Кількість годин

лекції

семінари/ лаборат., практичні

самост. робота

Інші форми контр.

Змістовий модуль 1

1

Комунікаційні технології в контексті сучасної цивілізації

2




2




2

Пропаганда. Моделі сучасної пропаганди

2

2

2




3

Паблік рилейшнз. Особливості менеджменту в галузі PR

2

2

4




4

Іміджеві та рекламні технології

2




2






















Модульний контроль1 (тест, контрольна робота, колоквіум)













Змістовий модуль 2

5

Виборчі технології. Стратегія і тактика виборчої кампанії

2




2




6

Кризові комунікації. Програмні PR-дії в умовах кризи

2




2




7

Інформаційні війни. Етапи і засоби проведення психологічних операцій

2




4




8

Менеджмент міжнародних та інтеркультурних комунікацій

2




2


























































Модульна контрольна робота













9
















10



















ВСЬОГО

16

10

20






Змістовий модуль 1

Тема 1. Комунікаційні технології в контексті сучасної цивілізації

Лекція 1. Комунікаційні технології в контексті сучасної цивілізації

Соціальні комунікації і соціальні технології. Поняття "технологія", "соціальна технологія". Види технологій. Класи і типи соціальних технологій. Поняття "соціалізація". Соціальні технології і процес соціалізації. Соціалізація особи і соціалізація суспільства. Складові процесу соціалізації: стихійна соціалізація, відносно спрямовувана і відносно соціально контрольована. Вплив комунікаційного середовища на процес соціалізації особи.

Інформаційна концепція інтелектуалізаціїі суспільства. Інтелектуальний потенціал соціуму. Поняття "сінтелектики". "Інтелект особистості", "суспільний інтелект", "інтелект нації". Інтелектуалізація як процес самоорганізації та системної інформаційної взаємодії. Поняття "комунікаційна технологія" та "інформаційна технологія". Соціальне і комунікаційне середовище. Комунікативний простір. Історичні етапи розвитку комунікаційних технологій. Комунікаційні технології в постіндустріальномув суспільстві. Типи сучасних комунікаційних технологій.

Завдання для самостійної роботи (2 год.)

  1. Походження терміну "соціальна технологія".

  2. Визначення поняття "комунікаційна технологія".

  3. Комунікаційні технології в системі соціальних технологій.

  4. Історія та сучасний стан розвитку комунікаційних технологій.

  5. Комунікаційні технології в контексті глобалізації..

  6. Комунікаційні технології та проблеми інтелектуалізації суспільства.

  7. Комунікаційні технології в інформаційному просторі.

Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля загалом)

  1. Дайте визначення понять "соціальна комунікація, "соціальна технологія", "комунікаційна технологія".

  2. Назвіть основні типи соціальних і комунікаційних технологій.

  3. Як ви розумієте процеси соціалізації особистості, колективу?

  4. Яким чином пов'язані між собою комунікативні дії з процесами самоорганізації та інтелектуалізації суспільства ?

  5. Ваше розуміння терміну "комунікативне середовище".

  6. Розкрийте поняття "альтернативне комунікативне середовище"

Рекомендована література: [ 5, 10, 16 ].
Тема 2. Пропаганда. Теорії і методи пропаганди

Лекція 2. Пропаганда. Теорії і методи пропаганди

Основні принципи пропаганди. Термін "пропаганда". Комунікативна схема пропаганди. Характерні ознаки пропаганди. З історії пропаганди. Класичні моделі пропагандистського впливу: прихованого джерела; легітимації джерела; збільшеного джерела.

Пропагандистська акція, кампанія. Модель пропагандистського аналізу. Ефективність пропаганди. Фактор цільової аудиторії. Контрпропаганда. Спеціальні техніки пропаганди. Тексти пропаганди. Логіка і композиційна побудова пропагандистського тексту.

Семінар 1. Технології пропаганди2 год.

План

  1. Пропаганда як тип комунікації.

  2. Модель всесильної пропаганди С. Чакотіна.

  3. Методи контрпропаганди.

  4. Аналіз аудиторії пропагандиста.

Завдання для самостійної роботи (2 год.)

  1. Скласти короткий історичний опис етапів розвитку та вдосконалення методів пропаганди.

  2. 2. Навести з історії приклади вдалого і невдалого застосування пропаганди.

  3. Знайти приклади проведення сучасних пропагандистських кампаній (акцій).

4. Проаналізувати пропагандистський текст у сучасній періодиці.

Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)

  1. Дайте визначення поняття "пропаганда".

  2. В чому полягає сутність комунікативної дії пропагандиста ?

  3. Назвіть основні ознаки комунікативної технології пропаганди.

  4. Які засоби комунікації були провідними при проведенні пропагандистських заходів у різні періоди історії людства ?

  5. Дайте перелік сучасних методів і технік пропаганди

  6. Поясніть, якою є логіка і структура пропагандистського тексту.

  7. Розкрийте основні чинники і фактори дієвості пропаганди ?

Рекомендована література: [ 8, 12 13 ].
Тема 3. Паблік рілейшнз. Особливості менеджменту в галузі PR

Лекція 3. Паблік рілейшнз. Особливості менеджменту в галузі PR

Паблік рилейшнз (зв'язки з громадськістю) як комунікативна дисципліна. Визначення поняття паблік рилейшнз. "Білий", "сірий" і "чорний" PR. Менеджмент зв'язків з громадськістю. Функції і сфери прикладання PR.

Служба зв'язків з громадськістю. Типові структури PR-підрозділів. Планування та здійснення PR- акцій (кампаній). Формування та реалізація PR- програми. Мас-медіа як основний засіб здійснення зв'язків з громадськістю.
Семінар 2. Підготовка та реалізація PR-програми2 год.

(назва семінару, практичної чи лабораторної)

План

  1. Етапи планування і здійснення PR-кампанії.

  2. Комунікаційні потреби організації

  3. Робота PR-менеджера.

  4. Тексти у сфері паблік рилейшнз.

Завдання для самостійної роботи (4 год.)

  1. Скласти бібліографію додаткової літератури літератури з дисципліни "Зв'язки з громадськістю".

  2. 2.Підготувати короткий опис історії розвитку PR-діяльності.

  3. З. Скласти план проведення прес-конференції на задану тему.

  4. Підготувати прес-реліз до PR-акції.

  5. Скласти PR-програму конкретної організації (фірми, корпорації).

Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)

  1. Дайте визначення поняття паблік рилейшнз.

  2. 2. Які основні принципи і функції діяльності п ідрозділу із зв'язків з громадськістю?

  3. Назвіть сфери прикладання паблік рилейшнз.

  4. Дайте перелік сучасних технологій і методів PR

  5. Які засоби комунікації є пріоритетними при проведенні PR-заходів ?

  6. В чому полягає сутність лобіювання інтересів організації?

  7. Поясніть відмінність між пропагандою і паблік рилейшнз.

Рекомендована література: [ 4, 9, 14 ].
Тема 4. Іміджеві і рекламні технології

Лекція 4. Іміджеві і рекламні технології

Поняття іміджу. Типи і функції іміджу. Комунікативні характеристики корпоративного іміджу. Методи побудови іміджу. Етапи створення корпоративного іміджу. Особливості процесу іміджування та просування іміджу. Специфіка діяльності іміджмейкера. Іміджеві технології в контексті паблік рилейшнз.

Визначення реклами. Специфіка рекламного дискурсу. Схема рекламної комунікації. Моделі сучасної реклами. Основні функції взаємодії засобів масової комунікації і реклами. Стратегії і ресурси реклами. Логіка рекламного тексту. Текстові характеристики рекламних звернень. Прихована реклама. Політична реклама.

Завдання для самостійної роботи (2 год.)

  1. Скласти програму покращення іміджу публічної особи .

  2. Визначити іміджеві характеристики конкретної фірми (корпорації).

  3. З. Запропонувати план проведення рекламної акції.

  4. Підготувати текст рекламного повідомлення.

Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)

  1. Дайте визначення поняття "імідж".

  2. Що таке "внутрішній" і "зовнішній" іміджі ?

  3. Розкрийте сутність феномену "Public appearance".

  4. Назвіть найдієвіші іміджеві методи і прийоми.

  5. Як співвідносяться імідж і медіа-формат?

  6. Яке значення стереотипів у формуванні іміджу політичного лідера ?

  1. В чому особливість соціальної реклами ?

  2. Поясніть терміни "бренд" і "брендінг".

Рекомендована література: [ 10, 11, 26 ].
Тема 5. Виборчі технології. Стратегія і тактика виборчої кампанії

Лекція 5. Виборчі технології. Стратегія і тактика виборчої кампанії

Зміст поняття "виборчі технології". Політичні комунікації і вибори. Комунікативна основа виборчої кампанії. Стратегія і тактика виборів. Сучасні типи виборчих стратегій. Фінансові, політико-правові, організаційні та інформаційно-комунікативні ресурси учасників виборів. Арсенал комунікативних дій і заходів. Етапи виборчої кампанії. Календарний план проведення виборів.

Медіа і вибори: домінація символів і міфів. "Символічний припис" як необхідний атрибут віртуального сприйняття лідера. "Позиціювання" партії, кандидата на обрання. Орієнтація на сегменти аудиторії виборців. Роль засобів масової інформації у проведенні виборчих перегонів.

Завдання для самостійної роботи (2 год.)

  1. Скласти короткий реферат з історії європейських парламентських або президентських виборів.

  2. Визначити стратегію конкретного учасника останніх виборів в Україні.

  3. З. Запропонувати план проведення виборчої кампанії окремої партії, кандидата.

  4. Підготувати перелік масово-комунікативних заходів під час проведення виборів.

Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)

  1. В чому полягає логіка виборчої стратегії ?

  2. Як залежать результати виборів від стану масової свідомості виборців ?

  3. Поясніть сутність стратегії багатоцільового підходу до аудиторії під час виборів.

  4. Наведіть приклади застосування технології "резонування теми".

  5. Які маніпулятивні технології використовуються у виборчій боротьбі.

  6. Назвіть медіаформати "виборчої" презентації кандидата або партії.

Рекомендована література: [ 7, 8, 28 ].

Тема 6. Кризові комунікації. Програмні дії в умовах кризової ситуації

Лекція 6. Кризові комунікації. Програмні дії в умовах кризової ситуації.

Поняття "криза". Типи кризових явищ і ситуацій. Раптові, виникаючі і постійні кризи. Психологічні фактори негативного впливу на масову свідомість під час розгортання кризи. Комунікативні дії і умовах кризи. Кризові PR-технології.

Підготовка план дій на випадок виникнення кризи. Особливості менеджменту кризової ситуації. Діяльність спін-доктора. Медіа-дискурс кризових PR. Логіка дій прес-секретаря під час кризових подій. Досвід висвітлення засобами масової комунікації подій Чорнобиля. Специфіка управління соціальними кризами.

Завдання для самостійної роботи (2 год.)

  1. Знайти в новітній історії приклади вдалого і невдалого керування "кризовими явищами".

  2. Провести аналіз висвітлення політичної, економічної або соціальної "кризової ситуації" ( за матеріалами сучасної преси ).

  3. З. Прокоментувати дії експертів і журналістів під час природних і техногенних катастроф.

  4. Написати перелік ділових якостей "кризовика".

Контрольні запитання та завдання (можуть бути до кожної теми, але можуть бути і до змістового модуля в цілому)

  1. Як треба розуміти термін "кризова технологія" ?

  2. Які ви знаєте типи кризових явищ ?

  3. Назвіть основні пункти стандартного плану анти кризових PR-дій.

  4. Яким чином запобігти паніці, стресам, чуткам у разі виникнення кризової ситуації.

  5. Дайте перелік порад і рекомендацій стосовно дій прес-секретаря під час кризової події.

Рекомендована література: [ 2, 9, 19 ].
  1   2   3

Схожі:

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ ДО СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ з дисципліни...
Правові та організаційні основи безпеки підприємницької діяльності: навчально-методичні матеріали до семінарських занять / Розробник:...
Календарно-тематичний план практичних занять для студентів стоматологічного...
Календарно-тематичний план практичних занять для студентів стоматологічного факультету
Методика проведення семінарських занять План семінарських (практичних)...
Мета: засвоєння принципів, завдань та функцій маркетингу і менеджменту. Розгляд проблем реалізації з товарної, цінової політики розподілу...
Всього
Навчання відбувається у формі лекцій, практичних, семінарських занять, індивідуальних і групових консультацій, виконання студентами...
Робоча навчальна програма з курсу ГОСПОДАРСЬКЕ ПРАВО В 2-х частинах...
Тематика та короткий зміст лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студентів, зразки ситуацій та тестів
Робоча навчальна програма з курсу ГОСПОДАРСЬКЕ ПРАВО В 2-х частинах...
Тематика та короткий зміст лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студентів, зразки ситуацій та тестів
Методичні рекомендації щодо підготовки студентів до семінарських занять з історії України
Найбільш ефективним засобом є семінарське заняття, де студенти вчаться робити доповіді, брати участь у дискусіях, висловлювати та...
Календарно-тематичний план практичних занять модуля «Психіатрія....
Календарно-тематичний план практичних занять модуля «Психіатрія. Наркологія» для студентів міжнародного медичного факультету 4 курса...
ПРОГРАМА, ТЕМАТИКА, ПЛАНИ ЛЕКЦІЙ І СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ «ІСТОРІЯ...
Посібник укладено у відповідності до вимог щодо впровадження реформувань вищої освіти України в контексті Болонського процесу
Методичні рекомендації шодо проведення семінарських та практичних...
Методичні рекомендації щодо проведення семінарських і практичних занять з кримінального процесу для студентів інституту фінансово-економічної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка