Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку


Скачати 60.85 Kb.
Назва Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку
Дата 09.11.2013
Розмір 60.85 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Фізика > Урок
Черкаський професійний автодорожній ліцей

Методична розробка

Уроку з предмету «Охорона праці»

на тему: «Вплив струму на організм людина»

Тема програми: Основи електробезпеки
Тема уроку: Вплив струму на організм людини.
Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
КМЗ уроку: фрагмент відеофільму «Статична електрика»,опорний конспект, картки - завдання, підручник, плакати.

План

проведення уроку


  1. Організаційна частина

  2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація теми.

  3. Активізація пізнавальної діяльності учнів

  4. Вивчення нового матеріалу.

План вивчення

4.1 Види електрики

4.2 Особливості ураження електрострумом.

4.3 Вплив струму на організм людини

4.4 Фактори, що впливають на ступінь ураження.

5. Узагальнення і систематизація знань

6. Підсумки уроку Повідомлення домашнього завдання



Хід уроку

1. Організаційна частина

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація теми.

  2. Активізація пізнавальної діяльності учнів

  3. Вивчення нового матеріалу.

План вивчення

(записаний на дошці)

4.1 Види електрики

4.2 Особливості ураження електрострумом.

4.3 Вплив струму на організм людини

4.4 Фактори, що впливають на ступінь ураження.

5. Узагальнення і систематизація знань

6. Підсумки уроку Повідомлення домашнього завдання
Сьогодні на уроці ми розпочинаємо вивчення досить важливої теми. «Основи електробезпеки». Ми живемо в світі, який існує завдяки використанню електричної енергії, яка живить електротехнічні пристрої, що оточують нас повсюди.

Активізація пізнавальної діяльності учнів.

Питання до учнів:

Яка кількість цих приладів є у вас в квартирі? Чи могли б ми існувати без них? Чи використовується струм у автомобілях?, при виконані ремонтних робіт?

Загальний висновок, який ми можемо зробити: сьогоднішній світ не може існувати без використання електричної енергії.

Але наскільки вона є корисною, так вона є і небезпечної для організму людини. Ми змушені співіснувати з нею «дружити», дотримуючись правил електробезпеки, і тільки тоді це співіснування буде приносити там користь.

Згадаємо, основні визначення теми «Електрика»які вивчали на уроках з фізики. Утворимо 6 груп, кожна з яких отримає картку - завдання та підготує відповідь на неї. (Відповідає один або декілька учнів - представників групи).

Картка № 1

Дайте визначення: що називається електричним струмом? Назвіть відомі вам джерела електричного струму.

Картка № 2

Що називається силою струму? Одиниця вимірювання сили струму.
Картка № 3

Що називається напругою? Одиниця вимірювання.
Картка № 4

Що називається опором? Одиниця вимірювання.
Картка № 5

Сформулюйте закон Ома для ділянки електричного кола.
Картка № 6

Виходячи із закону Ома поясніть при яких умовах сила струму буде зменшуватися.



Бесіда. Проблемне питання



Вивчення нового матеріалу

  1. Види електрики.

    Вид електрики

    Параметри

    Джерела

    Наслідки дії

    Промислова

    0 - 750 кВ. побутові пар

    Генератори акумулятори

    Електротравми,

    Електричний удар

    Статична

    І, И

    Заряди, що накопичуються на обладнанні, тілі, одязі є причиною електричного розряду.

    Уколи, поштовхи

    Атмосферна

    І=200 - 500 кА.

    Розряди блискавки

    Опіки, електричний удар

  2. Особливості ураження електрострумом.

Скажіть, будь - ласка, а хто із вас бачив електричний струм? А чи вдавалося це іншим людям?

Звичайно ні! Організм людини не наділений властивістю, за допомогою якої можна було б визначити наявність електроструму.

Електротравми може виникнути без безпосереднього контакту з провідником.(через дугу, крокову напругу).

Струм, проходячи через тіло людини діє не тільки в місцях контакту і на шляху проходження, а й на центральну нервову систему, що може стати причиною зупинки серця, дихання.



  1. Вплив струму на організм людини.





4. Фактори, що впливають на ступінь ураження.

Чи відчуваєте ви на собі дію електричного струму? Які то були відчуття? І ви залишилися живі, хоча є цінний ряд прикладів, коли під дією електричного струму люди гинули. Чому? Є цілий ряд факторів, від яких залежить ступінь ураження людини електричним струмом. Ці фактори поділяються на дві групи:

- електричного характеру;

- неелектричного характеру.

Найчастіше ступінь ураження залежить від таких факторів:

- сили струму (небезпечна 0,01 А, смертельна 0,1 А)

- тривалості дії струму;

- шляху проходження через тіло;

- індивідуальних особливостей організму;

- стану приміщення (сухе - вологе);

- площі контакту людини з струмопровідником.

5. Узагальнення та систематизація знань.

  1. Які ви знаєте види електрики?

  2. Назвіть особливості ураження електричним струмом?

  3. Як струм може впливати на організм людини?

  4. Від чого залежить ступінь ураження електричним струмом?

6. Підбиття підсумків уроку

Домашнє завдання ’§ 4.1- 4.3, 4.5


Робота з підручником, складання таблиці.

Використання фрагментів відеофільму


Групова бесіда

Використання опорного конспекту

Використання планшетів, плакатів.

Проблемні питання.

Фронтальне опитування




Схожі:

Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.»
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок)
Урок засвоєння нових знань. Обладнання уроку: Портрет С. Ф. Черкасенка,...
Тема уроку: Спиридон Черкасенко. Цікава сторінка з життя митця. Образ донецького степу в поезії «Вечір у степу»
Уроку. Урок засвоєння нових знань. Обладнання
Мета: Ознайомитись з різноманітністю плазунів, їх особливостями та роллю в природі
ТЕМА: Фізичні та хімічні властивості
Тип уроку: урок засвоєння нових знань (за методикою особисто орієнтованого навчання)
УРОК У 5-МУ КЛАСІ Тема. Стилізація і декоративна переробка рослин­них форм
Тип уроку. Комбінований урок засвоєння нових знань, формування умінь і творче застосування їх на практиці
Уроку: засвоєння нових знань Хід уроку
Навчальна: ознайомити учнів з поняттям «глобальна проблема», з’ясувати необхідність природоохоронних заходів з метою охорони середовища...
Урок засвоєння нових знань. Методи і прийоми: «розповідь»
Тема уроку: Анна Ахматова. Риси акмеїзму в її творчості. Поема «Реквієм» (пізня поезія Ахматової)
Урок засвоєння нових знань Хід уроку І. Організаційний момент. Привітання,...
Навчальна: ознайомити учнів із неклітинними формами життя; розглянути особливості будови і життєві цикл вірусів; обговорити можливі...
«Права людини і громадянина»
«Методика проведення уроку засвоєння нових знань з використанням випереджального навчання»
Урок з інформатики. Специфіка уроку інформатики. Підготовка вчителя...
Розвивальних завдань, добір конкретного навчального матеріалу, досягнення конкретних поставлених цілей шляхом добору відповідних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка