34. Реалізація між предметних та внутріпредметних зв’язків у процесі навчання інформатики


Скачати 23.08 Kb.
Назва34. Реалізація між предметних та внутріпредметних зв’язків у процесі навчання інформатики
Дата13.08.2013
Розмір23.08 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
34. Реалізація між предметних та внутріпредметних зв’язків у процесі навчання інформатики.

До особливих досягнень сучасних технологій варто віднести максимальне спрощення процесу створення електронних методичних посібників, презентації по якій-небудь темі; демонстраційний експеримент, що імітує поводження реальних об'єктів; набір контурних карт для домашньої роботи учнів; електронний тест знань учнів.

Використання ІКТ у навчальному процесі вчителем дозволяє, по-перше, істотно урізноманітити навчання новими прийомами й нетрадиційними формами подачі матеріалу, що завжди позитивно позначається на увазі й, відповідно, на розумінні й засвоєнні матеріалу. По-друге, залучити ресурси імітаційного моделювання. Доцільність їхнього використання продиктована відсутністю матеріальної бази для проведення реальних. По-третє, ІКТ відкривають вчителеві доступ до продуктів деятельності, досвіду його колег, відбувається обмін матеріалами й методами проведення занять, що природно відбивається на стані викладання всього співтовариства вчителів. По-четверте, у вчителя з'являється можливість дуже точно відслідковувати динаміку знань учнів, використовуючи власну систему тестів. При цьому результати тестових зрізів, зафіксовані в електронному виді, дуже легко рівняються з аналогічними результатами минулих років, дозволяючи вчителеві тонко простежувать хід навчального процесу шляхом обліку рівня знань, прогнозувати відгук учнів на обраний метод.

По основних методах використання ІКТ предметні області можна умовно розділити на п'ять напрямків:

1. Художній напрямок.

Сюди можна віднести образотворче мистецтво й предмети естетического циклу. Для вчителя основою використання ІКТ будуть демонстрації (демонстрації картин, прослуховування уривків музичних добутків і т.д.).

2. Іноземні мови.

Тут домінантою підключення засобів ІКТ буде активне використання тексту й звуку. Безумовно, недоцільно налаштовувати учнів на читання тексту з екрана комп'ютера Але дуже зручним може виявитися організація урока на основі невеликої презентації, як слайди на якій будуть виступати граматичні правила, таблиці й подібні елементи, виноси звичайно вчителем на дошку. Учням можна запропонувати й роботу з електронними словниками, перекладачами або системами, що інтегрують властивості магнітофона й словника.

3. Гуманітарний напрямок. Для даного напряму найбільш потрібні функції пошуку джерел потрібної інформації і відображення готових графічних об’єктів. Одним із методів інтеграції ІКТ в гуманітарні предмети являється розробка комп’ютерного тестування.

4. Природничий напрям. Використовує графічні і текстові ресурси ІКТ. Саме ці дві форми представлення інформації є актуальними для систематизації даних. Пр.: періодична система хімічних елементів, створення електронного гербарія у вигляді табл, або реляційної БД.

5. Математичний напрям. Крім обчислювальних можливостей комп'ютера, на заняттях з математики можна використати моделі геометричних об'єктів. Тут по сумі параметрів "швидкість+наочність" комп'ютеру навіть у реальному світі немає конкурентів. Наприклад, можна зробити з оргскла модель перетину піраміди площиною. Але інше завдання зажадає перетину площиною конуса або тетраедра. Подібних завдань може бути як завгодно багато. Створення комп'ютерної моделі триває кілька хвилин.

Схожі:

Тема. Редагування властивостей полів таблиць в режимі конструктора....
Формування вмінь та навичок коригування властивостей полів таблиць в режимі конструктора, встановлення структурних зв'язків між таблицями...
Уроки математики в початковій школі. Умови підвищення їх ефективності
В свою чергу, чинна програма навчання математики молодших школярів спрямовує вчителів на пошук такої логіки взаємозв’язків між структурними...
Доба європейського Відродження(Ренесансу), її хронологічні межі....
Лями та митцями доби Відродження; сприяти формуванню цілісного сприйняття і розуміння історико-культурного розвитку людства;розвивати...
Програми курсу інформатики в школі. Зміст навчання інформатики. Планування...
Проаналізуємо програму з інформатики для загальноосвітньої школи, яка була затверджена МОіН України в 2001 р
Реферат на тему: “Господарські суди”
У процесі господарювання між підприємствами, організаціями, державними та іншими органами можуть виникати суперечності стосовно їх...
15. Позакласна робот з інформатики. Позакласні форми навчання інформатики....
Позакласна робот з інформатики. Позакласні форми навчання інформатики. Олімпіада з інформатики. Технологія підготовки учнів до участі...
РОЗДІЛ МЕТОДИЧНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Методична система навчання інформатики в загальноосвітній школі і педагогічному університеті
Інформатика як наука і як навчальний предмет в школі. Комп’ютерна...
Комп’ютерна грамотність та інформаційна культура. Педагогічні функції шкільного курсу інформатики (ШКІ). Особливості ШКІ. Цілі навчання...
Інформатика як наука і як навчальний предмет в школі. Комп’ютерна...
Комп’ютерна грамотність та інформаційна культура. Педагогічні функції шкільного курсу інформатики (ШКІ). Особливості ШКІ. Цілі навчання...
Урок з інформатики. Специфіка уроку інформатики. Підготовка вчителя...
Розвивальних завдань, добір конкретного навчального матеріалу, досягнення конкретних поставлених цілей шляхом добору відповідних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка