Адреси передового педагогічного досвіду


Скачати 43.01 Kb.
Назва Адреси передового педагогічного досвіду
Дата 15.06.2013
Розмір 43.01 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
Адреси передового педагогічного досвіду


  1. Кисленко Тетяна Леонідівна, учитель обслуговуючої праці Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №33 ім. В. Симоненка

Розробки уроків обслуговуючої праці 5-9 класи з використанням інформаційно-комунікативних технологій.

«Педагог … має подбати про те, щоб якомога більше

органів чуття – око, вухо, голос, чуття мускульних рухів

і навіть, якщо можливо, нюх і смак узяли участь в акті

запам’ятовування…За такого дружнього сприяння всіх

органів в акті засвоєння ви переможете навіть дуже

ледачу пам'ять.»

К. Ушинський
Над проблемою використання інтерактивної дошки на уроках обслуговуючої праці працює вже другий рік, створений ряд уроків на основі презентацій, які надають можливість розширити діапазон застосування наочних посібників. Різні форми роботи з уроку в урок позитивно впливають на творчий розвиток учнів.

  1. Бойченко Олег Васильович, вчитель технічної праці Черкаської спеціалізованої школи №3

Створення електронних, технологічних карт у межах виконання проектів учнями школи. Використання програм Microsoft Word, Microsoft Publisher, Microsoft Power Point на уроках технічної праці.

  1. Бандурко Любов Микитівна, вчитель обслуговуючої праці Костянтинівської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів Смілянської районної ради,

Опис досвіду організації проектно-технологічної діяльності учнів.

Бажання злити в цілісну єдність творчу активність учителя і учнів так, щоб школярі психологічно відчували себе творцями навчального процесу присутнє в роботі вчителя обслуговуючої праці Костянтинівської спеціалізованої школи І-Ш ступенів мальовничої Смілянщини.

Навчальний процес виступає як процес управління пізнавальною діяльністю учнів, а в свідомості учнів - як співтворчість з учителем, батьками, друзями в здобутті знань, умінь, навичок.. Проблема співтворчості у цього вчителя надзвичайно багатогранна.

В даній роботі розкриті інтерактивні методи і прийоми, які ефективніше від інших допомагають стимулювати творчу ініціативу учнів, формують їх активну життєву позицію.

На уроках і в позакласній роботі використовуються такі інтерактивні методи: рольова гра, дискусії, вікторини, конкурси казкарів, легенд, цікавих запитань та інше. Але найбільше надбання вчителя - це залучення учнів до проектно -технологічної діяльності, яка значно підвищує якість трудового навчання, переорієнтовує навчальний процес на особистість учня.


  1. Воловодюк Петро Дмитрович, учитель трудового навчання та образотворчого мистецтва Дзензелівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів Маньківської районної ради, опис досвіду роботи із впровадження національних традицій у декоративно-прикладному мистецтві(гурток юних чеканників)

В даній роботі висвітлені можливість організації та роботи гуртка юних чеканників в школі. Наведена послідовність виконання чеканних виробів, виготовлення інструментів та обладнання робочого місця. Даються дані про матеріали та їх підготовку до виконання виробу.

Також наведений найдоступніший план роботи та програма з пояснювальною запискою та розділами тем і кількістю годин на навчальний рік. Програмою передбачено виконання членами гуртка самостійних творів за задумом, а також робіт по зразках.

До даної роботи в якості прикладу додається зразок роботи автора.

  1. Скворцова Ірина Петрівна вчитель обслуговуючої праці Смілянської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради

методичні розробки уроків обслуговуючої праці з використанням ігрових ситуацій та проектної технології.

"Дітей треба вчити не граючи, а серйозно, з почуттям відповідальності. Учитель має так добре і мистецьки виконувати роль, щоб діти забули про свою потребу у грі"

Ш. Амонашвілі

Творча робота „Використання ігрових ситуацій на уроках обслуговуючої праці" містить різні за змістом та формою проведення ігри на уроках трудового навчання.

Використання запропонованих ігрових моделей забезпечує розвиток в учнів інтересу до навчального предмета, сприяє формуванню пізнавальних і творчих здібностей.

Творча робота вчителя обслуговуючої праці міста Сміли „Використання проектів технологічної програми „Intel Навчання для майбутнього" містить розробки навчальних проектів та уроків з учнівськими презентаціями.

Дані матеріали можуть бути використані вчителями для впровадження в навчальний процес експериментів особистісно-орієнтованого навчання та новітніх технологій.


  1. Сухомейло Михайло Іванович вчитель трудового навчання загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Старі Бабани відділу освіти Уманської районної державної адміністрації Авторська програма з трудового навчання „Обробка каменю"

Зміст програми сформовано на основі системного аналізу всього об’єму робіт, пов’язаних з обробкою каміння, як ручними інструментами , так і механічними пристроями і матеріалами з урахуванням широкого аспекту теоретичних знань. У процесі теоретичного навчання старшокласники отримують загально технічні знання про класифікацію каміння, його різновиди, способи видобутку та різновидів обробітку. Особлива увага приділяється формуванню в учнів знань, умінь правильного вибору інструментів, пристосувань, способів виконання операцій, методів контролю якості виконання роботи. Програмою передбачено виконання лабораторно-практичних робіт, які сприяють формуванню усвідомленого застосування одержаних знань на практиці. Основним завданням практичного навчання є формування професійних умінь і навичок при виконанні вправ і подальше їх закріплення в процесі виконання робіт. При цьому учні повинні навчитись самостійно розробляти техпроцес обробки каміння як ручними, так і механічними способами, правильно добирати необхідний інструмент, готувати його до роботи. На навчальних заняттях і в процесі продуктивної праці слід звернути увагу учнів на дотримання правил безпечної праці, протипожежної безпеки, електробезпеки та особистої гігієни. Для посилення профорієнтаційної спрямованості навчання і ознайомлення з професією каменотеса програмою передбачено екскурсії на підприємство з обробки каміння

Схожі:

Адреси передового педагогічного досвіду: Мороз Яків Іванович
Мороз Яків Іванович, старший вчитель І категорії предмета «Захист Вітчизни» Старосільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...
Адреси передового педагогічного досвіду вчителів математики – 2007
Ходоровська Стелла Іванівна, Олефіренко Наталія Михайлівна, вчителі математики Кам’янської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів...
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Канева щодо вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду
Адреси передового педагогічного досвіду
Чеканюк Лідія Григорівна, вчитель фізики Уманської загальноосвітньої школи I-III ступенів №8 Уманської міської ради, Щерба Алла Андріївна,...
Департамент освіти і науки молоді та спорту Чернівецької обласної...
ПРО ВИЯВЛЕННЯ, ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Адреса передового педагогічного досвіду Марченко Оксана Євгенівна
Марченко Оксана Євгенівна, вчитель біології Городищенського економічного ліцею, Городищенської районної ради
Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх...
У кабінетах заступників директорів з виховної роботи мають бути створені паперові, електронні картотеки передового педагогічного...
Використання проектної технології в методичній роботі Валентина Попова,...
Організовано роботу творчої групи, яка здійснювала відбір запропонованих методичних проектів.  Були проведені методичні консультації...
Список носіїв перспективного передового досвіду з образотворчого мистецтва
Чикаленко Раїса Володимирівна – вчитель-методист образотворчого мистецтва Руськополянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...
Алгоритм узагальнення прогресивного педагогічного досвіду у навчальному...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка