Програми «Енергоефективні школи» по СЗШ №242 Подільського району м. Києва >01. 03. 15. 03. 2013 року Інтерв’ю «Що ми знаємо про енегроефективність»


Скачати 68.42 Kb.
Назва Програми «Енергоефективні школи» по СЗШ №242 Подільського району м. Києва >01. 03. 15. 03. 2013 року Інтерв’ю «Що ми знаємо про енегроефективність»
Дата 30.04.2013
Розмір 68.42 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
Звіт за проектом

Програми «Енергоефективні школи»

по СЗШ № 242 Подільського району м. Києва

01.03. – 15.03.2013 року


  • Інтерв’ю «Що ми знаємо про енегроефективність».

3-А, класовод Пуш О.Г., 3-Б, класовод Іскрук С.Л.

Учні 3-А та 3-Б класів після проведеної бесіди та інструктажу класоводами провели інтерв’ю «Що ми знаємо про енегроефективність» з батьками, родичами, знайомими, сусідами, друзями. Були зроблені фотозвіти та написані міні-твори «Енергозбереження вашої оселі»








  • Написання міні-твору на уроці української мови на тему «Що я роблю для того, щоб заощадити світло, воду, тепло».

Учні 4-А класу, класовод Берднікова О.Б.





  • Екскурсія учнів 5-А (класовод Тищенко Т.М.), 5-Б (класовод Натальченко О.Д.), 7-Б (класовод Саркісова Ю.А.) класів до «Водно-інформаційного центру «Музей води». Ознайомлення учнів з бережливим ставленням до водних ресурсів (презентація екскурсії додається окремим файлом)









  • Конкурс-гра «Найрозумніші».

Учні 9-А, 9-Б класів, учитель інформатики Литвин К.А.

Під час проведення конкурсу-гри «Найрозумніші» один із блоків питань включав запитання на тему енергозбереження (матеріали додаються окремим файлом)




  • Знайомство зі звичаями нашого народу (як в давні часи берегли воду, тепло)

4-А клас, класовод Берднікова О.Б.

За матеріалами книги Романи Кобальчинської «Золоті ключі» на виховній годині учні ознайомилися із звичаями нашого народу про бережливе ставлення до води, тепла. Закріпили знання проведенням бліц-інтерв’ю.






  • Диктант на уроці української мови на тему «Економити та берегти електроенергію – справа всіх і кожного»

Учні 8-Б класу, вчитель української мови та літератури Романенко І.В.
Диктант

Економити та берегти електроенергію – справа всіх і кожного
Мені приємно вам повідомити, як економити і берегти електроенергію, адже це справа всіх і кожного. Кожен із вас знає, що житлові будинки є найбільшими в комунально-побутовому господарстві споживачами енергії. В них щороку використовується в середньому 400кВт/год. на людину, із яких приблизно 280 кВт/год. використовується всередині квартири на освітлення і побутові прилади різного призначення, і 120 кВт/год. - в установах інженерних споруд і освітлення загальних приміщень. Простота і доступність електроенергії породили у багатьох людей уяву про невичерпні наші енергетичні ресурси, притупили почуття необхідності її економити.

Встановлено, що 15-20% спожитої в побуті електроенергії втрачається через неекономність споживачів. Неважко підрахувати, яку кількість товарів можна було б виробити за допомогою цієї енергії.

Дуже добре те, що у багатьох сім'ях контроль за споживанням електроенергії доручено дітям. Чи потрібно пояснювати, що такі уроки господарського ставлення до енергоресурсів для майбутніх робітників, інженерів, лікарів, педагогів (важко перерахувати можливі ваші майбутні спеціальності) воістину неоціненні? Уроки ці не проходять безслідно і для дорослої людини. Звичка берегти енергію, тепло, воду, паливо відгукнеться неодмінно і там, де вона працює.

А чи знаєте ви, що кожен житель Німеччини автоматично вимикає світло, коли виходить з кімнати навіть на декілька хвилин? Він просто не може зрозуміти, навіщо повинно горіти нікому не потрібне світло. Якщо йому потрібна склянка чаю чи кави, він ніколи не поставить на плиту повний чайник, а рівно стільки, скільки треба. Звичайно ж, це економія електроенергії і часу. І робить це свідомо. Будемо сподіватися, що поступово бережливість і в нас ввійде у звичку і стане необхідністю.





  • Конкурс малюнків на тему: «Країна світла і тепла»

5-А клас, класний керівник Тищенко Т.М.

В 5-А класі організований і проведений конкурс на кращий малюнок «Країна світла і тепла». Виховний захід закінчився святковим обідом із млинців з любов’ю та радістю випеченими бабусями до свята Масляної.







  • Дослід з фізики «Доступна електроенергія»

Учнем 9-А класу Чернявським Олександром під керівництвом вчителя фізики Бордюка М.Н. був проведений та продемонстрований дослід «Доступна електроенергія» учням 8-11 класів
Дослід з фізики
ДОСТУПНА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
Виконав учень 9 – А класу

Середньої загальноосвітньої школи №242

Чернявський Олександр
Картопля багата на вітаміни. Хоча їх склад не так значний, як у броколі, він теж непоганий: вітаміни B, B2, B6, C, PP, D, E, каротин, фолієва кислота, органічні кислоти, магній, фосфор, кальцій, залізо.

Картопляна батарейка здатна працювати кілька тижнів поспіль, а вироблювана нею електрика в десятки разів дешевше одержуваного від традиційних батарейок і як мінімум вшестеро економічніше гасової лампи, використання для освітлення. Спеціалісти вважають, що в майбутньому такі батарейки будуть використовувати більше півтора мільярда людей у всьому світі.

Картопляна батарейка складається з цинкових і мідних електродів і шматка картоплі. Якщо застосовувати не сиру, а варену картоплю, то потужність пристрою підвищується в десять разів.

Як з цього отримати електроенергію або навіть побудувати цілу електростанцію? Найпростіший і найефективніший спосіб отримати з картоплі електроенергію - це увіткнути в неї цвях і мідний дріт і знімати напругу безпосередньо з них. Електростанцію можна побудувати, якщо увіткнути електроди в дуже багато картоплин та з'єднати їх в залежності від поточної необхідності: паралельно - більше сила струму, послідовно - більше напруги. Звучить заманливо. А головне - дешево, практично, доступно і цілком відповідає моді на зелені технології.







  • Учнями 3-А (класовод Пуш О.Г.) і 3-Б (класовод Іскрук С.Л.) класу на уроці української мови був написаний диктант на тему «Тепло рідного класу»

Текст диктанту для учнів 3-го класу
Тепло рідного класу
Якщо витрачати енергію з розумом, можна подбати про екологію та зберегти вичерпні енергоресурси.

Ми вимикаємо світло, коли йдемо на перерву. Коли провітрюємо клас, то робимо протяг, а не залишаємо відчиненою кватирку надовго.

А прагнемо ми про те, щоб вікна в класі були металопластикові, щоб була вентиляція, яку можна увімкнути або вимкнути, коли потрібно.

Якщо успішно будемо використовувати правила збереження енергії, то в класі завжди буде тепло і затишно.









  • Бесіда на тему «Розумне використання енергії».

В 2-А (класовод Шкуринська Г.В.) та 2-В (класовод Полуда В.М.) класах була проведена бесіда «Розумне використання енергії» з метою економного ставлення до споживання енергоресурсів.
В 2-А (класовод Шкуринська Г.В.) та 2-В (класовод Полуда В.М.) класах був проведений конкурс загадок про електроприлади.






  • Учні 7-х класів, слухачі факультативу «Основи теплопостачання та теплозбереження»,

викладач факультативу вчитель біології Тищенко Т.М.
В рамках виконання проекту «Енергоефективні школи» проведено 2 практичних уроки з теплового аудиту у пілотному класі із демонстрацією застосування спеціального обладнання із залученням спеціаліста Олександра Ніколаєнка
11 березня 2013 року на базі нашої школи були проведені два практичних заняття з теплового аудиту із залученням спеціаліста та спеціалізованого обладнання. На практичних заняттях учні пілотного класу познайомилися з різними видами спеціального обладнання, навчилися користуватися ним та провели тепловий аудит школи під час якого були виявлені місця найбільших тепловтрат та розроблені відповідні рекомендації щодо їх зменшення.





Схожі:

Звітність за Проектом «Енергоефективні школи» по СЗШ №242 Подільського району м. Києва
Учні 5-11 класів (28 чол.), вчителі англійської мови Білічко Н.І. та Степанова Г. В
ІНФОРМАЦІЯ про виконання програми соціально-економічного та культурного...
Програми соціально-економічного та культурного розвитку Коломийського району на 2013 рік і основні напрями розвитку на 2014 і 2015...
«Червоний, жовтий і зелений» про дотримання учнями правил дорожнього руху
«Енергоефективні школи» та факультативу «Основи теплопостачання та теплозбереження» для учнів 6-8 класів 01 лютого 2013 р
Про хід виконання Програми соціально-економічного розвитку Новоушицького...
Керуючись пунктом 16 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши інформацію заступника...
Аналітичний звіт
По результатам соціологічного опитування, проведеного з 4 по 10 лютого 2013 року на території мікрорайону Відрадний Солом’янського...
4 Медичне обслуговування учнів та педагогічних працівників
Медичне обслуговування дітей школи забезпечує дитяча поліклініка №2 Шевченківського району м. Києва ( Б. Хмельницького №46 ). У школі...
Про підсумки виховної роботи закладів району за 2012-2013 навчальний...
Концепції «Сім’я і родинне виховання, «Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя,...
Або дещо із досвіду роботи вчителя української мови та літератури,...
П. Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов Дніпровського району м. Києва
Інформація управління економіки районної державної адміністрації...
Підсумки соціально-економічного розвитку району у І півріччі 2015 року свідчать про те, що, незважаючи на складну суспільно-політичну...
Номер, дата створення документа
Про погодження звіту про підсумки виконання «Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2013 рік» за І квартал...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка