ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ» ПРОТОКОЛ


Скачати 50.88 Kb.
Назва ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ» ПРОТОКОЛ
Дата 12.04.2013
Розмір 50.88 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВІННИЦЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ»

ПРОТОКОЛ

24 вересня 2010 року м.Вінниця №1

Про підведення підсумків навчальної практики студентів, які здобувають ступінь «спеціаліст» ІМФІТО ВДПУ

Голова: заступник директора з навчальної роботи Корженко С.Г.

Секретар: студентка групи Білохвостикова О.Ю.

Присутні: студенти-практиканти, керівники практики.

Порядок денний

Про підведення підсумків практики у ВМВПУ студентами 5 курсу ВДПУ ім.М.Коцюбинського, які проходили педагогічну практику у навчальному закладі. 1. СЛУХАЛИ:

Корженко С.Г., заступника директора з навчальної роботи про підсумок педагогічної практики у ВМВПУ студентів 5 курсу ВДПУ ім. М. Коцюбинського; звіти студентів, які проходили практику.

ВИСТУПИЛИ:

1. Ткачук Г.Е., викладач фізики, охарактеризувала роботу Бунецького О.В., який робив тести до фізики розділу «Механіка», працював в підструктурі навчального закладу Центрі сприяння працевлаштуванню «Кар'єра». За період практики Олександром Васильовичем було створено та наповнено новий розділ «Консультаційний центр», підібрано та оформлено матеріал до електронного навчально-методичного комплексу та навчального проекту з фізики. Оцінка за навчальну практику «відмінно».

  1. Черниш Т.М. розповіла про роботу Козака Вадима Володимировича, який розробляв електронний проект «Перспективи розвитку». Проведена студентом робота демонструє відмінне володіння програмним середовищем і знаннями загальних теоретичних основ веб-дизайну. Студент заслуговує на оцінку «відмінно».

  2. Мельнічук Л. В., керівник модельного центру інформаційних

технологій, розповіла про роботу студента Мацюка С.А. Мацюк С.А. розробляв проект веб-сайту «Відділ виробничої практики», а також допомагав у розробці контенту до нього. Проведена студентом робота демонструє відмінне володіння програмним середовищем і знаннями загальних теоретичних основ веб-дизайну. Студент заслуговують за навчальну практику «відмінно».

  1. Коломійчук Л.О., викладач інформаційних дисциплін, охарактеризувала роботу Білохвостикової О.Ю., яка старанно і відповідально віднеслися до доручень, проявила себе, як творча та здібна студентка. Білохвостикова О. розробляла тестові завдання для захисту лабораторних робіт з курсу «Системи управління базами даних» (MS Access 2010), редагувала тестові завдання з курсу «Електронні таблиці», займалася розробкою веб-сторінки з курсу «Системи управління базами даних» . За час проходження практики зарекомендували себе з позитивної сторони. Оцінка за навчальну практику «відмінно».

  2. Ящук С.В. охарактеризував роботу Волкотруба Д.В. Студент розробляв тестові завдання, презентації, електронно-навчальний комплекс з предмету «Комп'ютерні мережі та системи». До поставлених доручень ставився добросовісно та сумлінно. Оцінка за навчальну практику «добре».

6. Ластівка І. В., викладач української мови та літератури, охарактеризувала роботу Мельник С.С., яка розробляла тестові завдання для перевірки знань учнів з
предметів «Українська мова та література», підібрала матеріал та оформила електронний навчально-методичний комплекс з курсу «Українська мова». За час проходження практики студентка проявила теоретичні знання та вміння.
Відповідальна, дисциплінована. Оцінка за навчальну практику «відмінно».

7.1ваніщева О.А. розповіла про роботу Орла П.Л. За період практики зарекомендував себе здібним, наполегливим студентом. Орел П.Л. розробляв презентації, а також електронно-навчальний комплекс. Оцінка за навчальну практику «відмінно».

8. Коваль О. В., викладач історії та основ економіки, охарактеризувала роботу Козака Віталій Володимирович, який створив електронний навчально-методичний посібник з курсу «Історія України» і наповнив його інформацією. За час проходження практики зарекомендували себе з позитивної сторони. Оцінка за навчальну практику «добре».

  1. Гавриш Н.Л. охарактеризувала роботу Сплавського І.В. За час прходження практики студентом було внесено зміни та доповнено інформацією веб-сторінку «лабораторії педагогічних технологій та освітніх інновацій» (модульне навчання, дистанційне навчання, кейс-технології, дидактичні ігри), а також самостійно розроблено проект «Реклама». Оцінка за навчальну практику «відмінно».

  2. Мельник Л.І., вчитель хімії та біології, розповіла про роботу Домбровської О.В.. За час проходження практики студентка зарекомендувала себе здібною та наполегливою. Домбровська О.В. розробляла та редагувала веб-сторінку для методичної комісії «Хімії, біології, географії та екології». Завжди вчасно та якісно виконувала поставленні завдання. Оцінка за навчальну практику «добре».

11. Колісник К. В., вчитель БЖД та охорони праці, охарактеризувала Раїнчука К.П., який розробляв електронний навчально-методичний комплекс з предмету, який викладається на кафедрі, підбирав та оформляв матеріал до проекту
«Охорона праці». Оцінка за навчальну практику «добре».

  1. Петрова В.О. охарактеризувала роботу Бєрзіна О.О., який під час проходження практики виконував проект «Створення веб-сторінки» для методичної комісії по напрямку підготовки «Комерційна діяльність». Під час розробки та виконання проекту студент продемонстрував відмінне знання програмного середовища та знання мови HTML. Оцінка за навчальну практику «добре».

  2. Щербанюк Л.О. охарактеризувала роботу студента Олійника М.В., який під час проходження практики займався створюванням навчального комплексу по темі «Поліграфія». За час проходження практики показав себе старанним та дисциплінованим, сумлінно та відповідально ставився до поставлених завдань. Оцінка за навчальну практику «задовільно».

УХВАЛИЛИ:

Зарахувати навчальну практику студентам 5 курсу ВДПУ ім..Коцюбинського із спеціальності «Трудове навчання. Основи інформаційних технологій» згідно характеристик та оцінок керівників.


Схожі:

СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК ОСНОВНА ФОРМА ВЗАЄМОДІЇ ПТНЗ ПОЛІГРАФІЧНОГО...
...
Висновок проведених профорієнтаційних тестів
За час педагогічної практики у ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» проводилось профорієнтаційне тестування,...
ВОГОНЬ: ДРУГ чи ВОРОГ?
ДПТНЗ «Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту»
«Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного...
Наслідком травневих 1917р переговорів української делегації з Тимчасовим Урядом було проголошення
Протокол №221 від 16. 12. 2010 р
Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"
Протокол №217 від 19. 11. 2010 р
Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"
Правила прийому до вищого навчального закладу у 2011 році «Рівненське...
Провадження освітньої діяльності у Державному вищому навчальному закладі «Рівненське вище професійне училище Департаменту ДСО при...
СПІВПРАЦЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ З РОБОТОДАВЦЯМИ:...
Адже сучасний ринок праці диктує свої умови: якість професійно-практичної підготовки кваліфікованого робітника повинна відповідати...
Оголошення про проведення відкритих торгів
Найменування: державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет»
Державний вищий навчальний заклад «Приазовський державний технічний університет»
Місцезнаходження: вул. Університетська, 7, м. Маріуполь, Донецька область, 87500
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка