Методика для вивчення стилю керівництва в педагогічному колективі (Коломінський Н. Л. Психологія педагогічного менеджменту-К.: МАУП, 1996. С. 165-173.)


Скачати 56.37 Kb.
Назва Методика для вивчення стилю керівництва в педагогічному колективі (Коломінський Н. Л. Психологія педагогічного менеджменту-К.: МАУП, 1996. С. 165-173.)
Дата 17.04.2013
Розмір 56.37 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Філософія > Документи
Методика для вивчення стилю керівництва

в педагогічному колективі

(Коломінський Н.Л. Психологія педагогічного менеджменту–К.:МАУП, 1996.–С.165-173.)

Інструкція для учасників опитування:

Ліворуч у цій таблиці Ви можете прочитати низку суджень, які стосуються директора Вашої школи. До якої міри збігається з ними Ваша думка?

Щоб відповісти на це запитання, слід поставити «+» в одній з п’яти граф таблиці проти кожного з наведених суджень.

п/п

Судження про особливості стилю керівництва директора школи

Пов-ністю збігаєть-ся

Скоріше збігаєть-ся

Важко сказати

Скоріше не збігаєть-ся

Зовсім не збі-гаєть-ся




Директор нашої школи:
















1.

Вимогливий до себе
















2.

Вимогливий до вчителів
















3.

Вносить ефективні пропозиції щодо поліпшення роботи педагогічного колективу
















4.

Перш ніж вимагати, чітко пояснює, що треба зробити і в який термін
















5.

Керуючи роботою школи, радиться з учителями, використовує їх досвід і знання
















6.

Добре знає роботу кожного вчителя, його успіхи, невдачі
















7.

Якщо відчуває, що віддав невірне розпорядження, не заперечує, а виправляє допущену помилку
















8.

Привітний, товариський до всіх учителів
















9.

Коли треба «підтягнути» когось, вміло спирається на допомогу колективу
















10.

Користується повагою в колективі
















11.

У вчителя помічає передусім все позитивне
















12.

Тактовний, не принижує гідність учителя
















13.

Пробачає давні образи, не злопам’ятний
















14.

Тепло і щиро ставиться до вчителів, турбується за їхні інтереси
















15.

Показує іншим приклад педагогічної майстерності
















16.

Наполегливо домагається виконання всіх вимог і рішень
















17.

Допоможе вчителеві діловою порадою і вказівкою
















18.

Може блискуче і переконливо виступити перед учителями
















19.

Пропагує і впроваджує у колективі досягнення педагогічної науки і передового досвіду, створює атмосферу творчого пошуку
















20.

Глибоко вникає в шкільне життя
















21.

Прислуховується до критичних зауважень і пропозицій учителів
















22.

Уміє знаходити спільну мову з учнями, організувати їх
















23.

Ініціативний і винахідливий у роботі
















24.

Турбується за те, щоб його вимоги і розпорядження схвалювалися колективом
















25.

Дбайливо ставиться до праці та часу вчителя
















26.

Об’єктивний до всіх без винятку, не має тих, кого полюбляє або переслідує
















27.

Витриманий, зопалу не картає вчителя
















28.

Рішучий, впевнений в собі
















29.

Сприяє запобіганню конфліктів, згуртуванню колективу
















30.

Піклується, насамперед, не про відсотки, не про показовий добробут, а про високу якість навчання в школі, виховання
















31.

Працює з повною віддачею сил
















32.

Не нав’язує одні й ті самі методи роботи всьому колективу, а дає можливість вчителям виробити індивідуальний почерк у навчанні та вихованні
















33.

Простий у спілкуванні з учителем, не гордовитий

















Обробка та інтерпретація результатів:
Для інтерпретації результатів дослідження необхідно підсумувати отримані бали, маючи на увазі наступні їх значення:


  • повністю збігається: +2 бали;

  • скоріше збігається: +1 бал;

  • важко сказати: 0 балів;

  • скоріше не збігається: -1 бал;

  • зовсім не збігається: -2 бали.


Чим ближче отримане число до ідеального (66 балів), тим позитивніше оцінюють підлеглі стиль керівництва директора школи.

Схожі:

ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з професійно-психологічної підготовки...
ТЕМА №2: Психологія особистості працівників МНС України. Поняття особистості в психології. Психологічна структура особистості. Психологія...
ПЛАН-КОНСПЕКТ для проведення заняття з професійно-психологічної підготовки...
ТЕМА №2: Психологія особистості працівників МНС України. Поняття особистості в психології. Психологічна структура особистості. Психологія...
Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч посібник...
Тема Цілі та завдання психолого-педагогічної підготовки фахівця. Психологія та педагогіка як науки
Дитяча психологія, психологія підлітка, психологія юнацького віку,...
Психологія – наука, яка вивчає загальні закономірності розвитку людини, її психічні процеси, стани та властивості. ( вчення про душу...
Методичні рекомендації для студентів факультету та менеджменту Дрогобицького...
...
1. Виберіть відповідь, яка визначає Ваше ставлення до конфліктів у педагогічному колективі
А. Конфліктів не повинно бути, тому що і адміністрація, і вчителі прагнуть усунути все, що веде до конфліктів
Вивчення особливостей художнього стилю письменника в десятому класі...
Проблема автора і пов’язане з нею поняття стилю та форми його вираження є однією з центральних проблем в сучасному літературознавстві....
Аналіз та оцінка соціально-психологічного клімату в колективі
Карамушка Л. М. Психологія управління: Навч. Посібник.–К.: Міленіум,2003.–С. 292-294
Методика проведення семінарських занять План семінарських (практичних)...
Мета: засвоєння принципів, завдань та функцій маркетингу і менеджменту. Розгляд проблем реалізації з товарної, цінової політики розподілу...
1. Сутність і значення менеджменту Предмет, об’єкт і суб’єкт вивчення менеджменту
Наприклад, від пересічних американців дуже часто можна почути, що ефективну економіку США сформували три чинники – автомобілі, автомобільні...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка