Конкурс оголошується після прийняття місцевого бюджету на відповідний бюджетний рік


Скачати 152.39 Kb.
НазваКонкурс оголошується після прийняття місцевого бюджету на відповідний бюджетний рік
Дата24.04.2013
Розмір152.39 Kb.
ТипКонкурс
bibl.com.ua > Економіка > Конкурс
Затверджено

рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради

від 14 лютого 2012 р. №48

Керуючий справами виконкому

______________ В.І.Чанишев

ПОРЯДОК

проведення конкурсу проектів програм,

розроблених громадськими організаціями

ветеранів та інвалідів
1. Цим Порядком регламентується проведення конкурсу проектів програм, розроблених громадськими організаціями ветеранів, інвалідів та їх об`єднаннями (далі - конкурс), визначаються пріоритетні завдання, на реалізацію яких повинні спрямовуватися програми, критерії визначення його переможців. За результатами конкурсу здійснюється розподіл коштів, які передбачені у міському бюджеті для підтримки громадських організацій на виконання програм і заходів щодо соціального захисту ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів, осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та інших пільговиків міста.

2. Метою проведення конкурсу є залучення громадськості міста до вирішення питань соціального захисту та виконання програм, які забезпечать ефективне розв’язання соціальних проблем ветеранів війни та праці, громадян похилого віку та інвалідів, осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та інших пільговиків міста, а саме:

- залучення громадян похилого віку та інвалідів до активної участі в житті суспільства;

- підтримка творчих ініціатив та громадської активності;

- формування здорового способу життя;

- залучення волонтерів до вирішення питань соціального супроводу осіб пенсіонерів та інвалідів з порушенням рухової активності;

- сприяння особам з обмеженими фізичними можливостями в реалізації їх прав та свобод;

3. Організатором конкурсу є виконавчий комітет Бердянської міської ради.
4. Оголошення про конкурс оприлюднюється організатором конкурсу за 30 днів до закінчення приймання документів на власному офіційному веб-сайті. Хід проведення конкурсу висвітлюється в місцевих засобах масової інформації.

Конкурс оголошується після прийняття місцевого бюджету на відповідний бюджетний рік.

У конкурсній документації зазначаються:

- перелік пріоритетних соціальних проблем, на розв’язання яких мають бути спрямовані проекти;

- перелік конкурсної документації, умови, термін та адреса, за якою вона подається;

- граничний обсяг фінансування за рахунок бюджетних коштів програм;

- орієнтований перелік видів діяльності, які підтримуються організатором конкурсу;

- цільова аудиторія.

5. До участі у конкурсі допускаються проекти програм, розроблені та подані громадськими організаціями та їх об’єднаннями, які є юридичними особами, зареєстрованими в установленому порядку, до закінчення терміну подання заявок на конкурс, а також за наявності гарантій залучення додаткового фінансування для реалізації проекту програми. Частка такого фінансування має становити не менше 25% загальної суми кошторису витрат на реалізацію проекту програми.
6. Проект програми не допускається до подальшої участі у конкурсі у разі, коли:

- подано недостовірну інформацію про діяльність громадської організації та її спроможність реалізувати проект програми;

- не забезпечено виконання вимог пункту 6 цього Порядку;

- конкурсна документація подана не в повному обсязі або не відповідає вимогам пункту 7 та 10 цього Порядку;

- програма не відповідає міському рівню виконання;

- програма спрямовується на підтримку політичних партій;

- установлено факт порушення громадською організацією вимог бюджетного законодавства у попередньому бюджетному періоді.
7. Для участі у конкурсі громадські організації та їх об`єднання подають наступну конкурсну документацію:

- заява на участь у конкурсі за затвердженою формою (додається) ;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію громадської організації;

- копія статуту (положення) громадської організації;

- копія довідки з податкової інспекції про включення громадської організації до реєстру неприбуткових організацій ;

- проект програми та кошторису витрат для її реалізації за затвердженою типовою формою;

- інформацію про діяльність громадської організації, зокрема про досвід виконання програм за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування за попередній рік, джерела фінансування громадської організації, її матеріально-технічну базу, кадрове забезпечення;

- листи-підтвердження від інших громадських організацій, творчих спілок, залучених до виконання програми.

Конкурсна документація складається державною мовою.

Конкурсна документація подається до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердянської міської ради.

8. Проект програми повинен:

- відповідати цілям, завданням і змісту загальнодержавних, регіональних та місцевих програм стосовно ветеранів війни та праці, інвалідів, інших пільгових категорій громадян;

- спрямовуватися на розв’язання соціальних проблем;

- передбачати очікуваний результат та економічність форм і методів виконання програми;

- забезпечувати поєднання бюджетних і позабюджетних коштів;

- поєднувати ініціативу виконавців програми з їх відповідальністю за виконання та ефективне і цільове використання бюджетних коштів.
9. Проекти програм повинні бути спрямовані на вирішення наступних завдань:

1) залучення громадських організацій до вирішення питань соціально-економічного розвитку міста:

- проведення інформаційних, консультативних, науково-методичних, пропагандистських заходів (конференції, семінари, форуми, “круглі столи” тощо);

- організація та взяття участі у загальноміських заходах: річниця Чорнобильської катастрофи, день вшанування ліквідаторів аварії на ЧАЕС, День Перемоги; відзначення річниці підпільно-партизанського руху в період Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років; 185 –річчя м. Бердянськ та 69 річниця визволення міста від фашистських загарбників; Міжнародний день громадян похилого віку; Міжнародний день інвалідів, День захисту дітей та інше;

- вшанування ветеранів війни та солдатських вдів, ветеранів праці.

- проведення патріотично–виховної роботи, зустрічей з учнівською та студентською молоддю, організація уроків мужності.
2) Створення та забезпечення функціонування системи підтримки у інвалідів фізичного, психічного, соціального благополуччя, сприяння у досягненні соціальної та матеріальної незалежності:

- проведення інформаційних, консультативних, науково-методичних заходів з питань формування здорового способу життя;

- проведення інформаційних, мистецьких благодійних акцій для інвалідів, які перебувають у складній життєвій ситуації;

- розвиток підприємницьких ініціатив серед інвалідів, сприяння зайнятості серед інвалідів;

- організація оздоровчих заходів для інвалідів;

- проведення інформаційно - просвітницьких заходів, підготовка та видання роздаткових, методичних, інформаційних та художньо–публіцистичних матеріалів;

- організація та проведення фестивалів творчості інвалідів;

- організація та проведення спортивних змагань та турнірів серед інвалідів;

- розвиток творчого потенціалу у дітей–інвалідів;

- розвиток міжнародного співробітництва в галузі соціального захисту ветеранів і інвалідів;

- поширення правової культури і надання правової допомоги інвалідам.

- залучення до вирішення питань безбар'єрності до об'єктів громадського призначення.
3) розвиток волонтерського руху:

- соціальний супровід людей з обмеженими фізичними можливостями з метою забезпечення їх життєдіяльності;

- соціально - педагогічна і психологічна підтримка та консультативний супровід громадян з обмеженням рухової активності територіальної громади;

- організація навчання волонтерів з питань надання соціальних послуг пенсіонерам, які потребують сторонньої допомоги (семінари, школа тощо, проведення конкурсів);

- здійснення соціально-побутового патронажу громадян похилого віку та інвалідів.
4) залучення громадян похилого віку до активної участі в житті суспільства:

- створення клубів активного довголіття громадян похилого віку;

- екскурсії до музеїв;

- заняття в групах народної творчості, флористики;

- проведення виставок народної творчості та рукоділля;

- психологічна підтримка соціального партнерства людей похилого віку;

- організація концертної діяльності;

- проведення оздоровчих заходів для осіб похилого віку.
10. Проекти програм мають бути направлені на вирішення питань соціального захисту ветеранів війни та праці, ветеранів військової служби та органів внутрішніх справ, жертв нацистських переслідувань, осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, громадян похилого віку, дітей - інвалідів, інвалідів.

11. Проекти програм повинні відповідати наступній типовій схемі:
1) інформація про організацію (назва організації);

2) склад проблеми та обґрунтування необхідності її розв`язання;

3) перелік заходів та завдання проекту;

4) цільова група, на яку спрямовано проект;

5) термін реалізації проекту;

6) кошторис проекту:

- кошторис проекту може бути складовою частиною програми або окремим документом;

- статті витрат, що можуть бути профінансовані за рахунок бюджетних коштів і норми витрат:



№ п/п

Стаття витрат

Норма витрат



Оплата послуг залучених спеціалістів та матеріальне заохочення постійно працюючих активістів громадських організацій

Оплата здійснюється відповідно до трудових угод. Видатки розраховуються, виходячи із середніх розмірів посадових окладів (ставок заробітної плати), затверджених для аналогічних категорій працівників бюджетної сфери відповідних галузей, та відпрацьованого часу. Загальна сума за статтями витрат “Оплата праці залучених спеціалістів” з урахуванням нарахувань на заробітну плату не повинна перевищувати 10–15% загальної суми кошторису витрат на реалізацію проекту програми



Витрати на проїзд

Відповідно до існуючих тарифів на оплату проїзду на залізничному транспорті (за винятком проїзду в спальних вагонах) та міжміському автомобільному транспорті і вартості постільної білизни. Якщо проект програми передбачає харчування учасників заходу, добові в дорозі не виплачуються



Витрати на продукти харчування

Передбачаються в кошторисі витрат з розрахунку кількості учасників цільової аудиторії при проведенні заходу програми



Витрати на проживання

Розраховуються відповідно до кількості учасників і діб проживання за фактичними витратами на проживання, що існують в місті проведення проекту



Витрати на подарунки

Передбачаються в кошторисі витрат з розрахунку кількості учасників цільової аудиторії при проведенні заходу програми



Транспортні послуги

Розраховуються на підставі укладених із транспортною організацією угод на обслуговування і виходячи з фактичних витрат, які існують у певній місцевості



Оренда обладнання, оргтехніки

Розраховуються на підставі укладених угод оренди і виходячи з фактичних витрат, які існують у певній місцевості



Прокат костюмів, одягу

Розраховуються на підставі укладених угод прокату і виходячи з фактичних витрат, які існують у певній місцевості



Художнє оформлення місць проведення заходу

Розраховуються на підставі укладених угод і виходячи з фактичних витрат, які існують у певній місцевості



Поліграфічні послуги

Розраховуються на підставі укладених угод і виходячи з фактичних витрат, які існують у певній місцевості



Інформаційні послуги

Розраховуються на підставі укладених угод і виходячи з фактичних витрат, які існують у певній місцевості



Канцелярські витрати

Розраховуються на підставі укладених угод і виходячи з існуючих на момент розробки проекту цін на канцелярські товари



Інші витрати

До цих витрат відносяться усі інші витрати на реалізацію проекту, які не увійшли до переліку статей витрат.


- зразок типового кошторису:


№ п/п

Стаття витрат

Одиниця виміру

Ціна од., грн.

Кількість од.

Сума за статтею, грн.


Сума бюджетних коштів на фінансування статті, грн.

Сума коштів на фінансування статті з інших джерел, грн.

1

2

3

4

5

6

7

8



Канцелярські вироби





















Папір офісний

пач.


















Блокноти

шт.


















Оренда обладнання, оргтехніки





















Оренда комп’ютера

місяць


















Оренда принтера

місяць


















Поліграфічні послуги





















Виготовлення афіш

шт.


















Виготовлення буклетів та посібників

шт.
















.....

























Разом










….

….

….


7) графік передбачуваного фінансування по місяцях року:


Місяць фінансування

Статті витрат

Сума за місяць









Січень
















Лютий
















...
















Грудень
















Разом


















8) план заходів та термін реалізації проекту програми:


№ п/п

Назва заходу

Дата проведення

Місце проведення

Передбачувані витрати

Відповідальна особа

1.
















2.
















....


















9) очікувані результати від реалізації проекту програми.

12. Для розгляду конкурсних пропозицій та проведення моніторингу виконання програм виконавчим комітетом Бердянської міської ради утворюється конкурсна комісія та затверджується відповідне Положення.
13. Конкурс проводиться в два етапи. На першому етапі конкурсна комісія розглядає конкурсні пропозиції щодо їх відповідності вимогам пунктів 5,6,7 цього Порядку.

За результатами розгляду конкурсних пропозицій та перевірки достовірності інформації, наведеної в конкурсній пропозиції, конкурсна комісія визначає конкурсні пропозиції, які допускаються до участі у другому етапі конкурсу.

На другому етапі конкурсу проводиться захист конкурсних пропозицій керівником громадської організації, яка є учасником конкурсу, або її

уповноваженим представником.
14. Кожен член комісії та комісія в цілому оцінює конкурсні пропозиції за такими критеріями:
- відповідність зазначеним у конкурсній документації цілям та пріоритетним завданням;

- очікувана ефективність програми: економність, продуктивність, результативність (можливість отримання значного соціального ефекту від проекту з мінімальними затратами, наявність власних чи залучених ресурсів для реалізації програми, можливість кількісної та якісної оцінки успішності проекту);

- повнота охоплення цільової аудиторії;

- інноваційність;

У разі, коли сума коштів, закладених у проектах, які можуть бути підтримані для фінансування, перевищує виділені асигнування, чи за наявності підстав вважати, що деякі статті витрат програми можуть бути зменшені, комісія може відкоригувати суму коштів, передбачену кошторисом.

Конкурсна комісія на підставі загальної оцінки та за результатами експертної оцінки проектів програм приймає рішення про визначення переможців конкурсу з рекомендаціями про обсяги виділення бюджетних коштів на реалізацію цих проектів програм. Рішення конкурсної комісії оформлюється відповідним протоколом, в якому зазначаються найменування громадських організацій або інших об’єднань, назви проектів програм-переможців та суми коштів, рекомендовані комісією для їх реалізації. Про своє рішення щодо визначення переможців конкурсна комісія повідомляє учасників конкурсу у тижневий термін після його прийняття.

Фінансування проектів програм, розроблених громадськими організаціями ветеранів та інвалідів, які визнані переможцями, здійснюється після їх затвердження на сесії Бердянської міської ради.

15. Головним розпорядником бюджетних коштів щодо фінансування затверджених програм є управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Бердянської міської ради ( далі –Управління).

Управління проводить щокварталу моніторинг виконання програми. Результати моніторингу оприлюднюються на офіційному веб–сайті виконавчого комітету Бердянської міської ради.
16. Після підведення підсумків виконання програм відповідна інформація подається Бердянській міській раді.

Схожі:

БЮДЖЕТНИЙ РЕГЛАМЕНТ
Бюджетний регламент Коломийської районної ради (надалі – Бюджетний регламент) визначає порядок подання депутатами місцевих рад пропозицій,...
Додаток 1 до Інструкції по заповненню форм бюджетного запиту до проекту...
...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ція органів місцевого самоврядування щорічні членські внески Нікопольської міської ради за 2012 рік в сумі 2000,00 (дві тисячі грн.)...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ція органів місцевого самоврядування щорічні членські внески Нікопольської міської ради за 2013 рік в сумі 2000,00 (дві тисячі грн.)...
Про Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого...
Цим Положенням регулюється процедура проведення Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування (далі...
2. Конкурс на право оренди об'єкта (далі конкурс) оголошується орендодавцем
...
Порядок прийняття матеріалів
Після отримання та рецензування статей оргкомітет електронною поштою інформує авторів про прийняття та узгоджує виправлення
БЮДЖЕТНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Фінансування бюджету (дефіцит, профіцит) та державний (місцевий) борг (ст. 14-18)
1. Бюджетний процес та його сутність
Основний законодавчий документ, що регламентує бюджетні процеси бюджетний кодекс
ПЛАН РОБОТИ виконавчих органів міської ради на грудень 2010 року №
Програму соціально-економічного розвитку м. Нікополя на 2011 рік ( при умові прийняття Державного бюджету)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка