Основні функції відділу фінансів та бюджету фінансового управління


Скачати 115.23 Kb.
Назва Основні функції відділу фінансів та бюджету фінансового управління
Дата 22.04.2013
Розмір 115.23 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Основні функції відділу фінансів та бюджету фінансового управління

1.Проводить аналіз бюджетних запитів головних розпорядників коштів , складає проект бюджету міста та подає його на розгляд виконавчому комітету .

2.Складає тимчасовий розпис на відповідний період наступного року і доводить витяги до головних розпорядників коштів у випадку не прийняття до початку нового бюджетного періоду рішення про міський бюджет .

3.Складає і подає на затвердження начальнику управління розписи асигнувань загального і спеціального фондів міського бюджету у розрізі головних розпорядників коштів .

4.Доводить головним розпорядникам коштів лімітні довідки про бюджетні асигнування .

5.Здійснює організацію та управління виконанням видаткової частини бюджету міста , координує діяльність учасників бюджетного процесу.

6.Готує пропозиції щодо внесення змін до рішення про бюджет міста та вносить зміни до розпису бюджету та планів асигнувань у встановленому порядку.

7.Розглядає звіти про виконання видаткової частини бюджету , готує звіт по виконанню планів по мережі , штатах і контингентах бюджетних установ і пояснюючу записку до них та подає їх головному фінансовому управлінню.

8.Готує і подає на засідання виконавчого комітету та сесії міської ради квартальні та річні звіти про виконання міського бюджету.

9.Готує і подає в головне фінансове управління контрольні завдання по видатковій частині бюджету .

10.Розглядає листи, заяви і скарги установ, організацій та громадян в межах компетенції відділу.

11.Виконує інші доручення в межах функціональних обов'язків.
Основні функції відділ обліку ,звітності та організаційної роботи фінансового управління

1.Веде бухгалтерський облік доходів і видатків міського бюджету по загальному фонду.

2.Бере участь при складанні квартальних і річних звітів по виконанню дохідної та видаткової частини міського бюджету.

3.Готовить необхідні документи для відкриття особових і реєстраційних рахунків з наступним повідомленням в ДПІ.

4.Веде облік доходів і видатків по особових і реєстраційних рахунках відкритих в казначействі по інших надходженнях спеціального фонду (транспортний податок, приватизація, екологія, цільові надходження) .

5.Веде бухгалтерський облік по субвенціях з обласного та державного бюджетів.

6.Здійснює облік доходів і видатків кошторису на утримання апарату фінансового управління, складає звіти в статуправління, Пенсійний фонд України, центр зайнятості населення, Об'єднану Державну податкову інспекцію, фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві.

7.Проводить звітність по державній закупівлі.

8.Звіряє місячні звіти, подані казначейством із даними бухгалтерського обліку фінансового управління Тернопільської міської ради.

9.Подає пропозиції щодо вирішення питань роботи управління, які потребують застосування правових норм та чинного законодавства.

10.Бере участь у підготовці проектів рішень сесії міської ради, рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, які вносить на розгляд начальник фінансового управління, перевіряє їх відповідність вимогам чинного законодавства.

11.Розглядає звернення юридичних та фізичних осіб, готує відповіді на ці звернення, несе відповідальність за їх правильність разом з іншими структурними підрозділами фінансового управління.

12.Організовує та веде претензійно-позовну роботу.

13.Представляє у встановленому законодавством порядку інтереси управління, інших учасників бюджетного процесу в судах.

14.Вживає заходів за протестами та поданням прокуратури, постановами та ухвалами господарського суду, відповідними процесуальними документами правоохоронних та контролюючих органів.

15.В межах своєї компетентності веде кадрову роботу управління.

16.Організовує роботу електронного фінансування головних розпорядників коштів.

17.Розробляє та коригує програмні засоби для вдосконалення роботи управлінь та відділів.

18.Організовує роботу по експлуатації комп’ютерної техніки, яка є в управлінні.

19.Вносить пропозиції по заміні морально і технічно застарілої комп’ютерної техніки .

20.Приймає ,обробляє та відправляє електронну пошту.

21.Проводить контроль за виконанням доручень з питань роботи начальника управління та начальників відділів. веде журнал реєстрації вхідної-вихідної документації , журнал звернень громадян , здійснює контроль за їх вчасним виконанням,

22.Проводить перевірку стану бухгалтерського обліку в бюджетних установах, які фінансуються з міського бюджету.

23.Надає необхідну допомогу працівникам бухгалтерії бюджетних установ щодо правильного ведення бухгалтерського обліку і складанні звітності.

24.Розробляє пропозиції щодо удосконалення бухгалтерського обліку.

25.Веде облік по депозитних рахунках відкритих в державному банку .
Основні функції відділу планування доходів фінансового управління

1.На підставі отриманих від Міністерства фінансів України контрольних показників, пропозицій і розрахунків від управлінь і відділів міської ради, податкових органів , визначає дохідну частину бюджету міста Тернополя на плановий рік.

2.Складає і подає на затвердження начальнику управління помісячний та поквартальний розпис доходів міста на бюджетний рік, вносить зміни згідно рішень міської ради, про які повідомляє управління Державного казначейства у м. Тернополі.

3.Готує довідки, доповіді та пояснюючі записки міському голові та керівнику управління про стан надходження дохідної частини бюджету в розрізі податків і зборів.

4.Співпрацює з органами виконавчої влади, депутатськими комісіями, галузевими підрозділами міськвиконкому по підготовці відповідних рішень на розгляд комісій, засідань виконкому та сесій міської ради.

5.Готує пропозиції на розгляд сесії міської ради про ставки місцевих податків і зборів, зміни або доповнення до них, здійснює аналіз надходжень їх в місцевий бюджет.

6.За дорученням міськвиконкому розглядає матеріали про надання, відповідно до діючого законодавства, окремим категоріям платників податків пільг по податках і зборах, які надходять до міського бюджету і готує відповідні пропозиції з цього питання на розгляд міської ради.

7.Готує і надсилає в головне фінансове управління контрольні завдання по дохідній частині бюджету в розрізі податків і зборів.

8.Щоквартально готує звіт про виконання дохідної частини бюджету міста, аналітичну записку та проект рішення на затвердження виконавчого комітету та сесії міської ради.

9.Здійснює контроль за поверненням зайво сплаченого державного мита, інших платежів та зборів, за поданням управління державного казначейства у м. Тернополі.

10.Приймає участь у роботі комісії щодо забезпечення погашення заборгованості із виплати заробітної плати, своєчасної сплати податків і зборів.

11.Здійснює контроль за надходженням коштів до фонду соціально-економічного розвитку міста, утвореного органом місцевого самоврядування.

12.Здійснює своєчасний і якісний розгляд заяв і скарг громадян, підприємств, установ і організацій, вживає заходи по усуненню причин їх виникнення, враховуючи всі зауваження та пропозиції.

13.Здійснює контроль за поверненням (перекидкою) помилково та зайво сплачених податків та зборів з міського бюджету за висновками Тернопільської ОДПІ.

14.Координує свою роботу з Тернопільською об’єднаною податковою інспекцією, відділами та управліннями міської ради по питаннях планування, забезпечення надходжень та вишуканню додаткових поступлень до міського бюджету.

15.Виконує інші функції та доручення щодо формування дохідної частини міського бюджету.

Додаток №25

до рішення міської ради

від 05.01.2011 р.

№6/4/51
Положення

про фінансове управління

Тернопільської міської ради
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.1.Фінансове управління Тернопільської міської ради (надалі — Управління ) є виконавчим органом міської ради, утворюється міською радою, їй підзвітне та підконтрольне, підпорядковане виконавчому комітету, є правонаступником всіх прав та обов'язків управління фінансів та бюджету Тернопільської міської ради.

1.2.У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Бюджетним кодексом України, іншими законами України, Указами і розпорядженнями Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними документами органів державної влади і місцевого самоврядування, рішеннями Тернопільської міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, типовим положенням про головні фінансові управління і даним Положенням.

1.3.Управління є самостійною юридичною особою, має печатку зі своїм найменуванням, інші необхідні штампи, бланки, реквізити.

1.4.Юридична адреса: м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка,3.
2.ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ.

2.1.Основними завданнями Управління є:

2.1.1.забезпечення реалізації державної бюджетної політики на відповідній території;

2.1.2.складання розрахунків до проекту міського бюджету і подання їх на розгляд виконавчого комітету міської ради;

2.1.3.підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку міста;

2.1.4.розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;

2.1.5.здійснення контролю, в межах повноважень, за дотриманням бюджетними установами міста законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених радою;

2.1.6.здійснення в межах компетенції роботи по забезпеченню виконання міського бюджету, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

2.2.Основні функції управління:

2.2.1.розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

2.2.2.визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;

2.2.3.проводить на будь-якому етапі складання і розгляду - проекту міського бюджету, аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

2.2.4.приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту міського бюджету перед поданням його на розгляд виконавчого комітету міської ради;

2.2.5.бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсів міста, аналізує соціально-економічні показники розвитку міста та враховує їх під час складання міського бюджету;

2.2.6.організовує роботу по складанню проекту міського бюджету;

2.2.7.забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;

2.2.8.здійснює у процесі виконання міського бюджету за доходами прогнозування та проводить аналіз доходів міського бюджету;

2.2.9.організовує виконання міського бюджету;

2.2.10.разом із іншими структурними підрозділами міської ради, органами державної податкової служби, територіальними органами Державного казначейства забезпечує надходження доходів до міського бюджету та вживає заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів;

2.2.11.складає розпис доходів і видатків міського бюджету, забезпечує фінансування видатків, передбачених відповідним міським бюджетом, у встановленому порядку готує пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень;

2.2.12.здійснює в установленому порядку організацію та управління виконанням міського бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання міського бюджету та здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства в межах своєї компетенції;

2.2.13.проводить моніторинг змін, що вносяться до міського бюджету;

2.2.14.здійснює аналіз балансів, звіти про виконання міського бюджету представлених головними розпорядниками бюджетних коштів;

2.2.15.проводить разом з відповідними органами державної податкової служби аналіз стану надходження доходів до міського бюджету, готує пропозиції про доцільність запровадження на території міста місцевих податків і зборів, а також наданих пільг;

2.2.16.перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з міського бюджету;

2.2.17.бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури міської ради, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання апарату виконавчого комітету міської ради та здійснює контроль за витрачанням цих коштів згідно діючого законодавства;

2.2.18.розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій;

2.2.19.забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників управління;

2.2.20.готує і подає виконавчому комітету міської ради офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального і спеціального фондів міського бюджету для прийняття рішення про внесення змін до міського бюджету;

2.2.21.здійснює інші функції, пов'язані з виконанням покладених на нього завдань.
3.ПРАВА УПРАВЛІННЯ.

3.Управління має право:

3.1.в установленому порядку одержувати від інших структурних підрозділів міської ради, органів державної податкової служби, інших державних органів, підприємств, установ, організацій всіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для складання проекту міського бюджету та аналізу його виконання;

3.2.в установленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення;

3.3.залучати фахівців інших структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;

3.4.скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

3.5.управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурами підрозділами міської ради, підприємствами, установами, організаціями, відповідними органами державної податкової служби, органами державної контрольно-ревізійної служби та територіальними органами Державного казначейства.
4.КЕРІВНИЦТВО (СТРУКТУРА) УПРАВЛІННЯ.

4.Управління складається з трьох відділів:

-відділ фінансів та бюджету;

-відділ обліку, звітності та організації роботи;

-відділ планування доходів.

Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

Начальник Управління має заступника, який за його поданням призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.

Працівники управління приймаються на роботу на конкурсних засадах міським головою за поданням начальника управління відповідно до положень Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування” .Працівники виконують свої функціональні обов’язки та здійснюють взаємозамінність згідно посадових інструкцій, затверджених начальником управління.

4.1.Начальник Управління:

4.1.1.здійснює керівництво діяльністю Управління;

4.1.2.видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

4.1.3.затверджує положення про структурні підрозділи Управління і функціональні обов'язки працівників Управління;

4.1.4.розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису на утримання управління;

4.1.5.затверджує розпис доходів і видатків міського бюджету на рік та тимчасовий розпис на відповідний період;

4.1.6.затверджує розписи асигнувань міського бюджету у розрізі головних розпорядників бюджетних коштів;

4.1.7.затверджує головним розпорядникам коштів лімітні довідки про бюджетні асигнування;

4.1.8.здійснює управління виконанням видаткової частини бюджету.

4.2.Заступник начальника управління:

4.2.1.здійснює підготовку та подачу рішень на розгляд виконавчого комітету та міської ради щодо затвердження та виконання бюджету міста;

4.2.2.відповідає за своєчасність підготовки та подачі інформації головному фінансовому управлінню, міській раді, іншим установам та організаціям;

4.2.3.здійснює контроль за ходом виконання бюджету;

4.2.4.на період відсутності начальника виконує його функції.

4.3.На посаду начальника управління, в порядку визначеному Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», може бути призначена особа, яка має відповідну освіту і професійну підготовку, володіє державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків.
5.ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

5.1.Начальник та працівники управління, що вчинили правопорушення, несуть дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з чинним законодавством України.
6.ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ.

6.1.Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.

6.2.Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Управління у межах виділених асигнувань затверджує міський голова.

6.3.Кошторис та штатний розпис Управління затверджує міський голова.

6.4.Ліквідація та реорганізація Управління здійснюється на основі діючого законодавства.

Секретар ради І.В.Турський

Схожі:

1 Значення і теоретичні основи фінансового аналізу
Дана спеціальність передбачає вивчення процесів формування і виконання бюджетів різного рівня, механізму управління державним боргом,...
УКРА Ї Н А ШПОЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Україні”, ст. 80 Бюджетного кодексу України заслухавши інформацію начальника фінансово-господарського відділу міської ради Волошенюк...
План Зміст і значення фінансового контролю Органи фінансового контролю та їх функції
Тема Види, суб’єкти, форми та методи державного фінансового контролю у бюджетній сфері
Про основні функції відділу
На виконання доручення керівника апарату райдержадміністрації від 7 листопада 2011 року №29-187/5 відділ у справах сім’ї, молоді...
Про бюджет м. Тернополя на 2007рік Розглянувши пропозиції управління...
...
ПОЛОЖЕНН Я про відділ обліку та фінансового забезпечення Тернопільської міської ради
Відділ підпорядковується виконавчому комітету та міському голові, є правонаступником всіх прав та обов’язків відділу фінансового...
«Про бюджет м. Тернополя на 2011 рік» Розглянувши пропозиції управління...
...
ПОЛОЖЕНН Я про фінансове управління виконавчого комітету Смілянської міської ради
Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями голови виконавчого комітету, наказами Міністерства...
ТЕМА Основи фінансів підприємств Поняття й сутність фінансів підприємств....
Сфери фінансових відносин підприємств. Фінансові відносини між підрозділами підприємств, між суб'єктами господарювання, з державою,...
Воробйова О.І., д е. н., професор кафедри фінансів і кредиту, Національна...
У статті розглядаються теоретичні питання діагностики фінансового стану будівельних підприємств. Доведено, що в процесі діагностики...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка