ПАМ’ЯТКА ПЕРШОКУРСНИКУ Дніпропетровськ


Скачати 254.5 Kb.
Назва ПАМ’ЯТКА ПЕРШОКУРСНИКУ Дніпропетровськ
Дата 25.02.2016
Розмір 254.5 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи


ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ






ПАМ’ЯТКА
ПЕРШОКУРСНИКУ

Дніпропетровськ


2014

Пам’ятка  першокурснику: інформаційно-довідкове видання. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2014. – 14 с.

Дорогий друже!
Вітаємо тебе  з початком першого навчального року в університеті!


Для багатьох з тих, хто тримає у руках цю книгу, нинішній рік знаменний – пройдено ще один етап у становленні особистості, зроблено перший крок на шляху до бурхливого, напрочуд гарного і надзвичайно складного дорослого життя. І нам дуже приємно, що саме ми будемо причетними до вашого формування як спеціалістів, фахівців нової генерації, громадян незалежної європейської держави.

Ми – це Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, навчальний заклад, який має свої традиції, історію та власну філософію буття.

Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля – провідний спеціалізований навчальний заклад Придніпровського регіону, який здійснює підготовку фахівців (бакалаврів, спеціалістів, магістрів) для підприємницького сектора міста Дніпропетровська, Дніпропетровської області, України та інших держав.

Університет  має  ліцензію  АЕ  № 458468   Міністерства   освіти   і   науки України від  24.06.2014 р. на підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації бакалаврів, спеціалістів, магістрів, довузівську підготовку громадян України та іноземців. Рішенням ДАК від 26 квітня 2013 р. (протокол № 103) університет у черговий раз був акредитований за найвищим,  IV рівнем акредитації для вищого закладу освіти (сертифікат HI- IV  №  0424850).

Перш за все, в нашій роботі ми враховуємо, що змінилася законодавча база, яка регулює діяльність вищих навчальних закладів: прийнятий новий Закон України «Про вищу освіту». Він дуже суттєво змінює як зовнішнє середовище функціонування ВНЗ, так і вимоги до внутрішніх процесів, які відбуваються в них. За своєю суттю Закон є інноваційним та докорінно реформує систему вищої освіти в України.

Бажаємо успіхів у навчанні, творчого натхнення, гарного настрою та наполегливості.


Президент університету,

доктор економічних наук, професор,


заслужений діяч науки і техніки України Б.І. Холод



Сайт університету: www.duep.edu ( www.nobel-univer.edu.ua )

E-mail: [email protected]


НАВЧАЛЬНІ КОРПУСИ УНІВЕРСИТЕТУ


ЯК ШУКАТИ АУДИТОРІЮ?
Приклад: 2 6 1 3



№ корпусу № поверху № аудиторії

або А 2 0 1



№ корпусу № поверху № аудиторії

Дорогі першокурсники!

Запрошуємо вас і ваших близьких до відвідин сторінок сайту Університету Альфреда Нобеля www.duep.edu (www.nobel-univer.edu.ua).

Тут ви завжди знайдете інформацію про усі сторони життя університету, відповіді на запитання про напрями підготовки, про кафедри, про викладачів та їх досягнення у викладацькій та науковій сферах діяльності (узнати про нові монографії, підручники, учбові посібники, скористатися електронним каталогом бібліотеки), про розклад занять, про дисципліни, які будете вивчати,про наукові конференції, про благодійні акції та веселі свята, в яких зможете взяти участь, про можливості реалізувати свої спортивні здібності, тощо. На старших курсах вас неодмінно зацікавить інформація про вакансії, яки надають працедавці випускникам вузів. Розповідаємо ми і про можливість подвійних дипломів, про обмін студентами різних країн. Заходьте на сайт – буде цікаво!

Якщо у вас з`являться пропозиції щодо розміщення цікавої інформації, звертайтесь до адміністрації сайтів в к. 2510 або за тел.: 373-92-94. Пишіть на електронну адресу: i.seleznjova@duep.edu (Селезньова Ірина Михайлівна)


СТУДЕНТИ МОЖУТЬ КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАМИ:


1. СТУДЕНТСЬКИЙ ДЕКАНАТ
Студентський деканат (к. 2212, 2213) є структурним підрозділом Університету та функціонує з метою оперативної допомоги студентам у вирішенні всіх питань, пов’язаних з процесом навчання в університеті.

Співробітники деканату координують комунікаційну діяльність на рівні
«Студент – Студентський деканат – Напрям підготовки/Кафедра» і забезпечують ефективність проведення навчального процесу університету у повній відповідності прийнятим в Україні стандартам, а також загальноєвропейським стандартам та вимогам Болонської декларації.

Студенти денної, вечірньої та заочної форм навчання отримують компетентну підтримку від співробітників деканату – фахівців кожного з напрямів підготовки.

Начальник студентського деканату – Анна Євгенівна Бондарович (к. 2212, тел.: 31-24-57, 33-49-72, dekanat@duep.edu).

2. НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР (НМЦ)



НМЦ є структурним підрозділом університету, що здійснює організацію та навчально-методичне забезпечення навчального процесу в університеті, його системний аналіз та оперативне керування з метою підвищення його якості.

Студенти отримують пакети методичного забезпечення дисциплін, що вивчаються протягом терміну їх навчання та можливість працювати з освітнім контентом Moodle.

Начальник НМЦ – Вікторія Миколаївна Орлова, кандидат технічних наук, доцент (к. 2211, тел.: 778-03-81, e-mail: [email protected]).
3. ДЕПАРТАМЕНТ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ТА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ
Департамент організації профорієнтаційної діяльності та формування іміджу є структурним підрозділом університету, що здійснює: проведення агітаційно-роз'яснювальної роботи протягом року серед широких верств населення області та інших регіонів України;

набір слухачів на підготовче відділення та абітурієнтів під час вступної кампанії; встановлення зв’язків, укладання угод щодо співробітництва з вітчизняними та закордонними підприємствами, установами, організаціями з питань організації навчальних і виробничих практик, стажувань і працевлаштування; проведення соціологічних та маркетингових досліджень з вивчення громадської думки про діяльність університету і окреслення кола проблем, що потребують вирішення; формування позитивного іміджу університету на ринку освітніх послуг і ринку праці; розробку механізмів реалізації конкурентних переваг університету, маркетингової стратегії та просування його бренду в ЗМІ, мережі Інтернет; оптимізація веб-ресурсів під пошукові системи (SEO); відслідковування методики світових рейтингів університетів, розроблення методичних рекомендацій щодо ефективного представлення у них.

До організаційної структури департаменту входять наступні підрозділи:

  • Центр довузівської підготовки та прийому на навчання (начальник Бойко Любов Григорівна, тел.: 31-24-71, e-mail: [email protected]);

  • Центр консультативно-профорієнтаційної роботи (начальник Намлієва Юлія Іванівна, тел.: 31-24-71, e-mail: [email protected]);

  • Медіа-центр (начальник Гронська Ганна Валеріївна, тел.: 373-92-94, e-mail: [email protected]);

  • Адміністрація сайтів (начальник Селезньова Ірина Михайлівна, тел.: 373-92-94, e-mail: [email protected]);

  • Центр кар’єри (начальник Мішустина Тетяна Сергіївна, тел. 31-24-61, e-mail: [email protected]);

  • Центр маркетингових та соціологічних досліджень (начальник Полторак Володимир Абрамович, тел.: 778-23-40, e-mail: [email protected]).

Начальник департаменту – Намлієв Євгеній Володимирович, тел. 31-20-40, е-mail: [email protected].

4. БІБЛІОТЕКА
Університет має сучасну бібліотеку, яка є навчальним, науковим, інформаційним та культурно-просвітницьким центром. Фонд бібліотеки складає понад 150 тис. примірників.

З правилами обслуговування читачів у бібліотеці університету студенти першого курсу будуть ознайомлені під час запису до бібліотеки.


ВИТЯГ З „ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ОБСЛУГОВУВАННЯ ЧИТАЧІВ У БІБЛІОТЕЦІ УНІВЕРСИТЕТУ” (затверджено 20.10.04)
Обслуговування читачів:
1. Для обслуговування у бібліотеці університету необхідно пред’явити документ: студентський квиток або залікову книжку.

2 При видачі літератури визначається термін її повернення. При несвоєчасному її поверненні сплачується пеня.

3. Бібліотека університету надає читачам окремі платні послуги.

4. У разі пошкодження літератури або її загублення, читач повинен передати до бібліотеки аналогічну та сплатити штраф (визначений наказом ректора).

Регламент роботи: щоденно, 8.00 – 18.00; субота, 8.00 – 16.00; неділя – вихідний. Останній четвер місяця – сандень.

Підрозділи бібліотеки: кабінет директора бібліотеки (к. 3103); навчальний абонемент (к. 3101); загальний читальний зал (к. 3102); зал періодичних видань (к. 3104). Директор бібліотеки - Світлана Володимирівна Чергінець. E- mail: [email protected].

5. ІНФОРМАЦІЙНО - ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР (ІТЦ)
ІТЦ забезпечує комп’ютеризацію навчального процесу.  На території університету вільній доступ до  Internet за допомогою локальної бездротової мережі WIFI (DUEP-DTS.FREE-WIFI).


6. ФІЗКУЛЬТУРНО - СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС (ФСК)

У ФСК працюють спортивні секції: баскетбол, настільний теніс, атлетична гімнастика, армспорт, пауерліфтинг, шейпінг, степ-аеробіка, бадмінтон, теніс (за додаткову плату).


ПОРЯДОК ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

1. Розподіл студентів за основними та спеціальними медичними групами здійснюється на початку навчального року завідувачем кафедри педагогіки та психології сумісно з начальником лікувально-діагностичного центру.

2. До спеціальних навчальних груп зараховуються студенти, які за показаннями медичних довідок не можуть бути зараховані до основної групи занять з фізичного виховання.

3. Загальне звільнення від практичних занять з фізичного виховання (на семестр, на навчальний рік) може бути здійснено за наказом ректора університету, який видається на підставі довідки.

4. Заяву на ім'я ректора про звільнення від занять з фізичного виховання (з вказівкою причини, дати та строку звільнення) студент подає керівнику напряму підготовки разом із відповідними документами до початку навчального семестру або протягом двох перших навчальних тижнів.

5. У разі порушення термінів подання заяви, вказаних у п. 4 цього Порядку, студент не отримує права на звільнення.

6. При появі протягом семестру непередбачених обставин, пов’язаних із здоров'ям студента, питання про звільнення від практичних занять із фізичного виховання вирішується на підставі заяви студента, яку він подає керівнику напряму підготовки.

7. Тимчасове звільнення студента від занять з фізичного виховання (не передбачає звільнення до кінця семестру або навчального року, а також звільнення від складання заліку) здійснюється на підставі надання студентом на кафедру педагогіки та психології довідки, виданої або завізованої лікувально-діагностичним центром та подальшої передачі цієї довідки студентом до напряму підготовки. Довідка повинна бути надана студентом на кафедру педагогіки та психології та до напряму підготовки наступного дня після її виписки.

8. Студенти, які звільнені від практичних занять з фізичного виховання, повинні виконувати індивідуальні завдання у вигляді рефератів з теоретичного і методичного розділів програми, з подальшим їх захистом і отриманням рейтингової оцінки за шкалою, визначеною системою залікових кредитів (ЄКТС).


7. ЛІКУВАЛЬНО - ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР



У центрі проводиться повне медичне обслуговування, лікування та консультативний огляд, здійснюються диспансерні огляди бригадою лікарів, проводиться комп’ютерна діагностика.

Начальник лікувально-діагностичного центру – Тетяна Євгенівна Лисенко (тел.: 372-88-16). ЛДЦ знаходиться за адресою: вул. Ю. Словацького, 14 (3 поверх).


8. ПАЛАЦ СТУДЕНТІВ

Якщо ви творча натура або прагнете нею стати, хочете відкрити в собі творчі здібності, то Палац студентів – для вас! З пропозиціями звертайтеся до керівників напрямів підготовки.


9. МУЗЕЙ УНІВЕРСИТЕТУ

Якщо Ви бажаєте розширити уявлення про розвиток освіти та науки, культури та мистецтва, організувати цікаві заходи - сердечно чекаємо на Вас у музеї університету! Музей працює з 9.00 до 17.00 кожного дня, крім суботи і неділі. Завідувач музею - Любов Дмитрівна Крутько, к. 2208.


10. СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ

Студентське самоврядування забезпечує захист прав та інтересів студентів та їх участь в управлінні вищим навчальним закладом. Студентське самоврядування здійснюється студентами безпосередньо і через органи студентського самоврядування – Cтудентську раду.

Студентська рада є об’єднувальною ланкою між студентами та викладачами, плідно співробітничає з адміністрацією університету, своєю діяльністю вона забезпечує дотримання прав та захист інтересів студентів, а також їх найбільш повний розвиток у сферах комунікації, культури, спорту, благодійництва, внутрішніх та зовнішніх відносин із студентством міста, України, інших країн Європи. Ініціативних та творчих студентів-першокурсників чекають у штабі студентської ради! Ваші пропозиції буде почуто! (тел.: 370-36-25, дод.: 427). Ваші листи будуть із зацікавленістю прочитані! - e-mail: [email protected]. Вам завжди будуть раді! – к. 2207 (корп. В, 2 етаж).

МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТУ
Від дня свого заснування Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля постійно встановлює, розвиває, вдосконалює та поглиблює міжнародні зв’язки як з вищими навчальними закладами Європи, так і з іншими закордонними установами, організаціями та фондами. На сьогоднішній день Університет плідно співпрацює у навчальній та науковій сферах з вищими навчальними закладами Польщі, Німеччини, США, Великобританії, Росії, Іспанії, Італії, Франції, Швеції, Нідерландів, Республіки Кореї, Оману, Румунії та іншими країнами світу.

Одним з найбільших досягнень Університету – яке, до речі, не має аналогів в Україні – це підготовка кадрів за спільною бакалаврською програмою «International Management» з Університетом Уельсу (Велика Британія)! Ми готуємо фахівців з міжнародного менеджменту, які отримують два дипломи — український та британський. Мабуть одним з найяскравіших показників міжнародного визнання Університету є членство у видатних світових асоціаціях та спільнотах серед яких: Велика Хартія університетів, Міжнародна асоціація університетів (IAU), Європейська асоціація університетів (EAU), Асоціація університетів чорноморського регіону (BSUN), Мережа управління знаннями молодих менеджерів у Центральній і Східній Європі (AGRIMBA), Російська асоціація бізнес-освіти, Міжнародна професорська асоціація, Європейська асоціація розвитку менеджменту (EFMD), Європейська асоціація міжнародної освіти (ЕАІА).

Цікавим для першокурсників є те, що студенти 2-4 курсів усіх напрямів підготовки мають можливість прийняти участь у програмі міжнародних обмінів і пройти семестрове навчання на базі польських вузів-партнерів Університету у Варшаві, Катовіцах та Жешові. Реєстрація на участь у програмі проходить у листопаді та квітні кожного року.

Крім того програма подвійних дипломів дозволяє студентам напряму «Англійська філологія» отримати європейський диплом польського університету-партнеру за спеціалізацією «Ділова англійська мова». Відкрита дворічна програма магістратури з Економічним університетом у Братиславі, Словаччина.

Студенти університету мають можливість складати міжнародні тести-іспити на володіння іноземними мовами, отримуючи всесвітньо визнані сертифікати та дипломи FCE, BEC, DELF, CELTA, DALF, DELE ін.

Контактна інформація: upc@duep.edu.

ВАЖЛИВО ПАМ`ЯТАТИ!
Студент університету повинен виконувати всі види навчальної роботи, систематично відвідувати заняття за навчальним планом.

РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ

1. 8.30 9.50

2. 10.05 — 11.25

3. 12.05 13.25

4. 13.40 — 15.00

5. 15.10 — 16.30
Дзвінки в університеті подаються автоматично.

Зверніть увагу: запізнення заважає нормальному проведенню заняття, тому викладач має право не допускати до занять студентів, які спізнюються.

Після закінчення занять студенти повинні привести аудиторію в порядок.

У разі неможливості відвідування занять з поважних причин, студент зобов'язаний вчасно, не пізніше наступного дня повідомити про це керівника напряму підготовки і в перший день прибуття на заняття подати дані про причини пропуску занять. У випадку хвороби студент подає керівнику напряму підготовки довідку встановленого зразка відповідної медичної установи.

Відповідно до нового Закону України про вищу освіту за весь період навчання в університеті студенти повинні опанувати матеріал усіх внесених до навчального плану дисциплін із загальною кількістю кредитів - 240. У кожному семестрі кількість обов’язкових кредитів складає 30. Один кредит складає 30 годин.

Усі питання про якість навчання, а також непорозуміння, які виникають під час спілкування з викладачами та співробітниками університету студент може вирішувати з керівником напряму підготовки.

З метою забезпечення необхідного рівня безпеки запроваджено електронну систему перепустки до університету.

Студенти Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля повинні дотримуватися „Кодексу поведінки у Дніпропетровському університеті імені Альфреда Нобеля”.
ВИТЯГ З КОДЕКСУ ПОВЕДІНКИ

У ДНІПРОПЕТРОВСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ імені АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ

1. Базові етичні принципи та норми поведінки

1.1. Кожен повинен з повагою ставитися до норм Конституції і законів України.

1.2. Кожен повинен з повагою ставитися до цінностей історично-культурної спадщини України, до її мов та традицій.

1.3. Кожен повинен у спілкуванні з іншими особами поводитися з гідністю та повагою.

1.4. Кожен має право займатися політичною або релігійною діяльністю у межах закону виключно у вільний від роботи або навчання час.

1.5. У Дніпропетровському університеті імені Альфреда Нобеля визнаються загальнолюдські цивілізаційні цінності, відповідно до яких належність особи до будь-якої національної, етнічної, мовної, соціальної або статевої групи в жодному разі не може бути причиною для дискримінації або некоректного, образливого ставлення.

2. Права студентів та слухачів Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля

2.1. Усі студенти та слухачі університету мають право:

– навчатися з метою здобуття певного освітньо-кваліфікаційного рівня, одержувати вищу освіту відповідно до державних і міжнародних стандартів щодо змісту та обсягів;

– здобувати додаткову освіту відповідно до угоди з університетом;

– проходити навчання або стажування в інших навчальних закладах за домовленістю зацікавлених сторін;

– користуватися навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою базою університету, мати вільний доступ до бібліотеки та комп’ютерних класів згідно з їх регламентом роботи;

– мати доступ до інформаційних ресурсів мережі Інтернет згідно з технічними можливостями і регламентом роботи відповідних порталів університету;

– брати участь у науково-дослідній роботі, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

– брати участь особисто або через своїх представників в обговоренні та вирішенні питань удосконалення навчально-виховного процесу, науково-дослідної роботи, організації дозвілля та відпочинку тощо;

– мати безпечні та нешкідливі умови навчання;

– користуватися послугами університетського центру охорони здоров’я, засобами лікування, профілактики захворювань та зміцнення здоров’я;

– діставати захист від будь-яких форм експлуатації, фізичного або психічного насильства, від дій, які порушують честь та гідність;

– обирати і бути обраними до колегіальних органів університету;

– оскаржувати у відповідному порядку накази і розпорядження адміністрації, висловлювати претензії щодо поведінки та методів взаємовідносин будь-кого в університеті через органи студентського самоврядування або особисто;

– брати участь у студентських об’єднаннях, клубах, гуртках тощо;

– вільно висловлювати свої думки, якщо вони не заперечують аналогічного права інших і не принижують людської гідності;

– брати участь в академічному процесі на рівних підставах, незалежно від статі, раси, громадянства, мови, культури, релігії, фізичних вад та інших особистих якостей;

– одержувати академічну відпустку у зв’язку із захворюванням або іншою поважною причиною;

– бути поновленими на навчання у порядку, встановленому законодавством;

– якщо студент вважає, що до нього несправедливо і упереджено ставиться співробітник університету, викладач чи інший студент, він може звернутися до студентської ради чи до адміністрації університету з вимогою припинення порушення своїх особистих прав.

3. Обов’язки студентів та слухачів:

– бути чесними;

– поважно ставитися до викладачів, співробітників та студентів університету;

– нести відповідальність за свої дії і наслідки, до яких вони призводять;

– відвідувати всі заняття згідно з розкладом, якщо немає документального підтвердження поважної причини їх пропуску;

– приходити на заняття вчасно і не залишати аудиторії без дозволу викладача;

– виконувати всі академічні завдання і роботи у визначені терміни;

– активно готуватися до занять і брати участь в роботі під час занять, при цьому даючи можливість іншим студентам робити свій внесок у навчальний процес;

– бути уважним до потреб і прав інших щодо користування бібліотечними фондами, комп’ютерними ресурсами;

– додержуватися законодавства, моральних та етичних норм поведінки;

– оволодівати знаннями, практичними навичками, професійною майстерністю;

– бережно ставитися до майна університету, інших юридичних та фізичних осіб;

– додержуватися санітарно-гігієнічних норм;

– вчасно інформувати адміністрацію університету про обставини, які перешкоджають виконанню обов’язків студентами або роблять їх неможливим.

– не порушувати заборони, регламентації та обмеження, що вводяться Кодексом поведінки в університеті, до яких належать такі заборони: образлива або непристойна поведінка; вандалізм, крадіжки; вживання та розповсюдження наркотичних, токсичних речовин, алкоголю; азартні ігри; створення перешкод; зберігання, застосування або розповсюдження будь-якої зброї, вибухових речовин або хімічних речовин, які можуть створити загрозу життю та здоров’ю; надання неправдивої інформації, підробка або фальсифікація документів; переслідування будь-кого у будь-якій формі, будь-які погрози, порушення правил безпеки;

– до регламентації в університеті належать: куріння, користування засобами мобільного зв’язку, комп’ютерами та електронними пристроями.


КЕРІВНИЦТВО УНІВЕРСИТЕТУ


Холод

Борис

Іванович

президент, доктор економічних наук, професор

А315

370-36-26

факс:

778-05-28

[email protected]

Задоя

Анатолій

Олександрович

перший проректор, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної економіки та економічної теорії

А313

31-20-44

778-56-53

[email protected]

Глуха

Ганна

Яківна

проректор з науково-педагогічної роботи, організації та контролю за навчально-виховним процесом, кандидат економічних наук, доцент

2211

31-24-75

[email protected]

Холод

Сергій

Борисович

проректор з науково-педагогічної роботи, організації та розвитку науково-інноваційного процесу, кандидат технічних наук

А301

370-36-26

[email protected]

Косарєв

Вячеслав

Михайлович

помічник ректора з ліцензування та акредитації, кандидат технічних наук, доцент

А310

371-61-65

[email protected]


КАФЕДРИ І НАПРЯМИ ПІДГОТОВКИ


Атамас

Петро

Йосипович

завідувач кафедри міжнародного обліку і аудиту, професор, керівник напряму

2609

2601

31-20-43

[email protected]

Вакарчук

Сергій

Борисович

завідувач кафедри економічної кібернетики та математичних методів в економіці, доктор фізико-математичних   наук, професор

2302

33-49-71

[email protected]

Волкова

Наталія

Павлівна

завідувач кафедри педагогіки та психології, доктор педагогічних наук, професор

3314А

31-24-74

[email protected]

Дубінський

Сергій

Володимирович

керівник напряму підготовки кафедри економіки підприємства та міжнародного бізнесу, кандидат економічних наук

3305

31-20-36

[email protected]

Зборовська

Ольга

Михайлівна

завідувач кафедри економіки підприємства та міжнародного бізнесу, доктор економічних наук, професор

3303

31-20-34

[email protected]

Зінукова

Наталія

Вікторівна

завідувач кафедри англійської філології та перекладу, кандидат педагогічних наук, доцент, керівник напряму

2402

2404

378-24-88

31-24-67

[email protected]

Кожушко

Світлана

Павлівна

завідувач кафедри іноземних мов, кандидат філологічних наук, доцент

3203

3201

31-20-47

778-20-96

[email protected]

Кузнецова

Світлана Анатоліївна

завідувач кафедри міжнародних фінансів та банківської справи, доктор економічних наук, професор, керівник напряму

3310

3311

778-32-17

31-20-45

[email protected]

Лимонова

Ельвіна Миколаївна

керівник напряму кафедри міжнародної економіки та економічної теорії

3308

373-92-99

[email protected]

Момот

Володимир Євгенійович

завідувач кафедри інноваційного менеджменту та міжнародної логістики, доктор економічних наук, професор, керівник напряму

А218


31-24-54

31-20-41

[email protected]

Павлова

Валентина

Андріївна

завідувач кафедри товарознавства і торговельного підприємництва, доктор економічних наук, професор, керівник напряму

3220

31-24-68

[email protected]

Пожаров

Олександр

Володимирович

керівник напряму підготовки кафедри політології, соціології та гуманітарних наук, кандидат історичних наук, доцент

3406

31-20-35

[email protected]

Полторак Володимир Абрамович

завідувач кафедри політології, соціології та гуманітарних наук, доктор філософських наук, професор

3402

3405

778-23-40

[email protected]

Пушкіна

Олена

Вікторівна

завідувач кафедри права, доктор юридичних наук, професор, керівник напряму

А414

А408

31-20-48

778-32-72

[email protected]

Сапожников

Станіслав Володимирович

керівник напряму підготовки кафедри педагогіки та психології, доктор педагогічних наук

3314А

31-24-74

[email protected]

Тараненко

Ірина

Всеволодівна

завідувач кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, доцент, керівник напряму

2607

2602

31-20-38

[email protected]

Тарнопольський Олег

Борисович

завідувач кафедри прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов, доктор педагогічних наук, професор

2505

2503

778-56-66

[email protected]


КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ



Бондарович Анна Євгенівна

начальник студентського деканату

31-24-57

33-49-72

dekanat@duep.edu

Виселко Андрій Дмитрович

начальник центру підготовки іноземців

791-19-21

[email protected]

Голік Оксана Вікторівна

начальник відділу кадрів

370-36-19

[email protected]

Гронська Ганна Валеріївна

керівник проектів та програм медіа-центру

373-92-94

[email protected]

Селезньова Ірина Михайлівна

начальник адміністрації сайтів

373-92-94

[email protected]

Дєльцова Людмила Павлівна

головний бухгалтер

370-36-20

[email protected]

Ковтун Леонід Миколайович

начальник інформаційно-технічного центру

373-92-90

[email protected]

Крутько Любов Дмитрівна

завідувач музею

31-24-56

[email protected]

Кузьмінов Сергій Васильович

начальник міжнародного відділу, доктор економічних наук

31-20-44

[email protected]

Куянова Світлана Іванівна

завідувач аспірантури та докторантури

791-12-65

[email protected]

Лисенко Тетяна Євгенівна

начальник лікувально-діагностичного центру

372-88-16

[email protected]

Намлієв Євгеній Володимирович

начальник департаменту організації профорієнтаціонної діяльності та формування іміджу, кандидат економічних наук


31-20-40

[email protected]

Орлова Вікторія Миколаївна

начальник навчально-методичного центру,

кандидат технічних наук, доцент

778-03-81

[email protected]

Рубан Оксана Олександрівна

завідувач загального відділу

31-20-33

[email protected]

Холодова Ольга Юріївна

начальник наукового відділу, кандидат

технічних наук, доцент

791-12-65

[email protected]

Чергінець Світлана Володимирівна

директор бібліотеки

31-24-73

[email protected]

Шкабаро Вероніка Миколаївна

юрисконсульт, кандидат юридичних наук, доцент

31-20-39

[email protected]


Інформаційно-довідкове видання

ПАМ’ЯТКА ПЕРШОКУРСНИКУ

Підписано до друку 29.08.2014. Формат 60х84/16. Оперативна поліграфія. Тираж прим.

Ум. др. арк. 0,8. Зам. № 1.

Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 49000,

м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Леніна, 18


Схожі:

ПАМ’ЯТКА ПЕРШОКУРСНИКУ Дніпропетровськ
Пам’ятка  першокурснику: інформаційно-довідкове видання. Дніпропетровськ: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2013....
Пам’ятка про адміністративні процедури виписування, видачі і отримання податкових накладних
Зазначена Пам’ятка підготовлена з урахуванням вимог ст. 201 розділу V ПКУ та наказу ДПА України від 21. 12. 2010 р. №969 “Про затвердження...
Комплекс щойно виявлена пам’ятка історії, архітектури, містобудування
Дати і №№ рішень відповідно до яких об’єкт взято на державний облік та визначено категорію пам'ятки
У пам’ятці наводяться правила щодо дій населення при загрозі та виникненні...
Пам’ятка призначена для широкого кола читачів, які небайдужі як до здоров'я свого, так і оточуючих громадян
Щодо вибіркової санітарної рубки в 61 кварталі ботанічної пам’ятки...
Місцевого значення «Сокольники-Помірки» (далі – пам’ятка природи) площею 163,1 га розташована в кв кв. 52 54, 60, 61, 65, 68 Лісопаркового...
ПАМ’ЯТКА НА КАНІКУЛИ Шановні учні! Попереду прекрасна, але відповідальна...
Будьте культурними та дисциплінованими. Пам’ятайте: від вашої поведінки залежить честь сім'ї і школи
Пам'ятка на весняні канікули!
Основні правила безпеки при використанні побутових нагрівальних, електричних і газових приладів
Закони царя Хаммурапі видатна пам’ятка права Стародавнього Сходу
Підготовка до семінарського заняття є однією з форм самостійної роботи студентів. У ході вивчення курсу „Історія держави і права...
Тема. Розвиток зв’язного мовлення
Обладнання: підручник, мультимедійна презентація, пам’ятка „Правила написання листа”, аркуші, конверт
Пам’ятка з правил дорожнього руху
Перед тим, як починати перехід через дорогу, вулицю треба зупинитись і приготуватися до переходу
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка