ТОВ «Керуюча компанія «ДомКом Нікополь»


Скачати 184.27 Kb.
Назва ТОВ «Керуюча компанія «ДомКом Нікополь»
Дата 24.02.2016
Розмір 184.27 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Пояснювальна записка

щодо розрахунку економічно обґрунтованих тарифів

ТОВ «Керуюча компанія «ДомКом Нікополь» (надалі – Керуюча компанія) надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Нікополь за тарифами, прийнятими ще у лютому 2008 року, та які розраховані на підставі показників та даних 2007 року.

Існуючі тарифи є дифіринційовані та розраховані по кожному будинку окремо, відповідно до діючої на той час постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2005р. № 560 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».

На сьогодні порядок формування відповідних тарифів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869 із змінами та доповненнями.

Згідно з п.2 Тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) - вартість надання таких послуг, розрахована на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку.

Також п.36 передбачено, що коригування тарифів, які розраховуються згідно з цим Порядком, є забезпечення відшкодування у повному обсязі економічно обґрунтованих планованих витрат, що враховуються під час визначення повної собівартості послуг та планованого прибутку. При цьому, визначено, що у разі, коли протягом строку дії тарифів змінюються ставки податків і зборів, рівень заробітної плати у виконавця послуг, ціни на пилино-енергетичні та матеріальні ресурси, запроваджується механізм коригування тарифів по складовим витрат, за якими відбулися цінові зміни.

У той же час, починаючи з 2008 року тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій жодного разу не переглядались, навіть по статтях витрат, що згідно з законодавством повинні підлягати обов’язковому коригуванню. В нашому місті послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій не переглядалися протягом декількох років, хоча для цього були всі об’єктивні підстави. У результаті, тарифи на послуги не покривали фактичної собівартості послуг та спричинили значне погіршення фінансово-економічного стану підприємств обслуговуючих житловий фонд.

У зв’язку з постійним зростанням розміру мінімальної заробітної плати (з 420грн. закладена в тариф до 1218 грн. на сьогодні) та цін на матеріали (у т.ч. ПММ) діючі тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на сьогоднішній день не відшкодовують витрати на виконання цих послуг та є збитковими. Таблиця дінамики зростання мінімальної заробітної плати в Україні з 2007 року додається:


Минимальная зарплата в Украине по 2014 год

Период

Минимальная зарплата

месячная

почасовая

с 01.04.2007 по 30.06.2007

420,00 грн.

+20

+5.0%

 

 

 

с 01.07.2007 по 30.09.2007

440,00 грн.

+20

+4.8%

 

 

 

с 01.10.2007 по 31.12.2007

460,00 грн.

+20

+4.5%

 

 

 

с 01.01.2008 по 31.03.2008

515,00 грн.

+55

+12.0%

 

 

 

с 01.04.2008 по 30.09.2008

525,00 грн.

+10

+1.9%

 

 

 

с 01.10.2008 по 30.11.2008

545,00 грн.

+20

+3.8%

 

 

 

с 01.12.2008 по 31.03.2009

605,00 грн.

+60

+11.0%

 

 

 

с 01.04.2009 по 30.06.2009

625,00 грн.

+20

+3.3%

 

 

 

с 01.07.2009 по 30.09.2009

630,00 грн.

+5

+0.8%

 

 

 

с 01.10.2009 по 31.10.2009

650,00 грн.

+20

+3.2%

 

 

 

с 01.11.2009 по 31.12.2009

744,00 грн.

+94

+14.5%

 

 

 

с 01.01.2010 по 31.03.2010

869,00 грн.

+125

+16.8%

5,20 грн.

 

 

с 01.04.2010 по 30.06.2010

884,00 грн.

+15

+1.7%

5,29 грн.

+0.09

+1.8%

с 01.07.2010 по 30.09.2010

888,00 грн.

+4

+0.5%

5,32 грн.

+0.03

+0.6%

с 01.10.2010 по 30.11.2010

907,00 грн.

+19

+2.1%

5,43 грн.

+0.11

+2.2%

с 01.12.2010 по 31.12.2010

922,00 грн.

+15

+1.7%

5,52 грн.

+0.09

+1.8%

с 01.01.2011 по 31.03.2011

941,00 грн.

+19

+2.1%

5,66 грн.

+0.14

+2.8%

с 01.04.2011 по 30.09.2011

960,00 грн.

+19

+2.0%

5,77 грн.

+0.11

+2.2%

с 01.10.2011 по 30.11.2011

985,00 грн.

+25

+2.6%

5,92 грн.

+0.15

+3.0%

с 01.12.2011 по 31.12.2011

1004,00 грн.

+19

+1.9%

6,04 грн.

+0.12

+2.4%

с 01.01.2012 по 31.03.2012

1073,00 грн.

+69

+6.9%

6,43 грн.

+0.39

+6.5%

с 01.04.2012 по 30.06.2012

1094,00 грн.

+21

+2.0%

6,56 грн.

+0.13

+2.2%

с 01.07.2012 по 30.09.2012

1102,00 грн.

+8

+0.7%

6,61 грн.

+0.05

+0.8%

с 01.10.2012 по 30.11.2012

1118,00 грн.

+16

+1.5%

6,70 грн.

+0.09

+1.5%

с 01.12.2012 по 31.12.2012

1134,00 грн.

+16

+1.4%

6,80 грн.

+0.10

+1.7%

с 01.01.2013 по 30.11.2013

1147,00 грн.

+13

+1.1%

6,88 грн.

+0.08

+1.3%

с 01.12.2013 по 31.12.2013

1218,00 грн.

+71

+6.2%

7,30 грн.

+0.42

+7.0%

с 01.01.2014

1218,00 грн.

 

0.0%

7,30 грн.

 

0.0%



У зв’язку з вищезазначеними обґрунтованими обставинами, у Керуючій компанії на теперішній час виникає нагальна необхідність застосування механізму коригування та затвердження економічно обґрунтованих тарифів, визначеного в діючій на сьогодні постанові КМУ від 01.06.2011р. № 869 із змінами та доповненнями.

До того ж, як зазначалось раніше, дані тарифи були розраховані у 2007 році, коли в розрахунки закладались ціни на матеріальні ресурси на 58 відсотків нижче, ніж сьогодні, згiдно офіційному індексі інфляції за 2009-2013 роки.





Житло, вода,електроенергія,газ та інші види палива

Транспорт

Різні товари та послуги

2009

125,5

120,7

127,7

2010

109,4

109,6

109,2

2011

117,1

117,6

107,3

2012

102,6

108,2

103,6

2013

100,3

102,0

102,0

2014

134,3

141,6

124,9

Індекс інфляції 2014року к 2009року

222,1

243,1

197,5





Таким чином, обставинами, що змушують переглядати тарифи є зростання витрат на основні складові собівартості послуг:

  1. підвищення мінімальної заробітної плати у 3 рази - з 420,00 грн. (затвердженого тарифу) до 1218 грн. на сьогодні;

  2. зростання на 58% цін на матеріали, зростання вартості послуг сторонніх організацій та інших витрат;

  3. зростання цін на паливно-мастильні матеріали в 6,5 раз;

  4. включення до тарифу витрат на матеріали, інвентар, інструменти та спецодяг, згідно чинних нормативів з охорони праці, технічних норм;

  5. зростання відрахувань на фонд заробітної плати (з 36,67 % на 36,77%);

  6. з прийняттям постанови Кабінету Міністрів України № 869 від 1 червня 2011 р.;

  7. підвищення вартості базової ціні повного технічного обслуговування ліфтів;

  8. зростання тарифу на обслуговування димо-вентканалів в 4,5 раза;

  9. підвищення вартості робіт по дератизації та дезінфекції;

  10. зростання тарифу на електроенергію (з 0,203грн на 0,42грн).

Саме за цих обставин виникла необхідність приведення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у відповідність до фактичних витрат ТОВ «Керуюча компанія «ДомКом Нікополь» на надання даних послуг.

Формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, ТОВ «Керуюча компанія «ДомКом Нікополь»» здійснює відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869 Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій визначених на підставі державних і галузевих нормативів (норм) витрат ресурсів техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов’язкових платежів) та цін у плановому періоді, у відповідності до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013р. № 603 «Про затвердження норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій», та переліку послуг, затвердженого виконавчим комітетом Нікопольської міської ради .

Трудомісткість та перелік робіт по всіх видах послуг на рік в розрізі по кожному будинку розрахована згідно вищезазначених документів та згідно графіків технічних оглядів та ремонтів, періодичності робіт, тощо.
Середній тариф без поточних ремонтів під'їздів склав 2,11 грн/1м2. Зростання у порівнянні з чинним в 2,4 рази, у тому числі:
1. Прибирання території - середній тариф збільшився в 1,95 рази. Діючий тариф - 0,321 грн/1м2. Проект - 0,626 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів.
2. Прибирання технічних приміщень, підвалів, горищ - середній тариф збільшився в 4 рази. Діючий тариф - 0,021 грн/1м2. Проект - 0,084 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів.
3. Обслуговування ДВК - середній тариф збільшився в 5,3 рази. Діючий тариф - 0,019 грн/1м2. Проект - 0,101 грн/1м2. Збільшення фактичних витрат.
4. Дератизація і дезінсекція - середній тариф не збільшився. Діючий тариф - 0,012 і 0,014 грн/1м2 відповідно. Проект: дератизація 0,012 грн/1м2, дезінсекція 0,014 грн/1м2. Витрати сторонніх організацій на підставі діючих договорів.
5. Поточний ремонт під'їздів не планується.
6. Витрати з проведення поточного ремонту систем централізованого опалення - середній тариф збільшився в 5 раз. Діючий тариф - 0,025 грн/1м2. Проект - 0,123 грн/1м2. збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%.
7. Витрати з проведення поточного ремонту систем холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації - середній тариф збільшився в 1,7 рази. Діючий тариф - 0,049 грн/1м2. Проект - 0,085 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%.
8. Поточний ремонт покрівлі з азбестоцементних хвилястих листів (періодичність 1 раз на рік) - середній тариф збільшився в 8,4 рази. Діючий тариф - 0,052 грн/1м2 (у т.ч. м’яка покрівля). Проект - 0,438 грн/1м2(без м’якої покрівлі). Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%.
9. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем - середній тариф збільшився в 1,7 рази. Чинний тариф - 0,168 грн/1м2. Проект - 0,281 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%, вартості ПММ в 2 рази.
10. Вартість робіт з підготовки житлового фонду до сезонної експлуатації - середній тариф збільшився в 2,3 рази. Діючий тариф - 0,015 грн/1м2. Проект - 0,034 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%, вартості ПММ в 2 рази.
11. Освітлення місць загального користування - середній тариф збільшився в 2,4 рази. Діючий тариф - 0,051 грн/1м2. Проект - 0,123 грн/1м2. збільшення відбулося через зростання ціни на електроенергію, мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 70-90%.
12. Технічне обслуговування ліфтів - середній тариф збільшився в 5,8 раз. Чинний тариф - 0,22 грн/1м2. Проект – 1,265 грн/1м2. Збільшення вартості сторонніх організацій на підставі наданих пропозицій на обслуговування.
13. Електрозабезпечення ліфтів - середній тариф збільшився в 1,5 раз. Діючий тариф - 0,133грн/1м2. Проект - 0,198 грн/1м2. Збільшення вартості через зростання ціни на електроенергію з 2008 року.
Підвищення заробітної плати та преміювання на підприємстві проводиться згідно чинного законодавства, а саме ст.7, ст.8, ст.9 Закону про Держбюджет України на 2014р., ст.9, ст.10 та ст.11 Закону України «Про оплату праці», ст. 95 Кодексу Законів про працю .

Для даних розрахунків ТОВ «КК «ДомКом Нікополь» застосовувались вихідні дані, розроблені працівниками нашого підприємства, оскільки іншого джерела інформації на комунальних підприємствах та установах нашого міста не існує.
Додатки:

1. Розрахунок економічно обґрунтованих тарифів по кожному будинку .

2. Перелік послуг, затверджений виконавчим комітетом Нікопольської міської ради від 14.01.2015р. № 10.

3. Листування ТОВ «КК «ДомКом Нікополь» з іншими відповідними підприємствами міста.

Директор ТОВ «КК «ДомКом Нікополь» Яблоков А.О.

Схожі:

Рішення, прийняті на засіданні
Про надання дозволу ТОВ Керуюча компанія «Коменерго-Нікополь», КП «ЖЕК-3» на переоформлення договору найму та особового рахунку на...
Рішення, прийняті на засіданні
Про надання дозволу ТОВ Керуюча компанія «Коменерго-Нікополь», КП «ЖЕК-3» на переоформлення договорів найму та особових рахунків...
Керівництву ТОВ «ФОНДОВА КОМПАНІЯ АВАНГАРД» Національній комісії...
Рішення ДКЦПФР №1360 від 29. 09. 2011 р.), незалежною аудиторською фірмою ПП “Аудит-Тест” проведено аудит фінансової звітності товариства...
1. Інформація про компанію та основа підготовки фінансової звітності...
ПОВНЕ ТОВАРИСТВО «ЛОМБАРД, ТОВ «РЄМ» І КОМПАНІЯ» (надалі – «Товариство») зареєстровано 07 вересня 2009 року, номер запису в Єдиному...
Microsoft Forefront: Security Products for Business
України з 2005 року й обслуговує понад 300 000 клієнтів. Засновники банку – керуюча компанія Horizon Capital та акціонери, серед...
Аудиторський висновок (звіт незалежного аудитора ) аудиторської фірми ТОВ «КИЇВАУДИТ»
ТОВ «КИЇВАУДИТ» щодо фінансової звітності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «СТОЛИЦЯ» станом на 31 грудня...
Аудиторський висновок (звіт незалежного аудитора ) аудиторської фірми ТОВ «КИЇВАУДИТ»
ТОВ «КИЇВАУДИТ» щодо фінансової звітності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ» станом на...
ПТ «ЛОМБАРД «585» ТОВ «ЮВЕЛІР» І КОМПАНІЯ»

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
«Про визначення ТОВ «Оселя-Нікополь» виконавцем послуг з утримання житлових будинків (гуртожитків) і споруд та прибудинкових територій...
Примітки до річної фінансової звітності ТОВ «Реєстраторська компанія «Альянс-Гарант» за 2012 рік
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реєстраторська компанія «Альянс – Гарант»» засновано шляхом об’єднання грошових вкладів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка