|
Скачати 165.3 Kb.
|
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Творчий проект «Виготовлення настінної полички для квітів» 7 клас
березень 2009 рік
1. Організаційно – підготовчий етап 1.1. Призначення виробу. Настінна поличка для квітів призначена для використання в побуті, на робочих місцях та громадських приміщеннях. З її допомогою можна змінити декор приміщення та покращити повітря в приміщенні, оскільки рослини є джерелом кисню. 1.2. Вимоги до конструкції виробу та матеріалів, з яких він виготовляється. Виходячи з призначення виробу основними вимогами до настінної полички для квітів є практичність та естетичний вигляд. Матеріали з яких виготовлятиметься виріб, повинні бути екологічно чисті та нешкідливі, як для дітей, так і для дорослих. 1.3. Пошук моделей – аналогів та їх аналіз. Запропонуємо декілька варіантів настінних поличок для квітів (див. мал. 1), з яких після аналізу виберемо один для подальшого виготовлення. Варіант №1 Варіант №2 Варіант №3 Варіант №4 Малюнок 1. – Варіанти настінних поличок для квітів. Аналіз варіантів настінних поличок для квітів зробимо на основі наступних критеріїв оцінювання, наведених в табл. 1. Таблиця 1. – Критерії оцінювання настінних поличок для квітів.
(чим більша кількість +, тим вищий критерій оцінювання) Проаналізувавши усі варіанти можна зробити висновки:
- варіант №3 більш економічний і припав мені до душі, тому для подальшого виготовлення я вибираю саме його. 2. Конструкційно – технологічний етап 2.1. Створення специфікації виробу. На основі вибраного варіанту створюємо специфікацію виробу (див. табл. 2). Таблиця 2. – Специфікація виробу.
2.2. Розробка та побудова креслення деталей виробу. На основі вибраного варіанту настінної полички для квітів та створеної специфікації виробу, розробляємо креслення деталей виробу, які наведені в додатках. 2.3. Вибір інструментів і пристосувань. На основі розроблених креслень деталей перераховуємо інструменти та пристосування, які необхідні нам для виготовлення виробу:
2.4. Розробка технологічної карти на виготовлення виробу. На основі розроблених креслень деталей та вибраних інструментів і пристосувань розробляємо технологічну карту на виготовлення виробу та заносимо її до табл. 3. Таблиця 3. – Технологічна карта на виготовлення виробу.
3. Виробничий етап 3.1. Розмічання та виготовлення деталей виробу. За створеними кресленнями та розробленою технологічною картою (див. табл. 3) виконується розмічання та виготовлення деталей виробу за допомогою вибраних інструментів та пристосувань. 3.2. Збирання та оздоблення виробу. Після розмічання та виготовлення деталей виробу на основі розробленої технологічної карти (див. табл. 3) виконується збирання та оздоблення виробу. 4. Розрахунково – заключний етап 4.1. Розрахунок собівартості та витрат електроенергії. Розрахунок собівартості матеріалів виробу виконаємо за допомогою табл. 4. Таблиця 4. – Розрахунок собівартості матеріалів виробу.
Вартість витрат на електроенергію при роботі на верстатному обладнанні Ц2=2грн., оскільки частина робіт виконується свердлильному верстаті. 4.2. Розрахунок оплати праці. Розрахунок оплати праці (Роп) виконується на підставі, що оплата працівника 3 розряду складає 5 грн. за годину: Роп=10год.×5грн.=50грн. Розрахунок податку на заробітну плату (Оддс) виконується на підставі того, що податок на зарплату становить 20% від суми: Оддс=50грн.×0,2=10грн. Розрахунок амортизаційних відрахувань на інструменти та обладнання наведено в табл. 5. Таблиця 5. – Розрахунок амортизаційних відрахувань.
Визначення загальної собівартості виготовлення виробу: С=Ц1+Ц2+Роп+Оддс+А0=15,14+2+50+10+0,59=77,73грн. 4.3. Визначення величини прибутку. Розрахунок величини прибутку виконується, як наслідок реалізації виробу і складає 15 – 25% від собівартості: П=С×0,2=77,73×0,2=15,54грн. Визначення договірної ціни реалізації виробу: Цд=С+П=77,73+15,54=93,27грн. Отже, рекомендована ціна виробу (настінної полички для квітів) складає 95грн.. 4.4. Критерії оцінки проекту. Аналізуємо створений проект за наступними критеріями оцінки. Технологічні та конструктивні критерії оцінки проекту: - витрати матеріалу – мінімальні; - складність виробу та об’єм виконаних робіт – середній; - зручність використання, міцність та надійність – висока; - доцільність виробу – відповідає призначенню. Естетичні та екологічні критерії оцінки проекту: - оригінальність форми – оригінальна; - кольорове рішення – кольори підібрані згідно потреби; - забруднення навколишнього середовища – відсутнє; - шкідливість складу виробу – середня. Економічні та маркетингові критерії оцінки проекту: - необхідність в даному виробі на ринку – середня; - собівартість проекту – низька; - рівень продажної ціни – середній; - доцільність реклами – не потрібна. Додатки |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників... Ю. В. Лєснікова, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників... Добровольська Людмила Насибівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної... |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ Месевря О.І., завідувач лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних... |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ Підоплічко М. Д., завідувач відділу інновацій та перспективного педагогічного досвіду Черкаського обласного інституту післядипломної... |
“Виховувати, граючи Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, завідувач лабораторії виховної роботи |
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаси 2008 Укладачі: С. А. Гаряча, завідувач лабораторії дошкільної та початкової освіти ЧОІПОПП |
Міністерство освіти і науки України Головне управління освіти і науки... А. К. Кравцов, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, підполковник |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Професійно-педагогічна самореалізація педагога в умовах інформаційно-комунікаційного простору |
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ Дидактичні матеріали для оцінювання теоретичних знань учнів із навчальних модулів |