Питання: до рубіжки із всесвітньої історії


НазваПитання: до рубіжки із всесвітньої історії
Дата17.03.2013
Розмір26.2 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Питання: до рубіжки із всесвітньої історії

  1. Дайте періодизацію світового розвитку з 1900 до 1939 pp.

  2. Охарактеризуйте головні риси суспільного життя початку XX ст..

  3. Охарактеризуйте головні риси міжнародних відносин початку XX ст.

  4. Охарактеризуйте зміни в житті людей на початку XX ст..

  5. Охарактеризуйте державно-політичний устрій США на початку XX ст.

  6. Визначте особливості економічного розвитку США на початку XX ст.

  7. Визначте особливості економічного розвитку Великої Британії на початку XX ст.

  8. Охарактеризуйте особливості державно-політичної системи Великої Британії.

  9. Визначте особливості державного устрою та економічного розвитку Франції на початку XX ст.

  10. Охарактеризуйте державно-політичний устрій Росії на початку XX ст.

11. Охарактеризуйте соціально-економічний розвиток Росії на початку XX ст.

  1. Охарактеризуйте державно-політичний устрій Німеччини на початку XX ст.

  2. Охарактеризуйте економічний розвиток Німеччини на початку XX ст.

  3. Охарактеризуйте державний устрій та економічний розвиток Австро- Угорської імперії на початку XX ст.

  4. Охарактеризуйте державний устрій та економічний розвиток Японії на початку XX ст.

  5. Які основні причини Першої світової війни? З'ясуйте плани воюючих сторін.

  6. Охарактеризуйте бойові дії на фронтах Першої світової війни 1916 р.

  7. Розкрийте хід бойових дій на фронтах Першої світової війни в 1917-1918рр

  8. Які основні наслідки Першої світової війни ?

  9. Поясніть для чого була скликана Паризька мирна конференція.

  10. Розкрийте суть Версальського договору.

  11. Розкрийте особливості Мирних договорів з союзниками Німеччини.

  12. Які проблеми розглядались на Вашингтонській конференції?

  13. Що обговорювалось на Генуезькій, Лозаннській і Локарнській конференціях?

  14. Розкрийте сильні і слабкі сторони Версальсько-Вашингтонської системи.

  15. Визначте мету створення та структуру Ліги Націй.

  16. В чому полягали плани Дауеса та Юнга?



Терміни

  1. Трест

  2. Синдикат

  3. Фінансовий капітал

  4. Традиційне суспільство

  5. Індустріальне суспільство

  6. Імперіалізм

  7. Монополія

  8. Націоналізм

  9. Мілітаризм

  10. Шовінізм

  11. Революція

  12. Контрибуція

  13. Анексія

  14. Репарації

  15. Консерватизм

  16. Лібералізм

  17. Концерн

  18. Експансія

  19. Домініон

  20. Сепаратний мир

  21. Соціалізм

  22. Більшовизм

  23. Соціал-демократія

  24. Радикалізм

  25. Комунізм

  26. Опозиція

  27. Картель



Схожі:

Програма зовнішнього незалежного оцінювання з всесвітньої історії ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Метою зовнішнього незалежного оцінювання із всесвітньої історії є виявлення, рівня сформованості історичної компетентності випускника...
Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та...
Рекомендації щодо написання контрольних робіт з історії України та всесвітньої історії (інтегрований курс) 6 клас
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Дніпропетровський...
Програма комплексного кваліфікаційного екзамену охоплює теми фундаментальних дисциплін з історії, які забезпечують базовий рівень...
ДО ПИТАННЯ ПРО ЗМІСТ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ
Зрештою, необхідно збалансувати співвідношення в історичному процесі загального, особливого та одиничного. У зв’язку з цим виникає...
Шановні колеги! Пропонуємо вам варіант ущільненого календарно-тематичного...
Пропонуємо вам варіант ущільненого календарно-тематичного планування із всесвітньої історії (62 год., 2 год на тиждень) та історії...
ПЕРЕЛІК КОНТРОЛЬНИХ ТЕМ І ПИТАНЬ
Предмет, принципи, джерела й значення вивчення курсу «Історія України в контексті всесвітньої історії»
Урок №5 Клас: 9 Дата: 01. 10
Великою французькою революцією, поглибити інтерес учнів до всесвітньої історії, культури, до культури Франції
УРОК ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ В 6 КЛАСІ. Тема уроку
Обладнання: підручник, атласи, картки із завданнями, роздатковий матеріал, таблиці,ілюстрації до теми, комп’ютерна презентація
1. Розвиток країн Європи та Америки в період кризи індустріального...
ВсесвітнЬОЇ історіЇ НА навчання до Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля
ПИТАННЯ ДО КУРСОВОГО ІСПИТУ З ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ
Сутність, предмет, завдання історії педагогіки як науки і навчальної дисципліни. Методи історико-педагогічних досліджень
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка