ПОЯСНЕННЯ до основних положень рішення про міський бюджет м. Синельникове на 2011 рік


Скачати 258.61 Kb.
Назва ПОЯСНЕННЯ до основних положень рішення про міський бюджет м. Синельникове на 2011 рік
Сторінка 1/3
Дата 28.03.2013
Розмір 258.61 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3



ПОЯСНЕННЯ

до основних положень рішення про

міський бюджет м. Синельникове на 2011 рік
І. Основні принципи і підходи, закладені в основу формування міського бюджету на 2011 рік
Підходи до формування прогнозних показників міського бюджету на 2011 рік визначені положеннями Конституції України, Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік“, Бюджетною декларацією, яка схвалена постановою Кабінету Міністрів України від 19 квітня 2010 р. №315 та інших нормативно - правових актів та розпорядчих документів з питань фінансово-бюджетної політики.
ІІ. Формування дохідної частини міського бюджету на 2011 рік

Прогноз доходів на 2011 рік розрахований на підставі основних показників економічного і соціального розвитку міста на 2011 рік, реформованого податкового законодавства, розрахунків об’єднаної державної податкової інспекції, управлінь і відділів міської ради та її виконавчих органів, моніторингу фактично отриманих доходів у попередні бюджетні періоди та очікуваних надходжень 2010 року.

Прогнозний показник доходів міського бюджету на 2011 рік (без врахування міжбюджетних трансфертів) визначено в сумі 33140,0 тис.грн., в т.ч. по загальному фонду – 31228,0 тис.грн., по спеціальному фонду – 1912,0 тис.грн., що на 14,0% більше затвердженого показника на 2010 рік зі змінами (план уточнених доходів міського бюджету на 2010 рік становить 29061,3 тис.грн.), у тому числі по загальному фонду – на 12,8%, та по спеціальному фонду – на 39,9 %.

Динаміка надходжень до міського бюджету

у 2007-2011 роках ( без врахування міжбюджетних трансфертів)

тис. грн.




2007 факт

2008 факт

2009

факт

2010 уточнений план

2011 прогноз

Відхилення прогнозу 2011 року від уточненого бюджету 2010 року

+/-

%

Міський бюджет, разом, в т.ч.

19519,8

25776,4

25411,5

29061,3

33140,0

4078,7

114,0

загальний

фонд

18182,7

23755,3

23401,2

27694,5

31228,0

3533,5

112,8

спеціальний фонд

1337,1

2021,1

2010,3

1366,8

1912,0

545,2

139,9



Загальний фонд
Прогнозний показник доходів загального фонду міського бюджету, без врахування міжбюджетних трансфертів, визначено у сумі 31228,0 тис.грн.

Доходи, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, формуються відповідно до вимог статті 64 Бюджетного кодексу України і прогнозуються у сумі 28642,7 тис.грн., або 113,8% до уточненого плану 2010 року і на рівні обрахованих Міністерством фінансів України.

Найбільшу питому вагу в доходах, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, становить податок з доходів фізичних осіб – 99,2%.

Прогноз надходжень податку з доходів фізичних осіб на 2011 рік розрахований у розрізі видів економічної діяльності з урахуванням очікуваних надходжень у 2010 році, норм Бюджетного кодексу України та Податкового кодексу України, поступового виходу економіки із кризового стану і визначено у сумі 28419,3 тис.грн.

Прогнозний ріст суми податку ( без фіксованого податку) становить 18,9% до уточненого плану надходжень (з 23903,7 тис. грн. у 2010 році до 28419,3 тис. грн. у 2011 році).

При визначені прогнозного показника податку з доходів фізичних осіб враховано:

- зростання фонду оплати праці на 11,8% (з 167,4 млн. грн. у 2010 році до 187,1 млн. грн. у 2011 році), що обумовлено збільшенням обсягів виробництва;

- прогнозне підвищення середньомісячної заробітної плати працівників міста на 10,0% (з 1953 грн. до 2148 грн.).

- підвищення мінімальної заробітної плати з 922 грн. у 2010 році до 1004 грн. у 2011 році.

З урахуванням вищезазначених факторів розрахункова сума надходжень податку з доходів найманих працівників становить 27727,5 тис.грн.

Податок з доходів фізичних осіб - суб"єктів підприємницької діяльності, виходячи з моніторингу фактично отриманих доходів у попередні бюджетні періоди, прогнозується отримати у сумі 61,1 тис.грн.

Податок з доходів фізичних осіб-військовослужбовців та осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, органів і установ виконання покарань на підставі динаміки надходжень за минулі роки прогнозується у сумі 519,2 тис.грн., що становить 100,0% до розрахункових показників Міністерства фінансів України.

Податок з доходів фізичних осіб від інших видів діяльності, виходячи з моніторингу фактично отриманих доходів у попередні бюджетні періоди, прогнозується у сумі 7,1 тис.грн.

По податку з доходів фізичних осіб від продажу нерухомого майна та надання нерухомості в оренду (суборенду), житловий найм (піднайм) прогнозуються надходження у сумі 60,0 тис.грн.

По податку з доходів фізичних осіб від продажу рухомого майна та надання рухомого майна в оренду (суборенду) прогнозуються надходження у сумі 2,9 тис.грн.

По податку з доходів фізичних осіб від отриманого внаслідок прийняття ним у спадщину майна, коштів, майнових чи немайнових прав прогнозуються надходження у сумі 41,5 тис.грн.

Реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, згідно з розрахунків державного реєстратора виконавчого комітету міської ради, розраховано у сумі 9,1 тис.грн. У 2011 році розраховується зареєструвати 170 фізичних та 10 юридичних осіб, по 40 особах - внести зміни до уставів юридичних та фізичних осіб та видати 10 дублікатів (розмір плати за реєстрацію становить 170,0 грн. для юридичної особи та 34,0 грн. для фізичної особи).

Надходження по державному миту в частині, що належать міському бюджету, прогнозуються у сумі 214,3 тис.грн.

Обсяг доходів, що не враховуються при визначенні міжбюджетних відносин, на 2011 рік формуються, відповідно до ст.69 Бюджетного кодексу України, і передбачаються у сумі 2585,3 тис. грн., або 108,5% до уточненого плану 2010 року і на рівні обрахованих Міністерством фінансів України.

При розподілі доходів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, враховано тенденції надходжень таких доходів за три базові роки та зміни у структурі кошика.

У прогнозному показнику на 2011 рік враховано додатковий ресурс у сумі 800,0 тис.грн. за рахунок передачі надходжень з I до ІІ кошику та збільшення відсотку відрахувань плати за землю до міського бюджету з 75,0% до 100,0%:

фіксованого податку на доходи фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю – 119,6 тис. грн.;

плати за землю – 580,1 тис. грн.;

плати за торговий патент – 100,3 тис. грн.;

адміністративних штрафів та інших санкцій – 10,0 тис.грн.

Фіксований податок на доходи з фізичних осіб від зайняття підприємницькою діяльністю, за даними ОДПІ, планується у сумі 119,6 тис.грн., що становить 110,7% до фактичних надходжень 2010 року.

Плату за землю, за даними ОДПІ, прогнозується отримати у сумі 2320,5 тис.грн.

При визначені прогнозу плати за землю враховано:

- 100 відсоткове зарахування до міського бюджету у 2011 році;

- очікувані надходження у 2010 році;

- динаміка надходжень у попередніх роках;

- індексація грошової оцінки земельних ділянок;

- збільшення орендної плати, в результаті оформлення нових договорів оренди підприємствами різних форм власності;

Земельний податок з юридичних осіб, за даними ОДПІ, прогнозується у сумі 458,4 тис.грн.

Орендна плата з юридичних осіб розрахована у сумі 1169,0 тис.грн. по 50 орендарям і обумовлено оформленням договорів оренди на землю підприємствами різних форм власності, на виконання ст.125 Земельного кодексу України, погашенням боргу, який склався станом на 01.01.2011.

Надходження від земельного податку з фізичних осіб розраховані у сумі 114,2 тис.грн. і обумовлені складанням договорів на право тимчасового користування землею.

Орендна плата з фізичних осіб розрахована по 127 орендарям у сумі 578,9 тис.грн. за рахунок складених 19 нових угод на оренду земельних ділянок і погашенням боргу станом на 01.01.2011.

Надходження по місцевих податках і зборах в 2011 році, згідно з розрахунками, наданих ОДПІ, прогнозуються у сумі 100,8 тис.грн.

Відповідно до норм Податкового кодексу збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності включений до складу місцевих податків і зборів. Прогноз надходжень збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності на 2011 рік розраховано, виходячи із розрахункової середньої вартості збору на 2011 рік (виходячи із фактичних надходжень у 2010 році);

Фіксований сільськогосподарський податок прогнозується у сумі 1,3 тис.грн.

Надходження від адміністративних штрафів, що накладаються адміністративною комісією при виконкомі Синельниківської міської ради, за розрахунками юридичного відділу, прогнозуються у сумі 10,0 тис. грн.

Надходження плати за оренду майнових комплексів та іншого майна, що знаходиться у комунальній власності, згідно з розрахунками управління житлово-комунального господарства та комунальної власності і бюджетних установ, відповідно до укладених договорів оренди і враховуючи вимоги рішень міської ради від 14 березня 2007 року №177-11/У „Про оренду майна, що є власністю територіальної громади м.Синельникового" та від 26 березня 2010 року №691-45/У «Про внесення змін до рішення міської ради від 14 березня 2007 року №177-11/У «Про оренду майна, що є власністю територіальної громади м.Синельникового» прогнозуються у сумі 26,6 тис.грн.

По інших надходженнях прогнозується надходжень у сумі 6,5 тис.грн.
Спеціальний фонд міського бюджету

Обсяг дохідної частини спеціального фонду міського бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) на 2011 рік, на підставі ст.69 Бюджетного кодексу України, розрахунків доходів ОДПІ та відповідних відділів міської ради, визначено у сумі 1912,0 тис.грн., або 139,9% до уточненого плану 2010 року.

Джерелом формування бюджету розвитку у 2011 році є надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення та єдиного податку.

Бюджет розвитку прогнозується у сумі 731,5 тис.грн.

Надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення прогнозуються у сумі 63,0 тис.грн. від приватизації земельних ділянок під нерухомістю площею 0,08 га.

Єдиний податок прогнозується у сумі 668,5 тис.грн. - на рівні обрахованих Міністерством фінансів України.

При прогнозуванні податку на 2011 рік враховано вплив Податкового кодексу, а саме:

підпунктом 3 пункту 1 підрозділу 8 розділу ХХ Податкового кодексу України визначено сплату єдиного податку в розмірі частини цього податку відповідно до діючого законодавства. Тобто надходження становитимуть 43 відсотка від суми єдиного податку відповідно до пункту 2 Указу Президента України «Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва» від 03.07.1998 №727/98 (із змінами та доповненнями).

Враховуючи вимоги Податкового кодексу України, надходження від введеного збору за першу реєстрацію транспортного засобу прогнозуються у сумі 44,7 тис.грн. - на рівні обрахованих Міністерством фінансів України.

У 2011 році екологічний збір буде розподіляться у співвідношенні, встановленому Бюджетним кодексом України і враховуючи розрахунки Міністерства фінансів України, прогнозується у сумі 59,5 тис.грн.

На підставі розрахунків розпорядників бюджетних коштів міського бюджету власні надходження бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів міського бюджету, прогнозуються у сумі 989,8 тис.грн.

До цільового фонду соціально-економічного розвитку міста, створеного рішенням міської ради від 25.12.2008 року №471-28/У « Про залучення коштів на соціально-економічний розвиток міста Синельникового» прогнозуються надходження у обсязі 75,0 тис.грн.

(кошти пайової участі забудовників будівництва на створення та розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста).

Надходження збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах, враховуючи розрахунки Міністерства фінансів України, прогнозуються в сумі 8,3 тис.грн..
Міжбюджетні відносини

Дотація вирівнювання, що одержується з державного бюджету визначена у сумі 1022,2 тис.грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги визначена у сумі 19583,0 тис. грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло,-водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот визначена у сумі 4730,2 тис.грн

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв"язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян визначена у сумі 999,6 тис.грн

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу визначена у сумі 109,5 тис.грн.

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" визначена в сумі 146,1 тис.грн..

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських (міст республіканського в Автономній Республіці Крим і обласного значення) районних у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком проекту «Вдосконалення системи соціальної допомоги» передбачена в сумі 30,9 тис.грн.

Субвенція з обласного бюджету на виконання обласної міжгалузевої комплексної програми «Здоров"я нації на 2002-2011 роки» та соціальний захист населення передбачена в сумі 24,0 тис.грн.

Інша дотація з обласного бюджету передбачена в сумі 152,7 тис.грн.

Таким чином, загальний обсяг міського бюджету прогнозується у сумі 59938,2 тис.грн., в т.ч. загальний фонд – 57995,3 тис.грн., з них міжбюджетні трансферти – 26798,2 тис.грн. і спеціальний фонд – 1942,9 тис.грн. , з них міжбюджетні трансферти – 30,9 тис.грн.

ІІІ. Особливості формування видаткової частини міського бюджету

Видатки міського бюджету на 2011 рік заплановано у відповідності до статей 89 та 91 Бюджетного кодексу України у сумі 59938,2 тис.грн., у тому числі загальний фонд в сумі 57995,3 тис.грн. та спеціальний фонд в сумі 1942,9 тис.грн. з урахуванням пріоритетного спрямування коштів на соціально – захищені статті видатків в повному обсязі та збереженням мережі закладів та чисельності працівників бюджетної сфери.

На соціально – захищенні статті видатків установ, які утримуються з міського бюджету (заробітну плату з нарахуванням, продукти харчування, енергоносії та комунальні послуги), в міському бюджеті на 2011 рік передбачено 31406,7 тис.грн., що складає 96,6% в загальному обсязі видатків бюджетних установ та більше на 1495,4 тис.грн., або на 5,0% показників плану 2010 року.

В складі видатків на утримання установ, що фінансуються з міського бюджету, передбачені кошти для забезпечення розміру мінімальної заробітної плати з січня - 941 гривень., з квітня - 960 гривень, з жовтня – 985 гривень та з грудня – 1004 гривень на місяць.

Розміри посадових окладів (тарифних ставок) працівників бюджетних установ встановлені, виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду з січня 613 гривень, з квітня - 625 гривень, з жовтня – 641 гривень та з грудня – 654 гривень на місяць.

Працівникам бюджетних установ, розміри посадових окладів (тарифних ставок) яких будуть менші за визначений розмір мінімальної заробітної плати, посадовий оклад (тарифна ставка) встановлено на рівні мінімальної заробітної плати.

Крім того, враховані кошти на проведення індексації заробітної плати працівників відповідно до Закону України «Про індексацію грошових доходів населення».

Фонд заробітної плати з нарахуваннями по установах, що фінансуються з міського бюджету, планується в сумі 25647,0 тис.грн., що більше ніж план на 2010 рік на 562,2 тис.грн., або на 2,2%. Питома вага цих видатків в загальному обсязі видатків установ становить 78,9% .

На виконання Закону України «Про охорону дитинства» враховано видатки на безкоштовне харчування дітей - сиріт, дітей з малозабезпечених сімей та учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг та послуг враховані в обсязі на проведення розрахунків, які споживаються установами, та становлять 3525,2 тис.грн., що в порівнянні з затвердженим планом на 2010 рік більше на 201,4 тис.грн , або 6,1%. Натуральні показники споживання енергоносіїв враховані на рівні планових показників 2010 року за діючими тарифами з урахуванням коефіцієнту росту.

  1   2   3

Схожі:

ПОЯСНЕННЯ до основних положень рішення «Про міський бюджет м. Синельникове...
Дніпропетровської МДПІ та управліннями і відділами міської ради, на яких покладено контроль за справлянням та стягненням відповідних...
Р І ШЕНН Ясічня 2012 року №
Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання Закону України „Про Державний бюджет України на 2011 рік”, рішення...
Закон України про Державний бюджет України на відповідний рік
Про міський бюджет на 2013 рік'', асигнувань, затверджених в кошторисах установ на 2013 рік та по кодам функціональної та економічної...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства м. Синельникового на 2011-2015 роки, рішення міської ради від...
ЧЕТВЕРТА СЕСІЯ
Україні», враховуючи лист Міністерства фінансів України від 10. 12. 2010 №31-11020-14-8/34285 “Щодо уточнених розрахункових показників...
“ Про міський бюджет на 2011 рік”
Винесені на розгляд сесії зміни викликані необхідністю уточнення бюджету відповідно до пп. 23 п. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве...
Синельниківської міської ради
Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Бюджетним кодексом України, з метою забезпечення своєчасного та...
Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік»
України «Про Державний бюджет України на 2012 рік», керуючись статтею 26 Закону України» Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи...
«Про бюджет м. Тернополя на 2011 рік» Розглянувши пропозиції управління...
...
РІШЕННЯ від грудня 2011 року N Про Програму соціально-економічного...
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" Синельниківська міська рада...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка