Методичка для виконання контрольної роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня


Скачати 407.5 Kb.
Назва Методичка для виконання контрольної роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня
Сторінка 1/3
Дата 21.04.2013
Розмір 407.5 Kb.
Тип Методичка
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Методичка
  1   2   3
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ПЕРСПЕКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Кафедра обліку і аудиту

БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ІІ
Методичка для виконання контрольної роботи

для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня

„молодший спеціаліст”

спеціальності 5.03050901 “Бухгалтерський облік”

заочної форми навчання

Затверджено на засіданні кафедри обліку і аудиту

Протокол № 1 від 27 серпня 2009 року

Укладачі викл. Кавин М. Ф.

ст. викл. Грицай О.І.
В.о. зав. кафедри ОА Свірська О.Б.

Львів - 2009

1. Зміст і структура контрольної роботи
Контрольна робота з дисципліни „Бухгалтерський облік – ІІ” виконується студентами освітньо-кваліфікаційного рівня „молодший спеціаліст” спеціальності “Бухгалтерський облік” заочної форми навчання у відповідності з навчальним планом по даній дисципліні. ІКонтрольна робота складається з двох частин кожна з яких включає теоретичну та практичну (розрахункову) частину.

У теоретичній частині контрольної роботи студент зобов’язаний підтвердити засвоєні ним теоретичні базові знання з дисципліни „Бухгалтерський облік – ІІ” за допомогою відповіді на одне з поставлених питань, що приведені у таблиці 2.1 та таблиці 2.2 контрольного завдання. Кожний студент виконує теоретичну частину контрольної роботи за варіантом, номер якого співпадає з порядковим номером студента в Журналі обліку поточної успішності та відвідування студентів. Обсяг викладеного теоретичного питання має становити: не менше двох та не більше п’яти друкованих сторінок .

Студент повинен розв’язати завдання для практичної (розрахункової) частини контрольної роботи, використавши отримані теоретичні знання, здійснити відповідні розрахунки та написати бухгалтерські проведення кожної із вказаних господарських операцій. Заповнити Журнал реєстрації господарських операцій та вказати первинні документи, що використовуються в кожній конкретній господарській операції.

Суми та окремі значення за господарськими операціями, що представлені у таблиці 3.1, 3.2 та 3.3 кожен студент вибирає індивідуально у відповідності з порядковим номером Журналу обліку поточної успішності та відвідування студентів. При обчисленні - відповідь повинна заокруглюватись до цілих.

Робота повинна бути написана від руки або за допомогою комп’ютера на одному боці аркуша білого паперу формату А4 із дотриманням наступних полів: ліворуч – 2,5 см., праворуч – 2 см., зверху – 2 см., знизу – 2 см. Титульний лист повинен містити номер варіанту. Зразок оформлення титульного листа подано в додатку А.
2. Завдання для виконання теоретичної частини контрольної роботи

Таблиця 2.1.

Номер варіанту

Зміст питання

1

Визнання, класифікація та оцінка основних засобів

2

Документування операцій з обліку основних засобів

3

Облік надходження основних засобів

4

Облік вибуття основних засобів

5

Облік переоцінки основних засобів

6

Амортизація основних засобів

7

Облік інших необоротних активів та їх амортизація

8

Облік нематеріальних активів та їх амортизація

9

Визнання, класифікація та оцінка запасів

10

Документування операцій з обліку запасів

11

Облік надходження запасів

12

Облік вибуття запасів

13

Облік переоцінки запасів

14

Облік малоцінних та швидкозношуваних предметів

15

Калькулювання собівартості продукції

16

Облік витрат виробництва.

17

Облік транспортно-заготівельних витрат.

18

Облік готової продукції

19

Облік браку.

20

Облік грошових коштів у касі

21

Облік грошових коштів на рахунках у банку

22

Облік розрахунків з покупцями та замовниками

23

Облік резерву сумнівних боргів

24

Облік розрахунків з оренди

25

Облік векселів

26

Облік розрахунків з підзвітними особами

27

Облік розрахунків з постачальниками та підрядниками

28

Облік кредитних операцій

29

Облік розрахунків з учасниками

30

Облік розрахунків за податками та платежами


Таблиця 2.2.

Номер варіанту

Зміст питання

1

Структура заробітної плати

2

Документування розрахунків з оплати праці

3

Синтетичний облік оплати праці

4

Облік відпусток

5

Облік допомоги вразі тимчасової непрацездатності

6

Облік матеріальної допомоги. Індексація заробітної плати

7

Облік утримань із заробітної плати

8

Облік нарахувань на фонд оплати праці

9

Порядок та документальне оформлення виплати заробітної плати

10

Облік довгострокових зобов’язань – оренда.

11

Облік довгострокових зобов’язань – векселі.

12

Облік кредитних операцій

13

Поняття та види фінансових інвестицій

14

Облік придбання та реалізації фінансових інвестицій

15

Методи оцінки фінансових інвестицій на дату балансу

16

Облік статутного капіталу

17

Облік пайового, резервного та додаткового капіталу

18

Облік вилученого та неоплаченого капіталу. Облік нерозподіленого прибутку

19

Облік забезпечення майбутніх витрат і платежів

20

Облік цільового фінансування та цільових надходжень

21

Облік доходів

22

Облік витрат

23

Облік фінансових результатів

24

Принципи та методи калькуляції у будівництві

25

Принципи та методи калькуляції на сільськогосподарських підприємствах

26

Принципи та методи калькуляції у торгівлі

27

Принципи та методи калькуляції в аптеках

28

Принципи та методи калькуляції в автотранспортних підприємствах

29

Принципи та методи калькуляції у громадському харчуванні

30

Фінансова звітність та показники фінансового аналізу


3. Завдання для виконання практичної частини індивідуальної роботи

Задача №1.1 ( вихідні дані в Таблиці 3.1 )

22.08.200 ц.р. придбано верстат шліфувальний:

  • вартість верстату у продавця С1 грн. (без ПДВ);

  • витрати на транспортування С2 грн. (в т.ч. ПДВ);

  • витрати на монтаж (використано запчастини) С3 грн;

  • нараховано заробітну плату робітникам, які виконували монтаж, на суму С4 та проведені відрахування на соціальні заходи.

31.08.2007р. верстат вводиться в експлуатацію. Термін експлуатації С5 років. Ліквідаційна вартість С6грн. Загальна потужність верстата С7 деталей. У вересні 2007 року випущено С8 деталей. В жовтні 2007 року верстат реалізовано за ціною С9 грн., в т.ч. ПДВ.

Потрібно :

  1. Визначити первісну вартість об’єкта основних засобів

  2. Нарахувати амортизацію методом С10 за вересень 2007 р.

  3. Відобразити операцію з продажу основного засобу.

  4. Кореспонденцію рахунків оформити в журналі реєстрації господарських операцій, вказати первинні документи, що використовуються при зазначених господарських операція.

Таблиця 3.1.

№ варі-анту

З н а ч е н н я

С1

С2

С3

С4

С5

С6

С7

С8

С9

С10

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1

10 000

1 200

150

800

4

600

10 000

1 000

22 150

метод прискореного зменшення ЗВ

2

12 000

1 400

175

810

5

700

11 000

1 100

24 385

кумулятивний

3

14 000

1 600

200

820

6

800

12 000

1 200

26 620

прямолінійний

4

16 000

1 800

225

830

7

900

13 000

1 300

28 855

виробничий

5

18 000

2 000

250

840

8

1 000

14 000

1 400

31 090

метод зменшення залишкової вартості

6

20 000

2 200

275

850

9

1 100

15 000

1 500

33 325

метод прискореного зменшення ЗВ

7

22 000

2 400

300

860

10

1 200

16 000

1 600

35 560

кумулятивний

8

24 000

2 600

325

870

11

1 300

17 000

1 700

37 795

прямолінійний

9

26 000

2 800

350

880

12

1 400

18 000

1 800

40 030

виробничий

10

28 000

3 000

375

890

13

1 500

19 000

1 900

42 265

метод зменшення залишкової вартості


































Продовження таблиці 3.1

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

11

30 000

3 200

400

900

14

1 600

20 000

2 000

44 500

метод прискореного зменшення ЗВ

12

32 000

3 400

425

910

15

1 700

21 000

2 100

46 735

кумулятивний

13

34 000

3 600

450

920

14

1 800

22 000

2 200

48 970

прямолінійний

14

36 000

3 400

440

915

13

1 900

23 000

2 300

50 755

виробничий

15

38 000

3 200

430

910

14

2 000

24 000

2 400

52 540

метод зменшення залишкової вартості

16

40 000

3 000

420

905

15

2 100

25 000

2 500

54 325

метод прискореного зменшення ЗВ

17

42 000

2 800

410

900

14

2 200

26 000

2 600

56 110

кумулятивний

18

44 000

2 600

400

895

13

2 300

27 000

2 700

57 895

прямолінійний

19

46 000

2 400

390

890

12

2 400

28 000

2 800

59 680

виробничий

20

48 000

2 200

380

885

11

2 500

29 000

2 900

61 465

метод зменшення залишкової вартості

21

50 000

2 000

370

880

10

2 600

30 000

3 000

63 250

метод прискореного зменшення ЗВ

22

52 000

1 800

360

875

11

2 700

31 000

3 100

65 035

кумулятивний

23

54 000

1 600

350

870

12

2 800

32 000

3 200

66 820

прямолінійний

24

56 000

1 400

340

865

13

2 900

33 000

3 300

68 605

виробничий

25

58 000

1 200

330

860

14

3 000

34 000

3 400

70 390

метод зменшення залишкової вартості

26

60 000

1 000

320

855

15

3 100

35 000

3 500

72 175

метод прискореного зменшення ЗВ

27

62 000

800

310

850

16

3 200

36 000

3 600

73 960

кумулятивний

28

64 000

600

300

845

17

3 300

37 000

3 700

75 745

прямолінійний

29

66 000

400

290

840

18

3 400

38 000

3 800

77 530

виробничий

30

68 000

200

280

835

10

3 500

39 000

3 900

79 315

метод зменшення залишкової вартості

  1   2   3

Схожі:

Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів...
Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів напрямку підготовки «комп’ютерні науки» освітньо-кваліфікаційного...
Результати фахового тестування вступників для здобуття освітньо-кваліфікаційного...
Результати фахового тестування вступників для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра на основі освітньо-кваліфікаційного...
Дипломної роботи має передбачати проведення аналітичної роботи, наукових...
Для студентів денної та заочної форм навчання освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”, “спеціаліст” та “магістр”спеціальності...
ЗАТВЕРДЖУЮ
Робоча програма дисципліни "Економічна теорія" розроблена для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "Бакалавр"
Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни...
Автори: Яріш О. В., доцент кафедри фінансів Полтавського університету споживчої кооперації України, к е н
Методичні рекомендації до виконання контрольної роботи
Виконання контрольної роботи студентами заочної форми навчання є складовою частиною навчального процесу, активною формою самостійної...
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ВСТУПНИХ ВИПРОБУВАНЬ
Консультації з фаху та іноземної мови для вступників для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра на основі освітньо-кваліфікаційних...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ЧЕРКАСЬКИЙ...
БІОГРАФІЧНИЙ ДОВІДНИК ДЛЯ СТУДЕНТІВ УСІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ «БАКАЛАВР»
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»
Рекомендовано до друку Науково-методичною радою Інституту підприємництва та перспективних технологій (протокол №5 від 22. 02. 2012...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до вивчення дисципліни та виконання контрольної...
Чинники успішного працевлаштування за фахом: Метод рекомендації до вивч дисципліни та викон контр роботи для студ освіт кваліф рів....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка