Тема: Плоди, їх будова та значення Мета


Скачати 39.17 Kb.
Назва Тема: Плоди, їх будова та значення Мета
Дата 18.12.2013
Розмір 39.17 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Біологія > Урок
Тема: Плоди, їх будова та значення

Мета: сформувати в учнів уявлення про утворення, будову та значення плодів; познайомити з класифікацією плодів; розвивати вміння і навички розпізнавати різні типи плодів; продовжувати екологічне та естетичне виховання. Корекція: дрібної моторики, сенсорних дій обстежувального характеру, опанування способів порівняння, розвитку пізнавальних інтересів

Форми організації навчальної діяльності: фронтальна, індивідуальна, парна

Демонстраційні матеріали та обладнання: навчальні таблиці, муляжі й набори плодів, м/м дошка

Хід уроку

І. Організаційний момент

Дзвенить дзвінок,

Урок почався.

І учні всі за партами сидять.

Вже вуха їхні,

Очі, руки

Готові нові знання сприймать!

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Біологічний футбол (учні задають питання один одному, що підготували вдома)

  2. Тестові завдання по варіантах.

1 варіант

  1. варіант

1. Суцвіття подорожника:

А) волоть;

Б) кошик;

С) колос;

2. Суцвіття соняшника:

У) кошик;

Р) щиток;

А) китиця

3. Суцвіття голівка у:

У) жито;

П) конюшина;

К) кукурудза

4. Суцвіття складний зонтик у:

Е) морква;

А) яблуня;

О) черемха

5. Складне суцвіття:

Р) складний колос;

Ф) зонтик;

З) голівка

1. Суцвіття китиця:

А) цибуля;

Б) конюшина;

Д) черемха

2. Складне суцвіття у:

О) морква;

П) кульбаба;

У) каштан

3. Суцвіття зонтик у:

Т) слива;

Б) часник;

Ф) жито

4. Просте суцвіття:

О) складний колос;

Б) складний зонтик;

Р) щиток

5. Суцвіття складний колос у :

Е) пшениця;

С) соняшник;

Л) груша

( при правильних відповідях у І варіанту вийде слово «супер», а у другого – «добре»

ІІ. Мотивація навчально - пізнавальної діяльності учнів

Наверно, наверно, вы слышали сами,

Что, если мы дружно потянем носами,

От сада останется только забор.

Исчезнут малина, клубника, крыжовник,

Исчезнет пропахший цветами садовник:

Мы просто вдохнём их – и весь разговор.

Постойте минуточку, вам будет приятно

Увидеть, как мы выдыхаем обратно:

Малину, клубнику, цветущий крыжовник.

У вас на глазах возвратиться назад

Душистый, внезапно исчезнувший сад,

А также пропахший цветами садовник.

ІІІ. Сприймання та засвоєння учнями нового матеріалу

Розповідь вчителя з демонстрацією мультимедійної презентації та наборів плодів.

Учні працюють з «Довідничком – помічником»

Довідничок – помічник

Плід________________________________________________________________________________________________________________________________

Плід



Функції плоду:

  1. __________________________________________________________________________________________________________________________

  2. __________________________________________________________________________________________________________________________

  3. __________________________________________________________________________________________________________________________

Плід


СУХІ

СОКОВИТІ

ТАКІ, ЩО РОЗКРИВАЮТЬСЯ

ТАКІ, ЩО НЕ РОЗКРИВАЮТЬСЯ




ПРОСТІ


СКЛАДНІ




IV. Узагальнення та систематизація знань

  1. Послухайте казку і визначте біологічні помилки

Якось теплим сонячним днем, проходячи повз городні зарості, я почула суперечку.

  • Я королева всіх плодів. Соковита й солодка, як ніхто, - сказала Диня, повертаючи свій зелений бік до сонця.

  • Ні, я – заперечила Картопля. Мене варять, мене труть, пироги з мене печуть. Круглобокий баклажан аж посинів від злості.

  • В нашому роді ніколи не виникали подібні суперечки, - сердито промовив він.

  • Почекайте, - перебила його Петрушка. Я зараз у всьому розберусь.

Довго вони ще сперечалися, вже зовсім стемніло, але так і не прийшли вони до однієї думки. (Бульба картоплі, петрушка – це не плоди. Бульба – це видозмінений пагін, петрушка – корінь)

  1. Вчитель показує малюнок із зображенням плодів, а учні повинні написати, який цей плід сухий чи соковитий та як називається.

  2. Визначити який це плід та допишіть його назву.

V. Оголошення оцінок

VІ. Домашнє завдання

Прочитати §31, складіть кросворд на тему «Плоди» або підготуйте повідомлення про плоди


Схожі:

Тема : Квітка. Будова і різноманітність квіток
...
Тема уроку. Будова та функції шкіри й похідних шкіри. Лабораторна...
Кроскопічною і мікроскопічною будовою шкіри, основними функціями шкіри й основних її похідних, розвивати допитливість в учнів, розв’язувати...
Тема. Будова та різноманітність рослинних клітин. Поділ клітини....

Урок біології в 10 класі Тема : будова та функції ядра
Мета: сформувати уявлення про будову ядра, показати основні функції ядра і його взаємозв’язки з іншими органелами клітини; розширити...
Тема: Геологічна будова, рельєф, корисні копалини. Навчальна мета
Тому спочатку нам треба визначити особливості внутрішньої будови материка, а потім – на підставі цих знань – пояснити розміщення...
План-конспект уроку Тема: “Будова довідників програми та робота з ними”
Мета: навчити основних прийомів роботи з довідниками програми «1С: Торгівля+Склад»
Тема Глюкоза. Будова та властивості. Поширення в природі Девіз: «Робота...
Навчальна: вивчити будову глюкози, її властивості, як представника речовин з подвійними властивостями з позицій причинно-наслідкової...
Тема : Повітря навколо нас. Значення повітря для людей, тварин, рослин
Мета: розширити й поглибити уявлення дітей про значення і місцезнаходження повітря на Землі, про властивості повітря, формувати вміння...
Виробництво чавуну. Доменний процес. Робота та будова доменної печі....
Мета: Ознайомлення учнів з виробництвом чавуну, доменним процесом. Робота та будова доменної печі. Залізні руди (багата, бідна)
Урок у 9-му класі Тема. Періодичний закон і періодична система хімічних...
Тема. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва. Будова атома
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка