Програма гуртка «А н гл і йс ьк а р о з м овна мова» Затверджено


Скачати 165.49 Kb.
Назва Програма гуртка «А н гл і йс ьк а р о з м овна мова» Затверджено
Дата 05.11.2013
Розмір 165.49 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

Програма

гуртка

«Англійська розмовна мова»

Затверджено:

Педагогічною радою

Петровського Центру дитячої

та юнацької творчості,

протокол №1 від 30.08.2010 р.

Директор_______ Н.І.Дебела


Узгоджено:

Начальник освіти Петровської

районної в місті Донецьку ради
___________ Л.В.Фофанова

Керівник гуртка: Корчагіна О.І.

2011 рік

Пояснювальна записка

У ХХІ столітті в українському суспільстві зросла потреба у спілкуванні та співробітництві з іншими народами,представниками інших країн. Знання іноземної мови стало необхідністю. Освітні заклади України перейшли на нові навчальні програми, які передбачають вивчення іноземної мови з першого класу. Залучення дітей дошкільного віку та молодших школярів до вивчення іноземної мови набуло поширення і закріплено в державних документах про освіту. У дитячих садках і позашкільних закладах створюються гуртки з вивчення іноземної мови,призначення яких _ розвивати творчі здібності дітей,надавати їм можливість удосконалювати мовні та мовленнєві здібності в напрямі оволодіння іноземною мовою.

Мета програми:

Практичне опанування дітьми мовних і мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для спілкування англійською мовою,створення певної бази для вільного володіння англійською мовою в подальшому.

Основні завдання:

забезпечити гармонійний та різнобічний розвиток кожної людини;

створити належні умови для реалізації дошкільником свого природного потенціалу,враховуючи вікові та індивідуальні особливості кожної дитини;

дотримуватися хронологічності у навчально-виховній роботі;

забезпечити наступність між дошкільною та початковою загальноосвітньою підготовкою.

Вимоги до реалізації програми:

дотримання принципу єдності,виховання та розвитку дитини;

використання сучасних виховних та навчальних технологій;

надати переваги загальному розвитку дитини, а неконкретним знанням,

умінням та навичкам;

турбота про здоров’я дитини та психологічний комфорт.

Навчання англійської мови має розвивати:

ціннісне ставлення кожної дитини до світу природи, культури, людей, самої себе;

пам’ять, увагу,творчу активність;

сенсорні здібності, образні форми пізнання світу;

координацію рухів, загальну та тонку моторику;

почуття, емпатію;

потребу в реалізації власних, творчих здібностей;

природне прагнення дошкільника пізнавати світ та навчатися;

Виховувати:

уміння долати труднощі та досягати успіхів у власній діяльності;

почуття самовпевненості, віри в свої можливості;

прихильність; доброзичливе ставлення до людей, своєї родини, друзів та живої природи;

інтерес та любов до світової культури.

У навчанні дошкільнят іноземної мови слід враховувати психофізичні особливості дітей 5-7 років:

конкретне або образне мислення ;

образне сприймання;

нестійкість, мимовільність уваги;

схильність дітей до копіювання та імітації;

підвищену емоційність сприйняття;

тривалість одного заняття для дітей 5 років 25-30 хвилин, 6-7 років 35 хвилин.

Програма передбачає навчання англійської мови за такими видами мовної та мовленнєвої діяльності: фонетика, лексика, граматика, аудіювання, розвиток діалогічного та монологічного мовлення.

Навчально-тематичний план

(початковий рівень.1-йрік навчання)

1.Вступ -3г.

2.Привітання .Прощання -5г.

3.Іграшки -10г.

4.команди.Що я вмію робити -10г.

5.Кольори -10г.

6.лічба від 1до 12 -11г.

7.зима.Зимові розваги.новий Рік -10г.

8.Про себе та свою сім ю -10г.

9.Частини тіла людини -10г.

10.Кімната,Будинок.Меблі -7г.

11.Про погоду.Весна -8г.

12.Свійські тварини та птахи -12г.

13.підсумкове заняття -1г.

Всьго -107 г.

Зміст програми

( початковий рівень,1-й рік навчання)

  1. Екскурсія. Правила поведінки у позашкільному закладі та кабінеті англійської мови. Перше знайомство з Англією, улюбленими героями казок англійських дітей.

  2. Привітання, прощання. Вірші : «Доброго ранку» , « До побачення моя лялько» . Пісня привіт. Тематично -ігрові ситуації.

  3. Іграшки.

Словник: іграшка, ведмідь, заєць, собака, жаба, машинка, зірочка, лисиця, коробка, курка, півник, пташка, лялька, кіт, дзиґа.

Малий, великий, гарний. Питання. Вірш « Моя лялька» . Римування

«Я люблю свій матч» . Ігрова ситуація «На дні народження» . Ігри :

« Чарівна скринька» , «Що зникло» , «Магазин іграшок».

  1. Команди.Що я вмію робити.

Словник:Встань!Сядь!Вийди!Підійди до столу!Візьми!Поклади!

Дієслова.вірші:Чому?Я можу бігати.Ігрові ситуації:Виконай доручення.Неслухняна лялька. Ігри: Ведмедик.Мавпочки(копіювання рухів. Гімнастика за малюнками.

  1. Кольори.

Словник:колір,чорний,червоний,зелений,блакитний,коричневий,білий,жовтий,сірий. Вірш:Ведмедик коричневого кольору. Пісня: Я бачу зелений колір. Гра-хоровод: Який колір тобі подобається?

  1. Лічба від 1-12.

Словник:1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12,номер.рахувати.більше,менше.

Скільки буде…? Лічилочка «один,один,один». Рухлива зарядка «1,2,3,».

Рухлива зарядка: «Шикуйся за номером», «Більше чи менше».

Пісні-лічилочки.

  1. Зима.зимові розваги.Новий Рік.

Словник:пора року,зима,холдно.мозна сніжна погода.крижинка, сніговик,Дід Мороз,Снігуронька, ялинка.

Вірші: «Зимові дні», « Падає сніжок».

Ігрові ситуації: « На прогулянці», «Зустріч із Санта Клаусом».

  1. Про себе та свою сім ю.

Словник:я,ти,він,вона,вони,ми,дівчинка,хлопчик,тато,мама,дідусь,бабуся,син,дочка.тітка,дядько.

Вірші: «Я –хлопчик». «Мене звати Білл».

Ігри: «Знайомство», «Каравай». Пальчикова гра: «Дружна сімейка».

  1. Частини тіла людини.

Словник:голова.волосся.ніс,губи,коліно,рука,нога,живіт,пальці.

Вірш: «Носику!Носику!».

Рухливі ігри: «Голова та плечі», «Доторкнись!».Пальчикова гра: «10

маленьких пальчиків».

  1. Кімната .Меблі.

Словник:кімната,підлога.стеля.вікно,двері,стіл,крісло,диван,ліжко,телевізор,картина.ваза,килим,годинник. Опис предметів: розмір,колір,кількість.Римування: «Що я бачу».

Ігри « Доторкнись», « Моя кімната».

  1. Про погоду.Весна.

Словник: погода,вітер,сніг.мороз, холодно,тепло.жарко. Погода: сонячна, вітряна,хмарна.небо.сонце.

Врші: «Весна зеленого кольору», «Дощику,дощику!».

Ігрова ситуація: «На прогулянці». Гра: « Прогноз погоди».

  1. Свійські тварини та птахи.

Словник: тварини,кіт,собака, корова, курка. Качка. Свиня. Порося. Кінь. коза,вівця.

Вірш «Хто як говорить». Ігрова ситуація: «На фермі».

13.Підсумкове заняття.

Навчально-тематичний план

(початковий рівень,2-й рік навчання)

1.Вступ -3г.

2.Пори року.Осінь -5г.

3.Овочі та фрукти -10г.

4.Одяг.Взуття -11г.

5.Дикі тварини -10 г.

6.Геометричні фігури -10 г.

7.Новорічне свято.Різдво -10г.

8.Посуд -10 г.

9.Продукти харчування -10г.

10.Транспорт.На вулиці -7г.

11.Професії -8г.

12.Школа.Шкільні приладдя -12г.

13.Підсумкове заняття -1г.

Всього -107 годин.

Зміст програми

(початковий рівень,2-й рік навчання)

1.Вступ.

Мова людини.Українська та англійська мови.Знайомство з поняттями.: «слово».« приголосний звук», « голосний звук».

2. Пори року.Осінь.

Словник:сезон,осінь,зима.весна,літо,місяці року. Вірші: «Осінь», «Дощик!Дощик! Гра: « Прогноз погоди».

3.Овочі та фрукти .

Словник:буряк.картопля,морква,цибуля,часник,огірок,помідор.капуста,яблуко,груша,банан,персик,апельсин.виноград.слива.вишня,ананас. Смачна,солодка.кисла,гірка. Лічилка: « Раз картопля,два картопля».

Вірші: «Скажи,Пітер», «Овочі та фрукти». Ігри: «Овочевий магазин», «Їстівне та неїстівне», «Чарівний мішок2.

4. Одяг.Взуття.

Словник:Куртка,джинси,плаття,спідниця.штани,сорочка,блузка,пальто,шарф.капелюх,шкарпетки,рукавички.черевики,туфлі. Вірші: «Я одягнений…», «Черевики». Ігрова ситуація: « Одягнися на прогулянку», Рухлива ігра: Я одягаю…1,2,3…».

5. Дикі тварини.

Словник: тварина,лисиця,вовк,білка.їжак.олень.ведмідь.заєць,слон.мавпа.жирафа.верблюд.крокодил.кенгуру.черепаха.зебра. Хитрий.незграбний,сміливий,боязливий.дужий,слабкий,кумедний,симпатичний. Вірш: «Завтра ми підемо до зоопарку».Ігри: «Запам ятай», « В зоопарку».

6.Геометричні фігури.Лічба від 12-100.

Словник:квадрат,трикутник,овал,коло,ромб. Колір,розмір.

Ігрова ситуація: « На уроці».

7.Новорічне свято. Різдво.

Бесіда про святкування нового року та Різдва в англомовних країнах. Новорічні вірші. Ігрова ситуація « На карнавалі».

8.Посуд.

Словник: Посуд,тарілка,чашка,стакан.ложка,виделка,ніж.чайник.каструля,сковорода.

Вірш: « Допоможи мамі». Ігрова ситуація: «Накрий на стіл».

9.Продукти харчування.

Словник:Хліб,масло,сир,ковбаса,яйце. Каша, суп,цукерки.тістечко,печиво.торт,джем,мед.морозиво,молоко. Вода.чай.сік.

Вірш: « Я люблю їсти…».Лічилка: «одна картопля,дві картопля».

Гра: «Їстівне та неїстівне».

10.Транспорт.На вулиці.

Словник: машина,автобус,тролейбус,літак,вантажівка,космічний корабель,велосипед,таксі,мотоцикл,танк, катер, човен,потяг,вертоліт.Римування: « Я бачу…». Ігрові ситуації: « Світлофор», «На вулиці». Ігри: « Я вмію водити», « У місті».

11. Професії.

Словник: вчитель,лікар. Медсестра, робітник,водій,продавець,інженер,міліціонер,льотчик,будівельник,моряк.пенсіонер,модель.космонавт.дизайнер.банкір. Він,вона. Вірш: «Я хочу стати…».

Гра-лічилка «Один,два,три.Хтовін(вона)?. Гра-хоровод: «Ким ти хочеш бути?». Гра: «Візит до лікаря».

12.Школа.Ккільні приладдя.

Словник:олівець,ручка,зошит,книга,лінійка,гумка,портфель,пензлик,маркер,дошка.ганчірка,крейда,школа,клас.учень. Писати,читати,малювати.рахувати.

Пісня: « Я- учень». Ігрові ситуації « Збери портфель до школи», «На уроці…».

13.Підсумкове заняття.

Прогнозованний результат

Основні вимоги до знань і вмінь учнів

В процесі навчання діти ознайомляться:

  • з культурою.традиціями.святами англомовних країн;

  • столицями та символікою цих країн;

  • батьківщиною англійської мови-Великобританією,її символікою та столицею-Лондоном;

  • англійськими традиціями,святами.казками,народними піснями,прислів ями та приказками;

Діти навчаться:

  • виконувати вправи на розвиток дихання та вимови англійських звуків;

  • розрізняти мовлення іноземною та рідною мовами;

  • вимовляти звуки англійської мови;

  • володіти ритмікою та мелодикою англійської мови,використовувати інтонацію розповідних,питальних,заперечних і спонукальних речень;

  • вітати одне одного,прощатися;

  • рахувати в межах 12-100;

  • розуміти на слух мовлення викладача,інших дітей.,а також навчальний матеріал у звукозапису;

  • висловлювати з опорою на наочність та за ситуацією;

  • вести бесіду,відповідати на запитання в короткій та повній формі,ставити запитання;

  • читати вірші,розповідати приказки, співати пісні на англійській мові,розуміти їх зміст;

  • інсценувати нескладні казки,виконувати ролі в іграх-діалогах;

  • грати в рухливі ігри,дидактичні,сюжетно-рольові.творчі ігри англійською мовою;

  • розуміти та виконувати розпорядження учителя,своїх друзів,давати розпорядження і висловлювати прохання англійською мовою.

Навчально-тематичний план

(початковий рівень, 3-й рік навчання)

1.Вступ.Моє перше досьє -3г.

2.Пори року.Осінь.Зима -7г.

3.Світ навколо нас. АВС -10г.

4.Магазини.Одяг -8г.

5.Світ захоплень -10г.

6.Місто.Свята -11г.

7.Великобританія.Лондон -8.

8.День народження .Дати -10г.

9.Транспорт.На вулиці -10г.

10.На уроці англійської -7г.

11.Професії дорослих -8г.

12.Моя сім я.Мій будинок -7г.

13.Школа.Шкільні предмети -7г.

14.Підсумкове заняття.Моє портфоліо -1г.

Всього – 107 г.

Зміст програми

1.Вступ. Моє перше досьє. Де ти живеш? Я живу у Донецьку. Вставати,робити зарядку,ітидо школи ,гуляти,лягати спати,. Розповідь про себе.

2.Пори року.Осінь.Зима. Погода .Опис. Зимові розваги.Діалоги про пори року.Вірші: «Зимові пригоди», «Падає сніжок», « осінні кольори». Ігрові ситуації: « На прогулянці», « Осінніми тропками».

3.Світ навколо нас. АВС. Україна.Київ.Донецьк.Моя вулиця. Цікаві місця.

Праворуч.Ліворуч. Книжки у моєму житті. Ігрова ситуація: «Відвідування бібліотеки. Робота з прописами.

4.Магазини,одяг. Види магазинів,одягу. Я вдягаю….Куплюю… Холодно,

Тепло,вітряно. Рухлива гра: «Зустріч друзів». Ігрова ситуація: « Шопинг».

5.Світ захоплень. Хоббі. Коллекціювання. Гроші,бейджики,іграшки,малюнки,

Книжки. Презентація колекцій. Мені подобається,тому що… Ігрова ситуація:

«На виставці».

6.Місто, Свята. Світ казок. Інсценування улюблених казок дитинства.

7.Великобританія .Лондон.Парки Лондону.Лондоський зоопарк. Мій улюбленець. Я люблю його за…Захист тварин.

Рухлива гра: «Вгадай». Ігрові ситуації: « Тварини-наші друзі», «Дресирувальники».

8. День народження.Дати. Сімейні традиції. Кількісні,порядкові числівники.

Множина. День народження родичів.друзів. Рухливі ігри: « На вечірці», «Святковий яблуневий пиріг». Ігрова ситуація: «Готуємось до свята».

Вірші: «Свято бабусі», «День народження». Пісня « Клоуни».

9.Транспорт.На вулиці. Вулиця(широка.вузька).Будинок(великий,малий,сучасний).Що ти бачиш на вулиці? На якій вулиці ти живеш? Римування : «Я можу…». Правила дорожнього руху у Британії та на Україні.

10.На уроці англійської. Розклад. Предмети. Дії на уроках англійської.

Пісні англійською. Вірш: «Я іду до школи». Ігрова ситуація: « Перекладач».

11.Професії дорослих. Професії батьків, дідуся та бабусі.Професія моєї мрії. Ігрова ситуація : «На підприємстві». Рухлива гра: Здогадайся про мене».

Вірш: « Мої батьки». Пісня : «Мої родичі».

12.Моя сім я .Мій будинок. Мій родовід. Спадщина. Моя квартира. Стеля,вікно,стіна,підлга.шафа,стіл,стілець,ліжко. На,в,між,біля,під. Де знаходиться…Стілець біля вікна. Ігрова ситуація: «У кімнаті». Рухлива гра: «Знайди задумане». Пісня: Де я живу».

13.Школа.Шкільні предмети. Сучасна освіта. Відношення до навчання. На уроці. Ігрова ситуація: «Готуємось до школи». Вірш: «Ранок у школі».

14.Підсумковий урок. Моє портфоліо.

Вимоги щодо практичного оволодіння видами мовленнєвої діяльності та мовного матеріалу

  1. аудіювання

- сприймання мовного матеріалу у звукозапису(до 2 хвилин);

- вміння розуміти мову викладача та інших дітей у межах програмного матеріалу нормальним темпом;

2) говоріння

-уміння робити короткі повідомлення з теми(4речення),описувати малюнки.предмети,продовження навчання дітей діалогічного мовлення(6 речень);

3)мовний матеріал

-дотримання особливостей англійської мови:наявність довгих і короткиї голосних.злита вимога допоміжних слів з повнозначними;

-використання нисхідної та висхідної інтонації;

-знайомство зі знаками фонетичної транскрипції;

4)лексичні навички

-співставлення лексичних одиниць рідної та іноземної мов,засвоєнниї у процесі навчання(до 250ЛО);
5) письмо(орфографічні навички)

-формування навичок написання англійських літер;

6) читання

-навчання читання англійських літер та звуків;

7) граматика

-вживання множини іменників;вживання неозначеного та означеного артиклів,вживання прийменників,вживання прикметників;кількісні числівники до 100,вживання в усному мовленні структур із дієсловом to have,

to be і повнозначними дієсловами в Present Simple;стверджувальна ,заперечна і питальна форми(загальні і спеціальні запитання)зазначених структур;стверджувальна форма наказового способу.

Прогнозований результат і методи діагностики

Навчання дітей іноземної мови дітей дошкільного віку за програмою слід розглядати як спеціальний пропедевтичний курс,протягом якого в малюків формуються початкові мовленнєві вміння та мовні навички(розвивається фонетичний слух,розширюється та закріплюється лексичний запас,засвоюються елементарні граматичні структури,формуються орфографічні навички). Вивчення іноземної мови в дошкільних закладах сприяє також культурному. Психічному і фізичному розвитку дитини,засвоєнню елементарних знань з предмета.

ПОУРОЧНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ЗАНЯТИЙ 1 ГРУППЫ

Тема №1 «Вступление»(3ч.):

1. 10.09 Введение.

2. 11.09 Введение.

3. 14.09 Введение.

Тема№2 «Приветствия»(5ч.):

4. 17.09 Приветствия.

5. 18.09 Встреча.

6. 21.09 Вежливые слова.

7. 24.09 Будем вежливы.

8. 25.09 Прощания.

Тема№3 «Игрушки» (10 ч.):

9. 28.09 Игрушки.

10. 01.10 Поход в магазин.

11. 02.10 Подарки.

12. 05.10 Выбор игрушек.

13. 08.10 Любимая игрушка.

14. 09.10 Размер.

15. 12.10 Игрушки для девочек.

16. 15.10 Игрушки для мальчиков.

17. 16.10 На выставке.

18. 19.10 Песни на английском языке.

Тема №4 « Команды» (10 ч.):

19. 22.10 Команды.

20. 23.10 Рабочий день.

21. 26.10 Утро.

22. 29.10 День.

23. 30.10 Вечер.

24. 02.11 Дни недели.

25. 05.11 Домашние обязанности.

26. 06.11 Помощь маме.

27. 09.11 Свободное время.

28. 12.11 I can/ I can not.

Тема № 5 «Цвета»(10ч.):

29. 13.11 Мир вокруг нас.

30. 14.11 Пейзаж.

31. 19.11 Цвета.

32. 20.11 Хобби.

33. 23.11 Экскурсия в музей.

34. 26.11 Команды.

35. 27.11 Разукрасим наш город.

36. 28.11 Мой любимый цвет.

37. 03.12 Песни и стихи о цветах.

38. 04.12 Подвижные игры.

Тема №6 « Счет от 1-12»(11ч.):

39. 07.12 Предметы вокруг нас.

40. 10.12 Гласные буквы.

41. 11.12 Согласные буквы.

42. 14.12 Буквосочетания.

43. 17.12 Чтение букв,обзор.

44. 18.12 Поздравительная открытка.

45. 21.12 Письмо Санта Клаусу.

46. 24.12 Стихи и песни на английском языке.

47. 25.12 Подготовка к новогодним праздникам.

48. 28.12 Новогодний праздник.

49. 31.12 Итоговый урок.

Тема №7 «Зима.Новогодние развлечения.праздники.»(10ч.):

50. 04.01 Зимняя пора. “A”

51. 08.01 Колядки.”B”

52. 11.01 Зимние праздники.”C”

53. 14.01 Зимние развлечения.”D”

54. 15.01 Зимние месяцы.”E”

55. 18.01 Погода.”F”

56. 21.01 В зимнем лесу.”G”

57. 22.01 Забота о животных.”H”

58. 25.01 Сказки на английском языке.”I”

59. 28.01 Песни на английском языке.”J”

Тема №8 « О себе и своей семье .»(10ч.):

60. 01.02 Родители.”K”

61. 04.02 Братья,сестры.”L”

62. 05.02 Дяди,тети.”M”

63. 08.02 Бабушки,дедушки.”N”

64. 11.02 Профессии.”O”

65. 12.02 Команды.”P”

66. 15.02 It is a ….”Q”

67. 18.02 Who is this?”R”

68. 19.02 Моя семья.”S”

69. 22.02 Родословное древо.”T”

Тема №9 «Части тела»(10ч.):

70. 25.02 Количество.”U”

71. 26.02 Множественное число.”V”

72. 01.03 Моя внешность.”W”

73. 04.03 Внешность родителей.”X”

74. 05.03 Внешность друга.”Y”

75. 11.03 Части тела.”Z”

76. 12.03 Мои рисунки.”ABC”

77. 15.03 Мой альбом.

78. 18.03 Песни на английском языке.

79. 19.03 Итоговый урок.

Тема № 10 «Дом.Комната.Мебель.»(7ч.):

80. 22.03 Моя квартира.

81. 25.03 Моя комната.

82. 26.03 Мебель.

83. 29.03 Встречаем гостей.

84. 01.04 Where do you live?

85. 02.04 Стихи и песни на английском языке.

86. 05.04 Итоговый урок.

Тема №11 « Весна. Погода.»(8ч.):

87. 08.04 Времена года.

88. 09.04 Природа просыпается.

89. 12.04 Весна.

90. 15.04 Весенние месяцы.

91. 16.04 Погода весной.

92. 19.04 Весенние краски.

93. 22.04 Стихи и песни на английском языке.

94. 23.04 Итоговый урок.

Тема №12 « Животные и птицы»(12ч.):

95. 26.04 Флора.

96. 29.04 Фауна.

97. 30.04 Домашние животные.

98. 03.05 Дикие животные.

99. 06.05 Птицы.

100. 07.05 Посещение зоопарка.

101. 10.05 Домашние любимцы.

102. 13.05 Рифмовки.

103. 14.05 Подготовка сказки «Теремок».

104. 17.05 Подвижные игры.

105. 20.05 Сказка «Теремок».

106. 21.05 Стихи и песни на английском языке.

107. 24.05 Итоговый урок за год.

ПОУРОЧНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ 2 ГРУППЫ

Тема№1 «Введение»(3ч.):

  1. 10.09 Введение.

  2. 11.09 Введение.

  3. 14.09 Введение.

Тема№2 «Времена года.»(5ч.):

  1. 17.09 Времена года.

  2. 18.09 Лето.

  3. 21.09 Осень.

  4. 24.09 Зима.

  5. 25.09 Весна.

Тема№3 «Овощи и фрукты»(10ч.):

  1. 28.09 Цвета осени.

  2. 30.10 Посещение магазина.

  3. 02.10 В деревне.

  4. 05.10 Фрукты.

  5. 08.10 Помощь в селе.

  6. 09.10 Праздник урожая.

  7. 12.10 Составление диалогов.

  8. 15.10 Стихи-лето,осень.

  9. 16.10 Стихи-зима,весна.

  10. 19.10 Песни на английском языке.

Тема№4 «Одежда.Обувь»(11ч.):

  1. 22.10 Одежда.

  2. 23.10 Обувь.

  3. 26.10 Летние путешествия.

  4. 29.10 Посещение универмага.

  5. 30.10 Встречаем друзей.

  6. 02.11 Подготовка к празднику.

  7. 05.11 На вечеринке.

  8. 06.11 Мисс осень.

  9. 09.11 Дресс-код.

  10. 12.11 Одежда для школы.

  11. 13.11 Спортивная одежда.

Тема№5 «Животные»(10ч.):

  1. 14.11 Животный мир.

  2. 19.11 Дикие животные.

  3. 20.11 Красная книга.

  4. 23.11 Забота о животных.

  5. 26.11 Домашние животные.

  6. 27.11 Животные – наши помощники.

  7. 28.11 Домашние любимцы.

  8. 03.12 Посещение цирка.

  9. 04.12 Зооуголок.

  10. 07.12 Стихи и песни на английском языке.

Тема №6 «Геометрические фигуры.Счет 12-100.»(10ч.):

  1. 10.12 Счет 10,20,30….

  2. 11.12 Счет 13.14,15….

  3. 14.12 Арифметические действия.

  4. 17.12 Составление логических задач.

  5. 18.12 Решение примеров.

  6. 21.12 Сравнение предметов.

  7. 24.12 Команды.

  8. 25.12 Подготовка новогоднего праздника.

  9. 28.12 Новогодний праздник.

  10. 31.12 Итоговый урок.

Тема №7 « Новогодние праздники .Рождество.»(10ч.):

  1. 04.01 Новогодние праздники.

  2. 08.01 Boxing Day.

  3. 11.01 Рождество.

  4. 14.01 Колядки.

  5. 15.01 Английские новогодние традиции.

  6. 18.01 Украинские новогодние традиции.

  7. 21.01 Новогодняя кухня.

  8. 22.01 Встречаем гостей.

  9. 25.01 Прогулка по зимнему парку.

  10. 28.01 Итоговый урок.

Тема №8 «Предметы домашнего обихода.»(10ч.):

  1. 01.02. Домашнее хозяйство.

  2. 04.02 Домашние обязанности.

  3. 05.02 Современная техника в доме.

  4. 08.02 Описание ситуативных картинок.

  5. 11.02 Семейные рецепты.

  6. 12.02 Ждем гостей.

  7. 15.02 Помогаем бабушке и маме.

  8. 18.02 Сервировка стола.

  9. 19.02 Этикет.

  10. 22.02 Итоговый урок.

Тема№9 «Продукты питания»(10ч.):

  1. 25.02 Здоровая еда.

  2. 26.02 Фрукты.

  3. 01.03 Овощи.

  4. 04.03 Мясные прдукты.

  5. 05.03 Поход в супермаркет.

  6. 11.03 Витамины в нашей жизни.

  7. 12.03 На даче.

  8. 15.03 В гостях у бабушки.

  9. 18.03 Стихи и песни на английском языке.

  10. 19.03 Итоговый урок.

Тема №10 «Транспорт. На улице.»(7ч.):

  1. 22.03 Мир вокруг нас.

  2. 25.03 Наш город.

  3. 26.03 Транспорт.

  4. 29.03 Правила дорожного движения.

  5. 01.04 Путешествия.

  6. 02.04 Преимущества путешествия самолетом,поездом.

  7. 05.04 Итоговый урок.

Тема№ 11 « Профессии.»(8ч.):

  1. 08.04 Мир профессий.

  2. 09.04 Профессии родителей.

  3. 12.04 Полезные профессии.

  4. 15.04 Будущие профессии.

  5. 16.04 Составление диалогов.

  6. 19.04 Описание ситуативных картинок.

  7. 22.04 Стихи и песни на английском языке.

  8. 23.04 Итоговый урок.

Тема№ 12 «Школа. Школьные принадлежности»(12ч.):

  1. 26.04 Школьная жизнь.

  2. 29.04 Собираемся в школу.

  3. 30.04 Школа.

  4. 03.05 Класс.

  5. 06.05 На уроке английского.

  6. 07.05 Школьные принадлежности.

  7. 10.05 Любимые предметы.

  8. 13.05 Школьные увлечения.

  9. 14.05 Одноклассники.

  10. 17.05 На перемене.

  11. 20.05 Стихи и песни на английском языке.

  12. 21.05 Обобщающее повторение.



  1. 24.05 Итоговый урок.

Схожі:

Програма гуртка «Юн і натуралісти-екологи» Затверджено на науково...
Програма гуртка передбачає навчити дітей мислити такими категоріями, які б допомогли їм усвідомити свою природну сутність, невіддільність...
ХУДОЖНЬО-СЦЕНІЧНИЙ НАПРЯМ ПРОГРАМА ГУРТКА БІСЕРОПЛЕТІННЯ
ПРОГРАМА ГУРТКА КИЛИМАРСТВА
«Затверджено» Директор ТСШ №29 Ятищук А. В. Наказ № від Посадова інструкція керівника гуртка
Керівник гуртка призначається і звільняється з посади відповідним органом управління освітою за поданням директора школи
Робоча навчальна програма туристично-краєзнавчого гуртка
Бут А. А Робоча навчальна програма туристично-краєзнавчого гуртка «Сіверяни». Мена, 2012
Програма гуртка «Юні журналісти-краєзнавці» Г. М. Запорожченко, методист...
Затверджено Вченою радою Миколаївського обласного Інститут післядипломної педагогічної освіти, протокол №4 від 25. 11. 2010
Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ стуенів №17 Програма гуртка з інформатики
Метою гуртка є формування в учнів цілісного уявлення про глобальному інформаційному просторі і принципах отримання інформації, а...
Програма математичного гуртка
Основне завдання занять математичного гуртка полягає в тому, щоб, враховуючи інтереси і схильності учнів ознайомити учнів з деякими...
ТУРИЗМ
Трощенко В. О. Програма гуртка «Пішохідний туризм» (Перший рік навчання) – навчальна програма – Миколаїв, 1995
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ...

Програма іноземних мов в ЗНЗ. Друга іноземна мова. К., 2004) 1 семестр. (1 година на тиждень.)
Чумак Н. П., Голуб Т. В. Французька мова: Підручник для 5 класу. – К.: Ірпінь, 2008. – 176с
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка