Досвіду


Скачати 2.58 Mb.
Назва Досвіду
Сторінка 1/19
Дата 13.03.2013
Розмір 2.58 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Управлінська діяльність

в загальноосвітньому навчальному закладі в умовах профільного навчання
(з досвіду роботи Пономарьової Г.А.,

директора ліцею № 25 імені М.О. Щорса м. Житомира)


Житомир 2012

Анотація досвіду роботи

Пономарьової Галини Анатоліївни, директора ліцею № 25

імені М.О. Щорса м. Житомира, Заслуженого вчителя України

Тема досвіду: Управлінська діяльність в загальноосвітньому навчальному закладі в умовах профільного навчання

Автор: Толочкін Юрій Семенович, методист з школознавства

центру методичного забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти Житомирського ОІППО

Ідея досвіду: Створення цілісної системи, у межах якої здійснюється диференційований підхід до навчання, формування умінь і навичок за обраним профілем професії, що передбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів, відповідно до їхнього самовизначення на основі психолого-педагогічної діагностики.

Актуальність: Створення оптимальних умов для розвитку творчої особистості, впровадження в діяльність загальноосвітнього навчального закладу системи з профільного навчання, здатної забезпечити ефективне спрямування навчально-виховного процесу з профільної підготовки школярів на свідомий вибір майбутньої професії, оволодіння необхідними початковими знаннями та уміннями.

Науково-теоретична база досвіду: Досвід ґрунтується на творчому використанні передового перспективного педагогічного досвіду України, публікаціях видатних науковців і педагогів-практиків.

Технологія або алгоритм діяльності розвитку загальноосвітнього навчального закладу в умовах профільного навчання:

  • вивчення освітніх потреб учнів, побажань батьків;

  • можливості педагогічного колективу працювати в умовах профільного навчання;

  • визначення зони найбільшого розвитку кожного учасника педагогічного процесу;

  • вибір структури та режиму роботи ліцею;

  • визначення пріоритетних напрямків діяльності педагогічного колективу;

  • створення відповідної навчально-матеріальної бази ліцею, яка дозволяє реалізувати стратегічну мету його діяльності.

Результативність: -створення умов для здобуття ліцеїстами якісної загальної середньої освіти та початкової допрофесійної підготовки;

-забезпечення конкурентноспроможності випускників ліцею при вступі до обраних ними ВНЗ;

-розвиток в учнів мотивації до ведення самостійної науково-практичної, науково-дослідницької діяльності;

-виховання морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.

Методист з школознавства центру Ю. С. Толочкін

методичного забезпечення загальної середньої,

дошкільної та позашкільної освіти ЖОІППО

Картка

обліку об’єктів перспективного педагогічного досвіду

Інформація про об’єкт досвіду

Автор досвіду: Пономарьова Галина Анатоліївна, директор ліцею №25

імені М.О. Щорса м. Житомира, Заслужений вчитель України

Автор узагальнення: Толочкін Юрій Семенович, методист з школознавства центру методичного забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти ЖОІППО

Досвід затверджено рішенням кафедри менеджменту освіти Житомирського ОІППО від 25 листопада 2010 року протокол № 9

Інформація про досвід

Тема: Управлінська діяльність в загальноосвітньому навчальному закладі в умовах профільного навчання.

Мета: Розкрито роль управлінської діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі для організації якісного профільного навчання.

Короткий зміст: досвід роботи директора ліцею № 25 імені М.О. Щорса м.Житомира Пономарьової Г.А. розкриває систему заходів управлінської діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі в умовах профільного навчання.

Заслуговують на увагу питання організаційно-методичного забезпечення процесу оновлення змісту освіти, впровадження в практику роботи наукової організації праці, нові підходи в керівництві педагогічним колективом.

Розкрито основну функцію в управлінській діяльності – педагогічного аналізу, який дає змогу здійснити зовнішній та внутрішній аналіз умов існування школи та поточного стану її діяльності, визначити перспективні лінії її розвитку, здійснити поточне корегування роботи та визначити способи вимірювання проміжних та кінцевих результатів.

Узагальнений досвід відзначається актуальністю, науковістю, ефективністю та перспективністю.

Результативність впровадження досвіду:

  • створено умови для здобуття громадянами повної загальної середньої освіти;

  • оптимізовано мережу закладу;

  • зміцнено навчально-матеріальну базу закладу освіти;

  • здійснено соціальний захист учнів;

  • організовано якісне профільне навчання та початкова допрофесійна підготовка ліцеїстів;

  • забезпечено навчально-методичну та нормативну базу навчально-виховного процесу;

  • здіснено внутрішкільний керівництво і контроль;

  • забезпечено високий рівень науково-методичної підготовки педагогічного колективу.

Даний досвід рекомендовано для впровадження в практику роботи керівників загальноосвітніх навчальних закладів з метою ефективного впровадження профільного навчання та забезпечення належного його управлінського та науково-методичного супроводу.

УПРАВЛІНСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ВЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ З НАЛАГОДЖЕНИМ ПРОФІЛЬНИМ НАВЧАННЯМ




Початок XXI століття позначений складним пошуком нового світорозуміння, педагогічного світовідчуття, здатного не лише дати адекватну оцінку неоднозначним трансформаційним процесам, але й зазирнути в майбутнє.

Прискорення темпів розвитку суспільства природно впливає на ситуацію у галузі освіти. В умовах України готовність до змін конкретизується у вимогах підготовки учнів до життя в ситуації переходу до громадського суспільства з ринковою економікою. Тому навчальний заклад має готувати своїх вихованців до змін, розвиваючи в них такі якості, як мобільність, динамізм, конструктивність, а ще – формувати таку якість, як професійний універсалізм.

На виконання цих завдань спрямоване профільне навчання, як інструмент розвитку інтересів, поведінкових настанов, ціннісного і особистісного усвідомлення щодо вибору профілю навчання.

Профільне навчання – один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти, метою якої є забезпечення рівного доступу дітей до якісної освіти, створення умов для професійної реалізації особистості школяра.

Головними педагогічними принципами ліцею №25 імені М.О. Щорса

м. Житомира у впровадженні профільного навчання стали такі:

- принцип об`активності:

учень - це особистість, яка потребує розвитку;

- принцип рефлексії:

учень – це особистість, яка має здатність до самоаналізу, самовизначення, самооцінки;

-принцип приорітетності творчої діяльності:


учень – це особистість, яка розвиває свої творчі здібності;

- принцип духовного освоєння світу:

учень – це особистість, яка має свої ідеали та ціннісні виміри;

- принцип диференціації, варіативності:

учень – це особистість, яка має право вибору змісту навчання, відповідного профілю;

- принцип соціального партнерства:

учень – це особистість, яка має можливість використовувати ресурси позанавчальних, просвітницьких, вищих навчальних закладів.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19

Схожі:

Центральна районна бібліотека Методично-бібліографічний відділ З...
Бібліотека – моя доля: з досвіду роботи / Долинська ЦРБ, метод бібліогр від.; уклад. З. В. Тарантюк, Н. П. Кушнірчук, відп за вип....
Досвіду: «Навчально-дослідницька робота учнів на уроках біології...
Громова Тетяна Василівна, вчитель біології Черкаської спеціалізованої школи №33 ім. Василя Симоненка Черкаської міської ради
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО...
Методичні рекомендації з досвіду роботи викладачів Державного навчального закладу
Досвіду роботи

Розвиток навички читання як умови формування освітньої компетенції...
Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Запорізького навчально-виховного комплексу №109 Дидики Людмили Іванівни
ВСТУП 7
Порівняльний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду управління фінансовим лізингом
Алгоритм узагальнення прогресивного педагогічного досвіду у навчальному...

Досвіду
Адреса: 70433, Запорізька область, Запорізький район, с. Новоолександрівка, вул. Радянська, 14
ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Канева щодо вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ
«ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ, ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка